abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89610136
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef att.com het volgende:

[..]

Ain't gonna happen. Laat haar dit niet merken. Zal gewoon een egoboost voor haar zijn.
Alle vrouwen zijn hetzelfde :r.
Ookal ken je de situatie wrs niet, je hebt gelijk jea... daarom houd ik me ook in.
Maar wat zo triest is, als ze terug in NL is (over 3 weken)...hoop ik haar zo graag tegen te komen om haar jaloers te maken :( Dat is geen goed uitgangspunt om de tijd door te komen
pi_89610263
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef MOD het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal. Missen als een motherfucker, wil haar dolgraag terug. Ik zou niet anders willen.. En dan komt ze met het bericht dat ze me terug wilt en dan hoeft t voor mij niet echt meer. Wtf.
Lucky bastard... dat had ik 2 weken geleden ook moeten zeggen. Ze wilde me terug, ik ga r uiteindelijk me akkord, wil ze een week later alsnog weer even los. Het lijkt me heerlijk te zijn om degene te zijn die het afsluit.
  maandag 6 december 2010 @ 22:16:15 #128
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89610468
Ja ik heb het nu als het ware voor het zeggen en ze heeft me al een paar naaistreken geleverd dus ik zou haar door het stof kunnen laten gaan en er nog langer een spelletje van kunnen maken. Maar ik heb daar geen zin meer in. Ik zal duidelijk zijn tegen haar morgen en haar eens vertellen waarmee ze bezig is want dit slaat nergens op natuurlijk. Ik heb het voor me zelf zo ontzettend structureel uit zitten denken met alle gevoelens van dien. Ben zo rationeel gaan denken als een machine, heb mn gevoelens uitgeschakeld met de grootste moeite. En dan zit ik eindelijk in een flow en dan wilt ze me terug. Ja daag hoor.
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89610507
Echt kankerzooi... ik lijkt verdomme geen kut meer te betekenen ookal zegt ze van wel... Laat dat dan blijken ;(
Zometeen ff bellen, hoop dat ik dit bericht zometeen kan weghalen.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 6 december 2010 @ 22:18:39 #130
25878 MOD
pi_89610663
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Echt kankerzooi... ik lijkt verdomme geen kut meer te betekenen ookal zegt ze van wel... Laat dat dan blijken ;(
Zometeen ff bellen, hoop dat ik dit bericht zometeen kan weghalen.
Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"
Daar koop je toch niks voor! Dus niet bellen, als zij zo veel voor je betekent, dan moet je vooral niks van je laten horen, dan komt ze van zelf wel met hangende pootjes naar je terug.
pi_89610756
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef MOD het volgende:

[..]

Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"
Daar koop je toch niks voor! Dus niet bellen, als zij zo veel voor je betekent, dan moet je vooral niks van je laten horen, dan komt ze van zelf wel met hangende pootjes naar je terug.
Jawel ik wil duidelijkheid over zaken. Maar ik mag wachten, ze belt atm met iemand anders :r }:|
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89611258
Dat is zoooo'n cliché. Ook als ze een ander vindt zal ze nog steeds van me houden zegt ze.
:').
pi_89612246
Fuck it... waarom zijn dingen soms zo gruwelijk hard..
Weer een jankbui, en dat terwijl ik dacht dat het zoveel beter ging.

Waarom zijn vrouwen soms toch zo hard
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89612613
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef MOD het volgende:
Ja ik heb het nu als het ware voor het zeggen en ze heeft me al een paar naaistreken geleverd dus ik zou haar door het stof kunnen laten gaan en er nog langer een spelletje van kunnen maken. Maar ik heb daar geen zin meer in. Ik zal duidelijk zijn tegen haar morgen en haar eens vertellen waarmee ze bezig is want dit slaat nergens op natuurlijk. Ik heb het voor me zelf zo ontzettend structureel uit zitten denken met alle gevoelens van dien. Ben zo rationeel gaan denken als een machine, heb mn gevoelens uitgeschakeld met de grootste moeite. En dan zit ik eindelijk in een flow en dan wilt ze me terug. Ja daag hoor.
Inderdaad niet laten opbreken. Maar gevoel is afgesloten want gevoel wil haar nogsteeds ?
pi_89612672
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

Geen idee... ze lijken vaak veel rationeler iig :/
  maandag 6 december 2010 @ 22:47:13 #136
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89612814
quote:
9s.gif Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:

quote:
"En hoe hard mensen ook zeggen om contact te verbreken, ik doe het niet, want ik weet dat het ook zo kan."
Het gaat goed zien we ^O^
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_89612839
Ik was boos op haar, ik dacht; krijg de tering, ik hoef je niet meer te kennen....
maar die boosheid lijkt weg te ebben.. en wat blijft er over ? Gemis............
pi_89612861
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Catkiller het volgende:

[..]

[..]

Het gaat goed zien we ^O^
Bedankt, had het nog niet door.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 6 december 2010 @ 22:57:42 #139
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89613545
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Bedankt, had het nog niet door.
Bij deze dan O+ Sta je nog achter dat bericht van nog geen 24 uur geleden? :P

Het schiet voor jezelf niet op om jezelf in een positie te zetten waarin je nog dagelijks makkelijk geconfronteerd kan worden met haar leven en met wie ze om gaat en wat ze doet toch? Wat niet weet wat niet deert en geen vragen stellen waar je maar 1 antwoord op wilt hebben want je krijgt meestal toch die 2e die je niet wilt. Ban de dingen waardoor jou humeur om kan slaan uit je leven en kijk over een tijd nog eens of je vrienden met haar wilt blijven.
[/quote]
pi_89613760
quote:
7s.gif Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Catkiller het volgende:

[..]

Bij deze dan O+ Sta je nog achter dat bericht van nog geen 24 uur geleden? :P

Het schiet voor jezelf niet op om jezelf in een positie te zetten waarin je nog dagelijks makkelijk geconfronteerd kan worden met haar leven en met wie ze om gaat en wat ze doet toch? Wat niet weet wat niet deert en geen vragen stellen waar je maar 1 antwoord op wilt hebben want je krijgt meestal toch die 2e die je niet wilt. Ban de dingen waardoor jou humeur om kan slaan uit je leven en kijk over een tijd nog eens of je vrienden met haar wilt blijven.
Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.

Verder is zij wel degene met wie ik het beste kan praten. Ik heb nog een andere hele goede vriend waarmee ik goed kan praten, maar zij weet altijd waar ik op doel, terwijl ik die vriend altijd achtergrond info moet geven.
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 6 december 2010 @ 23:13:38 #141
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89614720
En voor dat je haar had? Toen had je toch ook (enkel) die hele goede vriend die je wel achtergrondinformatie moest geven en dat was toch ook prima? ;) Het lijkt mij dat bijna iedereen die in dit topic komt diegene kwijt is met wie ze het beste kunnen praten, anders zou het nooit iemand zijn of haar partner zijn geworden. Echter maken die niet allemaal de keuze die jij wel maakt.

De hoop dat het goed komt is minder, maar nog wel aanwezig.. Is die hoop niet de grootste reden om vrienden te blijven zo snel na het beëindigen van de relatie?
[/quote]
  maandag 6 december 2010 @ 23:21:23 #142
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89615239
Van lover naar friendszone is genoegen nemen met minder, in de hoop dat het weer goed komt. Not gonna happen. Beter om zoveel mogelijk afstand te nemen totdat je weer lekker in je vel zit en geen moer meer geeft om haar en wat jullie hadden. Pas dan kun je kijken of je vriendjes kan zijn. Oh ja, vergeet die onvermijdelijke terugval niet wanneer je merkt dat ze een ander heeft. Been there, done that. ;)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89616920
Beide goede, sterke punten... ik ga er nu een nachtje over slapen en goed over nadenken.
Ik wil geen volledige contactbreuk, omdat ik haar al zoveel jaar ken en na verloop van tijd gewoon een goede vriendschap over wil houden. Een vriendschap die we voor onze relatie ook hadden. Dat was gewoon top.

Anyway, ik heb een goed gesprek gehad met die vriend van me, maar ook nog eens met haar. Er zijn een hoop dingen duidelijk geworden.

Het is nu bedtijd. Tijd om een x-aantal dingen op een rij te zetten.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89617697
Vanaaf contact gehad met ex. Goed gesprek, weer even gelachen als vanouds, complimentjes aan beide kanten. Deze relatie voelt als niet afgemaakt iig. Heb tegen haar gezegd dat de klik er over een jaar nog wel zal zijn en we dan wel verder kijken. Voor nu gaat het contact op een laag pitje, wat betekend dat ik haar één keer in de twee maanden (oid) zal bellen en vragen hoe het gaat. Jup, ik ga hier nog wel lezen, maar posten is er niet meer bij. En ja, er zullen heus nog wel dips zijn, maar voel me erg goed.

GL everyone.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of niet?
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:24:27 #145
323955 jeice
pi_89618059
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.

Verder is zij wel degene met wie ik het beste kan praten. Ik heb nog een andere hele goede vriend waarmee ik goed kan praten, maar zij weet altijd waar ik op doel, terwijl ik die vriend altijd achtergrond info moet geven.
Je moet ook niet naar de "friendszone" over willen stappen. Ten eerste geef je haar daar alleen maar een goed gevoel bij, de ego-boost zegmaar, waardoor zij nooit het gevoel zal krijgen: Hij heeft me losgelaten, er is geen weg meer terug. Ten tweede (en dat weet ik inmiddels echt uit ervaring) pijnig je jezelf er alleen maar mee. Gelukkig was ik er na 3-4 weken wel achter dat ik zo min mogelijk contact met haar moest zoeken. Natuurlijk, we hebben een huis samen en dat brengt de nodige verplichtingen en noodgedwongen contactmomenten met zich mee, maar ik probeer het echt tot een minimum te beperken. Dat lukt me goed moet ik zeggen, ook al omdat ik veel afleiding krijg via vrienden en familie, en er lekker op uit ga sinds 2 weken.

Dat contact verbreken heeft mij echt geholpen. Ik heb haar vandaag voor het eerst gezien sinds 3 weken, en ik moet eerlijk zeggen dat het me stukken minder deed dan 3-4 weken geleden. Ok, bij mij is de situatie misschien wat anders omdat ze is vreemdgegaan, maar het blijft een relatie van 8 jaar die ineens weg is, dus heel veel makkelijker zal dat het niet gemaakt hebben. Sterker nog, zij leek het er nu moeilijker mee te hebben dan ooit, ik proefde twijfel en emotie. Maar nogmaals: het deed me weinig dit keer. Dat voelt een stuk prettiger dan pakweg een maand geleden kan ik vertellen :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:27:27 #146
25878 MOD
pi_89618200
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beide goede, sterke punten... ik ga er nu een nachtje over slapen en goed over nadenken.
Ik wil geen volledige contactbreuk, omdat ik haar al zoveel jaar ken en na verloop van tijd gewoon een goede vriendschap over wil houden. Een vriendschap die we voor onze relatie ook hadden. Dat was gewoon top.

Een klik zal je altijd met iemand blijven houden. Vrienden die ik in tijden niet gezien heb en weer spreek, daarmee voel ik het ook weer. Wees er maar niet bang voor dat die klik er niet meer is. Neem eerst maar eens even afstand en de tijd om het hele idee van een relatie uit je hoofd te zetten.

Ik zei het al eerder maar ik geloof er heilig in, als je bereid bent het los te laten kan je ook weer open staan voor andere dingen.

Na verloop van tijd, als je het echt begint los te laten, zal je het vanzelf wel merken. En dat moet eigenlijk zo snel mogelijk. Ik heb zelf twee jaar lang contact gehouden met mijn ex en dat heeft geen goed gedaan wat betreft loslaten.

En loslaten doet pijn want je wilt het niet. Maar zie maar even sterk in je schoenen te staan en fuck it all. Vergeten en verder gaan. Niet die fout maken door te zeggen dat het allemaal aan je zelf ligt want dat gaat nergens over.

Als je over Xmaand haar weer tegen komt en alle gevoelens van verliefdheid, verlangen, woede en al die andere dingen weg zijn, boeit het je geen fuck meer en dan kan zomaar die vonk weer overslaan. Maar in tussen ben je zelf ook wel weer wat wijzer geworden.

Dus jah, afkappen dat contact. In het begin eigenlijk niet voor te stellen, maar na een tijd alleen maar beter.
  dinsdag 7 december 2010 @ 11:53:45 #147
189961 ex
aperture science
pi_89626475
Zeker, los laten is echt een aanrader. Naast alle gevoelens die weg ebben levert het ook per direct een soort overwinning gevoel op, zo van ik heb toch maar eindelijk die stap is genomen.

Ik merk dat ik elke dag minder voor haar voel, ik ben nu ook echt blij dat ik vrijgezel ben.. Nu alles geregeld is (zie paar posts terug) en ik helemaal niet meer aan haar vast zit voel ik me alleen nog maar tja.. vrij?
The cake is a lie!
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:05:08 #148
108299 De_Melkboer
Higrigrops
pi_89649571
Vreemde situatie hier. In oktober had ze het uitgemaakt, en 2 weken later al had ze contact met een ander. Niettemin heb ik weer contact gezocht met haar en ze heeft een paar keer weer bij me gelogeerd. Ik nam er genoegen mee ondanks de wetenschap dat die ander nog in beeld was, maar had langzamerhand ook wel het besef niet iemand te willen die niet 100% voor me ging.

Gisteren hebben we lang gewandeld met elkaar en ik heb gezegd dat ik afscheid van haar wilde nemen, dat haar ontmoeten me teveel verdriet bracht en gedachten aan een periode die toch niet meer terug kwam, dat ze gerust weer mag bellen, maar dan alleen als ze zeker weet dat ik de enige ware voor haar ben.

Het voelt goed de beslissing te hebben genomen, maar wel een gek idee dat je er nu echt helemaal weer alleen voor staat.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
  dinsdag 7 december 2010 @ 21:52:20 #149
326135 ScreamforyourCream
internethoer
pi_89652447
@ Jolene22: Het spijt me.. ik ben verschrikkelijk in de war. Over dat ego. Mijn ex maakte altijd van die snieren zo van: 'ach gut, ben je op je ego getrapt?' als er iets was gebeurd waar ik van baalde. Ze was zo ongelooflijk denigrerend en hypocriet en ontzettend nep. Zo'n persoon die het achter de ellebpgen heeft. Sinds het uit is ben ik zo ongelooflijk wantrouwig, pessimistisch en onzeker over mezelf en anderen...

Ik weet het allemaal even niet meer. Ik denk heel vaak: wat nu? Verder gaan met m'n leven lukt redelijk, maar constant blijft dat gevoel hangen dat ik zo graag wil dat mijn ex eeuwig spijt heeft voor haar wandaden. Wat kan ik het beste doen?
  dinsdag 7 december 2010 @ 22:35:23 #150
161184 Neo-Mullen
neo-mullen
pi_89655185
Contact gaat naar laag pitje.
Cuz I'm Mr. Brightside
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')