abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 9 december 2010 @ 21:57:38 #226
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89739220
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:34 schreef melanie_x het volgende:
Wat heb ik toch? Zodra een jongen me mee uit vraagt & ik ja zeg, wordt ik zo afstandelijk en zeg ik het allemaal het liefst af. Dit heb ik zojuist gedaan, want ik krijg het dan gewoon zo benauwd.

Ik werk mezelf zo tegen, vreselijk. Dit had ik ook bij mijn ex. Eigenlijk wilde ik niet eens meer op date met hem, uiteindelijk toch gegaan en een relatie volgde.

Als vrienden gaat het helemaal goed met jongens, dan ben ik helemaal mezelf. Maar zodra een jongen te dichtbij komt, klap ik dicht en kap ik alles af. Vreselijk..
Goh klinkt wel heel bekend dit... op de een of andere manier is alles wat te dichtbij komt te veel.. terwijl het denk ik juist wel heel goed zou zijn...

@joycie... heb het gelukkig niet gedaan.... ergens wil je het uitpraten... ergens weet je ook dat het gewoon geen zin heeft als zij al zo reageert... heel erg in tegenstelling tot haar wat spreken we af met bellen en zien maar goed... accepteren en proberen niet over na te denken.... denk ik dan maar :)

@Neo wat is ver... bedoel die herinneringen zijn er en die zijn en waren fijn... het is alleen zaak ze los te gaan zien van je toekomst... ik woon nu alleen in het huis waar we altijd alleen maar met tweeen hebben gewoond.... alles herinert me aan haar ondanks het feit dat er bijna geen spullen meer van haar zijn... ik slaap gewoon in "ons" bed....waar ik nog nooit met een ander in heb geslapen..... raar.... maar stom genoeg wennen die praktische zaken wel.... ik slaap nu gewoon lekker in het midden van een bed van 2.00 bij 2.20 :)

Metropolis op 3 net gezien..... tja... het is dus van alle werelden alle tijden en iedereen gaat er anders mee om... vindt het altijd raar... heb vrienden vaker en ook wel nu advies gegeven met hun relaties en altijd gezworen dat gebeurt mij niet en als dat zou gebeuren ben ik er zo klaar mee ....
kijk waar ik nu zit....geloof dat daar een woord voor is.... faal!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89739745
Vandaag sprak ik met iemand over dat zijn vriendin in het buitenland zat. Hij vroeg ineens wat mijn leukste herinnering was van mijn ex. En nu is hij ineens weer de hele tijd in mijn hoofd. En dat terwijl die gedachten echt al heel lang weg waren. Dacht dat het gevoel al een stuk minder was, maar dat is toch niet zo.
  donderdag 9 december 2010 @ 22:47:41 #228
189961 ex
aperture science
pi_89741661
Vol houden jongens! Geen contact zoeken. Die plekjes wen je ook aan! *ligt overdwars in het bed wat ook een "ons" bed was* even doorbijten :)
The cake is a lie!
pi_89742215
wederom een edit

[ Bericht 34% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-12-2010 23:22:20 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89742431
Waarom verwijder je haar niet of andersom ? Of heeft ze een profiel die altijd en voor iedereen zichtbaar is ? Zo niet;verwijderen. Het is moeilijk, en je zal er zo nu en dan spijt van hebben, maar het maakt het uiteindelijk wel makkelijker... al wil je graag alles weten (omdat je eenmaal niet de naïeve ontwetende kneus wilt zijn).
pi_89742534
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:01 schreef AmorFati het volgende:
Waarom verwijder je haar niet of andersom ? Of heeft ze een profiel die altijd en voor iedereen zichtbaar is ? Zo niet;verwijderen. Het is moeilijk, en je zal er zo nu en dan spijt van hebben, maar het maakt het uiteindelijk wel makkelijker... al wil je graag alles weten (omdat je eenmaal niet de naïeve ontwetende kneus wilt zijn).
Ze zitten beide op fok...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89742544
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 22:47 schreef ex het volgende:
Vol houden jongens! Geen contact zoeken. Die plekjes wen je ook aan! *ligt overdwars in het bed wat ook een "ons" bed was* even doorbijten :)
I'm trying }:| Klote is dat ze over 2 weken weer in Nederland is... ik ga haar geheid tegenkomen en ik wil dat ze van jaloezie kapot valt als ze me ziet staan, maar door ziekte zal k niet optijd klaar zijn en zo :/ Op de een of andere manier maakt haar terugkomst het allemaal weer veel moeilijker |:(

[ Bericht 9% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 23:05:30 ]
pi_89742611
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:03 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ze zitten beide op fok...
Sorry, ik dacht aan facebook. Dan kun je inderdaad niet anders dan kijken. Ik ken het.
pi_89743183
ook een edit

[ Bericht 94% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-12-2010 23:22:34 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89743491
als ik 1 ding heb geleerd uit die hele zooi met mijn ex nu, is het wel dat dingen anders kunnen lijken dan het daadwerkelijk is. heb zelf genoeg momenten gehad, waarop ik iets zag of merkte en er meteen iets superergs achter zocht. achteraf blijkt dat niet waar te zijn, sla je je zelf voor je kop en is de schade al gedaan en zit je met de scherven.

bekijk het dus ook vanuit andere oogpunten. het hoeft niet zo te zijn dat die 2 dik geil lopen te cammen en shit. het kan ook puur onschuldig zijn en dat die kerel gewoon iemand is waar ze makkelijk mee praat en de dingen op dit moment makkelijk bij kwijt kan en hij dus een goede praatpaal is

[ Bericht 32% gewijzigd door Suigetsu op 09-12-2010 23:24:27 (verzoekje) ]
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_89743584
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Suigetsu het volgende:

[..]

als ik 1 ding heb geleerd uit die hele zooi met mijn ex nu, is het wel dat dingen anders kunnen lijken dan het daadwerkelijk is. heb zelf genoeg momenten gehad, waarop ik iets zag of merkte en er meteen iets superergs achter zocht. achteraf blijkt dat niet waar te zijn, sla je je zelf voor je kop en is de schade al gedaan en zit je met de scherven.

bekijk het dus ook vanuit andere oogpunten. het hoeft niet zo te zijn dat die 2 dik geil lopen te cammen en shit. het kan ook puur onschuldig zijn en dat die kerel gewoon iemand is waar ze makkelijk mee praat en de dingen op dit moment makkelijk bij kwijt kan en hij dus een goede praatpaal is
Ik hou het even daar op. Al kan het ook andersom zijn... ik heb geleerd dat niet zo'n ernstige dingetjes ineens veel erger kunnen zijn.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89743704
precies. kan idd zo zijn als je vermoed, maar de kans dat het iets anders is en veeeeel minder erg is, tot gewoon onschuldig is ook gewoon aanwezig ;)

zelf aan de andere kant vandaag weer dik gezeik gehad van mn ex. heb haar en iedereen die ik via haar kende uit mn hyves en fb verwijdert en zo en nu krijg ik ineens dik gezeik van dr met vragen waarom ik dat in godsnaam doe en of t nu zo is dat ik haar nu nooit en nergens meer wil zien.

wordt hier moe van. dit alles is helemaal niet waar, wil dr best nog wel zien, over tig maanden of zow. maar wil t voor nu gewoon ff afsluiten.

word hier een beetje moe van...

[ Bericht 34% gewijzigd door Suigetsu op 09-12-2010 23:29:56 (.) ]
pi_89743866
Zo meld me ook weer even. Even tegen jullie flink vloeken. Part II van de ex-saga is begonnen. Eerder een rechtzaak gevoerd dit jaar, heb ik gewonnen, maar hij komt het niet na. Ik heb een hele nette aangetekende bief gestuurd waarin ik hem (zonder persoonlijke zaken) vraag om nakoming en hem vraag om hier op een redelijke manier over te praten maar geen enkele reactie... Pfff

Nu mag ik me op gaan maken om de deurwaarder te verzoeken om loonbeslag. Ik had zo gehoopt dat hij inmiddels wel ietsje redelijker was geworden en een beetje begrip had voor het feit dat ik in oktober mn vader heb moeten begraven en echt wel met iets anders bezig ben nu maar nee hoor. Ik snap soms niet hoe ik zo van hem kon houden terwijl het de meest wrede persoon is die ik ken. Zo gemeen. Mja ik zal eraan moeten geloven. Tijdens de kerstvakantie maar even alle stukken bij elkaar verzamelen om opnieuw een juridische strijd aan te gaan om mn recht te halen. Asshole.
pi_89744266
Kon ik maar gewoon in haar hoofd kruipen... dat wist ik waar ik aan toe was, wat er waar is van de dingen die ik denk... Kon ik maar in de toekomst kijken, dan kon ik nu de juiste beslissingen nemen.
Ik ben de hele avond weer bij elkaar aan 't huilen...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89748056
Ik wordt knettergek van mezelf. Echt, waarom blijven er constant angstbeelden opkomen over mn ex en negers... over mn ex en een nieuwe vriend...over mn ex die me straal voorbij loopt als k r tegenkom en dat ik daar niet tegen zal kunnen...Blergh..
pi_89749148
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 01:08 schreef AmorFati het volgende:
Ik wordt knettergek van mezelf. Echt, waarom blijven er constant angstbeelden opkomen over mn ex en negers... over mn ex en een nieuwe vriend...over mn ex die me straal voorbij loopt als k r tegenkom en dat ik daar niet tegen zal kunnen...Blergh..
Probeer hier echt mee op te houden, dit is pure zelfkwelling. Het nadeel voor ons mannen, is dat vrouwen ons op dat punt veel makkelijker kunnen ''pakken'' dan andersom...

Als een meid zou willen, zou ze een dag nadat de relatie verbroken is alweer zat mannelijke aandacht kunnen krijgen, en al helemaal 10 x makkelijker bij een man in bed kunnen belanden als ze dat zou willen, al is het alleen maar om jou eventueel pijn te doen...

Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar hier doe je echt niets tegen. Mijn ex ging naar Lloret 3 weken nadat het uit was, en al zei ze er niet echt iets over, ik wist na die week toch al 99% zeker dat ze vast al met andere jongens gerommeld heeft. Op de een of andere manier deed dat me niet zoveel. Ik ben gelukkig heel goed in het mezelf neerleggen bij dingen waar ik toch geen invloed (meer) op heb. Gelukkig is het mij bespaard gebleven dat mijn ex binnen een ''onacceptabele'' tijd alweer een nieuwe vriend had, en inmiddels is het al zo lang uit dat het me niet al te veel pijn meer zal doen als ze een nieuwe vriend krijgt...

De afgelopen weken ging het echt super, maar de laatste 2 dagen denk ik weer wat vaker aan haar. Verschil is alleen dat het me nu geen pijn meer doet. Wel is er nog een lichte vorm van weemoed, al ben ik er nu officieel achter dat ik gelukkig ben zo en dat dit het beste is voor ons allebei...

Van het weekend weer voor het eerst sinds maanden haar ouders en oma tegengekomen en gesproken. Wel grappig dat haar oma het nog altijd erg vindt dat het uit is tussen ons, en hoopt dat het goedkomt. Zij was eigenlijk ook de enige uit haar familie die ik graag mocht, en waarbij ik wel spontaan en ''gezellig'' deed. Met haar ouders ook nog even leuk staan praten, zijn eigenlijk ook beste mensen maar ben eigenlijk maar wat blij dat ik niet meer ''bij'' hun hoor. Niet dat ze me ooit ook maar iets aangedaan hebben, maar ze zijn zo anders dan de mensen waarmee ik gewend ben om te gaan, dat ik me nooit echt mezelf voelde als ik daar als ''schoonzoon'' over de vloer kwam.

Vind het nog steeds leuk om mijn ex te spreken zo af en toe, en die gesprekken zijn ook heel losjes en opzich best gezellig en vriendelijk. Heb alleen niet meer dat ik haar graag 1 op 1 perse zou willen spreken. Als we elkaar tegen komen, prima, en mocht het toevallig zo lopen dat we eens wat afspreken om bij te kletsen zou ik dat zeker niet uit de weg gaan maar daar blijft het dan ook zeker bij! Heb nog steeds wel gevoelens voor haar, ik mag haar echt heel graag, maar zou echt geen relatie meer met haar willen...

Met die ''nieuwe'' meid gaat het lekker. Ze heeft me nu voor de zoveelste keer ge sms' t terwijl zij ook de laatste was die het laatste sms je stuurde van de vorige ''sessie'' om het zo maar te noemen. Ik heb ( en vooral nu ) altijd een driedubbele dosis zekerheid nodig dat een meid me echt sms' t omdat ze me leuk vindt voordat ik zelf ook initiatief ga nemen. Dat heb ik nu wel, dus ga denk ik zelf ook maar eens een beetje inzet tonen....
pi_89752187
goed bezig Bart, hopelijk wordt het idd wat met die "nieuwe" meid ;)
  vrijdag 10 december 2010 @ 09:28:59 #243
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89752203
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 23:21 schreef Suigetsu het volgende:

Ach het vervelende is dat ik het gewoon zeker weet, heb er hard bewijs en ze heeft het zelf toegegeven toen ik haar ermee confronteerde....dus tja...
alle reden om haar er direct uit te flikkeren lijkt me.... en toch blijven vasthouden hopen, je opnieuw openstellen voor haar, vertrouwen geven.... en wederom de deur in je smoel krijgen...
wat was dat verhaal van die ezel ook al weer?

@bart.... ik zeg go for it!!! nooit verkeerd een beetje inzet tonen en ik weet zeker dat het goed komt!!

@amorfati... jezelf gek maken.... makkelijkste dat er is ... doe het dagelijks en zelf daar wordt ik gek van ...
je haalt je vanalles in je hoofd etc.... terwijl het eigenlijk heel simpel is.... wat weet je? Over dingen die je weet kun je iets zeggen, de rest is gissen en heeft geen zin. Je kunt mensen die zeggen van je te houden niet beoordelen op wat ze zeggen.. alleen op wat ze doen...
(en dat zegt die lul die haar terugneemt als je weet dat ze is vreemdgegaan zowel irl als op het net)
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89752746
Thanx mensen :)

@ ennudan : Ik begrijp best dat het frustrerend is, maar geloof mij: dergelijk gedrag van exen helpt je alleen maar om er veel en veel eerder klaar mee te zijn. Kijk er gewoon doorheen !
Ik zou zelf liever hebben dat mijn ex op internet geil loopt te cammen met een vent, dan intiem loopt te praten overigens... Het is veel oppervlakkiger en imo ook een stuk triester...

Tja, go for it is opzich wel een optie maar ik twijfel wel... Ik heb de afgelopen maanden eigenlijk constant gezegd dat ik graag wel weer een vriendinnetje zou willen, maar nu het wat dichterbij komt allemaal vraag ik me toch af of ik het eigenlijk wel wil. Ik vermaak me prima eigenlijk, en de leegte die ik verwachtte toen het uitging heb ik totop de dag van vandaag nog niet echt gevoeld verbazingwekkend genoeg...

Maar misschien komt dit ook wel omdat ik er niet echt bij nadenk verder, en als ik er zoals nu wel over ga denken zou ik het inderdaad best leuk vinden om weer een beetje burgerlijk naar het strand bos te gaan etc met een meid, dat soort dingen. Maar om nu te zeggen dat ik dit keihard mis in de zin van dat ik vaak denk ''wat zou ik dat nu graag willen'' , nee dat heb ik nog geen moment gehad sinds het uit is....

Die meid waarmee ik nu sms ken ik inmiddels eigenlijk net zo lang als dat het uit is met mijn ex. Sinds de vakantie hebben we ook altijd contact gehad, en ik denk dat als ik het echt zou willen, we binnen een maandje wel wat zouden kunnen hebben. Maar als ik eerlijk naar mezelf ben spelen er ook nog wat factoren mee die niet zouden mogen meespelen, en ik wil niet nogmaals een meisje pijndoen..
Factoren als, dat ik dan eerder een relatie heb dan mijn ex, en haar zodoende een beetje de ogen uit kan steken ( al voel ik hiertoe eigenlijk niet eens sterke behoefte) en de seks...

Vind haar verder wel knap en lief overigens, maar moet maar eens goed kijken wat ik er precies mee wil... Ik weet wel zeker dat zij uit is op een relatie, als ik dit niet wil/twijfel zou het dan fout zijn om toch te blijven sms' en / daten met haar ? :P
pi_89755669
Hier even verhaal van de andere kant. Sta op het punt om een relatie van 4 jaar te verbreken. Het is al een tijdje op, trekken aan een dood paard kan niet. We hebben hele leuke ups alleen hebben de downs nu de overhand gekregen. Waar ik bang voor ben is dat ik na een week ga terugkrabbelen en er spijt van zal hebben.
pi_89755922
@Barthinhoo zolang je duidelijk bent is er niets aan de hand. Gewoon eerlijk zijn dat je haar voorlopig niets kan beloven maar wel wil kijken waar het schip uiteindelijk zal stranden. Geen valse hoop geven door te praten over gevoelens die er niet zijn.
pi_89760414
Misschien een optie om een tijdje wat afstand te nemen? Een relatie van 4 jaar geef je niet zomaar op lijkt me, vooral niet als je zelf twijfelt.
Anderzijds is het bang zijn om spijt te krijgen natuurlijk een veel voorkomende, maar toch zal de knoop vroeg of laat doorgehakt moeten worden...

Ik twijfelde eigenlijk mijn hele relatie lang, maar bleef maar doorkwakkelen, totdt mijn ex uiteinderlijk zelf optrad, en de relatie beeindigde. Ik heb me er lang kut over gevoeld, maar nu ben ik blij dat de kogel door de kerk is, al heeft het me wel een paar maanden gekost om dit ook echt te beseffen :P

Over dat laatste, tsja over gevoelens heb ik het sowiezo niet met haar, en eigenlijk heb ik die ook
( nog) niet voor haar, afgezien van de lichamelijke behoeften om het zo maar even te noemen :P

Probleem bij mij is, dat ik eigenlijk nog nooit van mijn leven uit mijzelf verliefd op een meisje ben geworden. Het moet zo groeien, en vooral inzet van de meid in kwestie om mij voor zich te winnen kan ervoor zorgen dat ik gevoelens voor haar ga krijgen lijkt het wel.

Deze meid ( zonder hierbij af te willen doen aan mijn ex ) past in alle opzichten beter bij mij. We begrijpen elkaars humor, en we hebben ook echt gesprekken, in plaats van met mijn ex waarbij we eigenlijk alleen maar een beetje liepen te zwijmelen tegen elkaar. Ook is ze qua uiterlijk knapper, en liggen we wat betreft intelligentie een stuk dichter bij elkaar..

Toch doet mijn ex me nog altijd meer dan deze meid, terwijl ze objectief gezien in alle opzichten beter bij me past...
pi_89765128
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 02:06 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Probeer hier echt mee op te houden, dit is pure zelfkwelling. Het nadeel voor ons mannen, is dat vrouwen ons op dat punt veel makkelijker kunnen ''pakken'' dan andersom...

Als een meid zou willen, zou ze een dag nadat de relatie verbroken is alweer zat mannelijke aandacht kunnen krijgen, en al helemaal 10 x makkelijker bij een man in bed kunnen belanden als ze dat zou willen, al is het alleen maar om jou eventueel pijn te doen...

Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan, maar hier doe je echt niets tegen. Mijn ex ging naar Lloret 3 weken nadat het uit was, en al zei ze er niet echt iets over, ik wist na die week toch al 99% zeker dat ze vast al met andere jongens gerommeld heeft. Op de een of andere manier deed dat me niet zoveel. Ik ben gelukkig heel goed in het mezelf neerleggen bij dingen waar ik toch geen invloed (meer) op heb. Gelukkig is het mij bespaard gebleven dat mijn ex binnen een ''onacceptabele'' tijd alweer een nieuwe vriend had, en inmiddels is het al zo lang uit dat het me niet al te veel pijn meer zal doen als ze een nieuwe vriend krijgt...

Dat is inderdaad het kutste van alles... vrouwen die kunnen in principe een ander krijgen wanneer ze willen en die ex van me, als onzeker meisje dat ze is, is daar nog trots op ook. Bij jou ging ze naar Lloret en die van mij zat al op een feesteiland terwijl het uitging, ze vertelde me zelfs dat het heel moeilijk was met al die sjans (van negers) en dat het mischien beter was dat we los zouden zijn tot ze terug kwam. Dan weet ik al genoeg... die heeft de afgelopen tijd en zal de komende weken genoeg geneukt hebben om geen last van verdriet om mij te hebben. Dat steekt enorm. Ik zag laatst via facebook ook een foto van haar en een neger en een vriendin op een bed zitten bij hun huisje. Toen deed het me niets maar ik zie die foto nu steeds vaker voor me. Wat een horror-beelden :( Wel weet ik, dat ondanks dat ze kan neuken wat ze wilt, nooit meer of iig niet zo snel een vent zal vinden die zover mee zal gaan in haar gekte, zo gek op haar zal zijn... en ik hoop dat ze daar achter gaat komen.
pi_89765297
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 09:28 schreef ennudan het volgende:

[..]
@amorfati... jezelf gek maken.... makkelijkste dat er is ... doe het dagelijks en zelf daar wordt ik gek van ...
je haalt je vanalles in je hoofd etc.... terwijl het eigenlijk heel simpel is.... wat weet je? Over dingen die je weet kun je iets zeggen, de rest is gissen en heeft geen zin. Je kunt mensen die zeggen van je te houden niet beoordelen op wat ze zeggen.. alleen op wat ze doen...
(en dat zegt die lul die haar terugneemt als je weet dat ze is vreemdgegaan zowel irl als op het net)
Je weet niks, dat maakt het juist zo moeilijk omdat je toch het idee hebt dat je een idee of mening over haar moet vormen, een mening over haar en jezelf... over nog een mogelijke 'ons'...of anders wel voor je ego, in hoeveel mate deze is aangetast door handelingen van haar kant. Het is toch pijnlijk als je je ex tegenkomt, zij weet dat ze alx aantal gasten heeft gehad en jij vervolgens nog naar haar verlangt...
Terugnemen zal ik ook doen, maar daarom heb ik haar redelijk beledigd en het met een ruzie beeindigd. Ik heb haar het idee gegeven dat het mij niks meer boeit wat ze daar doet, al weet ze wrs wel beter, helaas.
pi_89767289
ach ik kom me ook maar even melden
hier de feiten
meer dan 10 jaar verkering
vorig jaar getrouwdt (rond september)
vanaf februari 2010 is ze vreemdgegaan waarbij ze zich ook even laat zwanger prikken
rond juli abortus gedaan
ik zelf ben hier 2 maanden geleden achtergekomen (en er meteen ook het huis uitgeflikkerdt)en er meteen even een sms uitgegooidt naar iedereen in haar telefoon met 2 regels over wat er gebeurt is.
nu na wat afkoeling geprobeerdt weer normaal met haar te benaderen maar das een probleem
alles wat ik schrijft smst ze door naar haar vriend (das de persoon die haar zwanger prikte).
hoe het beste hiermee om te gaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')