Goh klinkt wel heel bekend dit... op de een of andere manier is alles wat te dichtbij komt te veel.. terwijl het denk ik juist wel heel goed zou zijn...quote:Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef melanie_x het volgende:
Wat heb ik toch? Zodra een jongen me mee uit vraagt & ik ja zeg, wordt ik zo afstandelijk en zeg ik het allemaal het liefst af. Dit heb ik zojuist gedaan, want ik krijg het dan gewoon zo benauwd.
Ik werk mezelf zo tegen, vreselijk. Dit had ik ook bij mijn ex. Eigenlijk wilde ik niet eens meer op date met hem, uiteindelijk toch gegaan en een relatie volgde.
Als vrienden gaat het helemaal goed met jongens, dan ben ik helemaal mezelf. Maar zodra een jongen te dichtbij komt, klap ik dicht en kap ik alles af. Vreselijk..
Ze zitten beide op fok...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef AmorFati het volgende:
Waarom verwijder je haar niet of andersom ? Of heeft ze een profiel die altijd en voor iedereen zichtbaar is ? Zo niet;verwijderen. Het is moeilijk, en je zal er zo nu en dan spijt van hebben, maar het maakt het uiteindelijk wel makkelijker... al wil je graag alles weten (omdat je eenmaal niet de naïeve ontwetende kneus wilt zijn).
I'm tryingquote:Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef ex het volgende:
Vol houden jongens! Geen contact zoeken. Die plekjes wen je ook aan! *ligt overdwars in het bed wat ook een "ons" bed was* even doorbijten
Ik hou het even daar op. Al kan het ook andersom zijn... ik heb geleerd dat niet zo'n ernstige dingetjes ineens veel erger kunnen zijn.quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Suigetsu het volgende:
[..]
als ik 1 ding heb geleerd uit die hele zooi met mijn ex nu, is het wel dat dingen anders kunnen lijken dan het daadwerkelijk is. heb zelf genoeg momenten gehad, waarop ik iets zag of merkte en er meteen iets superergs achter zocht. achteraf blijkt dat niet waar te zijn, sla je je zelf voor je kop en is de schade al gedaan en zit je met de scherven.
bekijk het dus ook vanuit andere oogpunten. het hoeft niet zo te zijn dat die 2 dik geil lopen te cammen en shit. het kan ook puur onschuldig zijn en dat die kerel gewoon iemand is waar ze makkelijk mee praat en de dingen op dit moment makkelijk bij kwijt kan en hij dus een goede praatpaal is
Probeer hier echt mee op te houden, dit is pure zelfkwelling. Het nadeel voor ons mannen, is dat vrouwen ons op dat punt veel makkelijker kunnen ''pakken'' dan andersom...quote:Op vrijdag 10 december 2010 01:08 schreef AmorFati het volgende:
Ik wordt knettergek van mezelf. Echt, waarom blijven er constant angstbeelden opkomen over mn ex en negers... over mn ex en een nieuwe vriend...over mn ex die me straal voorbij loopt als k r tegenkom en dat ik daar niet tegen zal kunnen...Blergh..
Ach het vervelende is dat ik het gewoon zeker weet, heb er hard bewijs en ze heeft het zelf toegegeven toen ik haar ermee confronteerde....dus tja...quote:Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Suigetsu het volgende:
als ik 1 ding heb geleerd uit die hele zooi met mijn ex nu, is het wel dat dingen anders kunnen lijken dan het daadwerkelijk is. heb zelf genoeg momenten gehad, waarop ik iets zag of merkte en er meteen iets superergs achter zocht. achteraf blijkt dat niet waar te zijn, sla je je zelf voor je kop en is de schade al gedaan en zit je met de scherven.
bekijk het dus ook vanuit andere oogpunten. het hoeft niet zo te zijn dat die 2 dik geil lopen te cammen en shit. het kan ook puur onschuldig zijn en dat die kerel gewoon iemand is waar ze makkelijk mee praat en de dingen op dit moment makkelijk bij kwijt kan en hij dus een goede praatpaal is
Dat is inderdaad het kutste van alles... vrouwen die kunnen in principe een ander krijgen wanneer ze willen en die ex van me, als onzeker meisje dat ze is, is daar nog trots op ook. Bij jou ging ze naar Lloret en die van mij zat al op een feesteiland terwijl het uitging, ze vertelde me zelfs dat het heel moeilijk was met al die sjans (van negers) en dat het mischien beter was dat we los zouden zijn tot ze terug kwam. Dan weet ik al genoeg... die heeft de afgelopen tijd en zal de komende weken genoeg geneukt hebben om geen last van verdriet om mij te hebben. Dat steekt enorm. Ik zag laatst via facebook ook een foto van haar en een neger en een vriendin op een bed zitten bij hun huisje. Toen deed het me niets maar ik zie die foto nu steeds vaker voor me. Wat een horror-beeldenquote:Op vrijdag 10 december 2010 02:06 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Probeer hier echt mee op te houden, dit is pure zelfkwelling. Het nadeel voor ons mannen, is dat vrouwen ons op dat punt veel makkelijker kunnen ''pakken'' dan andersom...
Als een meid zou willen, zou ze een dag nadat de relatie verbroken is alweer zat mannelijke aandacht kunnen krijgen, en al helemaal 10 x makkelijker bij een man in bed kunnen belanden als ze dat zou willen, al is het alleen maar om jou eventueel pijn te doen...
Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar hier doe je echt niets tegen. Mijn ex ging naar Lloret 3 weken nadat het uit was, en al zei ze er niet echt iets over, ik wist na die week toch al 99% zeker dat ze vast al met andere jongens gerommeld heeft. Op de een of andere manier deed dat me niet zoveel. Ik ben gelukkig heel goed in het mezelf neerleggen bij dingen waar ik toch geen invloed (meer) op heb. Gelukkig is het mij bespaard gebleven dat mijn ex binnen een ''onacceptabele'' tijd alweer een nieuwe vriend had, en inmiddels is het al zo lang uit dat het me niet al te veel pijn meer zal doen als ze een nieuwe vriend krijgt...
Je weet niks, dat maakt het juist zo moeilijk omdat je toch het idee hebt dat je een idee of mening over haar moet vormen, een mening over haar en jezelf... over nog een mogelijke 'ons'...of anders wel voor je ego, in hoeveel mate deze is aangetast door handelingen van haar kant. Het is toch pijnlijk als je je ex tegenkomt, zij weet dat ze alx aantal gasten heeft gehad en jij vervolgens nog naar haar verlangt...quote:Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef ennudan het volgende:
[..]
@amorfati... jezelf gek maken.... makkelijkste dat er is ... doe het dagelijks en zelf daar wordt ik gek van ...
je haalt je vanalles in je hoofd etc.... terwijl het eigenlijk heel simpel is.... wat weet je? Over dingen die je weet kun je iets zeggen, de rest is gissen en heeft geen zin. Je kunt mensen die zeggen van je te houden niet beoordelen op wat ze zeggen.. alleen op wat ze doen...
(en dat zegt die lul die haar terugneemt als je weet dat ze is vreemdgegaan zowel irl als op het net)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |