quote:
dat wordt 2x douchenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik schrob je wel goed schoon dan
wassup?quote:
Word je dubbelop schoonquote:
Eeehm, ik zie net dat jij zaterdag kan, en dan kan ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook maar iemand oppikken hier dan...
Snuit?
Nee bedanktquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
pik hier afentoe een neukerdje op en dan verdwijn ik weer
sorry heb er voor dit weekend al 2
jou doe ik wel een andere x
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik vind m goed want ik wil sex maar ga zo naar bed
Mijn bed?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik vind m goed want ik wil sex maar ga zo naar bed
Dan doe je ook meequote:Op maandag 4 mei 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, die had dropjuh ook al...
Laat maar, ik doe het wel alleen dan
Ik mis iemandquote:
Heb nog geen kaartje maar het zit nog wel in de planning ja!quote:ga ik je nog zien zaterdag trouwens? in de effenaar?
1, is zojuist beantwoordquote:(zijn dus eig 2 vragen: 1: ga je nog naar vive la fete. 2: zo ja, vind je het leuk om dat even hallo te zeggen)
vrijdag 8 uur!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn bed?kamer is bijna opgeruimd
Ben jij niet te oud voor adolescentie trouwensquote:
Is dat een leuk feestje waar goed gedanst kan worden?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis iemand
[..]
Heb nog geen kaartje maar het zit nog wel in de planning ja!
[..]
1, is zojuist beantwoord
2. hallo zeggen en een pilsje drinken is altijd leuk dan
doe ik met je meequote:
Heb je ook een duur woord geleerd op school?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud voor adolescentie trouwens?
hoef je morgen niet naar het werk ?quote:
Nopes. Pand is dicht. Maar kan nog wel naar kantoor. Doe ik misschien morgen welquote:
Of alleen met dropjuh en mijquote:
Nou... niet aan denken is een groot woordquote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Sex, ik moet er niet aan denken
Doe mij maar slapen
Vive la Fete!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is dat een leuk feestje waar goed gedanst kan worden?
doe je mee?quote:
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoorquote:
Ik dacht dat alleen vrouwen bitches konden zijn, maar jij bent er ook 1quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je ook een duur woord geleerd op school?
Ok, half uurtjequote:
Kwartetje dan maar?quote:
ik zie je nietquote:
stom he!!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoor
Slaap je goed op ja!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoor
Ja.quote:
Ik heb vooral last van dat laatstequote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap je goed op ja!![]()
Of je krijgt zin in nog meer
*knuff *quote:
Ik meestal ookquote:
En gelijk slapen daarna, aubquote:
of sex bij het wakker worden...of gewoon smiddags....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap je goed op ja!![]()
Of je krijgt zin in nog meer
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.quote:
Ochtendsex is vervelend.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ben meer van de avondsex dan van de ochtendsex
Is goed, dan ga ik wel weer naar huis...quote:
Ja, sex kan altijd wel hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of sex bij het wakker worden...of gewoon smiddags....
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
KLijk, dat zijn de betere plannen
O, ik vond mijn idee beter eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik wel weer naar huis...![]()
Ideaal
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.
In de ochtend is ie vaak toch al overeind.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ben meer van de avondsex dan van de ochtendsex
Ja, maar op een gegeven moment blijf je toch ook neit meer willen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.
PM me dan muts!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
at gaat niet werken dan
of rijd je nog door naar mij?
Je moet er wat voor over hebben en daarvoor is redbull uitgevondenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....
Weer eens wat andersquote:
Ok, als ik dan eerst ff mag douchen, wel zo netjes hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vond mijn idee beter eigenlijk
Oh, dat heb ik ook! Als ik wakker word echt van m'n lijf afblijven is heel zachtjes en rustig opbouwen en ik moet geen afspraak hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ochtendsex is vervelend.
Als iemand dat probeert te doen word ik erg chagrijnig.
In dat geval kunnen we het beter nu doen danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook! Als ik wakker word echt van m'n lijf afblijven is heel zachtjes en rustig opbouwen en ik moet geen afspraak hebben.
Vroeger beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....
Ja,ehmquote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Adolecens het volgende:
Ok, als ik dan eerst ff mag douchen, wel zo netjes he
Whehehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we het beter nu doen dan
Ok, scheelt tijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,ehm
eerlijk gezegd ben ik er niet heel zeker van dat me dat heel veel kan schelen als ik echt geil ben
ieh ik hoef niet de lichaamssappen van een andere vrouw in mn bed hoor... ik ben groot voorstander van eerst douchen.... de ene keer dat ik met 2 kerels op een dag heb gesext heb ik dat ook gedaan...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,ehm
eerlijk gezegd ben ik er niet heel zeker van dat me dat heel veel kan schelen als ik echt geil ben
Ja zoiets.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Dat is sowieso, al het andere nog buiten kijf gelaten, te direct.
Bovendien: ben jij aan het slaapwandelen of zo?
Komt op het zelfde neer toch:quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Willen seks, maar staan droog, was een betere TT geweest.
Waar woon je?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Dat werkt voor mij ietquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Of de hele nacht doorgaan en goed ontbijten.
Ik ga hier heel wijs niets op zeggen...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ieh ik hoef niet de lichaamssappen van een andere vrouw in mn bed hoor... ik ben groot voorstander van eerst douchen.... de ene keer dat ik met 2 kerels op een dag heb gesext heb ik dat ook gedaan...
maar ik doe dat nooit meer, niks voor mij, ben daar veel te braaf en te suf voor
ja beter, maar als je dus dat niet hebt gedaan en je ligt al in bed zo van over een uurtje of 7 gaat de wekker en je gaat dan nog eens liggen sexen...pfff.... dan doe ik het de volgende dag op het werk niet meer zo goedquote:
Ik dacht dat jij je handen al vol had aan JB, Nouk, Murmquote:
Mijn opmerking impliceert niet dat ik daar ook last van heb, bovendien laat ik graag in het midden of dat wel of niet zo is.quote:
Jij gaat een avondje door ?quote:
Doen we die de volgende keerquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
toepasbaar bij u?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Misschien speelt ie kwartet en moet hij de serie hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je handen al vol had aan JB, Nouk, Murm
Als het zo doorgaat is dat voor middernachtquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet sinds vandaag de achternaam van mijn love-interest
Was dat voor of na de sex?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Net een nieuwe trampoline gekocht dat je overal op springtquote:
Neven hebben wel vaker dezelfde achternaam als jezelf.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
zozo...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn opmerking impliceert niet dat ik daar ook last van heb, bovendien laat ik graag in het midden of dat wel of niet zo is.
Whehe, dan heb ik slechte kaarten volgens mijquote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Misschien speelt ie kwartet en moet hij de serie hebben.
Sad but not always true .....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is en blijft toch Singles. Waar iedereen niet neukt en in de friendszone zit.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Misschien speelt ie kwartet en moet hij de serie hebben.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Ah mooi! En verder al meer? Ze was toch meer en meer zekerder aan het worden dat ze hetero was, toch?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Zo! Rasoptimist.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
Het is en blijft toch Singles. Waar iedereen niet neukt en in de friendszone zit.
truequote:Op maandag 4 mei 2009 23:28 schreef Tegan het volgende:
[..]
i kdoe het niet met ado.... ik doe het alleen maar met die groene eend!!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je handen al vol had aan JB, Nouk, Murm
Waarbij jij wel een goeie kaart bent dan, voordat je dat verkeerd opvatquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
i kdoe het niet met ado.... ik doe het alleen maar met die groene eend!!
Dankquote:
Ik heb haar niet gezien vandaagquote:
hmmm ik dus niet? valt me tegenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Waarbij jij wel een goeie kaart bent dan, voordat je dat verkeerd opvat
Huh?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Neven hebben wel vaker dezelfde achternaam als jezelf.
Nee nog niet, kan wel haar kunst vinden op google, maar meer, helaas, nietquote:Op maandag 4 mei 2009 23:30 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah mooi! En verder al meer? Ze was toch meer en meer zekerder aan het worden dat ze hetero was, toch?
Nee, het enige wat ik daarme bedoelde was dat je kwaak hebtquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hmmm ik dus niet? valt me tegen
nou ja niet dat ik een van jouw kaarten bent dus maar omdat half dinges dacht dat ik dat wel ben....
Hij bedoelt gewoon dat je een kaart bent waar ie niks mee kan omdat jij alleen die groene eend doet denk ikquote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nou ja niet dat ik een van jouw kaarten bent dus maar omdat half dinges dacht dat ik dat wel ben....
jaja....voor deze keer kom je ermee weg....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Nee, het enige wat ik daarme bedoelde was dat je kwaak hebt
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:32 schreef Murmeli het volgende:
[..]
i kdoe het niet met ado.... ik doe het alleen maar met die groene eend!!
quote:Op maandag 4 mei 2009 20:17 schreef Tegan het volgende:
Mijn collega's . Hadden ze Spuiten en Slikken gekeken gisteren (waar het over squirten ging), en hadden ze er allemaal nog nooit van gehoord (behalve mijn 46-jarige single baas![]()
![]()
), hoe wereldvreemd ben je dan
.
is dat erg dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:33 schreef Tegan het volgende:
Ik kwam er trouwens vandaag achter dat een bepaalde Fokker dezelfde voornaam heeft als mijn ex . En dat is zo raar. Beetje zo,![]()
![]()
.
Ben benieuwd wie de joker is in dit spel. (Overal inzetbaar.)quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Hij bedoelt gewoon dat je een kaart bent waar ie niks mee kan omdat jij alleen die groene eend doet denk ik
wat dan?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Murmeli het volgende:
er zitten hier 2 mensen op fok die tegelijk hetzelfde denken![]()
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jaja....voor deze keer kom je ermee weg....
Wowh, wohw, come again. 46 en "quote:Op maandag 4 mei 2009 23:37 schreef Tegan het volgende:
Owja, dit verhaal wilde ik ook nog delen.
[..]
Huh, wat, dinges ik?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:34 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Nou, opzich niet. In eerste instantie dacht ik ook wat een toffe naam, maar nu zal ik diegene altijd associeren met mijn ex, en dat is wat minder.quote:
quote:
Tja deze is dan ook niet groenquote:
of was jij niet degene die postte over de kaarten van Adootje?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Huh, wat, dinges ik?
Mag ik van jouw van de serie verwarring, communicatiefout?
Dan wil ik graag van de serie vermaak: droge humorquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Huh, wat, dinges ik?
Mag ik van jouw van de serie verwarring, communicatiefout?
Jawel, maar dat ging niet eens over jou. Totdat je erover begon.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:40 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of was jij niet degene die postte over de kaarten van Adootje?
Mag ik dan van de serie pluspunten: scherp?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dan wil ik graag van de serie vermaak: droge humor
Er is vast ook een mannenserie (als er een vrouwenserie is )quote:Op maandag 4 mei 2009 23:43 schreef rival het volgende:
[..]
Mag ik dan van de serie pluspunten: scherp?
ik doe daar niet zo moeilijk over. maar ja, heb ook een relatie gehad met een dame die dezelfde naam had als mijn zusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:39 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, opzich niet. In eerste instantie dacht ik ook wat een toffe naam, maar nu zal ik diegene altijd associeren met mijn ex, en dat is wat minder.
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
http://www.vrouwonline.nl/seksrelatie/penisspecial/peniskwartet/
Da's wel sneuquote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef Tegan het volgende:
http://www.vrouwonline.nl/seksrelatie/penisspecial/peniskwartet/
vrouwonline.nlquote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serie bizar, en dan In de knoop.
http://www.vrouwonline.nl(...)ag/kwartet-deel1.pdf
Kijk, ik ben weer op het juiste moment binnenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:44 schreef JaniesBrownie het volgende:
Er is vast ook een mannenserie (als er een vrouwenserie is )
doe mij dan ook jou maar
Ik vind het best ergquote:Op maandag 4 mei 2009 23:46 schreef Tegan het volgende:
[..]
Serie bizar, en dan In de knoop.
http://www.vrouwonline.nl(...)ag/kwartet-deel1.pdf
Als jij het nou print, doen we de volgende keer gezellig een spelletjequote:
Dat zou ik best doenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef Tegan het volgende:
Alsof je dat 'ff' bij de kopieerwinkel gaat printen.
Wel leuk om met zijn tweeen naar te kijkenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef MNR het volgende:
Ik kan hier echt niet serieus naar kijken:
http://www.vrouwonline.nl(...)ial/MASSAGEWORKSHOP/
![]()
Ok, het ziet er verdomd plastisch en stom uit, maar als ik me even inbeeld dat ik daar lig en iemand me zo zou "masseren" (quote:Op maandag 4 mei 2009 23:47 schreef MNR het volgende:
Ik kan hier echt niet serieus naar kijken:
http://www.vrouwonline.nl(...)ial/MASSAGEWORKSHOP/
![]()
Ja, zodra ze de technieken ging toepassen begon ik het ook wel interessant te vindenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, het ziet er verdomd plastisch en stom uit, maar als ik me even inbeeld dat ik daar lig en iemand me zo zou "masseren" () zou me dat zeker wel wat doen!
Heel foutquote:
Ik bedenk wel andere spelletjesquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik vind het best erg
[..]
Als jij het nou print, doen we de volgende keer gezellig een spelletje
[..]
Dat zou ik best doen
Zijn weinig vrouwen die dat soort kunstjes echt goed beheersen hoor...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:51 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, zodra ze de technieken ging toepassen begon ik het ook wel interessant te vinden
Whehehe, ik heb er ooit eentje toegepast, doe ik nu nog steeds, ook geleerd van TV en die werkt toch echt wel goedquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Zijn weinig vrouwen die dat soort kunstjes echt goed beheersen hoor...
ja, ik mag er vier dan dusquote:Op maandag 4 mei 2009 23:49 schreef rival het volgende:
[..]
Kijk, ik ben weer op het juiste moment binnen
heb ik eindelijk iets af te spelen op het infoscherm in de halquote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ok, het ziet er verdomd plastisch en stom uit, maar als ik me even inbeeld dat ik daar lig en iemand me zo zou "masseren" () zou me dat zeker wel wat doen!
Hm, toch ff kijken dan.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:50 schreef Adolecens het volgende:
[..]
we kunnen die video wel in de OP plaatsenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:52 schreef Adolecens het volgende:
Zijn weinig vrouwen die dat soort kunstjes echt goed beheersen hoor...
Wel ff doorspelen tot na de introquote:
Bij het stukje van de meet?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:58 schreef rival het volgende:
[..]
we kunnen die video wel in de OP plaatsen
We gaan de goede kant opquote:Op maandag 4 mei 2009 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij het stukje van de meet?
Dan wordt het een informatieve meet
Nee, de meet word dan het praktijkonderdeel.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:59 schreef djayzz het volgende:
[..]
Bij het stukje van de meet?
Dan wordt het een informatieve meet
Ik vind het een goed plan, ga je ondertussen even drankjes halen en zeg je: kijk hier maar goed naar liefje, terwijl je haar een kus op haar voorhoofd druktquote:Op maandag 4 mei 2009 23:56 schreef rival het volgende:
[..]
heb ik eindelijk iets af te spelen op het infoscherm in de hal
Idd, net zoiets als een info-lunchquote:
Es ff neuzelen of ik nog iets interessants kan vinden om voor de vrouw te doen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, net zoiets als een info-lunch
Een heuse penis massage info-meet
Ik zou bijna gaan overwegen om toch te komenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef djayzz het volgende:
[..]
Idd, net zoiets als een info-lunch
Een heuse penis massage info-meet
Doe datquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Es ff neuzelen of ik nog iets interessants kan vinden om voor de vrouw te doen.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou bijna gaan overwegen om toch te komen
Nou, speciaal voor jou danquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're never fully dressed until you wear a smile
en dan expres weg blijven totdat de hele film geweest is natuurlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:00 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het een goed plan, ga je ondertussen even drankjes halen en zeg je: kijk hier maar goed naar liefje, terwijl je haar een kus op haar voorhoofd drukt
Jottem, google op tantra. Komt helemaal goed!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:01 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Es ff neuzelen of ik nog iets interessants kan vinden om voor de vrouw te doen.
haha coole actie!!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dan expres weg blijven totdat de hele film geweest is natuurlijk
uiteraard.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:03 schreef rival het volgende:
[..]
en dan expres weg blijven totdat de hele film geweest is natuurlijk
Jamaar ze moet toch met mij mee naar huis?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Je moet wel iemand met enige vorm van intelligentie kiezen dan, anders snapt ze niet dat het een hint was
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaap lekkerquote:
"Ja, ik heb je filmpje gekeken, en nu?"quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
uiteraard.
Je moet wel iemand met enige vorm van intelligentie kiezen dan, anders snapt ze niet dat het een hint was
Als er iemand op de linkerbaan rijdt, en dan niemand inhalen he. nog langzamer dan de max rijden. en maar verdommen om aan de kant te gaan...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Kunnen jullie mannen niet vertellen waar jullie echt helemaal gek van worden.
mwa, ik denk niet dat je daarvoor gespeend moet zijn van intelligentie, volgens mij ben jij best okquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:06 schreef rival het volgende:
[..]
Jamaar ze moet toch met mij mee naar huis?
Typisch vrouwen gedragquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Kunnen jullie mannen niet vertellen waar jullie echt helemaal gek van worden. Handig enzo.
Dat filmpje komt er goed bij in de buurtquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef Tegan het volgende:
Kunnen jullie mannen niet vertellen waar jullie echt helemaal gek van worden. Handig enzo.
Of erger...quote:
Ik heb zo mijn momentenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:09 schreef JaniesBrownie het volgende:
mwa, ik denk niet dat je daarvoor gespeend moet zijn van intelligentie, volgens mij ben jij best ok
Die instelling hebben de meeste vrouwen ja...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Ik kan volgens mij beter pijpen dan handjobs geven, dat duurt altijd zo lang. Pijpen werd ook meer gewaardeerd.
Ok, na door al de seksadvertenties te zijn gewaad is dit wel een aardig artikel met een goede opsomming.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:05 schreef MNR het volgende:
[..]
Jottem, google op tantra. Komt helemaal goed!
Ik offer me wel op als oefen object hoorquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
Ik kan volgens mij beter pijpen dan handjobs geven, dat duurt altijd zo lang. Pijpen werd ook meer gewaardeerd.
Dit kan ik zeker beamen, althans van de vrouwen die het bij mij hebben gedaan van tegan`s kunsten weet ik niksquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.People who have no weaknesses are terrible; there is no way of taking advantage of them.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Die instelling hebben de meeste vrouwen ja...
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:14 schreef ZegIkLekkerNiet het volgende:
[..]
RRrrrRRRrrrrrRrRrrrrrZag het. Humor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja van rukken krijg je een lamme hand. die kutkerels komen altijd net niet klaar en intussen heb jij kramp aan je poot.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:12 schreef Tegan het volgende:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:08 schreef rival het volgende:
![]()
Hoe komt het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
How much wood would a wood chop chop if a wood chop would chop wood?
How many cans can a cannibal can if a cannibal can can cans?
hoe platquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja van rukken krijg je een lamme hand. die kutkerels komen altijd net niet klaar en intussen heb jij kramp aan je poot.
ik vind het niks.
Te lange tekst.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok, na door al de seksadvertenties te zijn gewaad is dit wel een aardig artikel met een goede opsomming.
http://www.menshealth.nl/(...)ntra.MaakHaarGek.htm
Ik denk dat ik eens in de boekwinkel ga kijken. Dit is interessant.
Er moet ook wel een stukkie communicatie zijn he. Er een partij aan sjorren is niet altijd lekker en jij wordt er alleen moe van. Kijk dat filmpje anders ff.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja van rukken krijg je een lamme hand. die kutkerels komen altijd net niet klaar en intussen heb jij kramp aan je poot.
ik vind het niks.
dat filmpje wou niet.... maar idd wel goed idee ik zal es kijken. tuurlijk wel communicatie... ik zie mij er al naast zitten en dat hij dan ligt en ik zit als een gek te rukken aan die lul en hij ligt daar echt zo van tomtiedom.. wacht wacht en dan: au godver, takkewijf dat doet pijn!!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:18 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Er moet ook wel een stukkie communicatie zijn he. Er een partij aan sjorren is niet altijd lekker en jij wordt er alleen moe van. Kijk dat filmpje anders ff.
Haha, zo erg is het hier niet hoor.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat filmpje wou niet.... maar idd wel goed idee ik zal es kijken. tuurlijk wel communicatie... ik zie mij er al naast zitten en dat hij dan ligt en ik zit als een gek te rukken aan die lul en hij ligt daar echt zo van tomtiedom.. wacht wacht en dan: au godver, takkewijf dat doet pijn!!
Zeg op!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
Nou liefie is er toch niet dus ik heb a gezegd maar zeg geen b.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
dat filmpje wou niet.... maar idd wel goed idee ik zal es kijken. tuurlijk wel communicatie... ik zie mij er al naast zitten en dat hij dan ligt en ik zit als een gek te rukken aan die lul en hij ligt daar echt zo van tomtiedom.. wacht wacht en dan: au godver, takkewijf dat doet pijn!!
Boek is niet nodig. Je kunt genoeg op i-net vinden. Hier heb je twee linkjes:quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:14 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Ok, na door al de seksadvertenties te zijn gewaad is dit wel een aardig artikel met een goede opsomming.
http://www.menshealth.nl/(...)ntra.MaakHaarGek.htm
Ik denk dat ik eens in de boekwinkel ga kijken. Dit is interessant.
Ja, want een een paar eeuwen indiase sekswijsheden moet je ff in vijf minuten onder de knie krijgenquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef rival het volgende:
[..]
Nou liefie is er toch niet dus ik heb a gezegd maar zeg geen b.
herkenbaarquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:19 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik heb gewoon een hele leuke avond gehad!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je wel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:21 schreef MNR het volgende:
[..]
Boek is niet nodig. Je kunt genoeg op i-net vinden. Hier heb je twee linkjes:
Man
Vrouw
Hehehe.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:16 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik vind het niks.
Ik ken er maar weinig. In het algemeen overigens, hier geen ideequote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
kunnen de mannen hier trouwens een goede handjob geven?
niemand kan zo goed rukken als ikquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben nog niemand tegen gekomen die het beter deedquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Dan nog... nadruk blijft op het pijpen liggen, terwijl het ook wel eens andersom mag..quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:15 schreef Tegan het volgende:
[..]
. Maar mijn handen zijn niet ver weg tijdens het pijpen.
Als in bij de vrouw?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Bij jezelf, of bij een vrouw?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:22 schreef JaniesBrownie het volgende:
Tja, dat kan komen omdat ze er niet over willen praten, maar denk eerder doordat de vraagstelling niet geheel duidelijk wasquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die mannen doen net of ze het niet snappen, haha
Nou, mijn ex had liever andersom hoor. Anders had hij dat in die jaren wel aangegeven. Ik ben de moeilijkste niet.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan nog... nadruk blijft op het pijpen liggen, terwijl het ook wel eens andersom mag..
ja da's waar, al spelenderwijs gaat het meestal beter... beetje van alles nog wat door elkaar doenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Hehehe.
Dat had ik vroeger ook altijd. Maarre... als je er echt lol in hebt, krijg je die kramp ook niet. Heb ik ook moeten leren. Enne.. ben er bijster trots op, want heb 2 vriendjes gehad die moeilijk klaarkwamen... maar daar heb ik nooit veel van gemerkt![]()
Maar punt is in ieder geval: juist als je het doet en die kramp krijgt, stop dan gewoon. Dan focus je je misschien teveel op het doel ipv de fun. Wordt het een prestatie ipv genot
bij een vrouw, bij jezelf lijkt me dat je inmiddels genoeg oefening hebt gehadquote:
Kwartje viel echt pas laterquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:26 schreef JaniesBrownie het volgende:
Die mannen doen net of ze het niet snappen, haha
Nou, bij mij duurt het echt wel eeuwen hoor maar je mag het van mij wel proberen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja da's waar, al spelenderwijs gaat het meestal beter... beetje van alles nog wat door elkaar doen
sja mannen die zeggen dat ze moeilijk klaarkomen geloof ik niet meer. had er ook zoeen. hij zeggen dat duurt altijd lang bij mij en is moeilijk, ik geloof dat ik hem 5 seconde gepijpt heb en toen kwam ie al klaar. dom gelul dus
handjobs vind ik leuker dan tongjobs eigenlijkquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
nee mannen zijn uit zichzelf niet goed in handjobs. die moet je altijd uitleggen wat je wil ofzo.
ach als ze maar goed zijn in tongjobs he...
Alle mannen in singles een keer uitnodigen om me te vingeren?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:29 schreef rival het volgende:
[..]
Kwartje viel echt pas later![]()
Lieve JB, er is natuurlijk maar 1 manier om daar achter te komen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Ik krijg mezelf binnen de minuten klaar, dus dat zit wel goedquote:
Preciesquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:29 schreef Murmeli het volgende:
nee mannen zijn uit zichzelf niet goed in handjobs. die moet je altijd uitleggen wat je wil ofzo.
ach als ze maar goed zijn in tongjobs he...
dat is nog erger! want dat kunnen de meesten nietquote:
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alle mannen in singles een keer uitnodigen om me te vingeren?Blinde test?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk het tegendeel!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:31 schreef Adolecens het volgende:
Mocht iemand het tegendeel denken, spreek nu, of zwijg forever
Je legde het erg belabberd uit, bij een handjob denk ik aan een man, niet aan een vingersessie bij een vrouwquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij een vrouw, bij jezelf lijkt me dat je inmiddels genoeg oefening hebt gehad
Ik vond het wel duidelijk
Jeetje... wat een kritiek.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is nog erger! want dat kunnen de meesten nietHet is vaak of.. of.. bij hen
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Alle mannen in singles een keer uitnodigen om me te vingeren?Alle? gewoon een steekproef hier en daarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hmmmm, jammer, ik vond tongjobs leuker dan handjobs...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
handjobs vind ik leuker dan tongjobs eigenlijk
quote:
tja .. dat is mijn ervaringquote:
jaja...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Je legde het erg belabberd uit, bij een handjob denk ik aan een man, niet aan een vingersessie bij een vrouw
Meestal beetje klungelig, maar oh zo lekker.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:31 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
dat is nog erger! want dat kunnen de meesten nietHet is vaak of.. of.. bij hen
Ik ga voor de combi, dat vind ik leuker en lekkerderquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
hmmmm, jammer, ik vond tongjobs leuker dan handjobs...
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:36 schreef Pien85 het volgende:
[..]
[..]
Nee nog niet, kan wel haar kunst vinden op google, maar meer, helaas, niet
bij jezelf of bij de vrouw?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef Snuitebolletje het volgende:
hmmmm, jammer, ik vond tongjobs leuker dan handjobs...
dat is heel vriendelijk aangebodenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef Q. het volgende:
[..]
Nou, bij mij duurt het echt wel eeuwen hoor maar je mag het van mij wel proberen.
Geen idee. Denk wel dat ik minder voorzichtig ben als sommige vrouwen en het daardoor sneller voor elkaar krijgquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:33 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
jaja...
ik wil ook wel weten hoe jij een ander aftrekt hoor.
Krijg je die ook zo snel klaar?
Mannen die vinden dat ze goed zijn .. dat staat vaak gelijk aan dat ze het juist niet kunnenquote:
Dat is alleen omdat de meesten geen goede tongjobs kunnen geven.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:30 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
handjobs vind ik leuker dan tongjobs eigenlijk
Iedere vrouw is anders en de meeste zijn te verlegen of opgewonden of wat dan ook om me te vertellen wat ze lekker vinden.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:28 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
bij een vrouw, bij jezelf lijkt me dat je inmiddels genoeg oefening hebt gehad
Ik vond het wel duidelijk
Ja, ik doel niet op jou in het bijzonder. Gewoon in het algemeen vind ik dat er veel kritiek geuit wordt. Terwijl het een samenspel is.quote:
Dat natuurlijk ook. Maar denk toch dat ik handjobs lekkerder vindquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Tegan het volgende:
[..]
Dat is alleen omdat de meesten geen goede tongjobs kunnen geven.
Ik zei niet dat ik het vond, ik zei dat ik het dacht. Het was dus geen feit, maar een gevoel...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:34 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Mannen die vinden dat ze goed zijn .. dat staat vaak gelijk aan dat ze het juist niet kunnen
Samenspelquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:35 schreef MNR het volgende:
[..]
Ja, ik doel niet op jou in het bijzonder. Gewoon in het algemeen vind ik dat er veel kritiek geuit wordt. Terwijl het een samenspel is.
quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:35 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind het allebei wel erg lekker, maar ik kom niet erg gemakkelijk klaar.
dus als dat het doel is, wordt het wat lastiger
Dat snap ik ja, het als een feit projecteren is wat lastigquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:36 schreef Adolecens het volgende:
Ik zei niet dat ik het vond, ik zei dat ik het dacht. Het was dus geen feit, maar een gevoel...
Dat sowiesoquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef MNR het volgende:
Maar ja, bladiebla. Uiteindelijk is het bij iedere bedpartner weer anders.
Niet?quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef Tegan het volgende:
Met vingers kom ik wel. Tong is gewoon erg lekker, maar daar kan ik niet van komen. De combinatie is daarom hemels.
Mja, en daarom moeten we maar niet zoveel kritiek op elkaar hebben. Iedereen heeft andere ervaringen.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef MNR het volgende:
Maar ja, bladiebla. Uiteindelijk is het bij iedere bedpartner weer anders.
En dan doe ik wat afwisselends... en meestal geven ze dan vanzelf wel aan waarmee je een gevoelige snaar raakt... feedback is toch prettig want echt elke vrouw wilt het andersquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:35 schreef halfbearad het volgende:
Iedere vrouw is anders en de meeste zijn te verlegen of opgewonden of wat dan ook om me te vertellen wat ze lekker vinden.
Dan moet je mijn woorden ook niet verdraaien...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat snap ik ja, het als een feit projecteren is wat lastig
Fire, fire baby!quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:38 schreef Murmeli het volgende:
sommige bedpartners zijn wel in staat het meteen zo te doen dat ik helemaal los ga![]()
en dan lukt me dat bij hun ook en dan heb je vurwerk
het ging even om het idee.. de strekking snapte je wel neem ik aan.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan moet je mijn woorden ook niet verdraaien...
dat dus....quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
Het is wel apart hoe het met sommige bedpartners enorm stroef gaat en met sommigen echt meteen 100% geweldig.
Nou, nee. Maar, dat tong is zo hemels lekker, maar ik heb echt het harde van de vingers nodig om te komen ofzo. Kan het niet uitleggenquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet?![]()
Ik welMaar de combinatie is sowieso hemels
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
ik hoor net dat het daar bij spuiten en slikken over ging toch?quote:
Ik snap hetquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef Tegan het volgende:
[..]
Nou, nee. Maar, dat tong is zo hemels lekker, maar ik heb echt het harde van de vingers nodig om te komen ofzo. Kan het niet uitleggen.
Kheb geen TV aanstaan, dus weet ik nietquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik hoor net dat het daar bij spuiten en slikken over ging toch?
Hehquote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegen gekomen die het beter deed
prima...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:40 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
het ging even om het idee.. de strekking snapte je wel neem ik aan.
Ik sta soms helemaal paf.quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:39 schreef Q. het volgende:
Het is wel apart hoe het met sommige bedpartners enorm stroef gaat en met sommigen echt meteen 100% geweldig.
Volgens mij is dat bij iedereen (ook vrouwen) zo...quote:Op dinsdag 5 mei 2009 00:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben nog niemand tegen gekomen die het beter deed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |