Eigenlijk hetzelfde als bij mij. Ik wil ook niet in de friendzone belanden, maar contact afkappen is niet dé manier voor mij. Dus ook bij gaat het contact naar minimum (1x in de twee maanden een telefoontje ofzo)quote:
Weet niet of je nog wat voelt voor je ex maar dit heb je iig als een echte baas opgelost!quote:Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef -Menn0- het volgende:
Werd donderdag opeens uit het niets gebeld dat er nog een broek bij haar lag. Nu vind ik dit al een beetje dubieus, er ligt na 6 maanden "opeens" nog een broek bij haar. Zoveel spijkerbroeken heb ik niet en de omschrijving kwam totaal niet bekend voor en ik heb deze broek 6 maanden lang niet gemist maar ok het kan.... Of ik deze vrijdag kwam ophalen. Dat vond ik prima maar zei gelijk dat ik geen seconde langer zou blijven, vond ze prima.
Gelijk die vrijdag 's middags een smsje: vergeet je je broek niet?
Ik stuur terug: gaat em niet worden.
Had er ook geen tijd voor maar eigenlijk ook totaal geen zin in. Minuut later smsje terug: Ow ok dan komt het wel. Ik zag toevallig (yeah right!!) op hyves dat je contact hebt met *meisje*.
Nou had ik toevallig donderdag inderdaad 2 krabbels van dat meisje gekregen maar ik ken haar amper/niet en wil haar ook niet leren kennen. Ze was dus gewoon aan vissen, ze had beter kunnen sturen: Is dat je nieuwe chick?! of weet ik veel wat maar niet zo schijnheilig van "ik zag toevallig...."
Dus ik stuur niks terug want als je iets wilt vragen dan doe je dat maar op een normale manier. Minuut later: heb je het druk of wil je er niet op in gaan? Mijn gezicht begon al op deze smilie te lijken:
10 minuten later: HEY NEGEER JE ME NOU?!?!?!
Toen was ik er helemaal klaar mee en heb ook nog steeds niet gereageerd.
Kijk ik net op facebook en hyves, heeft ze me gelijk verwijderd uit haar vriendenlijst
Als zij contact heeft met andere jongens moet ik daar maar volwassen mee omgaan volgens haar, maar als ik 1 krabbel krijg van een hoog blond sletje wat ik helemaal niet ken dan mag je je al 12 jarige gaan gedragen![]()
Samenvatting: vrouwen_!!
Toch best ''grappig'' als ik zo lees dat jullie 6 maanden na dato terwijl jullie elkaar amper spreken toch nog op zo' n manier met elkaar omgaan... ( Ik bedoel dit in de zin van : op elkaar letten wat jullie doen (jouw ex dan), etc etc )quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ja helaas wel. Had dr al weken niet meer gesproken maar als ik een foto zag kreeg/krijg ik nog steeda een brok in mn keel. Maja het is niet anders...
Tja ik zit min of meer in hetzelfde schuitje, alleen is het bij mij geen "nieuwe chick" maar een ex van 9 jaar terug. We hadden afgelopen donderdag een "date" in een kroeg hier, was supergezellig, hebben goede gesprekken gehad maar ook echt veel gelachen, en elkaar regelmatig diep in de ogen gekeken. Ze nodigde me ook uit voor 2 feesten, 1 komend weekend in Utrecht, en een Oud & Nieuw feest hier in de buurt, ze begon zelfs over elkaar zoenen als we samen waren en 1 van onze exen zouden zien. Nou ja, ik vond dat natuurlijk wel leuk, beetje flirten weer, zo leek het iig. Vrijdag nog SMS contact gehad, maar sinds die vrijdag eigenlijk niks meer van haar gehoord. Is dat een spel? Wil ze het rustig aan doen? (officieel sinds 3 weken gescheiden, maar dat speelt al een jaar) Of is ze geschrokken van haar eigen uitnodigingen? Ik weet niet zo goed wat ik er van moet denken, maar ze benadrukte vrijdag in haar smsjes nog wel dat ze het leuk zou vinden als ik komende zaterdag ook naar Utrecht ga, en de uitnodiging voor O&N werd ook nogmaals verstuurd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:57 schreef Bartinhoo het volgende:
Van die nieuwe chick kan ik overigens echt geen hoogte krijgen. Denk echt wel dat ze me leuk vindt, want nu we sms contact hebben, stuurt ze vaak op eigen initiatief een berichtje als we een dag geen contact hebben gehad.. Maar verder moet ik het gesprek '' maken '' om het zo maar te noemen, en vandaag bijvoorbeeld begint ze zelf te sms' en, maar na een stuk of 8 smsjes heen en weer hoor ik al vanaf 3 uur niets meer... Beetje onduidelijk allemaal...
Om het heel kort te houden, ze heeft het uitgemaakt terwijl ze dit eigenlijk zelf helemaal niet wilde (quote:Op dinsdag 7 december 2010 23:43 schreef AmorFati het volgende:
De laatste alinea en je houding jegens haar doet vermoeden dat ze je wel het één en ander heeft geflikt...
Ja vooral dat laatste herken ik! Die meid waarmee ik dus nu sms helpt mij daar ook heel erg bij....quote:Op woensdag 8 december 2010 00:12 schreef jeice het volgende:
[..]
Tja ik zit min of meer in hetzelfde schuitje,
Hoe het ook in elkaar zit, ik ga dit weekend helemaal los, en ze helpt me iig met het loslaten van m'n ex
Mmm dat had ik net met een oudere soort van ex dus ook heel erg, en ze zat ook telkens met d'r kop in d'r blackberry :/ Er zit trouwens ook een heel verschil in stappen en het daar leuk hebben,elkaar in de ogen kijken en bij elkaar op de bank zitten... dan klikt het oppeens een stuk minder snel (logisch, maar goed...het doet pijn als het iets was wat je afleiding verschafte van je ex)..quote:Op woensdag 8 december 2010 00:24 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Heb dit al vaker meegemaakt in mijn leven, dat een meid het kennelijk wel in mij ziet zitten, en op de een of andere manier contact met mij zoekt. Vervolgens probeer ik een beetje leuk te doen en een gesprek te beginnen, om na een tijdje te beseffen dat ik de hele tijd mijn best loop te doen om het gesprek te onderhouden.. heel apart eigenlijk...
Toch moet het je denk ik wel goed doen dat zij zo overdreven reageert.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:15 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Om het heel kort te houden, ze heeft het uitgemaakt terwijl ze dit eigenlijk zelf helemaal niet wilde () en ging daarna heel stoer doen over hoe klaar ze wel niet met me was en dat ik me niet moest aanstellen.
Daarna 2 maanden niks van zich laten horen om dan opeens een smsje te sturen met "ik mis je stiekem heel erg".
Nu dit gezeik weer. Kind is in de war en reageert dat op mij af ofzo. Ik snap d'r ook niet. Ze vertelde toen ook dat ze niks met een andere jongen kon beginnen omdat ze te veel aan mij dacht. Toen ik haar vroeg what the fuck ik met die info moet als ze me toch niet terug wilt zei niks maar dat ze dat ze het gewoon even wilde zeggen.
Dus ja ik ben d'r aan de ene kant helemaal zat, maar aan de andere kant..... Een foto of d'r naam zien is al genoeg om even te moeten slikken.....
Nee want ik heb er niks aan... Ik weet dat zij het liefste gewoon bij mij is maar iets in die rare gedachten kronkel van d'r zegt dat het niet hoort/kan/mag/weetikveelwattes.quote:Op woensdag 8 december 2010 00:42 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Toch moet het je denk ik wel goed doen dat zij zo overdreven reageert.
Ja ik snap het ook niet..... Maar is elke keer zo, spreek ik d'r weken niet en opeens komt zij dan weer met iets vaags.... Ik heb de laatste 3 maanden geen een keer contact gezocht, kwam steeds van haar kant...quote:Edit: na 6 maanden zo reageren? Dat is best triest. Zo'n reactie verwacht je bij stellen die net uit elkaar zijn...
Misschien toch maar eens gesprekje aanknopen met haar zodat ze duidelijk kan maken wat ze nou van je verwacht?quote:Op woensdag 8 december 2010 01:28 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nee want ik heb er niks aan... Ik weet dat zij het liefste gewoon bij mij is maar iets in die rare gedachten kronkel van d'r zegt dat het niet hoort/kan/mag/weetikveelwattes.
Heb liever dat ze me dan gewoon met rust laat, zij heeft het tenslotte zelf uitgemaakt. Ik deed gewoon m'n ding en had geen last van gedachten die met haar te maken hadden. Wil niet zeggen dat ik helemaal over over d'r heen ben want ik merk dat dit me weer flink op de kast jaagt en ik weer niet weet wat ik met m'n gevoelens aan moet. Als ze niks had gezegd dan was ik gewoon naar school en werk gegaan, niks aan het handje. Nu zit het toch weer in m'n hoofd......
[..]
Ja ik snap het ook niet..... Maar is elke keer zo, spreek ik d'r weken niet en opeens komt zij dan weer met iets vaags.... Ik heb de laatste 3 maanden geen een keer contact gezocht, kwam steeds van haar kant...
Dat heb ik vorige keer gedaan en toen kwam er uit dat ze alleen maar even wilde meedelen dat ze me mist en hoe leuk ik nog ben. Kwam ik ook van een koude kermis thuis. Ging dat gesprek in met het idee van "ok, we gaan nu gewoon als vrienden praten verder niks aan de hand" maar werd tijdens dat gesprek de hemel in geprezen. Ik was zo leuk en ik was dit en ik ben dat. Einde van de avond werd verteld dat ik het zelf verneukt had, mvg je ex!quote:Op woensdag 8 december 2010 01:30 schreef goofy_goober het volgende:
Ik wens je natuurlijk het beste MOD en ik hoop dat je niet opnieuw wordt teleurgesteld.
[..]
Misschien toch maar eens gesprekje aanknopen met haar zodat ze duidelijk kan maken wat ze nou van je verwacht?
Ze stelt je dus telkens weer opnieuw teleur? Maak ik eruit op.. Ik denk echt dat je beter geen contact meer met haar moet hebben.. En alles wissen van haar.. En dan verder gaan. Want nu heb je telkens op nieuwe pijn, en moet je elke keer alles weer opnieuw verwerken!quote:Op woensdag 8 december 2010 08:30 schreef ennudan het volgende:
veel gelezen maar dan nu toch zelf maar even posten want ik kom er maar niet uit... wil graag jullie mening.... (en alvast excuus voor de lap tekst)
Chronologische volgorde:
april 2007 samengekomen als beste vriendin van mijn zusje. Daarvoor al veel contact maar beide een relatie
zomervakantie 2007 samen doorgebracht....supertijd
september 2007 samenwonen omdat er een kamer vrijkwam
februari 2008 eigen woning waarbij zij uiteraard intrekt
maart 2009: van de ene op de andere dag, gevoel is weg, vind het niet meer spannend etc ga weer bij mijn ouders wonen
maanden van onzekerheid, wel alle spullen laten staan, samen nog iedere week dingen doen maar er later ook achter komen dat er gezoend is met andere en dat er ook sprake is geweest van webcamsex op een aantal spelletjes die door haar online werden gespeeld. Ook bleek ze vaker op stap te gaan met deze mensen zonder dit te zeggen
Juni 2009 samen pinkpop, ook weer eens blijven slapen
augustus 2009 samen op vakantie 3 weken, supertijd daarna weer ingetrokken
Juni 2010 zondag nog alles goed, dinsdag lastig, woensdag ik moet beslissen of ik hier blijf of weg ga. Lange gesprekken en uiteindelijk beslist ze als ikin de keuken staat toch haar spullen te pakken. Ik vraag de sleutels terug en dit werd niet gewaardeerd.
weken geen contact todat er bij haar ineens stress is door een opa die het ziekenhuis in moet, huilen aan de telefoon je bent de enige die ik kan bellen etc.. Ook bij sollicitatiegesprekken belt ze mij eerder als haar moeder...
Toch weer wat gaan eten, lunchen etc... van het een komt het ander en zit je zoenend op de bank.
Ik had gelukkig een vakantie van een maand geboekt waarbij onzettend veel sms verkeer is geweest, hou van je, mis je, wil sex etc etc. Kom om 13.00 terug van vakantie en om 14.00 staat zij al aan de deur....
Dat gaat zo zes weken door waarin ik haar duidelijk heb gemaakt wat ik wel en niet verwacht (onder andere dat gedoe met internetspelletjes etc) Daar is ze ook mee opgehouden zegt ze... En dat ik verwacht dat ze 100% voor iemand kiest in een relatie. Ineens na 6 weken is het de donderdag pijn aan de rug en niet samen eten, vrijdag wel eten maar vroeg naar huis want zo moe, en een tot morgen schat. Zaterdag om 11.45 een sms sorry wordt net wakker (bleek achteraf niet waar) en kom er zo aan schat en om 12.45 wederom een sms we moeten praten ik trek dit niet geniet van de vriendschap maar niet van de rest......
Nu is het dus al vier weken keihard negeren met als toppunt afgelopen zaterdag in de kroeg waarbij het nichtje nog vrolijk hoi zegt en zij er een meter achteraan komt en mij op 50 cm afstand krampachtig probeert te negeren.... uiteraard wel tijdens het danssen en zingen even kijken of ik goed kan zien hoe leuk ze het heeft....
En ik blijf er maar mee zitten en aan vast houden..... genoeg om je helemaal gek te maken.....weet niet hoe ik er mee om moet gaan ondanks dat de echte breuk al ergens in 2009 ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |