Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.
Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.
Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.
Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
Goed te horen dat het goed gaat....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:04 schreef ex het volgende:
Dat afstand nemen he.. Is echt het antwoord op alles.. Het is nu 12:00 en net.. 2 min terug dacht ik voor het eerst aan me ex vandaag.. wtf.. Dat is me nog nooit gelukt sinds het uit is.
Het beeld van haar, en haar gedrag & haar aanwezigheid bij leuke dingen vervaagd ook steeds en maakt steeds meer plaats voor een soort tja trotsheid van.. Ik flik het maar mooi alleen allemaal en kijk is hoe goed het gaat.
Ik ben nu 3,5 maanden verder (nadat het uit was) na een intense 3 jaar durende relatie inc. 2 jaar samen wonen en ik durf voorzichtig te zeggen dat het echt prima met me gaat.
Cool! Hopen dat het zo blijft. Iedereen die nog elke dag door een hel gaat, mensen afstand nemen focus je op jezelf, ga dingen ondernemen en het er is echt licht aan het eind van de tunnel.
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:quote:Op woensdag 8 december 2010 12:15 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Ja, afstand nemen werkt ook erg goed, maar nog steeds krijg ik wel eens vragen van hoe is het nu, heeft ie nog wat laten horen..
En dan moet ik toch weer eraan denken, echt zou dan het liefst het bordje op mijn kop willen hangen "Wilt niet meer aan haar ex denken".. Maar helaas dat gaat niet!
Ik moet nu mijn kamer opruimen, en daar zie ik tegen op.. Want vind elke keer wel iets van hem, of wat met hem te maken had. Dus ik stel uit.. Maar goed, ik kan het maar beter doen, dan kan ik het niet meer vinden ook daarna! En ik heb best een goede dag.. Dus ik moet mezelf even pushen!
Dit is een ex die ik echt wil vergeten, en niet meer aan wil denken.. Dus bewaren is geen optiequote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:
boven in een kast ruimte gemaakt,
alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast
weggooien is nog echt geen optie.... hoewel ze merendeel van haar spullen deze keer wel heeft meegenomen... gelukkig staat het meeste in de kelder en zie ik het niet....quote:Op woensdag 8 december 2010 12:30 schreef fockonfockoff het volgende:
[..]
Wat ik heb gedaan met de spullen van m'n ex:
boven in een kast ruimte gemaakt,
alle spulletjes en brieven vanme ex wat ik tegenkwam goed bestudeert, mee laten voeren op herinneringen (duurde nog best wel lang). Daarna alles op een hoop in de kast.
Kijk ik ooit weer in de kast, denk ik "wat een zootje" en gooit zo eens wat weg, maar ik kijk er ook nog wel eens in en lees dan eens wat. Kan nog wel eens leuk zijn, liggen bij mij verscheidene exen in de kast
klinkt echt ideaal... na een hele tijd van aantrekken/afstoten denken/hopen dat het toch een ander soort relatie was intensier/intiemer/sterker/beter/mooier blijkt toch maar weer dat het dat niet is... dat je al tijden in de zeik wordt genomen door iemand die je dacht te kunnen vertrouwen, waarvan je dacht dat ze alles voor je over had en onvoorwaardelijk voor je koos....quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
Er ligt bij mij niks meer van me exdus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd
.
Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..
Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb, ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
Ik kwam net een brief tegen die ik eerst in klad had geschreven naar hem en daarna netjes opnieuw had geschreven die heb ik meteen weggegooid.. De eerste zin werd me al te veel.. Ben nu bijna klaar en volgens mij is alles wel nu waarbij ik aan hem kan denken..quote:Op woensdag 8 december 2010 13:53 schreef ex het volgende:
Er ligt bij mij niks meer van me exdus dat helpt ook wel, ik zei zo van "alles wat je niet mee neemt gooi ik per dan en dan weg" dus alles was opgeruimd
.
Wel heb ik nog een plakboek met foto's/kaartjes die nog half leeg is (die vullen we in de jaren schatje.. yeah right) en een doos vol met trein kaartjes/andere herinneringen. Ik voel er niks bij en zit er sterk aan te denken om het weg te gooien. Het neemt ruimte in beslag en het doet me niet zo veel..
Nee ik merk echt ik er langzaam maar zeker vrede mee heb, ik hoop dat het met jullie ook snel beter gaat!
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..quote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.
Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven.. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.
Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.
Nogmaals.. Just let goniet trekken aan een dood paard en kies voor jezelf!
wou dat ik net zo ver was en dat op die manier kon doen...quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..
Ik begin me echt steeds beter te voelen, soms merk ik per uur echt verschil..
Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt.quote:Op woensdag 8 december 2010 14:54 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat had ik zaterdag ook heel erg.. Toen had ik het laatste contact met hem (en haar), en ben weg gegaan zonder hem doei te zeggen of wat.. Naar aanleiding van de opmerking ik schaamde me voor je (doordat ik in zijn ogen anders was dat andere meiden, en wat steviger ben), waarop ik zei nou ik ben blij dat je eerlijk bent, want nu weet ik zeker dat ik blij ben dat ik niets meer met je te maken heb.. En dat ik veel beter af ben zonder je.. Zonder ook maar 1 vorm van emotie te tonen heb ik mijn drinken op gedronken en ben ik opgestapt..
Hij keek me bijna met open mond aan, want ik kon zien dat hij hoopte dat hij mij er mee raakte (heeft ie wel gedaan natuurlijk, maar dat gun ik hem niet)..
Ik begin me echt steeds beter te voelen, soms merk ik per uur echt verschil..
zekerheidje!quote:Op woensdag 8 december 2010 15:25 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Je verdient natuurlijk ook gewoon een beter iemand wanneer je vriend zich voor je schaamt.
ik herken deze emoties hel erg, ook al ben ik min of meer de gedumpte (zag het al wel een tijdje aankomen, het kwam ook doo rmij dat zij de streep trok).quote:Op woensdag 8 december 2010 14:21 schreef ex het volgende:
Precies, dat werkt ook gewoon.. ik heb in het eerste weekend HEEL m'n huis opgeruimd.. omdat ze er altijd zo slecht in was en ik EINDELIJK shit kon neer zetten zoals ik zelf graag wou.
Het lijkt allemaal zo naar.. als je de "gedumpte" bent, maar ik weet dat ze nog heel verbitterd is, en boos en dat ik verder ga met me leven.. En ze snapt maar niet dat ik het nu zo afkap, en dat ik er van weg loop maar het is het beste gevoel wat ik persoonlijk gehad heb sinds de relatie, nu merk & zie ik pas alle negatieve dingen en kan ik er objectiever naar kijken.
Ze zei in het laatste gesprek aan de telefoon op een sarcastische toon "ik ben blij met je keuze" (het geen contact meer) maar hoorde ondertussen dat ze kapot ging aan haar stem.
Nogmaals.. Just let goniet trekken aan een dood paard en kies voor jezelf!
En denk je dat haar weer toevoegen op MSN om haar te controleren (ja, ik zag je vraag in DIG) je daarbij helpt?quote:Op woensdag 8 december 2010 00:25 schreef AmorFati het volgende:
Apart, mischien wil ze constant testen of ze jou nog kan krijgen...of je nog gevoelens voor d'r hebt. Lijkt een ego-kwestie als ze je echt niet terug wil.
De mijne was iig zo, al nam ze me wel telkens terug als ze me misde...maar de laatste x dat ze weer begon te twijfelen had k r maar snel een punt achtergezet, inclusief wat beledigingen om het wat makkelijker te maken. Nu ben ik helaas weer kapot, ik mis haar ontzettend erg. Had net een soort van date met een soort van ex van vroeger maar het was echt helemaal niks... ik zat het ook constant te vergelijken met hoe t met mn echte ex was en dat was vele male beter en leuker... ik mis die klik, die warmte...
quote:Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef ex het volgende:
Zeker, los laten is echt een aanrader. Naast alle gevoelens die weg ebben levert het ook per direct een soort overwinning gevoel op, zo van ik heb toch maar eindelijk die stap is genomen.
Ik merk dat ik elke dag minder voor haar voel, ik ben nu ook echt blij dat ik vrijgezel ben.. Nu alles geregeld is (zie paar posts terug) en ik helemaal niet meer aan haar vast zit voel ik me alleen nog maar tja.. vrij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |