quote:
dat wordt 2x douchenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:01 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik schrob je wel goed schoon dan
wassup?quote:
Word je dubbelop schoonquote:
Eeehm, ik zie net dat jij zaterdag kan, en dan kan ik ookquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ga ook maar iemand oppikken hier dan...
Snuit?
Nee bedanktquote:Op maandag 4 mei 2009 23:02 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
pik hier afentoe een neukerdje op en dan verdwijn ik weer
sorry heb er voor dit weekend al 2
jou doe ik wel een andere x
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik vind m goed want ik wil sex maar ga zo naar bed
Mijn bed?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Dropjuh het volgende:
[..]
ik vind m goed want ik wil sex maar ga zo naar bed
Dan doe je ook meequote:Op maandag 4 mei 2009 23:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
O nee, die had dropjuh ook al...
Laat maar, ik doe het wel alleen dan
Ik mis iemandquote:
Heb nog geen kaartje maar het zit nog wel in de planning ja!quote:ga ik je nog zien zaterdag trouwens? in de effenaar?
1, is zojuist beantwoordquote:(zijn dus eig 2 vragen: 1: ga je nog naar vive la fete. 2: zo ja, vind je het leuk om dat even hallo te zeggen)
vrijdag 8 uur!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:06 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Mijn bed?kamer is bijna opgeruimd
Ben jij niet te oud voor adolescentie trouwensquote:
Is dat een leuk feestje waar goed gedanst kan worden?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:07 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik mis iemand
[..]
Heb nog geen kaartje maar het zit nog wel in de planning ja!
[..]
1, is zojuist beantwoord
2. hallo zeggen en een pilsje drinken is altijd leuk dan
doe ik met je meequote:
Heb je ook een duur woord geleerd op school?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ben jij niet te oud voor adolescentie trouwens?
hoef je morgen niet naar het werk ?quote:
Nopes. Pand is dicht. Maar kan nog wel naar kantoor. Doe ik misschien morgen welquote:
Of alleen met dropjuh en mijquote:
Nou... niet aan denken is een groot woordquote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Sex, ik moet er niet aan denken
Doe mij maar slapen
Vive la Fete!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Is dat een leuk feestje waar goed gedanst kan worden?
doe je mee?quote:
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoorquote:
Ik dacht dat alleen vrouwen bitches konden zijn, maar jij bent er ook 1quote:Op maandag 4 mei 2009 23:09 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Heb je ook een duur woord geleerd op school?
Ok, half uurtjequote:
Kwartetje dan maar?quote:
ik zie je nietquote:
stom he!!quote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoor
Slaap je goed op ja!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:12 schreef MNR het volgende:
[..]
Seks voor het slapen gaan is overigens wel een pré hoor
Ja.quote:
Ik heb vooral last van dat laatstequote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap je goed op ja!![]()
Of je krijgt zin in nog meer
*knuff *quote:
Ik meestal ookquote:
En gelijk slapen daarna, aubquote:
of sex bij het wakker worden...of gewoon smiddags....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:13 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Slaap je goed op ja!![]()
Of je krijgt zin in nog meer
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.quote:
Ochtendsex is vervelend.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ben meer van de avondsex dan van de ochtendsex
Is goed, dan ga ik wel weer naar huis...quote:
Ja, sex kan altijd wel hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
of sex bij het wakker worden...of gewoon smiddags....
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:14 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
KLijk, dat zijn de betere plannen
O, ik vond mijn idee beter eigenlijkquote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Is goed, dan ga ik wel weer naar huis...![]()
Ideaal
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.
In de ochtend is ie vaak toch al overeind.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Den_Haag het volgende:
ben meer van de avondsex dan van de ochtendsex
Ja, maar op een gegeven moment blijf je toch ook neit meer willen?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heel irritant!! want meestal 'moet' je dan eigenlijk wel slapen.
PM me dan muts!quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
[..]
at gaat niet werken dan
of rijd je nog door naar mij?
Je moet er wat voor over hebben en daarvoor is redbull uitgevondenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....
Weer eens wat andersquote:
Ok, als ik dan eerst ff mag douchen, wel zo netjes hequote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O, ik vond mijn idee beter eigenlijk
Oh, dat heb ik ook! Als ik wakker word echt van m'n lijf afblijven is heel zachtjes en rustig opbouwen en ik moet geen afspraak hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:16 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ochtendsex is vervelend.
Als iemand dat probeert te doen word ik erg chagrijnig.
In dat geval kunnen we het beter nu doen danquote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef MNR het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik ook! Als ik wakker word echt van m'n lijf afblijven is heel zachtjes en rustig opbouwen en ik moet geen afspraak hebben.
Vroeger beginnenquote:Op maandag 4 mei 2009 23:17 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja daarom wil ik ook liever niet savonds sexen dan ben ik op mn werk zo brak....
Ja,ehmquote:Op maandag 4 mei 2009 23:19 schreef Adolecens het volgende:
Ok, als ik dan eerst ff mag douchen, wel zo netjes he
Whehehequote:Op maandag 4 mei 2009 23:20 schreef djayzz het volgende:
[..]
In dat geval kunnen we het beter nu doen dan
Ok, scheelt tijd.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,ehm
eerlijk gezegd ben ik er niet heel zeker van dat me dat heel veel kan schelen als ik echt geil ben
ieh ik hoef niet de lichaamssappen van een andere vrouw in mn bed hoor... ik ben groot voorstander van eerst douchen.... de ene keer dat ik met 2 kerels op een dag heb gesext heb ik dat ook gedaan...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ja,ehm
eerlijk gezegd ben ik er niet heel zeker van dat me dat heel veel kan schelen als ik echt geil ben
Ja zoiets.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:22 schreef MNR het volgende:
[..]
Whehehe
Dat is sowieso, al het andere nog buiten kijf gelaten, te direct.
Bovendien: ben jij aan het slaapwandelen of zo?
Komt op het zelfde neer toch:quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Willen seks, maar staan droog, was een betere TT geweest.
Waar woon je?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Dat werkt voor mij ietquote:Op maandag 4 mei 2009 23:21 schreef halfbearad het volgende:
[..]
Of de hele nacht doorgaan en goed ontbijten.
Ik ga hier heel wijs niets op zeggen...quote:Op maandag 4 mei 2009 23:23 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ieh ik hoef niet de lichaamssappen van een andere vrouw in mn bed hoor... ik ben groot voorstander van eerst douchen.... de ene keer dat ik met 2 kerels op een dag heb gesext heb ik dat ook gedaan...
maar ik doe dat nooit meer, niks voor mij, ben daar veel te braaf en te suf voor
ja beter, maar als je dus dat niet hebt gedaan en je ligt al in bed zo van over een uurtje of 7 gaat de wekker en je gaat dan nog eens liggen sexen...pfff.... dan doe ik het de volgende dag op het werk niet meer zo goedquote:
Ik dacht dat jij je handen al vol had aan JB, Nouk, Murmquote:
Mijn opmerking impliceert niet dat ik daar ook last van heb, bovendien laat ik graag in het midden of dat wel of niet zo is.quote:
Jij gaat een avondje door ?quote:
Doen we die de volgende keerquote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
toepasbaar bij u?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:24 schreef Tegan het volgende:
Misschien speelt ie kwartet en moet hij de serie hebben.quote:Op maandag 4 mei 2009 23:25 schreef djayzz het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je handen al vol had aan JB, Nouk, Murm
Als het zo doorgaat is dat voor middernachtquote:
quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet sinds vandaag de achternaam van mijn love-interest
Was dat voor of na de sex?quote:Op maandag 4 mei 2009 23:26 schreef Pien85 het volgende:
Ik weet sinds vandaag de achternaam van mijn love-interest
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |