abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89485142
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:39 schreef ex het volgende:
Ze komt over een half uurtje, ik weet hoe hekel ze heeft aan dit soort gesprekken maar ik wil nu echt van haar weten wat ze vind en nog voelt.

Ik ga er met een leeg hoofd in en wil gewoon eindelijk is weten waar ik aan toe ben, zodat we of verder kunnen, of dat ik echt 100% los ga laten, en dit ook aan haar vraag.

No more games.
Succes!!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  vrijdag 3 december 2010 @ 19:13:31 #52
189961 ex
aperture science
pi_89487748
Nou ze is weg, maar of ik het antwoord heb wat ik horen wil is wat anders. Ik heb iig wel duidelijkheid..

En om maar even een klein beeld te scheppen wat ik af en toe heb door gemaakt de laatste maanden;

Ik vertelde dus dat ik die onzekerheid en duidelijkheid zat was, en vroeg haar om nu eindelijk is een keer eerlijk te zijn, en niet zich niet zo opervlakkig te houden over de situatie.

Eerst vertelde mevrouw dat ze het allemaal ook niet wist er er nooit over na dacht (fijn, na 3 jaar) en vervolgens schoot ze in de slappe lach.

Haar eigen claim was, dat het kwam omdat ze niet met haar emoties kon omgaan maar voor mij was het de druppel..

Na iets meer als 3 jaar heb ik haar voor de laatste keer uit m'n huis gegooid en ik kap er mee, geen contact meer geen e-mails meer, helemaal niks meer. Ik ga op zoek naar een nieuw huis vanaf morgen hier ver vandaan en laat deze hele tering zooi achter me, zoals ik al had aangegeven.

Godver, wat ben ik boos, verdrietig en opgelucht door elkaar nu.
Trots, dat ik haar heb weg gestuurd, tot het bot beledigd dat ze me uit lachtte.

Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar gadver, wat heb ik een hoop tijd, geld, en moeite weg gegooid de afgelopen 3 jaar.
The cake is a lie!
pi_89490009
Getver wat een teleurstelling zeg, jij zit nog vol emoties en dan blijft ze vaag en onduidelijk terwijl jij dat juist zo nodig hebt. Maar aan de andere kant, je weet nu wel wat je aan haar hebt, en dat is hoe lastig ook, niet zo heel veel lijkt het.

Ik zou wel ff een paar weekjes wachten voor je plannen maakt om naar de andere kant van t land te verhuizen, de emotie zit nu nog heel hoog en dan zie je t niet altijd heel helder. Maak nu even geen grote keuzes maar wees gewoon even een tijdje lief voor jezelf.

Sterkte!
pi_89490092
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 19:13 schreef ex het volgende:
Nou ze is weg, maar of ik het antwoord heb wat ik horen wil is wat anders. Ik heb iig wel duidelijkheid..

En om maar even een klein beeld te scheppen wat ik af en toe heb door gemaakt de laatste maanden;

Ik vertelde dus dat ik die onzekerheid en duidelijkheid zat was, en vroeg haar om nu eindelijk is een keer eerlijk te zijn, en niet zich niet zo opervlakkig te houden over de situatie.

Eerst vertelde mevrouw dat ze het allemaal ook niet wist er er nooit over na dacht (fijn, na 3 jaar) en vervolgens schoot ze in de slappe lach.

Haar eigen claim was, dat het kwam omdat ze niet met haar emoties kon omgaan maar voor mij was het de druppel..

Na iets meer als 3 jaar heb ik haar voor de laatste keer uit m'n huis gegooid en ik kap er mee, geen contact meer geen e-mails meer, helemaal niks meer. Ik ga op zoek naar een nieuw huis vanaf morgen hier ver vandaan en laat deze hele tering zooi achter me, zoals ik al had aangegeven.

Godver, wat ben ik boos, verdrietig en opgelucht door elkaar nu.
Trots, dat ik haar heb weg gestuurd, tot het bot beledigd dat ze me uit lachtte.

Ik dacht dat ik dit nooit zou zeggen maar gadver, wat heb ik een hoop tijd, geld, en moeite weg gegooid de afgelopen 3 jaar.
Denk maar aan wat Hans Teeuwen zo mooi heeft verwoord: Alle vrouwen zijn...

Juist ;) Nou is dat niet zo, maar op zulke momenten voel het wel ff lekker om het uit te schreeuwen!
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:05:41 #55
189961 ex
aperture science
pi_89490123
Zeker, gelukkig heb ik echt top familie en heb ik net een half uur met me zus gebeld, er spookt eigenlijk maar 1 ding door me hoofd en dat is dit liedje:

Toepasselijker kan gewoon niet op het moment.
The cake is a lie!
pi_89493164
:'( :'( :'( :'( :'(
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:13:10 #57
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89493675
Het komt allemaal wel weer goed, zelfs als het nooit meer goed komt, snap je? :D
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:14:50 #58
324919 Eyjaf
Fock Geert, ik ben wilder.
pi_89493771
Ik heb mijn ex gebeld na drie weken. Dom, dom, dom, dom...
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:18:13 #59
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_89493955
Gebeurd is gebeurd, met weten dat het stom is ben je al 50% op weg, nu jezelf nog onder controle houden, al doe ik zelf niet anders :P
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
  vrijdag 3 december 2010 @ 21:31:08 #60
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89494715
quote:
13s.gif Op vrijdag 3 december 2010 13:32 schreef Tegan het volgende:
Ik las dit in een oud topic, en nu wil ik helemaal nooit meer neuken met iemand anders dan mijn ex.

[..]

Jezus, jij blijft er ook maar lekker in hangen zeg. :')
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 4 december 2010 @ 09:56:10 #61
189961 ex
aperture science
pi_89509462
Ja ach, ik weet niet of ik gelijk ga verhuizen hoor :D, maar ze staat hier nog in geschreven en als ze zich uitschrijft (wat ze vast gaat doen) moet ik hier weg..

Nou lijkt mij dat helemaal niet zo erg want ik wil hier ook weg :) lekker opnieuw beginnen, ik verdien genoeg om naar een leuker/gezelliger huisje te kijken in een buurt waar ik wel wil wonen.. Ik woon tenslotte door/voor haar in deze omgeving.

Hoe rot/naar ik me gister avond voelde hoe opgelucht ik me nu voel.. Me zus probeerde nog om een gesprek met haar aan te gaan, en tegen haar kon ze wel eerlijk zijn..Ze wil het allemaal nog wel maar wil niet meer zoveel ruzies en eigenlijk wat meer haar eigen leven, bla bla bla.. Alsof ik haar ooit daar in heb beperkt.. Ze hing als een soort tas aan mij, dat deed ik niet..

Maar goed, long story short heb ik er vanacht nog is goed over na gedacht en een voor/tegen lijstje gemaakt om uberhaut nog met haar te praten, en het voor lijstje bleef een beetje leeg ;).

Ik denk dat ik er zo in blijf hangen omdat het me eerste relatie is, het is gewoon tijd om los te laten en verder te gaan.
The cake is a lie!
pi_89517953
Probeer die laatste gedachte maar vast te houden! Het zal lastig zijn, vooral als het straks wat langer duurt... Begrijp ik het goed dat jij de relatie hebt verbroken?

Ik zou jullie nog even up to date houden wat betreft die meid van vakantie. Donderdagavond zou ze dus met een groep meiden vanuit nijmegen uitgaan in amsterdam. Ik had gezegd, dat ik misschien ook wel even langskwam...

Kreeg al allerlei sms' jes de hele avond, waar ze wel en niet heenmoesten, waar je lekker kon eten etc etc. Ik moest tot 11 uur werken, en was pas om half 1 thuis. Dit in combinatie met de kou en een nogal schrale bankrekening deed mij beslissen maar lekker thuis te blijven die avond...
Toen ik dit haar sms' te, duurde het maar een half uurtje voordat zij om 1 uur al, met maar 1 vriendin ( ipv. een hele groep) voor de deur stond...

Toen dacht ik eigenlijk wel een beetje door te hebben hoe de vork in de steel zat, en ze zijn helemaal niet met een ''hele groep meiden'' uit geweest, ' maar waarschijnlijk zijn ze dus speciaal voor mij naar amsterdam gekomen...
Leuke avond gehad, lekker gepraat en gelachen ed, maar het spel op zo' n manier spelen daar houd ik toch niet zo van eigenlijk, had liever gehad dat ze gewoon eerlijk was geweest en dat ze van tevoren had gezegd dat ze met een vriendin langs zou komen, ipv zo' n omslachtig verhaal...

Nu stond ik echt een beetje voor het blok, heb tot half 5 op gezeten met die meiden, terwijl ik eigenlijk al lekker vroeg wou gaan pitten. Vond het toch een beetje een turn off. Merkte overigens sowiezo nu ze wat ''dichterbij'' komt, dat ik eigenlijk nog helemaal geen zin heb om weer door die hele molen van een relatie te gaan. Dat besef heeft me volgens mij wel een van de laatste stappen doen zetten wat betreft het verwerken van mijn ex...
  zaterdag 4 december 2010 @ 15:29:32 #63
189961 ex
aperture science
pi_89518592
Nope, ze heeft het zelf uit gemaakt maar ging vervolgens nog 3 maanden elke dag contact zoeken, ze kwam per week minstens 2x langs en noem maar op.. erg frustrerend als je probeert verder te gaan :).

Dus ik eiste nu duidelijkheid en naja, die heb ik nu :)
The cake is a lie!
pi_89520949
Pffff it's driving me crazy.

Ik word de laatste tijd door een hoop jongens versierd en mee uit gevraagd, maar dat wil ik niet.

De jongen die ik wél echt leuk vind.. daar kan ik geen hoogte meer van krijgen. Hij vroeg een tijdje terug of ik een keer wat leuks met m wilde gaan doen. Ik blij en natuurlijk ja gezegd! Vervolgens niks meer van gehoord.. ik smste hem wel eens en kreeg toen eigenlijk geen reactie. Dus ik vond het mooi geweest, laat maar lekker zitten denk ik dan. Vervolgens toch weer gezellig als we elkaar zien en smst hij ook dingen als: Hee lief, (...) xxxxxx Maar hij smst dan weer niet uit zichzelf. Maar hij zit verder ook haast nooit met zijn telefoon, hij gebruikt hem meer voor z'n werk.
Vaak kijkt hij ook naar me (zie ik in mijn ooghoeken) en als ik dan terug kijk, kijkt hij weer snel weg :')

Ik snap het gewoon niet. Wat wil je dan? Vraag me dan ook niet mee uit als je niks wil ofzo.
Ik weet dat jullie waarschijnlijk gaan zeggen van, vraag het hem. En binnenkort ga ik dat ook doen, want hier word ik dus niet goed van.
pi_89521389
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:29 schreef ex het volgende:
Nope, ze heeft het zelf uit gemaakt maar ging vervolgens nog 3 maanden elke dag contact zoeken, ze kwam per week minstens 2x langs en noem maar op.. erg frustrerend als je probeert verder te gaan :).

Dus ik eiste nu duidelijkheid en naja, die heb ik nu :)
Hmm voor zover ik dan kan lezen heb je de juiste keuze gemaakt door nu afstand van haar te nemen ;) Jij hebt dat natuurlijk zelf ook toegelaten dat ze langs kwam, hoopte je zelf nog dat ze je weer terug zou nemen maar toen ze dat na 3 maanden nog steeds niet had gedaan maakte je deze afweging

Dat kan ik dus niet begrijpen, dat je het uitmaakt maar vervolgens nog wel contact blijft zoeken....
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:56:22 #66
189961 ex
aperture science
pi_89521873
Nah dat niet echt.. die hoop had ik al niet meer hoor.. En ik wou zelf ook niet meer, ik wou gewoon duidelijkheid. En zelfs dat gunde ze me niet.

Ik snap dat ook niet, ze heeft me geen 1 dag met rust gelaten sinds het uit is.. zelfs vandaag niet :')

IK WIL RUST.
The cake is a lie!
pi_89522161
Ja oke, maar daarmee insinueer je dus ( met duidelijkheid willen ) , dat wanneer ze dus had gezegd dat ze je wel weer terug wou, je daarin had meegegaan?

Anders had het voor jezelf al duidelijk zat geweest als je haar niet meer terug wou en had je daar dus ook geen behoefte aan...

Ik begrijp overigens heel goed hoe je je voelt hoor... De eerste weken probeerde ik me echt wanhopig aan mijn ex vast te klampen, en een tijdje later ( tot nu toe eigenlijk ) wil ik het liefst zo weinig mogelijk met haar te maken hebben. Niet omdat ik haar niet mag, in tegendeel zelfs ik vind haar nog steeds een supermeid, maar gewoon omdat het pijn doet en je inderdaad niet door kunt gaan...
  zaterdag 4 december 2010 @ 17:49:15 #68
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89523861
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 17:03 schreef Bartinhoo het volgende:

Ik begrijp overigens heel goed hoe je je voelt hoor... De eerste weken probeerde ik me echt wanhopig aan mijn ex vast te klampen, en een tijdje later ( tot nu toe eigenlijk ) wil ik het liefst zo weinig mogelijk met haar te maken hebben. Niet omdat ik haar niet mag, in tegendeel zelfs ik vind haar nog steeds een supermeid, maar gewoon omdat het pijn doet en je inderdaad niet door kunt gaan...
Om die reden heb ik eigenlijk ook geen zin om dinsdag 'gezellig' te gaan eten. Omdat het heus wel gezellig kan zijn. Maar dan zit ik dadelijk weer thuis met alle mayhem van dien. Terwijl ik eigenlijk ook weer zo iets heb van "fuck it."
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:58:52 #69
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89525918
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:56 schreef ex het volgende:
Nah dat niet echt.. die hoop had ik al niet meer hoor.. En ik wou zelf ook niet meer, ik wou gewoon duidelijkheid. En zelfs dat gunde ze me niet.

Ik snap dat ook niet, ze heeft me geen 1 dag met rust gelaten sinds het uit is.. zelfs vandaag niet :')

IK WIL RUST.
Doe er dan wat aan. Of houdt iets je soms tegen?
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zaterdag 4 december 2010 @ 19:49:19 #70
189961 ex
aperture science
pi_89527746
Nope :), ben aan het kijken naar een nieuw huisje en heb al haar mailtjes vandaag genegeerd. het is gewoon voorbij.

@Bartinhoo
Tja, je probeert vast te houden aan een veilige tijd ofzo, tenminste zo lijkt het.. ach ik weet het niet, ik ga het ook niet meer analyseren, ik laat het gewoon los en ga verder.. Ik weet niet waarom ik perse duidelijkheid van haar kant nodig had, maar nu ben ik duidelijk geweest en zij indirect ook met haar gedrag :) relaties & gevoel zijn helaas niet zo zwart wit ;) je wilt niet meer verder maar toch wil je van haar horen dat ze je ook mist, je kent het wel. Het is jammer dat ik ziek ben want er waren vanavond 2 leuke feestjes. Nu zit ik met een biertje op de bank en vind ik het eigenlijk ook prima.. Morgen lekker sinterklaas vieren met me familie.
The cake is a lie!
  zondag 5 december 2010 @ 17:47:51 #71
25878 MOD
pi_89556489
Mijn ex wilt me terug. Even denken hoe ik hier op ga reageren. Niet te veel nadenken. Binnenkort maar ff wat gaan eten met de dame.
pi_89556520
Bah, somehow beginnen de ups en downs meer te komen nu. Eerst ging het heel goed, maar nu begin ik me weer steeds vaker kut te voelen. Gevoel van jaloers zijn, terwijl dat niet eens nodig is.
Ben een enorme controllfreak, maar kan dat nu niet meer uitoefenen. Nouja, dat kan ik wel, maar dat maakt meer kapot dan goed is.

Nee, het zit me allemaal niet zo lekker momenteel.
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:47 schreef MOD het volgende:
Mijn ex wilt me terug. Even denken hoe ik hier op ga reageren. Niet te veel nadenken. Binnenkort maar ff wat gaan eten met de dame.
Ik wou dat ik in je schoenen stond...
Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 5 december 2010 @ 18:12:24 #73
25878 MOD
pi_89557251
Nee, dat wil je niet.
pi_89557782
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:12 schreef MOD het volgende:
Nee, dat wil je niet.
Heb het dan ook niet over jouw ex...

dit lied beschrijft overigens precies 21 november jl

Cuz I'm Mr. Brightside
  zondag 5 december 2010 @ 18:34:40 #75
25878 MOD
pi_89557991
Punt is zegmaar dit:

Het raakt uit, je raakt in een emotionele achtbaan waar je nooit eerder in gezeten heb. De eerste weken/maanden verlang je zo intens naar je ex maar je kan haar niet terug krijgen, je moet verder.

Dus na dat alle heftigste emoties afgevlakt zijn, kijk je wat verder dan je neus lang is en zie je wat de toekomst allemaal nog meer te bieden heeft, ipv dat je blijft hangen in het verleden.

Het voelt nog steeds rot en je wilt eigenlijk gewoon je ex terug, maar hee, nieuwe kansen, nieuw leven, nieuwe dingen, laat het allemaal maar lekker op de vrije loop.

Je accepteert het langzaam maar zeker, maar echt gelukkig voel je je nog niet helemaal, want je mist haar toch wel, of in ieder geval iets dat je eerst wel had en nu niet meer.

Spontaan lach je je zelf uit naar het gedrag dat je de eerste weken/maanden heb vertoont, dat je zo zwak en zielig was en al die dingen, maar ach.. hoort er bij

Met alle pijn en moeite heb je dus een persoon achter je gelaten en ga je alleen verder.

Het kost wat tijd en moeite om dat allemaal te gaan inzien en als ik zelf zie hoe mongool en zwak ik me zelf heb gedragen voel ik me soms zo stom. Maar hee, that's life, blijkbaar.

Nu is het zo dus, dat mijn ex mij nog ziet zitten, ze heeft een hele lange mail getikt en ja, ik zie zeker de potentie in van ons beide. Maar fuck dat.

Na heel die helse rit van mindfucks en chaos in je kop, wil je wel eens wat rust om je zelf tijd te geven om andere zaken des levens op een rijtje te hebben, alvorens je weer opnieuw een relatie in duikt.

Dan kan ik haar dus wel ontzettend missen en terug willen, en dat blijkt dan allemaal wederzijds te zijn, maar alsjeblieft. NU EVEN NIET!

Jammer dan. Ik zie het wel zitten met haar, want die klik is er nog steeds en het is een hele toffe mooie meid, maar het is wel even goed zo dus. Wat heb je er aan, als je besluit weer bij elkaar terug te komen, als je zelf nog chaos bent. Is het dan nog wel leuk?

Serieus. Als jij nu weer met je ex zou gaan, dan zou de sfeer niet te harden zijn. Enkel omdat de balans er niet meer is. Jij zit met je hoofd nog in het verleden en verlangt naar de goede oude tijd en zij heeft zo iets van "mja.. fuck it"

Of iets dergelijks. Dusss jah, de spreuk is als volgt:

Je kan er pas weer voor gaan als je bereid bent het compleet los te laten. Alles loslaten en stabiliteit zoeken in je eigen leven. Pas daarna kan je gaan kijken of het echt wel de moeite waard is om bij elkaar terug te komen.

Maar tegen die tijd is het nog maar de vraag of je het niet veel leuker vind om weer op jacht te gaan en te kijken wat voor vrouwen er nog meer rond lopen.
pi_89559300
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:34 schreef MOD het volgende:
Punt is zegmaar dit:

Het raakt uit, je raakt in een emotionele achtbaan waar je nooit eerder in gezeten heb. De eerste weken/maanden verlang je zo intens naar je ex maar je kan haar niet terug krijgen, je moet verder.

Dus na dat alle heftigste emoties afgevlakt zijn, kijk je wat verder dan je neus lang is en zie je wat de toekomst allemaal nog meer te bieden heeft, ipv dat je blijft hangen in het verleden.

Het voelt nog steeds rot en je wilt eigenlijk gewoon je ex terug, maar hee, nieuwe kansen, nieuw leven, nieuwe dingen, laat het allemaal maar lekker op de vrije loop.

Je accepteert het langzaam maar zeker, maar echt gelukkig voel je je nog niet helemaal, want je mist haar toch wel, of in ieder geval iets dat je eerst wel had en nu niet meer.

Spontaan lach je je zelf uit naar het gedrag dat je de eerste weken/maanden heb vertoont, dat je zo zwak en zielig was en al die dingen, maar ach.. hoort er bij

Met alle pijn en moeite heb je dus een persoon achter je gelaten en ga je alleen verder.

Het kost wat tijd en moeite om dat allemaal te gaan inzien en als ik zelf zie hoe mongool en zwak ik me zelf heb gedragen voel ik me soms zo stom. Maar hee, that's life, blijkbaar.

Nu is het zo dus, dat mijn ex mij nog ziet zitten, ze heeft een hele lange mail getikt en ja, ik zie zeker de potentie in van ons beide. Maar fuck dat.

Na heel die helse rit van mindfucks en chaos in je kop, wil je wel eens wat rust om je zelf tijd te geven om andere zaken des levens op een rijtje te hebben, alvorens je weer opnieuw een relatie in duikt.

Dan kan ik haar dus wel ontzettend missen en terug willen, en dat blijkt dan allemaal wederzijds te zijn, maar alsjeblieft. NU EVEN NIET!

Jammer dan. Ik zie het wel zitten met haar, want die klik is er nog steeds en het is een hele toffe mooie meid, maar het is wel even goed zo dus. Wat heb je er aan, als je besluit weer bij elkaar terug te komen, als je zelf nog chaos bent. Is het dan nog wel leuk?

Serieus. Als jij nu weer met je ex zou gaan, dan zou de sfeer niet te harden zijn. Enkel omdat de balans er niet meer is. Jij zit met je hoofd nog in het verleden en verlangt naar de goede oude tijd en zij heeft zo iets van "mja.. fuck it"

Of iets dergelijks. Dusss jah, de spreuk is als volgt:

Je kan er pas weer voor gaan als je bereid bent het compleet los te laten. Alles loslaten en stabiliteit zoeken in je eigen leven. Pas daarna kan je gaan kijken of het echt wel de moeite waard is om bij elkaar terug te komen.

Maar tegen die tijd is het nog maar de vraag of je het niet veel leuker vind om weer op jacht te gaan en te kijken wat voor vrouwen er nog meer rond lopen.
Zoals je het hier neerzet ben je echt al een heel eind op weg met het loslaten ^O^

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad. Na een kleine maand dat het uit was, kwam mijn ex met de boodschap dat ze me terug wilde. Na een week of 2-3 met doffe ellende nadat het uit was, kon ik de relatie echter met wat meer afstand bekijken en ik zag dat een aantal dingen echt fundamenteel scheef zaten.

Ze was te laat. Ik had de situatie inmiddels geaccepteerd. De enige reden waarom ik nog twijfelde was de hoop dat de oude tijden weer terug zouden komen, maar realistisch gezien was er inmiddels ook te veel gebeurd om het weer goed te laten werken.

De jacht op vrouwen heeft mij nooit zo getrokken, maar inmiddels, iets meer dan 3 maanden nadat het uitging, heb ik sinds kort weer een leuke nieuwe vriendin dus ik kan jou (en anderen hier) aanraden om niet in het verleden te blijven hangen :)

Overigens, wat was het dit weekend rustig hier. Sint heeft alle treurende exen kunnen verblijden? :+

[ Bericht 6% gewijzigd door Stefka op 05-12-2010 19:20:09 ]
pi_89560151
Zo ook maar even melden. :x
pi_89560482
Ik heb me meisje gedumpt, jaar samen geweest. Ik heb nooit van haar gehouden, haar gezicht,lichaam en karakter waren gewoon supergeil.

Since 3 dagen droom ik elke avond dingen dat zij zwanger is van een andere man en ik boos daarop ben en dan word ik echt demotiveert wakker.

was trouwens gister al weer aan het daten...
pi_89560764
Ik ben gisteren toch naar de afspraak gegaan met mijn ex en zijn nieuwe vriendin, waarmee hij ook is vreemdgegaan in onze relatie.. (post hierover staat een pagina terug)

Het viel me erg mee, ik had alles op papier staan zodat ik voorbereid was. Hem zien deed me eigenlijk niets. Met het meisje had ik medelijden. En hun samen zien deed me ook erg weinig. Ik heb de dingen gezegd die ik hem nog wilde zeggen, en heb hem de dingen gevraagd die ik wilde vragen aan hem.. Het enigste wat hij kon uitbrengen was: tis verkeerd, ik heb gelogen en daar bied ik mijn excuus voor aan. Het zei me werkelijk waar niets. De woorden deden me niets.
Wel schijnt hij toch ook met andere meisjes contact te hebben gehad, via msn en telefoon. Ook gesprekken die verder gaan dan vriendschap. Hij ontkende dit, maar het meisje kwam met chatlogs aan en mailtjes en toen kon ie ook geen kant meer op. Ondanks dat het pijn doet, voelt het ook wel fijn om te weten dat je gedachten kloppen.
Ik denk dus ook dat ik het nu goed kan afsluiten, want ik hoef hem dan ook echt nooit meer te zien.

Het enigste waar ik erg mee zit is dat hij zegt dat hij zich voor me schaamde.. Omdat ik "anders" ben, en wat steviger. Anders in de zin van, van mij lopen er geen 100 rond.Terwijl hij degene is geweest die altijd heeft gezegd dat ik me daar niet druk om moest maken omdat ik mooi ben zoals ik ben en dat ik me niet moet willen veranderen voor anderen. Dat hij blij is met mij, en dat hij niemand anders zou willen als mij. Maar door die opmerking ben ik erg bang dat ik weer onzeker word.. En dat wil ik gewoon niet. Want eigenlijk ben ik gewoon heel blij met hoe ik ben..
(het meisje had mij verteld dat hij tegen haar had gezegd dat hij zich schaamde voor mij, vandaar dat ik hem dit hem gevraagd.)

En dan ook, hoe kun je een jaar met iemand zijn waar je je voor schaamt?

Verder ben ik heel trots op mezelf dat ik dit heb gedaan, dat ik hem heb laten zien wat het met me heeft gedaan, maar ik hem vooral ook duidelijk heb gemaakt dat ik erg kwaad ben en ik zeer blij ben dat ik niet meer met hem ben.. Ik ben sterk gebleven tijdens het gesprek, en hij zat uiteindelijk met zijn mond vol tanden.

Wilde jullie toch even updaten ondanks de adviezen om niet te gaan :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89561136
edit: trolololol
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89561201
Ach gewoon negeren die gast, het enige waar hij voor komt is reacties uitlokken. Zo niet; heeft hij serieus issues maar dan is dit niet de goede plaats om dat te bespreken...
pi_89561337
@J0ycie88:

Kan het wel begrijpen dat iedereen dat zei, je krijgt dan toch weer te maken met oud zeer.
pi_89561689
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:10 schreef aLldin het volgende:
@J0ycie88:

Kan het wel begrijpen dat iedereen dat zei, je krijgt dan toch weer te maken met oud zeer.
Ja dat klopt, maar ik kon het niet afsluiten omdat ik hem niet heb gezien dat de breuk.. De laatste keer was mooi en geweldig en een superweekend.. En toen was het uit. Ik had zo het gevoel dat ik dit nodig had om het af te sluiten.. En gelukkig viel het oud zeer mee, en deed hij me eigenlijk niets.. Tot de opmerking van het schamen.. Maar ik denk dat ik daar ook wel overheen kom.. Ik heb hem in ieder geval niet laten merken dat hij me daar mee raakte. Ik heb hem toen gezegd dat het dan echt klaar is, dat ik me niet rot ga voelen om iemand waar ik een jaar aan heb vergooit omdat hij zich voor me schaamde.. En toen heb ik mijn koffie opgedronken, gewoon gepraat met het meisje hem geen blik meer gegund, mijn jas aan gedaan en gegaan.. En dat voelde goed. Want hij trok het niet..
pi_89561841
Zo lang je zelf tevreden bent met je figuur en wie je bent is er geen probleem toch? Lekker belangrijk of hij een graatmager schoonheidsideaal heeft of niet.
pi_89562288
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja dat klopt, maar ik kon het niet afsluiten omdat ik hem niet heb gezien dat de breuk.. De laatste keer was mooi en geweldig en een superweekend.. En toen was het uit. Ik had zo het gevoel dat ik dit nodig had om het af te sluiten.. En gelukkig viel het oud zeer mee, en deed hij me eigenlijk niets.. Tot de opmerking van het schamen.. Maar ik denk dat ik daar ook wel overheen kom.. Ik heb hem in ieder geval niet laten merken dat hij me daar mee raakte. Ik heb hem toen gezegd dat het dan echt klaar is, dat ik me niet rot ga voelen om iemand waar ik een jaar aan heb vergooit omdat hij zich voor me schaamde.. En toen heb ik mijn koffie opgedronken, gewoon gepraat met het meisje hem geen blik meer gegund, mijn jas aan gedaan en gegaan.. En dat voelde goed. Want hij trok het niet..
Dat is wel mooi dan dat je het voor jezelf eindelijk af hebt kunnen sluiten. Kan er bij dat soort dingen sowieso niet zo goed bij dat iemand je zo kan laten vallen. (om wat voor redenen dan ook)

Zelf zou ik het op het moment niet willen, nog te vers allemaal (en misschien ook nog wel enigszins hoop) maar de tijd zal het uitwijzen.
pi_89562344
Nee dat is waar.. Maar je begint wel te twijfelen of je ooit wel iets voor hem hebt betekend..
pi_89562588
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:34 schreef J0ycie88 het volgende:
Nee dat is waar.. Maar je begint wel te twijfelen of je ooit wel iets voor hem hebt betekend..
Klopt, zit met hetzelfde. (niet met een hem dan :P) Ene kant weet ik van wel (van gevoelens) maar toch nog al die vragen van waarom. Helemaal omdat ik van mezelf weet dat ik er vol voor ben gegaan.

Maargoed op het moment valt het mee en is het meer woede en onbegrip hoe iemand zoiets weg kan gooien.
pi_89564031
Ik mag me hier ook melden volgens mij, ben nu net een uur of 2 vrijgezel na een relatie van 3 jaar.

Eigenlijk voel ik me er best rustig over. We wisten dat dit eraan zat te komen en hebben samen besloten het maar te doen. Hebben het ook meteen tegen de rest van de aanwezige familie gezegd en die pakten het ook goed op :)
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
  zondag 5 december 2010 @ 21:33:12 #89
25878 MOD
pi_89565177
Wat een hoop nieuwkomers in eens. Veel succes met alles de komende tijd zal ik maar zeggen. Het zal niet allemaal meevallen, maar je komen er wel!
pi_89565355
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 19:46 schreef U4E het volgende:
Ik heb me meisje gedumpt, jaar samen geweest. Ik heb nooit van haar gehouden, haar gezicht,lichaam en karakter waren gewoon supergeil.

Since 3 dagen droom ik elke avond dingen dat zij zwanger is van een andere man en ik boos daarop ben en dan word ik echt demotiveert wakker.

was trouwens gister al weer aan het daten...
Jongetjes die eigenlijk heel onzeker zijn en proberen stoer te doen op internet :').
pi_89565454
Ik heb ook ergens gelezen dat deze maanden (november en december) en opvallend genoeg, maart, de maanden zijn waarin de meeste relaties sneuvelen. Beetje jammer dat de mijne op de grens sneuvelde, eind oktober :P

Ik ben benieuwd of ik deze maand nog een bericht van m'n ex krijg dat ze me terug wilt, maar ik heb zwaar het vermoeden van niet, en m'n hoop (en wil daarop) is al tot een 0-punt gedaald :P
pi_89566653
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:38 schreef jeice het volgende:
Ik heb ook ergens gelezen dat deze maanden (november en december) en opvallend genoeg, maart, de maanden zijn waarin de meeste relaties sneuvelen. Beetje jammer dat de mijne op de grens sneuvelde, eind oktober :P

Ik ben benieuwd of ik deze maand nog een bericht van m'n ex krijg dat ze me terug wilt, maar ik heb zwaar het vermoeden van niet, en m'n hoop (en wil daarop) is al tot een 0-punt gedaald :P
Ja idd, had ik een topic geleden ook gepost volgens mij. Ook omdat mijn eigen relatie ook in maart uit is gegaan en de relatie van de dame die ik nu behoorlijk zie zitten ook op het randje zit. (Ik ben zo'n egoïstische lul die hoopt dat het uitgaat :D)
pi_89567947
Ben mijn exen vergeten! heb het losgelaten :P
wanneer is iemand een ex? hoelang moet je dan hebben?
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
pi_89567992
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:40 schreef aLldin het volgende:

[..]

Klopt, zit met hetzelfde. (niet met een hem dan :P) Ene kant weet ik van wel (van gevoelens) maar toch nog al die vragen van waarom. Helemaal omdat ik van mezelf weet dat ik er vol voor ben gegaan.

Maargoed op het moment valt het mee en is het meer woede en onbegrip hoe iemand zoiets weg kan gooien.
Ja inderdaad, ik weet wel dat het wat heeft betekend.. Maar dingen die hij doet of zegt die rijmen daar niet mee heb ik het idee! Ik weet dat ik er ook vol voor ben gegaan, ik heb veel voor hem opgegeven..

En nu moet ik gewoon doorgaan.. Het mag niet nog meer tijd gaan kosten dan dat het al heeft gedaan..
  zondag 5 december 2010 @ 22:25:44 #95
189961 ex
aperture science
pi_89568181
Zo, na een weekendje geen contact en veel optrekken met familie voel ik me al een stuk beter.. Hopen dat dit zo blijft en stapje voor stapje ik verder kan :D
The cake is a lie!
pi_89568520
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:58 schreef Male23 het volgende:

[..]

Ja idd, had ik een topic geleden ook gepost volgens mij. Ook omdat mijn eigen relatie ook in maart uit is gegaan en de relatie van de dame die ik nu behoorlijk zie zitten ook op het randje zit. (Ik ben zo'n egoïstische lul die hoopt dat het uitgaat :D)
Herkenbaar. Totdat het je zelf overkomt en iemand anders daar op hoopte :') ook dat heb ik ooit eens meegemaakt. Bahbah
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89570406
Gatver hoe kut is het als je door de kleinste dingen emotioneel zo te raken bent...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89570440
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 22:22 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja inderdaad, ik weet wel dat het wat heeft betekend.. Maar dingen die hij doet of zegt die rijmen daar niet mee heb ik het idee! Ik weet dat ik er ook vol voor ben gegaan, ik heb veel voor hem opgegeven..

En nu moet ik gewoon doorgaan.. Het mag niet nog meer tijd gaan kosten dan dat het al heeft gedaan..
Dat maakt het in iedergeval een stuk makkelijker als dat zo is. Wou dat ik het los kon laten en door kon gaan... en eigenlijk moet ik haar ook laten gaan...

Ergste is nog dat ik het 2 maanden terug al aan zag komen maar geen schijn van kans meer gekregen heb het te veranderen.

Zal wel weer een zware dag worden morgen, nog beroerder als het op het moment gaat...
pi_89570628
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:10 schreef aLldin het volgende:

[..]

Dat maakt het in iedergeval een stuk makkelijker als dat zo is. Wou dat ik het los kon laten en door kon gaan... en eigenlijk moet ik haar ook laten gaan...

Ergste is nog dat ik het 2 maanden terug al aan zag komen maar geen schijn van kans meer gekregen heb het te veranderen.

Zal wel weer een zware dag worden morgen, nog beroerder als het op het moment gaat...
Bij mij heeft de liefde me blind gemaakt.. Ik had het kunnen weten, maar ik wilde hem vertrouwen. Ik had meer naar mijn verstand moeten luisteren, maar goed dat is altijd achteraf.

Ik hoop voor jou dat jij haar kunt laten gaan, en door kunt gaan met je leven. Zal niet snel gaan maar stapje voor stapje.. Sterkte morgen! Ik weet niet waarom je er tegenop ziet maar probeer los te laten.. :)
pi_89570779
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 23:09 schreef Neo-Mullen het volgende:
Gatver hoe kut is het als je door de kleinste dingen emotioneel zo te raken bent...
Yep ik weet het, door hele simpele dingen, zoals in mijn geval het eten op zondagavond bij m'n ouders. Vorig weekend had ik daar nog veel moeite mee, vooral omdat zij daar ook altijd bij was. Daarom werd mijn humeur vorig weekend ook verpest.

En toch, ook al is het voor mij pas 6 weken geleden... ik zoek nu echt de afleiding op. Vrienden en familie die me op sleeptouw nemen zijn echt fantastisch. Ik heb afgelopen donderdag die date gehad met m'n ex, en hoewel ik niet het idee heb dat het weer goed gaat komen tussen ons (al denk ik ook: zeg nooit nooit :P) zorgt ook dit voor de nodige afleiding. En het heeft mijn gevoelens voor m'n laatste ex ook al behoorlijk doen afzwakken. Ten eerste omdat ik altijd nog wel een soort van gevoelens voor m'n eerste ex had, ten tweede omdat het me heeft doen beseffen dat er op deze wereld zeker nog meer meiden zijn die bij mij passen :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')