Mja zo denk ik af en toe ook maar eigenlijk is het niet zo. Als je nog gevoelens hebt voor iemand lukt een nieuwe relatie nauwelijks. Of je moet spontaan echt ineens verliefd worden op een andere persoon, maar meestal als je al verliefd bent, kom je daar niet zo 1,2,3 vanaf helaas.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:37 schreef Bombshell het volgende:
Volgens mij ben je pas echt klaar met je ex als jezelf of je ex een nieuwe realtie krijgt
Aandacht verlangt iedereen naar, ik ook! Heerlijk! Verlang er nu zelfs extra naar haha.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:45 schreef ex het volgende:
Nou ik ga heel eerlijk zijn, maar bij mij is het puur me ego, ik ben al over me ex heen maar wil gewoon vrouwlijke aandacht -.-'
quote:Op woensdag 15 december 2010 21:46 schreef ex het volgende:
Geslacht: vrouw
Nou die aandacht kan niet moeilijk zijn haha.
hahaha idd alcohol versterkt die verlangens, ik weet er alles van , mja dan krijg je ook wel genoeg aandacht maar dan verlang je eigenlijk alleen maar de aandacht van diegene waarvan je houdtquote:Op woensdag 15 december 2010 21:48 schreef ex het volgende:
Ik mag ook niet klagen verder, maar het bier versterkt het verlangen
Klopt als een bus (of truck...). Spontaan verliefd worden? Mwah, dan moeten toch eerst die gevoelens weg.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:43 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
Mja zo denk ik af en toe ook maar eigenlijk is het niet zo. Als je nog gevoelens hebt voor iemand lukt een nieuwe relatie nauwelijks. Of je moet spontaan echt ineens verliefd worden op een andere persoon, maar meestal als je al verliefd bent, kom je daar niet zo 1,2,3 vanaf helaas.
Wees blij dat je niet meer van haar houdt, haha. Scheelt een hoop gedoe!quote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef ex het volgende:
Ja? Nou dan hou ik echt niet meer van der, want mij maakt het momenteel geen fuck uit van wie het komt.. haha
Wat me wel opvalt is dat ik vooral contact opneem met oude scharrels.. nieuwe meisjes ontmoeten zou eigk ook wel is leuk zijn
Dat dacht je, als je wat verder bent gaat het wat meer in golven komen en is dat voortdurende missen weg Let maar op, morgen zit je hart weer achter de rollator te kreunen dat ie iemand zo vreselijk mistquote:Op woensdag 15 december 2010 21:50 schreef ex het volgende:
Ja? Nou dan hou ik echt niet meer van der, want mij maakt het momenteel geen fuck uit van wie het komt.. haha
Wat me wel opvalt is dat ik vooral contact opneem met oude scharrels.. nieuwe meisjes ontmoeten zou eigk ook wel is leuk zijn
Tja.. ik weet er alles van helaas. haha En die gevoelens kunnen nog jaren zelfs blijven zitten soms . zucht.quote:Op woensdag 15 december 2010 21:51 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Klopt als een bus (of truck...). Spontaan verliefd worden? Mwah, dan moeten toch eerst die gevoelens weg.
Ik wou van harte dat daar een truc (geen truck...) voor was. Baal vanwege die 'gevoels-restanten' die zo lang blijven hangen terwijl je rationeel weet dat dat zo zinloos is....
Ben benieuwd, al heb ik het morgen fucking druk.. en van het weekend dus ook door me dubbele boekingquote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat dacht je, als je wat verder bent gaat het wat meer in golven komen en is dat voortdurende missen weg Let maar op, morgen zit je hart weer achter de rollator te kreunen dat ie iemand zo vreselijk mist
haha *high five* ,quote:Op woensdag 15 december 2010 21:53 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Dat dacht je, als je wat verder bent gaat het wat meer in golven komen en is dat voortdurende missen weg Let maar op, morgen zit je hart weer achter de rollator te kreunen dat ie iemand zo vreselijk mist
Ja en zo fantastisch hoe je jezelf kunt blijven bedonderen met jezelf steeds zeggen dat je "er nu echt wel overheen bent" en vervolgens zie je iets of kom je nog een foto tegen of zo en zit je er weer middeninquote:Op woensdag 15 december 2010 21:54 schreef Ernemmertje het volgende:
Tja.. ik weet er alles van helaas. haha En die gevoelens kunnen nog jaren zelfs blijven zitten soms . zucht.
*knuffelt*quote:Op woensdag 15 december 2010 21:55 schreef Ernemmertje het volgende:
[..]
haha *high five* ,nja zo gaat het wel idd. Je denkt er soms helemaal overheen te zijn, maar dan toch ineens een flinke terugval en dan mis je diegene ook zo ontzettend erg. Altijd gaat het met dipjes. Ups en downs.
Okay dan, toe maar...je moet wat voor elkaar overhebben als lotgenoten toch?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:06 schreef ex het volgende:
Ja.. nou ja wel achter elkaar maar ik zag het pas toen ik het in me agenda ging zetten
Wat een prutser ben ik ook
Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslatenquote:
*knuffeltquote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslaten
wanneer had ze die date nou? morgen toch pas?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
*knuffelt
Zit mezelf hier van binnen ook half op te vreten uit zenuwen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |