quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:41 schreef Lallend het volgende:
buddha2buddha:
Ik heb eigenlijk maar 1 zin in mijn hoofd voor je huidige situatie:
Gezin staat op de 1e plaats.
Denk dat je dan al precies weet wat je wel of niet moet doen...
Ook maar even hier gezet.quote:Op vrijdag 19 november 2010 13:29 schreef buddha2buddha het volgende:
Even wat achtergrond info
Ik ken mijn huidige vriendin nu 12 jaar. 7 jaar geleden is het uitgegaan tussen ons, en kreeg ik een nieuwe vriendin. Daar heb ik 3 jaar lang een heftige relatie meegehad. Heftig als in op emotioneel vlak/sexueel vlak en eigenlijk op ieder vlak. Die relatie heb ik dus 4 jaar geleden beëindigt omdat het er te heftig aan ging, we maakte elkaar kapot ookal hielden we zielsveel van elkaar. Dit was de beste oplossing. Na onze breuk heb ik haar nooit meer gezien en ook nooit meer iets over of van gehoord. Ik vond dit prima want ik had nog steeds een grote zwak voor haar.
Nadat het dus uit is gegaan ben ik weer naar mijn 1e vriendin toegegroeid, en dit is allemaal perfect gegaan. We hebben nu ook een zoontje, wonen samen en ik geniet nog elke dag van ons gezinnetje.
Maar..... 3 weken geleden heb ik voor het eerst over mijn ex gedroomd en dat was best een heftig emotionele droom, zo erg dat ik s'ochtend helemaal klam wakker werd met hartkloppingen enal. Ik heb het mijn vriendin ook verteld. Ik kreeg het gevoel alsof er iets met mijn ex was en dat ik haar moest contactenmaarja dat gevoel ging vanzelf wel over dacht ik
En nu een nog grotere maaaaaar...... vorige week opende ik mijn mailbox en wat zag ik bij mijn inbox. Een nieuw mailtje van mijn exHUH een mailtje
Ik opende dus dat mailtje en flikkerde bijna van mijn stoel want mijn ex schreef mij dus dat ze over mij gedroomd had en het gevoel had dat ze wilde weten hoe het met mij was en hoe het dagelijkse leven is.
Dit heb ik mijn vriendin ook laten lezen. Alleen sinds dat mailtje weet ik het gewoon niet meer, ik ben weer helemaal geestelijk in de war. Ik wil wel met haar contacten maar ook weet ik dat ik er kapot aan kan gaan omdat er nog steeds verborgen gevoelens zijn (die misschien niet wederzijds zijn, dat is eigenlijk wel zeker) Mijn vriendin is er ook niet echt blij mee want zij weet hoe de vork in de steel zit en dat ik ben vreemdgegaan met mijn ex. Ik weet het gewoon niet meer en heb niemand met wie ik er over kan praten.
En waarom ik het hier post weet ik eigenlijk niet maar ik heb het gevoel weer in diezelfde achtbaan te zitten als toen ik een relatie met mijn ex had. Aan de ene kant ben ik onwijs nieuwsgierig naar haar en wat ze te zeggen heeft en aan de andere kant ben ik bang voor wat ik op het spel kan zetten omdat ik naar mijn gevoel luister en niet naar mijn verstand
Mijn ex geeft binnekort een feestje waarbij haar nieuwe vriend ook aanwezig is. Moet ik daar naartoe gaan of is dat de grootste fout die ik kan maken?quote:Op donderdag 18 november 2010 10:08 schreef sjuderansj het volgende:
ik heb een relatie van net geen 4 jaar de vorige maand vaarwel gezegd. Wij zijn eigenlijk al die tijd beste maatjes geweest, en hebben vanalles gedeeld. Echter zit er sinds ongeveer een half jaar (Bijna) geen liefde meer tussen ons in. Dit is de reden geweest waarom we het hebben uitgemaakt.
Toen het een week of 2-3 uit was tussen ons, begon ik haar toch vreselijk te missen (zowel als partner maar ook als beste maatje). Ik heb weer geprobeerd om alles bij te leggen, maar dit wilde zij niet.
Nu is zij tijdens haar werk verliefd geworden op een andere collega (dit speelde ook al tijdens onze relatie), en hier heeft ze nu inmiddels een relatie mee. Toen ik hierachter kwam was dit in principe de klap in mijn gezicht, omdat mij nu echt duidelijk werd dat het tussen ons niets meer zou worden.
sindsdien zit ik dus met het liefdesverdriet en dit probeer ik te verwerken, echter heeft dat nog wel even tijd nodig.
Mijn vraag aan jullie, hoe denken jullie over deze situatie? Moet ik nog hoop hebben? Is dit voor haar slechts een pleister op de wond om de liefde die wij gemist hebben op te vullen?
Is hij slechts een steunende schouder of is dit echt serieus?
Ik heb nog contact met mijn ex dus ik kan in principe alles vragen, al dan niet subtiel
Denk je dat je het aankan dan? Aan je verhaal te zien heb je het er allemaal nogal moeilijk mee, en ben je nog niet over haar heen. De kans is dan uiteraard aanwezig dat je een enorme kutavond gaat hebben als je ziet dat die twee dingen doen die jij eerst met haar deed. Als je denkt dat je gaat freaken omdat je ziet dat hij met haar zoent, dan zou ik niet gaan als ik jou was. Ben je over haar heen en zit je in de "moving-on"-fase dan zou ik misschien wel gaan. Zorg dat je in dat geval op de best mogelijke manier voor de dag komtquote:Op vrijdag 19 november 2010 15:09 schreef sjuderansj het volgende:
ik quote even mijn eigen verhaal:
[..]
Mijn ex geeft binnekort een feestje waarbij haar nieuwe vriend ook aanwezig is. Moet ik daar naartoe gaan of is dat de grootste fout die ik kan maken?
Afgelopen dagen heb ik het er inderdaad heel moeilijk mee gehad. Echter heb ik het gisteren allemaal van me afgeschreven, en ik heb het gevoel dat het weer beter gaat. Echter weet ik niet hoe ik zal reageren als ik die twee inderdaad samen zie. Morgen weer een gesprek met haar, hopelijk krijg ik het dan op een rijtje gezet zodat ik alsnog naar het feest kan.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:28 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
... Zorg dat je in dat geval op de best mogelijke manier voor de dag komt, en je ook relaxed opstelt.
Ik mis haar als een malle. Voor de rest zit ik op me zelf in te praten, constant, dat ik geen contact moet zoeken en verder moet gaan met mn leven en al die dingen, wat misschien over komt als of ik me zelf tegen spreek. Dat zij contact zoekt moet ze zelf weten. Ik vind het niet erg. Het doet me idd niet veel, omdat ik weet wat de feiten zijn en daar hou ik me zelf aan vast. Missen zal ik dr toch nog wel een tijd doen. Als ik mn ding blijf doen gaat het goed. Veel plannen en doen. Zodra ik alleen ben, in de avond of als ik net uit bed kom, zitten die gevoelens er weer. Dus ja. Doorbijten.quote:Schreef Barthinoo in het vorige topic
Mod, jij spreekt jezelf echt heel erg tegen, het lijkt me verstandig om dat eerst in te gaan zien..
Je post hier heel veel, vaak lange en ''emotionele'' posts, maar tegelijkertijd vertel je dt het je niet zoveel meer doet.
Dat gaat gewoon niet samen, en ik denk dat je een knoop door moet hakken. Wil je doorgaan met haar, dan moet je ingaan op de berichten van je ex dat ze je mist etc en er nog wat van proberen te maken, wil je niet met haar doorgaan kun je denk ik het beste totaal niet meer reageren en afstand nemen van je ex, anders wordt het echt een neverending story.
Haha kerel.. Dat gevoel wat jij hebt heb ik zoooooo vaak gehad de afgelopen 2 maanden. Je kunt er helemaal geen pijl op trekken. Het ene moment voel je je helemaal geweldig en denk je over haar heen te zijn, en op het andere moment heb je zo weer een terugval. En er zijn heel veel dingen die dat kunnen triggeren. Ik zeg je alleen, zorg dat je je shit op orde hebt en dat je zeker van je zaak bent. Anders kom je van een koude kermis thuis. En misschien moet je dat wel gewoon een keer doormaken om te weten wat dat inhoudt.quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:40 schreef sjuderansj het volgende:
[..]
Afgelopen dagen heb ik het er inderdaad heel moeilijk mee gehad. Echter heb ik het gisteren allemaal van me afgeschreven, en ik heb het gevoel dat het weer beter gaat. Echter weet ik niet hoe ik zal reageren als ik die twee inderdaad samen zie. Morgen weer een gesprek met haar, hopelijk krijg ik het dan op een rijtje gezet zodat ik alsnog naar het feest kan.
Ik ben heeeeel benieuwd
Zondag zal ik mijn ervaringen posten.
Ooh ja zeker, dat gevoel heb ik zelf ook gehad. Dat je jezelf wilt terugsturen in de tijd met de kennis die je nu hebt. Met het voornemen dat je 100 keer zoveel van de tijd met haar zou genieten en alles wat je fout hebt gedaan anders zou hebben gedaan. Het is nou eenmaal zo dat je iets wat je niet kunt krijgen, hetgene is wat je het liefst wilt hebben.quote:Op vrijdag 19 november 2010 16:07 schreef sjuderansj het volgende:
@ Derptie Durp
Jouw zinnen zijn 100% correct, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden.
Zou het zin hebben om de boel op de schouder van mn ex uit te huilen of streel ik enkel haar ego als ik dat doe?
Ik heb er nu een enorme behoefte aan, al is het alleen maar dat ik haar zo enorm mis.
Je kent de wijze spreuk vast wel: "Je hebt pas door wat je mist, als het er niet meer is"....
Hoe ben jij die tijd doorgekomen?
Heel herkenbaar kerel!quote:Op vrijdag 19 november 2010 15:05 schreef DerptieDurp het volgende:
Ik ben sinds kort weer begonnen met een beetje rondkijken naar andere meisjes, en ook een aantal nieuwe contacten daaraan over gehouden. Inmiddels gezoend met 1, en iets verder dan dat, maar goed ik zat toen in een periode dat ik nog steeds hevige gevoelens had voor mn ex. Ik heb haar ook gezegd dat ik totaal niet klaar ben voor iets nieuws. Gelukkig had zij hetzelfde. Ik heb alleen gewoon een enorme drang om toch rond te scharrelen en te proberen wat ik kan krijgen.. Gelukkig zit de dame in kwestie ook in zo'n periode, dus kwets ik er gelukkig niemand mee. Het voelde voor mij alleen wel als vreemdgaan (naar mn ex toe), en had er geen prettig gevoel bij. Dus ik ben er na die ene keer ook mee gestopt.. Ook was ze bij nader inzien mijn type niet.. Dus hebben we nu gewoon vriendschappelijk contact. Verder ben ik de laatste tijd best wel lomp en direct naar vrouwen toe
.. Bij de fitness stond een knappe meid nogal uitdagend aan de bar, kontje achteruit, beentjes gespreid.. En ik loop langs: "wat sta je er toch weer leuk bij vandaag
".. Ze moest keihard lachen dus daar kwam ik gelukkig goed weg. Laatst kwam ik met een groep vrienden een paar meisjes tegen in de stad, en ik had een paar biertjes op. En 1 daarvan had een prachtig figuurtje, met mooie benen en hakjes aan, je kent het wel. Voordat ik er erg in had flapte het eruit: "jeetje wat ben je lekker!" Normaal is dat helemaal niks voor mij
. Gelukkig vatte ook zij het goed op.
Ik merk wel dat ik een andere fase binnentreed, al is het verdriet nog wel steeds terugkerend van tijd tot tijd. Vooral als ik alleen ben of aan het werk ben. Onwillekeurig keert ze terug in je gedachten. En ja het slapen gaan he..
Hey, het komt allemaal vanzelf en alles heeft zijn tijd nodig. Je moet je nu niet ineens gaan gedragen als iemand die je niet bent. Daar schiet je uiteindelijk ook helemaal niks mee op. Neem gewoon de tijd om de dingen te verwerken op je eigen tempo, en doe en zeg wat je goed laat voelen.quote:Op vrijdag 19 november 2010 21:02 schreef Bartinhoo het volgende:
Derptie goed bezig, gewoon een beetje lef tonen af en toe, ik wou dat ik het kon
Ik lijk sinds het uitgegaan is met mijn ex alleen nogmaar onzekerder geworden wanneer het om vrouwen gaat...
Flirten ben ik echt enorm slecht in en eigenlijk in het dagelijks leven totaal niet mee bezig.. Als een meisje me aanspreekt- of kijkt dan kijk ik weg en niet meer om, of hoop ik dat het gesprek zo snel mogelijk afgelopen is![]()
Zo kan ik het natuurlijk wel op mijn buik schrijven om ooit nog een nieuwe vriendin te krijgenMoet maar ns wat meer voorbeeld aan jou nemen denk!
Zelfvertrouwen en egoïsme. Niet denken: "Dit zou wel eens mijn toekomstige vrouw kunnen worden"quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:01 schreef Bartinhoo het volgende:
Ja daar heb je ook wel gelijk in
Het is ook niet zo dat ik nu geforceerd naar een nieuwe vriendin opzoek ben oid, maar ik lijk tegenover vrouwen wel compleet dichtgeklapt..
Ik was altijd al vrij afstandelijk naar vrouwen toe en dat lijkt nu alleen maar erger geworden te zijn.
Heeft er denk ik ook wel mee te maken dat mijn huisgenoten de ene na de andere chick meenemen naar huis, en ik heulemaal niemand![]()
Ik ben helemaal niet zo van elke avond een andere chick dus ik ben ook niet jaloers oid, maar ik denk wel eens van pff hoe regelen die gasten dat toch...
Ze kan nu wat mij betreft echt de kanker krijgen en sterven.quote:Hoi,
-Google preventief-
Eyjaf.
Hier ga je over een paar weken echt spijt van krijgenquote:Op zaterdag 20 november 2010 16:18 schreef Eyjaf het volgende:
Pft. Ik keek laatst op haar pohi op een forum elders. Ik las dat ze 't erg tof vindt om weer vrijgezel te zijn terwijl ze het huilend uitmaakte vorige week. Net op mijn geheugen opgekomen dat ze gisteravond een feestje had. Ik heb haar daarna dit gestuurd per mail:
[..]
Ze kan nu wat mij betreft echt de kanker krijgen en sterven.
Mja het is niet zozeer dat ik enorm opkijk tegen vrouwen oid, of ze zie als onschendbare figuren...quote:Op zaterdag 20 november 2010 14:52 schreef Pan.da het volgende:
[..]
Zelfvertrouwen en egoïsme. Niet denken: "Dit zou wel eens mijn toekomstige vrouw kunnen worden"
Zolang je eerlijk bent over je bedoelingen (seks niets meer bijv.) tegenover de vrouwen, is er niks mis mee.
Jij zet net als ik vrouwen op een voetstuk. Zegt mijn vader ook altijd tegen me. Het is goed om vrouwen te respecteren, maar denk ook aan jezelf.
Hoezo? Dat was de tweede poging van onze relatie dus ik verwacht niets.quote:Op zaterdag 20 november 2010 17:43 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hier ga je over een paar weken echt spijt van krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |