abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:30:06 #176
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89942226
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ik kan namelijk, in tegenstelling tot jou, nog niet terugdenken aan de mooie momenten zonder hier pijn bij te hebben. Als ik denk dat we in mei nog samen zo ''close'' waren, en elkaar nu nooit meer spreken vind ik dat heel moeilijk te accepteren. Ik hecht me heel moeilijk aan mensen, maar als ik eenmaal gehecht ben vind ik het kennelijk extreem moeilijk om los te laten en afstand te nemen...
Dat laatste stukje is wel heel herkenbaar... ik heb dat ook dat ik me moeilijk hect aan mensen en dat je als je eenmaal zover bent ook heel ver gaat om dat te behouden. Ik denk dat het in mijn geval echt wel is doorgeslagen naar een heel verkeerd soort commitment. Ik bedoel wie neemt zijn vriendin nou voor een derde keer terug terwijl hij al twee keer aan de kant is gezet en bedrogen etc...
Je moet die commitment kunnen ombuigen naar jezelf zonder daarbij natuurlijk meteen een grote egoist te worden
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89942400
Ok ik voel me ff een beetje klote. M'n ex gaat komende donderdag met een jongen naar de stad... hij moet er echter wel een teringeind voor reizen en ze zien elkaar voort eerst in real life. Ben benieuwd...

Tis haar goed recht, ik zou ook gewoon met een meid de stad in kunnen gaan. Maar het bezorgt me momenteel wel ff een behoorlijk warm hoofd.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89942490
edit: dubbel
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89943075
Mannen zijn echt homos!! pff sorry hoor -met alle mannen hier- maar heb het echt ff gehad. Ongezonde relatie maar zonder hem kunnen gaat eigenlijk moeilijk. Bah
pi_89943854
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Royal_vita het volgende:
Mannen zijn echt homos!! pff sorry hoor -met alle mannen hier- maar heb het echt ff gehad. Ongezonde relatie maar zonder hem kunnen gaat eigenlijk moeilijk. Bah
Niet alle mannen zijn zo ;)
Sterkte.
pi_89944605
quote:
Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef ScreamforyourCream het volgende:

[..]

Niet alle mannen zijn zo ;)
Sterkte.
Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedankt
pi_89946096
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedankt
Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zo ;).
  woensdag 15 december 2010 @ 04:47:16 #183
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89946384
Ik ben uiteindelijk blij dat het zo is gelopen tussen mij en haar. Anders had ik al die fantastische mensen die nu in mijn leven zijn (waaronder mijn vriendin) niet ontmoet. Zo kun je het ook bekijken. :)

Gek eigenlijk: aan de ene kant ben ik nog steeds kwaad op haar hoe ze me heeft behandeld al die maanden en hoeveel tijd en liefde ik in haar heb gestoken, maar aan de andere kant ben ik haar ook dankbaar dat ze dat heeft gedaan, want het heeft me doen inzien dat zij nooit mijn grote liefde is geweest en o.a. dat gegeven heeft me gevormd tot de persoon die ik nu ben. Sterker, ouder en wijzer.

En misschien een beetje lullig van me om zo te denken, maar als ik zie hoe ze zich profileert op het forum waar we elkaar hebben ontmoet, kan ik niets anders dan de conclusie trekken dat ze er niks van heeft geleerd en weer in haar oude streken (wanhopig de aandacht opeisen, users steken onder de gordel geven om zichzelf beter te doen lijken) is vervallen. En dat doet me ergens toch wel goed, omdat het voor mij wel een eye-opener was of ik mij daar wel mee wilde associeren in de toekomst. :Y

'Iedereen krijgt uiteindelijk wat hem toekomt.' Heeft volgens mij iets met Karma te maken dit. ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door goofy_goober op 15-12-2010 04:57:57 ]
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  woensdag 15 december 2010 @ 07:55:02 #184
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89946971
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..

Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..
Dat valt toch best mee....

Ik weet dat ik er niet mee zou moeten zitten maar...

Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89949368
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..

Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..

Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89949419
quote:
Op woensdag 15 december 2010 02:16 schreef DerptieDurp het volgende:

[..]

Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zo ;).
Neem het niet zo serieus op, of is dat je geaardheid?
pi_89949809
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:

@ennudan:
Nee ze komt niet van een andere planeet maar zit nog volledig met jou in haar hoofd. Denk je dat ze jou wil laten weten dat ze zich kut voelt onder de situatie?

Ja, jij hebt echt een plank voor je hoofd als je dat niet snapt nu ;)

Geef 'r nou eens die rust die ze steeds vraagt!
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 10:42:58 #188
189961 ex
aperture science
pi_89949974
Ze lijken heel anders omdat ze anders doen. Jij hebt haar echte ik altijd gezien (als de relatie een beetje lang duurde) en nu schiet ze weer dicht naar iemand die alleen is. Zo gaat het meestal, kijk is in de spiegel je doet het zelf vast ook. Pas als ze een andere jongen tegen komt die ze echt vertrouwd/van houd zal ze aan hem ook die ware ik weer laten zien.. Zo werkt dat nou eenmaal met relaties enzo die uit gaan :).

Ik voel me vandaag weer goed, heb nu alweer 3 dagen niks van haar gehoord, prive gaat het gewoon lekker met me en heb zaterdag een semi date met een ander meisje dan waar ik zoveel contact mee heb.

Gister avond had ik haar bijna gemaild maar mezelf voor me kop geslagen en 4 bier gedronken en me website afgemaakt. Ik denk dat ik er bijna over heen ben (na precies 4 maanden) want ik voel me echt lekker vandaag :).
The cake is a lie!
pi_89950600
Wat ennudan zegt is op zich wel heftig. Iemand waar je so close mee bent geweest en dan als bij toverslag totaal onherkenbaar is qua gedrag.

Jullie hebben dan af en toe nog contact :) . Mijn ex heeft per mail (na een relatie van een jaar) per mail het contact verbroken en geen enkel contact meer daarna.
De afregeling van de spullen over en weer heeft ze een apart gmail-account voor aangemaakt, dat wil ze niet via haar normale mail laten lopen. Drama queen... (ligt dus te gevoelig bij haar, speelt heel veel emotie)
Strek je eens uit !
pi_89950886
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat ennudan zegt is op zich wel heftig. Iemand waar je so close mee bent geweest en dan als bij toverslag totaal onherkenbaar is qua gedrag.

Jullie hebben dan af en toe nog contact :) . Mijn ex heeft per mail (na een relatie van een jaar) per mail het contact verbroken en geen enkel contact meer daarna.
De afregeling van de spullen over en weer heeft ze een apart gmail-account voor aangemaakt, dat wil ze niet via haar normale mail laten lopen. Drama queen... (ligt dus te gevoelig bij haar, speelt heel veel emotie)
wat een freak
  woensdag 15 december 2010 @ 11:38:38 #191
189961 ex
aperture science
pi_89951731
lol ja, dat is wel heel erg :P. Net alsof je spontaan haar e-mail adres ben vergeten ofzo..
The cake is a lie!
pi_89951944
@ ennudan, best heftig lijkt me dat, wanneer je ex plotseling een ander persoon lijkt te zijn geworden...
Herken dit niet zozeer uit mijn eigen situatie, al is het natuurlijk wel dat mijn ex van de een op andere dag een '' tot hier en niet verder'' houding kreeg, ze hield me op een afstand...
Misschien dat je daardoor veel karaktertrekken van haar niet herkent, haar gedrag tegenover jou is natuurlijk heel anders geworden...

Dat is en blijft iets waar ik persoonlijk ook heel erg slecht mee om kan gaan. Ik heb hier vaak verteld over de dingen die ik niet goed heb gedaan, maar ik ben vaak ook heel erg lief voor haar geweest. Vorig jaar met die vele sneeuw, heb ik haar 2 weken achter elkaar ' s ochtends vroeg met mijn auto naar haar werk gebracht om 7 uur, terwijl ik zelf niet vroeg op hoefde te staan etc. Ik kon haar opbeuren als ze verdrietig was, en ze zei dat ze zich veilig en op haar gemak bij mij voelde. Dit merkte ik ook wel...

Toen we uit elkaar gingen die zaterdagavond, was er een feest in haar dorp, en ik mocht nog gewoon bij haar blijven slapen. Dit geweigerd overigens, maar het gaat om het idee. Nog een paar weken leuk met elkaar omgegaan, misschien ben ik iets te opdringerig geweest.
Maar vervolgens reageerde ze vanuit het niets niet meer op mijn sms' jes en sinds dien heb ik nooit meer iets van haar vernomen, afgezien van toevallige ontmoetingen...

Om nu dus te zeggen dat ze het helemaal met me heeft gehad kan ik me gewoon niet voorstellen, omdat we echt als goede vrienden uit elkaar zijn gegaan. Ze kwam zelfs nog vaak langs bij mn huis om ff iets te vertellen oid, maar ook dat was van de een op de andere dag afgelopen...
  woensdag 15 december 2010 @ 12:30:19 #193
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89953517
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!
Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rond :{

@wandering misschien inderdaad wel een enorm blok beton voor de kop ... Ik heb ook besloten er verder niet op te reageren en haar gewoon met rust te laten maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf er niet gek over kan maken ... helaas

Het is echt heel raar dat ze zich ineens zo anders gedraagt. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. Aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze het doet want toen ze in juni vertrok was er ook 3 weken negeren etc totdat haar opa het ziekenhuis inging en toen was ik ineens waar haar steun/toeverlaat en enige waar ze mee kon bellen.... |:(

En als ze weggaat zegt ze wat spreken we af over bellen elkaar zien etc....en dan vervolgens hoor je helemaal niks en wordt er op een sms niet eens gereageerd.....

Zou misschien best kunnen dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze er nog mee in haar hoofd zit etc...weet het niet.
Misschien wil ze nu na de twee eerdere keren een echt punt maken en door fysieke afstand te scheppen ook emotioneel afscheid te nemen....
pi_89957091
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef ennudan het volgende:

[..]

Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rond :{

@wandering misschien inderdaad wel een enorm blok beton voor de kop ... Ik heb ook besloten er verder niet op te reageren en haar gewoon met rust te laten maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf er niet gek over kan maken ... helaas

Het is echt heel raar dat ze zich ineens zo anders gedraagt. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. Aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze het doet want toen ze in juni vertrok was er ook 3 weken negeren etc totdat haar opa het ziekenhuis inging en toen was ik ineens waar haar steun/toeverlaat en enige waar ze mee kon bellen.... |:(

En als ze weggaat zegt ze wat spreken we af over bellen elkaar zien etc....en dan vervolgens hoor je helemaal niks en wordt er op een sms niet eens gereageerd.....

Zou misschien best kunnen dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze er nog mee in haar hoofd zit etc...weet het niet.
Misschien wil ze nu na de twee eerdere keren een echt punt maken en door fysieke afstand te scheppen ook emotioneel afscheid te nemen....
@ennudan: een ander advies geven is altijd makkelijk omdat je daar de waas van je eigen gevoel niet bij hebt.

Ik word zelf bij tijd en wijlen compleet gek van die muur van non-communicatie die m'n ex optrekt. En dan met name dat express willen kwetsen. Naar anderen aardig en spontaan en naar mij niets, 0,0, zero, njente meer (Wel een waslijst aan 'foute dingen' en verwijten in de opzegmail en nergens inhoudelijk over willen worden naar mij toe. Zo'n gevalletje snelrecht wat je in bananenrepublieken verwacht. Dat is rationeel dan verklaarbaar als allemaal emotie van haar kant en "joh, trek het je niet aan, het zegt meer over haar dan over jou"-adviezen maar voorlopig zit je dan onder de pek en veren...;) )
Strek je eens uit !
  woensdag 15 december 2010 @ 14:33:04 #195
189961 ex
aperture science
pi_89957982
Jup andere advies geven en je eigen gevoel is iets totaaaaaaaal anders. Haha.

Ik ben nu een reis aan het boeken/uitzoeken alleen en de enige emotie die ik erbij heb is "goh.. dat is goedkoop als je niet meer voor 2 personen alles hoeft te betalen"

:D!
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 14:46:49 #196
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89958591
@ wandering... ja ik kan altijd heel rationeel naar andere kijken maar ondertussen herken ik (en vele met mij) mezelf niet meer terug met al deze onzin..
emotionele gedoe is helemaal niks voor mij maar ja je moet ineens uit je comfortzone, al het vertrouwde is weg, je moet je opnieuw gaan openstellen voor andere (en dat is al niet makkelijk voor mij) misschien dat dat nog wel het ergste is aan het beeindigen van die relatie.... stom he

@ex.... briljant!!! leven is soms toch een stuk makkelijker (en vooral goedkoper) alleen :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:12:24 #197
189961 ex
aperture science
pi_89959584
Zeker :), dat viel me echt op.. Voor NYC Feb dit jaar was ik dik 2000 euro kwijt voor een paar dagen.. Nu San Fransisco voor mezelf en ik ben ong. 800,- kwijt voor iets langer als een week.

Ik ga expres alleen om mezelf te dwingen nieuwe mensen daar te ontmoeten :).
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:19:50 #198
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89959853
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef ex het volgende:
Zeker :), dat viel me echt op.. Voor NYC Feb dit jaar was ik dik 2000 euro kwijt voor een paar dagen.. Nu San Fransisco voor mezelf en ik ben ong. 800,- kwijt voor iets langer als een week.

Ik ga expres alleen om mezelf te dwingen nieuwe mensen daar te ontmoeten :).
Wilde net vragen of ik mee kon....
800 is echt wel cheap.... waar heb je dat geregeld :)
  woensdag 15 december 2010 @ 15:22:45 #199
189961 ex
aperture science
pi_89959955
expedia.nl :D
The cake is a lie!
  woensdag 15 december 2010 @ 15:27:14 #200
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89960117
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 15:22 schreef ex het volgende:
expedia.nl :D
Ik ga nu checken :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')