Ik heb het meer over haar ex waar ze contact mee heeft... de ex voordat ik in het spel kwam. Hij en ik zijn echt water en vuur en pure haat over en weer. Walgelijk om te zien dat hij leuk contact met haar heeft terwijl ik nog behoorlijk in een verwerkingsproces zit.quote:Op zondag 5 december 2010 23:17 schreef jeice het volgende:
[..]
Yep ik weet het, door hele simpele dingen, zoals in mijn geval het eten op zondagavond bij m'n ouders. Vorig weekend had ik daar nog veel moeite mee, vooral omdat zij daar ook altijd bij was. Daarom werd mijn humeur vorig weekend ook verpest.
En toch, ook al is het voor mij pas 6 weken geleden... ik zoek nu echt de afleiding op. Vrienden en familie die me op sleeptouw nemen zijn echt fantastisch. Ik heb afgelopen donderdag die date gehad met m'n ex, en hoewel ik niet het idee heb dat het weer goed gaat komen tussen ons (al denk ik ook: zeg nooit nooit) zorgt ook dit voor de nodige afleiding. En het heeft mijn gevoelens voor m'n laatste ex ook al behoorlijk doen afzwakken. Ten eerste omdat ik altijd nog wel een soort van gevoelens voor m'n eerste ex had, ten tweede omdat het me heeft doen beseffen dat er op deze wereld zeker nog meer meiden zijn die bij mij passen
Nou ja dat liefde blind maakt is op zich niet erg zolang het maar beantwoord word en ik zou het ook niet anders doen mocht ik weer een ander tegenkomen of het overdoen. Anders kan je net zo goed geen relatie beginnen, vind ik, als je jezelf niet 100% geeft.quote:Op zondag 5 december 2010 23:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Bij mij heeft de liefde me blind gemaakt.. Ik had het kunnen weten, maar ik wilde hem vertrouwen. Ik had meer naar mijn verstand moeten luisteren, maar goed dat is altijd achteraf.
Ik hoop voor jou dat jij haar kunt laten gaan, en door kunt gaan met je leven. Zal niet snel gaan maar stapje voor stapje.. Sterkte morgen! Ik weet niet waarom je er tegenop ziet maar probeer los te laten..
Je bent echt niet goed snik als je haar, na hoe ze je heeft behandeld, nog terug zou willen nu.quote:Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef jeice het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat deze maanden (november en december) en opvallend genoeg, maart, de maanden zijn waarin de meeste relaties sneuvelen. Beetje jammer dat de mijne op de grens sneuvelde, eind oktober
Ik ben benieuwd of ik deze maand nog een bericht van m'n ex krijg dat ze me terug wilt, maar ik heb zwaar het vermoeden van niet, en m'n hoop (en wil daarop) is al tot een 0-punt gedaald
Nee dat wil ik ook niet... het heeft wel enkele weken geduurd voor ik dat door had. Maar na die "date" met m'n eerste ex ben ik er definitief achter gekomen dat zij me totaal niet waard is. Die eerste ex was zoveel respectvoller voor me, en we hebben zo'n goed gesprek gehad (dat heb ik met m'n laatste ex nog niet gehad) en het klikte allemaal zo goed, dat ik daardoor het "gevoel" voor die eerste ex grotendeels verloren ben.quote:Op zondag 5 december 2010 23:35 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je bent echt niet goed snik als je haar, na hoe ze je heeft behandeld, nog terug zou willen nu.
Dat wil ik helemaal niet. We hebben besloten als vrienden door te gaan en daar hoort van mijn kant gewoon bij dat ik moet accepteren met wie wij omgaat en wat ze doet. Dat is voorlopig een hele kutklus, maar wel nodig om vriendschap te kunnen waarborgen.quote:Op zondag 5 december 2010 23:25 schreef jeice het volgende:
Nee snap ik, maar je kan de banden met haar toch wel verbreken? Ik weet van mijn ex dat ze nooit berichten plaatste op Hyves en laat haar dus vrolijk in mijn lijst staan. Haar zusje daartentegen, die alles eruit floept wat in haar opkomt (dus ook berichten die ik niet wil lezen) heb ik inmiddels al verwijderd uit m'n Hyves. Ik kom daar sowieso minder de laatste tijd, vooral op Facebook eigenlijk, en op Facebook staan eigenlijk alleen maar mensen die niks met haar te maken hebben. Wel zo goed voor mijn rust. Misschien ook een idee voor jou
Ging even op in emoties... een ruime week ging het allemaal heel goed, ldvd leek behoorlijk snel ver ahter me te liggen, maar ineens knalt het weer omhoog en kwamen de tranen weerquote:
quote:Op maandag 6 december 2010 16:39 schreef ex het volgende:
Oh ja hoor. Het huis waar ik nu woon moet je eigenlijk met z'n 2 ingeschreven zijn.. me ex bleef maar dreigen met uit schrijven (zeker na de ruzie van vrijdag) en nu heb ik te horen gekregen dat ik er alleen mag blijven wonen, voor de helft van het geld..
muhaha
Dacht ik vorige week ook, maar deze week gaat een dip worden. Hoop dat het bij jou uitblijft. Juich iig niet te vroeg...quote:Op maandag 6 december 2010 20:06 schreef renwan het volgende:
Het is echt bizar hoe goed ik me eigenlijk voel, ik had verwacht er echt kapot van te zijn maar ik denk dat ik het zo goed oppak doordat ik dit al maanden voelde aankomen en weet dat het veel beter is zo.
Hopelijk ben ik wel snel gewend aan het alleen zijn
Mooi he? Ze wou zich uitschrijven om mij te naaien.. dus ik alvast bellen met die woon stichting (beter safe then sorry) "ja geen probleem blijf er maar alleen wonen, voor alleen jou deel van de huur"quote:
Idd je hebt nog soms van die dipjes/periodes maar gewoon sterk blijven dan "groei" je er vanzelf over heenquote:Op maandag 6 december 2010 20:20 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Dacht ik vorige week ook, maar deze week gaat een dip worden. Hoop dat het bij jou uitblijft. Juich iig niet te vroeg...
Belangrijk jezelf in te houden geen contact op te nemen en wel dingen te blijven doen.quote:Op maandag 6 december 2010 22:01 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Idd je hebt nog soms van die dipjes/periodes maar gewoon sterk blijven dan "groei" je er vanzelf over heen
quote:Op zondag 5 december 2010 21:36 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Jongetjes die eigenlijk heel onzeker zijn en proberen stoer te doen op internet.
Ain't gonna happen. Laat haar dit niet merken. Zal gewoon een egoboost voor haar zijn.quote:
Ookal ken je de situatie wrs niet, je hebt gelijk jea... daarom houd ik me ook in.quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef att.com het volgende:
[..]
Ain't gonna happen. Laat haar dit niet merken. Zal gewoon een egoboost voor haar zijn.
Alle vrouwen zijn hetzelfde.
Lucky bastard... dat had ik 2 weken geleden ook moeten zeggen. Ze wilde me terug, ik ga r uiteindelijk me akkord, wil ze een week later alsnog weer even los. Het lijkt me heerlijk te zijn om degene te zijn die het afsluit.quote:Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef MOD het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal. Missen als een motherfucker, wil haar dolgraag terug. Ik zou niet anders willen.. En dan komt ze met het bericht dat ze me terug wilt en dan hoeft t voor mij niet echt meer. Wtf.
Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Echt kankerzooi... ik lijkt verdomme geen kut meer te betekenen ookal zegt ze van wel... Laat dat dan blijken
Zometeen ff bellen, hoop dat ik dit bericht zometeen kan weghalen.
Jawel ik wil duidelijkheid over zaken. Maar ik mag wachten, ze belt atm met iemand andersquote:Op maandag 6 december 2010 22:18 schreef MOD het volgende:
[..]
Mijn ex zei ook "maar ik hou wel van je!"
Daar koop je toch niks voor! Dus niet bellen, als zij zo veel voor je betekent, dan moet je vooral niks van je laten horen, dan komt ze van zelf wel met hangende pootjes naar je terug.
Inderdaad niet laten opbreken. Maar gevoel is afgesloten want gevoel wil haar nogsteeds ?quote:Op maandag 6 december 2010 22:16 schreef MOD het volgende:
Ja ik heb het nu als het ware voor het zeggen en ze heeft me al een paar naaistreken geleverd dus ik zou haar door het stof kunnen laten gaan en er nog langer een spelletje van kunnen maken. Maar ik heb daar geen zin meer in. Ik zal duidelijk zijn tegen haar morgen en haar eens vertellen waarmee ze bezig is want dit slaat nergens op natuurlijk. Ik heb het voor me zelf zo ontzettend structureel uit zitten denken met alle gevoelens van dien. Ben zo rationeel gaan denken als een machine, heb mn gevoelens uitgeschakeld met de grootste moeite. En dan zit ik eindelijk in een flow en dan wilt ze me terug. Ja daag hoor.
Geen idee... ze lijken vaak veel rationeler iig :/quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck it... waarom zijn dingen soms zo gruwelijk hard..
Weer een jankbui, en dat terwijl ik dacht dat het zoveel beter ging.
Waarom zijn vrouwen soms toch zo hard
quote:Op maandag 6 december 2010 22:38 schreef Neo-Mullen het volgende:
Fuck it... waarom zijn dingen soms zo gruwelijk hard..
Weer een jankbui, en dat terwijl ik dacht dat het zoveel beter ging.
Waarom zijn vrouwen soms toch zo hard
Het gaat goed zien wequote:"En hoe hard mensen ook zeggen om contact te verbreken, ik doe het niet, want ik weet dat het ook zo kan."
Bij deze danquote:Op maandag 6 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Bedankt, had het nog niet door.
Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.quote:Op maandag 6 december 2010 22:57 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bij deze danSta je nog achter dat bericht van nog geen 24 uur geleden?
Het schiet voor jezelf niet op om jezelf in een positie te zetten waarin je nog dagelijks makkelijk geconfronteerd kan worden met haar leven en met wie ze om gaat en wat ze doet toch? Wat niet weet wat niet deert en geen vragen stellen waar je maar 1 antwoord op wilt hebben want je krijgt meestal toch die 2e die je niet wilt. Ban de dingen waardoor jou humeur om kan slaan uit je leven en kijk over een tijd nog eens of je vrienden met haar wilt blijven.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet ook niet naar de "friendszone" over willen stappen. Ten eerste geef je haar daar alleen maar een goed gevoel bij, de ego-boost zegmaar, waardoor zij nooit het gevoel zal krijgen: Hij heeft me losgelaten, er is geen weg meer terug. Ten tweede (en dat weet ik inmiddels echt uit ervaring) pijnig je jezelf er alleen maar mee. Gelukkig was ik er na 3-4 weken wel achter dat ik zo min mogelijk contact met haar moest zoeken. Natuurlijk, we hebben een huis samen en dat brengt de nodige verplichtingen en noodgedwongen contactmomenten met zich mee, maar ik probeer het echt tot een minimum te beperken. Dat lukt me goed moet ik zeggen, ook al omdat ik veel afleiding krijg via vrienden en familie, en er lekker op uit ga sinds 2 weken.quote:Op maandag 6 december 2010 23:00 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Het is voor mij gewoon ff heel erg moeilijk om van lover naar de 'friendszone' over te stappen. Ik zie nu wel steeds meer in dat het beter is dat we uit elkaar zijn, dus de hoop op goedkomen wordt minder.
Verder is zij wel degene met wie ik het beste kan praten. Ik heb nog een andere hele goede vriend waarmee ik goed kan praten, maar zij weet altijd waar ik op doel, terwijl ik die vriend altijd achtergrond info moet geven.
Een klik zal je altijd met iemand blijven houden. Vrienden die ik in tijden niet gezien heb en weer spreek, daarmee voel ik het ook weer. Wees er maar niet bang voor dat die klik er niet meer is. Neem eerst maar eens even afstand en de tijd om het hele idee van een relatie uit je hoofd te zetten.quote:Op maandag 6 december 2010 23:58 schreef Neo-Mullen het volgende:
Beide goede, sterke punten... ik ga er nu een nachtje over slapen en goed over nadenken.
Ik wil geen volledige contactbreuk, omdat ik haar al zoveel jaar ken en na verloop van tijd gewoon een goede vriendschap over wil houden. Een vriendschap die we voor onze relatie ook hadden. Dat was gewoon top.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |