abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89669152
Op dinsdag 7 december 2010 22:50 schreef -Menn0- het volgende:[/b]
Werd donderdag opeens uit het niets gebeld dat er nog een broek bij haar lag. Nu vind ik dit al een beetje dubieus, er ligt na 6 maanden "opeens" nog een broek bij haar. Zoveel spijkerbroeken heb ik niet en de omschrijving kwam totaal niet bekend voor en ik heb deze broek 6 maanden lang niet gemist maar ok het kan.... Of ik deze vrijdag kwam ophalen. Dat vond ik prima maar zei gelijk dat ik geen seconde langer zou blijven, vond ze prima.

Gelijk die vrijdag 's middags een smsje: vergeet je je broek niet? ;)

Ik stuur terug: gaat em niet worden.

Had er ook geen tijd voor maar eigenlijk ook totaal geen zin in. Minuut later smsje terug: Ow ok dan komt het wel. Ik zag toevallig (yeah right!! :')) op hyves dat je contact hebt met *meisje*.

Nou had ik toevallig donderdag inderdaad 2 krabbels van dat meisje gekregen maar ik ken haar amper/niet en wil haar ook niet leren kennen. Ze was dus gewoon aan vissen, ze had beter kunnen sturen: Is dat je nieuwe chick?! of weet ik veel wat maar niet zo schijnheilig van "ik zag toevallig...."

Dus ik stuur niks terug want als je iets wilt vragen dan doe je dat maar op een normale manier. Minuut later: heb je het druk of wil je er niet op in gaan? Mijn gezicht begon al op deze smilie te lijken: :')

10 minuten later: HEY NEGEER JE ME NOU?!?!?!

Toen was ik er helemaal klaar mee en heb ook nog steeds niet gereageerd.

Kijk ik net op facebook en hyves, heeft ze me gelijk verwijderd uit haar vriendenlijst :')

Als zij contact heeft met andere jongens moet ik daar maar volwassen mee omgaan volgens haar, maar als ik 1 krabbel krijg van een hoog blond sletje wat ik helemaal niet ken dan mag je je al 12 jarige gaan gedragen :')

Samenvatting: vrouwen :')_!!
[/quote]

haha melig..
A yellow rose means friendship.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:04:47 #177
189961 ex
aperture science
pi_89670800
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.

Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.

Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.

Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
The cake is a lie!
pi_89671243
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.

Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.

Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.

Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..
En dan moet ik toch weer eraan denken, echt zou dan het liefst het bordje op mijn kop willen hangen "Wilt niet meer aan haar ex denken".. Maar helaas dat gaat niet!

Ik moet nu mijn kamer opruimen, en daar zie ik tegen op.. Want vind elke keer wel iets van hem, of wat met hem te maken had. Dus ik stel uit.. Maar goed, ik kan het maar beter doen, dan kan ik het niet meer vinden ook daarna! En ik heb best een goede dag.. Dus ik moet mezelf even pushen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:16:19 #179
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89671274
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:

Goed te horen dat het goed gaat....
dat afstand nemen is inderdaad wellicht het beste.... proberen, tegenstrijdige signalen, nog eens proberen en dan zaterdag erachter komen dat je ondanks alles keihard genegeerd wordt!! Dat steekt!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89671866
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..
En dan moet ik toch weer eraan denken, echt zou dan het liefst het bordje op mijn kop willen hangen "Wilt niet meer aan haar ex denken".. Maar helaas dat gaat niet!

Ik moet nu mijn kamer opruimen, en daar zie ik tegen op.. Want vind elke keer wel iets van hem, of wat met hem te maken had. Dus ik stel uit.. Maar goed, ik kan het maar beter doen, dan kan ik het niet meer vinden ook daarna! En ik heb best een goede dag.. Dus ik moet mezelf even pushen!
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:

boven in een kast ruimte gemaakt,
alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast *O*
janeesomsvaaknooitaltijd
pi_89672117
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:

[..]

alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast *O*
Dit is een ex die ik echt wil vergeten, en niet meer aan wil denken.. Dus bewaren is geen optie :) Ik moet het echt allemaal weggooien anders blijf ik het pakken..
  woensdag 8 december 2010 @ 12:49:37 #182
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89672526
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:

[..]

weggooien is nog echt geen optie.... hoewel ze merendeel van haar spullen deze keer wel heeft meegenomen... gelukkig staat het meeste in de kelder en zie ik het niet....
moeilijk!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  woensdag 8 december 2010 @ 13:53:32 #183
189961 ex
aperture science
pi_89674849
Er ligt bij mij niks meer van me ex :P dus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd :).

Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..

Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb :), ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
The cake is a lie!
  woensdag 8 december 2010 @ 13:56:42 #184
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89674972
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
Er ligt bij mij niks meer van me ex :P dus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd :).

Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..

Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb :), ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
klinkt echt ideaal... na een hele tijd van aantrekken/afstoten denken/hopen dat het toch een ander soort relatie was intensier/intiemer/sterker/beter/mooier blijkt toch maar weer dat het dat niet is... dat je al tijden in de zeik wordt genomen door iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, waarvan je dacht dat ze alles voor je over had en onvoorwaardelijk voor je koos....

Sorry bovenstaand klinkt een beetje wraakachtig maar moest er even uit...Ik heb ook nog foto's op de pc, plakboeken, films etc... waarom weggooien het zijn mooie herineringen maar nu nog niet waard er naar te kijken denk ik....
pi_89675013
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:

Ik kwam net een brief tegen die ik eerst in klad had geschreven naar hem en daarna netjes opnieuw had geschreven die heb ik meteen weggegooid.. De eerste zin werd me al te veel.. Ben nu bijna klaar en volgens mij is alles wel nu waarbij ik aan hem kan denken..
Dan ga ik poetsen en dan is mijn kamer weer lekker schoon. Is wel een lekker gevoel..
  woensdag 8 december 2010 @ 14:21:37 #186
189961 ex
aperture science
pi_89675974
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.

Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven :).. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.

Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.

Nogmaals.. Just let go :) niet trekken aan een dood paard en kies voor jezelf!
The cake is a lie!
pi_89677364
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.

Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven :).. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.

Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.

Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..

Ik begin me echt steeds beter te voelen, soms merk ik per uur echt verschil..
  woensdag 8 december 2010 @ 14:57:49 #188
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89677497
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..

wou dat ik net zo ver was en dat op die manier kon doen...
ondanks alle slechte dingen (vreemdgaan, al drie keer aan uit etc) raakt het me nog heel erg als er zoiets als zaterdag gebeurd.... sterker zijn en zelf die negeer tacktiek toepassen begrijp ik uit al jullie reacties
  woensdag 8 december 2010 @ 15:25:24 #189
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89678691
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt. :)
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 8 december 2010 @ 15:26:17 #190
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89678738
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt. :)
zekerheidje!
pi_89678774
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:

ik herken deze emoties hel erg, ook al ben ik min of meer de gedumpte (zag het al wel een tijdje aankomen, het kwam ook doo rmij dat zij de streep trok).

dat ik zelf moeite had om los te laten kwam vooral doordat zij moeilijk deed over het terug geven van mijn spullen (ze wilde wel vriende blijve, geen ruzie maken, etc.). uiteindelijk heb ik bijna alles terug, maar dit ging met zoveel moeite dat ik nu beter verder kan met mijn leven dan zij...

ze was dan ook al depri en wist dat ik beter voor haar was dan welke andere jongen ook. maargoed, ik wist al dat zij niet het meisje voor me was en ik was dus ook blij dat ze het afkapte, aangezien ik geen zin meer had om met haar samen aan onze toekomst te werken.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:06:25 #192
189961 ex
aperture science
pi_89680669
@J0ycie88 Je verdient ook gewoon beter. Het kan zijn dat je, je niet aan getrokken voelt tot iemand maar begin dan ook niet iets met die ene.. Wat een eikel zeg! Lekker negeren, niks van aantrekken hij zegt die shit alleen maar om jou te raken. Probeer het van je af te laten glijden en onthou het volgende: haters gotta hate, hij moet altijd iets verzinnen om je af te zeiken, voel het niet als kritiek maar als benzine, om keihard op door te leven. Dat helpt voor mij heel erg, al die negatieve shit die me ex op me af heeft gegooid (niet meer de hond willen uit laten waardoor ik in de shit kwam, uit schrijven uit huis waardoor ik er uit moest) heb ik omgezet naar iets positiefs, uit laat service, goedkoper + alleen mogen wonen enz. Zet het om naar iets positiefs en laat je niet zo raken.

@ennudan Je moet het niet voelen als negeer tactiek maar je moet proberen jezelf ook echt zo te laten denken. Dat gebeurd vanzelf.. als ik nu wat hoor over m'n ex of ik zie haar DOET het me ook echt niks meer, ik doe niet meer net alsof maar doordat ik net alsof deed is het vanzelf zo gegroeid, ik vind haar niet meer interessant, focus me op nieuwe/andere dingen in me leven.

Vast blijven houden aan contact/vriendschap is echt een dom/slecht idee.. Ik heb het 3 maanden geprobeerd en het heeft me geen fuck geholpen.. ik dacht dat ik me goed voelde maar bleef hangen.

Nu alle hoop weg is op haar, kan ik nog maar 1 ding namelijk zelf door, voor mezelf leven. En geloof me je zal geraakt worden door een machts/vrijheids gevoel op een bepaald moment en het is HEERLIJK.

Als mijn ex nu voor me deur zou staan/zou mailen/bellen van ik heb spijt dit en dat, dan zou ik lachen en denken gekkie, hoepel op. Terwijl ik tot de negeer periode haar zeker had terug genomen. En tegelijk hoop ik er niet meer op, dat ze belt/mailt/langs komt de combinatie van deze 2 dingen geven een soort zekerheid van hey man, je moet het nu alleen gaan doen en weetje, je kan het ook alleen.

En volgens mij als je het een tijd alleen doet, en het gaat lekker met je dan vind je vanzelf weer iemand die je aanvult (ipv probeert aan te passen).
The cake is a lie!
  woensdag 8 december 2010 @ 18:30:39 #193
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89686811
@ex het is inderdaad meer een instelling/levenswijze als techniek... ik moet gewoon gaan proberen los te komen en te realiseren dat je zelf ook genoeg waard bent en kunt...
Ik probeer al zo lang vast te houden aan vriendschap, toch weer relatie toch weer niet... weet je het voelt ook een beetje alsof je op de reservebank wordt gezet. Het is voor haar heel prettig te weten dat er altijd iemand waar je bij terecht als je dat nodig hebt en waar verder eigenlijk geen verplichtingen bij zijn.... als 1 van de 2 er op een andere manier inzit en toch meer wil gaat dat nooit werken blijkt....
Het ene uur is het nog voor altijd, is er geen ander, wil ze niemand anders etc het volgende uur is het einde oefening..... geloof dat ik ook maar eens moet proberen het te begrijpen...
feit blijft en daar zul je mee door moeten..... meer voor jezelf kiezen...
Vaak makkelijker gezegd als :S
  woensdag 8 december 2010 @ 18:37:18 #194
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89687048
Of je groeit een ruggengraat. Je weet waar het probleem zit.
  woensdag 8 december 2010 @ 18:41:54 #195
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89687198
goofy... ruggegraat en een paar ballen :?
  woensdag 8 december 2010 @ 20:45:22 #196
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89693464
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef AmorFati het volgende:
Apart, mischien wil ze constant testen of ze jou nog kan krijgen...of je nog gevoelens voor d'r hebt. Lijkt een ego-kwestie als ze je echt niet terug wil.

De mijne was iig zo, al nam ze me wel telkens terug als ze me misde...maar de laatste x dat ze weer begon te twijfelen had k r maar snel een punt achtergezet, inclusief wat beledigingen om het wat makkelijker te maken. Nu ben ik helaas weer kapot, ik mis haar ontzettend erg. Had net een soort van date met een soort van ex van vroeger maar het was echt helemaal niks... ik zat het ook constant te vergelijken met hoe t met mn echte ex was en dat was vele male beter en leuker... ik mis die klik, die warmte...
En denk je dat haar weer toevoegen op MSN om haar te controleren (ja, ik zag je vraag in DIG) je daarbij helpt?
pi_89693636
Nee, dat gaat niet helpen. Maar ik zit de laatste tijd zovaak te denken om haar een mail te sturen met de uitleg waarom ik zo reageerde, waarom ik haar beledigde. Ze is binnenkort jarig, dat een prima excuus is om contact te zoeken. Maar deze gedachten wordt enorm veel afgewisseld met de gedachten; no way dat ik nog contact met haar ga zoeken, want door zoals het nu is blijft mijn ego nog overeind. Toch he... ze komt over twee weken terug en kijk daar zo tegen op... ik weet dat ik haar niet meer terug moet willen, maar ben weer enorm aan het verlangen... :(
  woensdag 8 december 2010 @ 22:19:41 #198
189961 ex
aperture science
pi_89698692
Niet doen :)
The cake is a lie!
pi_89702046
How could you be so heartless...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89704543
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef ex het volgende:
Zeker, los laten is echt een aanrader. Naast alle gevoelens die weg ebben levert het ook per direct een soort overwinning gevoel op, zo van ik heb toch maar eindelijk die stap is genomen.

Ik merk dat ik elke dag minder voor haar voel, ik ben nu ook echt blij dat ik vrijgezel ben.. Nu alles geregeld is (zie paar posts terug) en ik helemaal niet meer aan haar vast zit voel ik me alleen nog maar tja.. vrij?
^O^ Ik begrijp je heel goed , helpt bij mij ook altijd haha :Y) proost! 8-) :7
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')