Dat lijkt me nou echt ruk om van tevoren al te wetenquote:Op woensdag 15 december 2010 19:16 schreef Neo-Mullen het volgende:
Zenuwen nemen toe... ex heeft morgen een afspraakje met een andere fokker en ze spreken af in Nijmegen... Hij was ook degene met wie ze tot zolaat msnde en toen ik het nieuws hoorde sloeg m'n hart 2 keer over.
Ergens moet ik beter weten en zou zoiets me niets meer moeten doen, maarja, zo zie je dat verstand en gevoel heel duidelijk 2 verschillende dingen zijn.
Tell me about itquote:Op woensdag 15 december 2010 19:36 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou echt ruk om van tevoren al te weten
wat is gebeurd?quote:
ZINLOOOOOOOSSSSquote:Op woensdag 15 december 2010 20:49 schreef ex het volgende:
Okay ik heb iets te veel bier op en sta op het punt haar te sms'n/bellen.. hou me tegen
Alles beter dan haar!!!quote:Op woensdag 15 december 2010 20:59 schreef ex het volgende:
Ik heb al een andere random chick gesmst haha.. heuy!
Mee eens, of alles gaan verwijderen. Volgend jaar ben ik dat van plan. Die profielensites dan. Forums ga ik nog wel checkenquote:Op dinsdag 14 december 2010 20:35 schreef Male23 het volgende:
haha heel goed. Druk die pc gewoon uit. Dan is de verleiding er ook niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |