abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89704615
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 22:10 schreef MOD het volgende:
Wat is het toch ingewikkeld allemaal. Missen als een motherfucker, wil haar dolgraag terug. Ik zou niet anders willen.. En dan komt ze met het bericht dat ze me terug wilt en dan hoeft t voor mij niet echt meer. Wtf.
Ugh, mannen die niet weten wat ze willen :r :P
pi_89705175
zojuist mn ex en alle lui die ik via haar ken uit mn hyves en zo getyft :P voel me opgelucht en was er ook klaar voor om dat te doen ^^

kan weer vooruit kijken :)
learn from yesterday. live for today and dream of tomorrow
pi_89705205
Herkenbaar voor mensen dat je je ineens beseft hoeveel liefdesliedjes er zijn?
Elk fucking liedje herinnert me aan haar ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89705217
@ neo

sinds wanneer is het uit?
A yellow rose means friendship.
  donderdag 9 december 2010 @ 07:50:37 #205
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89707639
@Neo niet alleen met liedjes... ook allerlei andere liedjes, plaatsen etc... het zijn fijne herinneringen, nu nog zaak ze los te zien van de toekomst

[ Bericht 0% gewijzigd door ennudan op 09-12-2010 08:10:21 ]
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89708150
quote:
1s.gif[b] Op woensdag 8 december 2010 18:30
Het ene uur is het nog voor altijd, is er geen ander, wil ze niemand anders etc het volgende uur is het einde oefening..... geloof dat ik ook maar eens moet proberen het te begrijpen...
feit blijft en daar zul je mee door moeten..... meer voor jezelf kiezen...
Vaak makkelijker gezegd als :S
Mja dat lijkt me eerlijk gezegd nog het ''engste'' van een relatie..
In mijn geval was het zo dat ik het duidelijk zelf veroorzaakt heb, en als ik niet zo naief was geweest dan had ik ingezien, dat het feit dat mijn ex altijd zei dat ze het nooit uit zou maken maar relatief was en had ik het zien aankomen...

Maar als ik dan soms verhalen van vrienden hoor, die na een ogenschijnlijk mooie relatie van soms wel 3 tot 4 jaar van de een op de andere dag ''gedumpt'' worden, dan lijkt me dat echt nog veel en veel erger. Doordat deze relatie uit is gegaan ben ik al een paar maanden kapot geweest, moet je nagaan hoe het in bovenstaande situatie had gevoeld. Volgens mij voel je jezelf dan nog veel machtelozer, vooral omdat je zelf het idee had, dat het wel goed ging!
Heb volgens mij echt een soort bindingsangst gekregen daardoor :P

Wat mij opvalt overigens, is dat er al gedurende de hele tijd dat ik in dit topic meedraai ( en dat is inmiddels alweer ruim 4 maanden :P ) , eigenlijk veel meer jongens dan meisjes posten?
Zou dat te maken kunnen hebben met bijvoorbeeld het feit dat het voor meiden veel gemakkelijker is om weer mannelijke aandacht te krijgen dan andersom, en dat zij daar weer hun feelgoed gevoel uit halen en zodoende dit topic niet nodig hebben?

Of worden jongens over het algemeen vaker gedumpt dan meiden?
  donderdag 9 december 2010 @ 08:56:26 #207
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89708295
@ Bart... tja weet niet of je nog kunt spreken van plotseling eruit gezet worden. Bedoel ik ben al vanaf maart 2009 aan het klooien.
maart-aug 2009 woont ze ineens thuis maar laat ze wel al haar spullen bij mij
sept 09-juni 10 woont ze weer bij me is alles goed leuk en fijn en dan is het ineens weer toch niet. Woensdag vertelt ze ik moet vandaag beslissen of ik blijf of weg ga...WTF donderdag komt er een sms kunnen we de spullen verdelen vrijdag dan kom ik ze zaterdag halen. Zaterdagmiddag half 4 is alles wat een 3 jarige relatie maakt gewoon weg
En dan is er na mijn terugkomst van vakantie weer zes week heel intensief contact, houden van, slaapkamer noem maar op en dan ineens weer om 11.45 kom er zo aan en om 12.45 we moeten praten maar wel via de telefoon....waarbij er ook nog letterlijk volgt kan het niet persoonlijk want dan kan ik je niet loslaten....
Echt als donderslag bij heldere hemel kun je het niet noemen maar de wispelturigheid en het ontbreken van ook maar enige reden (kan natuurlijk ook goed zijn dat ik die niet zie of wil zien of snap) dat maakt je helemaal gek!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89708605
Pff dat lijkt me echt een kut situatie, en kan me al helemaal voorstellen dat het ontbreken van enige reden enorm frustrerend moet zijn!

Dat aanklooien is ook nooit goed en wat dat betreft is het inderdaad het beste om gewoon een duidelijke keuze te maken en hier ook bij te blijven. Die wispelturigheid gaat namelijk nooit weg als je maar aan blijft klooien. Wellicht dat het na een wat langere breakup weer goedkomt allemaal.

Ik zie dit ook bij een van mijn beste vrienden. Inmiddels alweer bijna 3 maanden geleden ging het uit. ( Hij ging vreemd ) . MAar het duurde maar een week of ze waren alweer volop aan het pingen/afspreken/etc. Nog altijd lopen ze de godganze dag met elkaar te pingen, maar nog altijd is het niet aan..

Ik heb het idee dat zij steeds verder uit zn handen glipt, want waar ze elkaar doordeweeks altijd nog wel een paar keer zagen, spreken ze nu nooit meer af. Hij vindt het veerschrikkelijk en loopt de hele dag contact met haar te zoeken, en als ze om 5 uur snachts belt of ie haar op komt halen springt hij meteen in de auto... Schiet natuurlijk niet op op zo' n manier...

Is het trouwens bij jou ook zo dat je vriendin ( ex) opeens een beetje een ''lacherige'' houding krijgt en probeert extreem nonchalant te doen? Toen het net uitwas en ik er helemaal kapot van was en het probeerde goed te maken zat mijn ex maar een beetje te lachen en te zeggen dat ik me niet moest aanstellen etc... Dat maakte me van binnen echt woedend...
  donderdag 9 december 2010 @ 09:27:22 #209
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89708871
@bart... tja aanklooien weet je, je doet dingen in die periodes die het gewoon een volwaardige relatie maken maar toch.
Toen ze in juni vertrok heeft ze me ook eerst een paar weken genegeerd volgens haar om de confrontatie uit de weg te gaan omdat ze er niet mee om kon gaan etc. Maar goed opa gaat het ziekenhuis in en ik ben wel de eerste en de enige die ze belt, sollicitatiegesprek en ze belt alleen mij... niet eens haar ouders.... na de vakantie is het weer helemaal geweldig en dan is het weer ik ben er vandoor....
En dan is er afgelopen zaterdag in de kroeg ineens die houding van ik loop bijna tegen je aan maar ik doe heel hard of ik je niet zie.... praat wel met een goeie vriend van je aan de bar maar jou ontwijk ik niet maar negeer ik gewoon keihard... zo raar en zo zinloos. Terwijl ze de dag dat ze (weer) bij me weggaat nog zegt wat spreken we af, bellen, zien etc. Ik geef aan ik ken je je gaat me toch negeren ja dat is wel zo maar jij mag wel bellen jij bent daar beter in....???

Lacherig is ze nooit geweest. Ik heb zelf het idee dat er allerlei factoren bij haar meespelen zoals niet weten wat ze wil, denken dat ze iets mist, etc.... ze is gewoon heel erg gevoelig voor sociale druk. Maar goed daar begin ik al weer dingen goed te praten voor haar en dat is niet de bedoeling... voor mezelf kiezen... hoe moeilijk ook!
  donderdag 9 december 2010 @ 10:53:16 #210
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89710977
zwak moment en enorm de neiging te smsen en te vragen waar die onzin zaterdag nou over ging....
pi_89733560
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 10:53 schreef ennudan het volgende:
zwak moment en enorm de neiging te smsen en te vragen waar die onzin zaterdag nou over ging....
Ik hoop dat je dat niet hebt gedaan :{ Probeer het los te laten.. Dat is denk ik echt het beste!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89733996
edit

[ Bericht 35% gewijzigd door Neo-Mullen op 09-12-2010 20:26:21 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89734866
Nu op ned3 metropolis over liefdesverdriet :P
pi_89734957
Wat heb ik toch? Zodra een jongen me mee uit vraagt & ik ja zeg, wordt ik zo afstandelijk en zeg ik het allemaal het liefst af. Dit heb ik zojuist gedaan, want ik krijg het dan gewoon zo benauwd.

Ik werk mezelf zo tegen, vreselijk. Dit had ik ook bij mijn ex. Eigenlijk wilde ik niet eens meer op date met hem, uiteindelijk toch gegaan en een relatie volgde.

Als vrienden gaat het helemaal goed met jongens, dan ben ik helemaal mezelf. Maar zodra een jongen te dichtbij komt, klap ik dicht en kap ik alles af. Vreselijk..
pi_89735760
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:31 schreef AmorFati het volgende:
Nu op ned3 metropolis over liefdesverdriet :P
Hmm, heel simpel gezegd: er is dus niets wat liefdesverdriet echt tegengaat.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89735900
Inderdaad. Vond het toch wel prettig om te zien, dat het zoiets globaals is...overal en voor iedereen hetzelfde. Dat wist je natuurlijk al, maar toch is het wat anders als je het ziet en hoort...
Als ik ook zie dat er zoveel mensen nog hopen dat het weer goed komt, dat geeft me ook het gevoel dat ik dat min of meer mag hopen, al is het beter van niet.
pi_89735930
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 20:54 schreef AmorFati het volgende:
Inderdaad. Vond het toch wel prettig om te zien, dat het zoiets globaals is...overal en voor iedereen hetzelfde. Dat wist je natuurlijk al, maar toch is het wat anders als je het ziet en hoort...
Als ik ook zie dat er zoveel mensen nog hopen dat het weer goed komt, dat geeft me ook het gevoel dat ik dat min of meer mag hopen, al is het beter van niet.
Precies hetzelfde gevoel toen ik zojuist keek...
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89736039
En toch weten we beide dat ookal we dit nu gezien hebben het er over een uur niet meer toe doet. Dat is het weer enkel jij en je gemis. |:( }:|
pi_89736218
Ik zit trouwens met een vraagstuk.

Mijn ex had het uitgemaakt voordat ze voor 2 maanden naar het buiteland zou gaan, ze was 2 weken voordat ze weg ging ook vreemdgegaan. Drie weken geleden echter kwam ik haar weer tegen op MSN. Hoop blabla. Uiteindelijk besloten we het weer te proberen, ondanks de afstand. Ze had spijt van hoe ze het had afgesloten en hoe ze alles had aangepakt. Die gesprekken en haar gestalk voor het besluit kostte mij al veel smsjes maar een week nadat we weer wat hadden belde ze me op en vroeg me om haar terug te bellen. Het was een gesprek van een half uur a drie kwartier. In dit gesprek vertelde ze me dat ze toch liever los wilde zijn omdat het te moeilijk was met de afstand en alle sjans die ze had gehad.

Nu heb ik gister een vodafone rekening binnengehad van 120 euro. Ongeveer 50 euro voor de smsje naar het buitenland en 50 euro voor dat ene gesprek. Nu heb ik eigenlijk het idee dat ik onterecht dit bedrag moet gaan betalen en zit eigenlijk met het idee om haar te mailen, te vragen/eisen dat ze (een deel) van het bedrag betaald.

Zal ik dat doen ? Ik heb het overigens met een ruzie afgesloten via mail.
  donderdag 9 december 2010 @ 21:05:26 #220
25878 MOD
Hee!! Bob is aan het kotsen!!
pi_89736359
Iets dat je van te voren ook wel had kunnen zien aankomen en in mijn ogen eigenlijk een manier om je ex te jennen. Ik zou het niet doen want het komt nog al lomp over in mijn ogen. Iets om weer over te beginnen en het wekt alleen maar negatieve dingen, als of jij daar extra blij van wordt. Als of een gevoel van rechtvaardigheid het gevoel van liefdesverdriet kan wegnemen.

Zelf betalen en lekker laten doen. Met een ruzie afgesloten, klaar dan ook. Wanneer stopt het?
Met het zelfde gemak, woon je in de afvalbak!
pi_89736637
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:02 schreef AmorFati het volgende:
Ik zit trouwens met een vraagstuk.

Mijn ex had het uitgemaakt voordat ze voor 2 maanden naar het buiteland zou gaan, ze was 2 weken voordat ze weg ging ook vreemdgegaan. Drie weken geleden echter kwam ik haar weer tegen op MSN. Hoop blabla. Uiteindelijk besloten we het weer te proberen, ondanks de afstand. Ze had spijt van hoe ze het had afgesloten en hoe ze alles had aangepakt. Die gesprekken en haar gestalk voor het besluit kostte mij al veel smsjes maar een week nadat we weer wat hadden belde ze me op en vroeg me om haar terug te bellen. Het was een gesprek van een half uur a drie kwartier. In dit gesprek vertelde ze me dat ze toch liever los wilde zijn omdat het te moeilijk was met de afstand en alle sjans die ze had gehad.

Nu heb ik gister een vodafone rekening binnengehad van 120 euro. Ongeveer 50 euro voor de smsje naar het buitenland en 50 euro voor dat ene gesprek. Nu heb ik eigenlijk het idee dat ik onterecht dit bedrag moet gaan betalen en zit eigenlijk met het idee om haar te mailen, te vragen/eisen dat ze (een deel) van het bedrag betaald.

Zal ik dat doen ? Ik heb het overigens met een ruzie afgesloten via mail.

Nee, niet doen. Ze doet het toch niet en je haalt je er een hoop zeik mee op je schouders.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89736702
Ik zag het ook wel aankomen, maar het was om half 6 's ochtends dat ze me half aangeschoten - tijdens het stappen - wilde spreken. Gezien de inhoud van het gesprek, de boodschap waar ze uiteindelijk mee kwam, in de context van het hele verhaal (mij terug nemen en een week later vertellen dat ze sjans heeft van negers en wilt rondneuken tot ze terug is), vind ik het eigenlijk absurd dat ik ook nog eens hier mee zit. Bovendien wist ze ook dat ik het financieel allemaal niet op orde heb (een boete aan justitie te betalen die evenhoog is als mijn stuffie, waar ik alles mee moet bekostigen, etc.).

Het zal het liefdesverdriet niet wegnemen, maar ondanks de ruzie weet ik dat er teveel hoop is, als zij het betaald weet ik voor de volle 100% dat het klaar is..

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 21:16:36 ]
pi_89736819
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:11 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Nee, niet doen. Ze doet het toch niet en je haalt je er een hoop zeik mee op je schouders.
Haar kennende zal ze er niet op reageren (in de laatste ruzie zei ze ookal dat ze niets meer met me te maken willen hebben -n.a.v. enkele beledigingen van mijn kant). Als ik haar had gevraagd te betalen had ik ook gezegt dat ik het wel via mijn saldo merk of ze het er mee eens is.
pi_89736878
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 00:48 schreef yellowrose het volgende:
@ neo

sinds wanneer is het uit?
Sorry dat ik nu pas reageer, had je reactie niet gezien.
Nog geen 3 weken nu... why?

quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 07:50 schreef ennudan het volgende:
@Neo niet alleen met liedjes... ook allerlei andere liedjes, plaatsen etc... het zijn fijne herinneringen, nu nog zaak ze los te zien van de toekomst
Ik wil zoveel mogelijk elke plek vermijden waar we samen waren... om de herinneringen zo levendig mogelijk te houden... Ik werk in de Media Markt en we zijn daar wel eens vaker samen doorheen gelopen als we in de stad waren. Ik heb onbewust de plekken onthouden waar we langsliepen of ergens tussen de cd's gingen kijken. Als ik dan aan het werk ben, staar ik telkens naar de plekken/producten waar we samen stonden of die ze in handen had...

Ja, dit gaat best ver ;(
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89737319
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 21:16 schreef Neo-Mullen het volgende:

Ik wil zoveel mogelijk elke plek vermijden waar we samen waren... om de herinneringen zo levendig mogelijk te houden... Ik werk in de Media Markt en we zijn daar wel eens vaker samen doorheen gelopen als we in de stad waren. Ik heb onbewust de plekken onthouden waar we langsliepen of ergens tussen de cd's gingen kijken. Als ik dan aan het werk ben, staar ik telkens naar de plekken/producten waar we samen stonden of die ze in handen had...

Ja, dit gaat best ver ;(
Zelfde hier. Ze woonde hier ook bijna in voor 2 maanden. Alles in m'n flat is één grote herinnering aan haar. De laatste tijd wel wat minder, het is wat aan het vervagen maar soms kom ik nog op plekken waar we ook vaak geweest zijn. Daar zijn doet nogsteeds pijn. Zoals b.v. in de supermarkt...iets wat ooit een neutrale plek was is nu een trigger voor pijn... netzoals bankjes in het park hier achter, en zo :(
We hebben ook vaak langs heel veel plekken gefietst en ik kan die wegen niet vermijden, helaas.

Wat vinden jullie trouwens van het weer ? Die wisseling van toen je nog wat had en nu ? Dat al die plekken bijvoorbeeld nu ondergesneeuwd zijn. Voor mij roept dat niets dan; het is allemaal voorbij, er zijn nieuwe tijden..... (zonder haar/hem)

[ Bericht 5% gewijzigd door #ANONIEM op 09-12-2010 21:26:22 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')