Dat laatste stukje is wel heel herkenbaar... ik heb dat ook dat ik me moeilijk hect aan mensen en dat je als je eenmaal zover bent ook heel ver gaat om dat te behouden. Ik denk dat het in mijn geval echt wel is doorgeslagen naar een heel verkeerd soort commitment. Ik bedoel wie neemt zijn vriendin nou voor een derde keer terug terwijl hij al twee keer aan de kant is gezet en bedrogen etc...quote:Op dinsdag 14 december 2010 23:27 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ik kan namelijk, in tegenstelling tot jou, nog niet terugdenken aan de mooie momenten zonder hier pijn bij te hebben. Als ik denk dat we in mei nog samen zo ''close'' waren, en elkaar nu nooit meer spreken vind ik dat heel moeilijk te accepteren. Ik hecht me heel moeilijk aan mensen, maar als ik eenmaal gehecht ben vind ik het kennelijk extreem moeilijk om los te laten en afstand te nemen...
Niet alle mannen zijn zoquote:Op dinsdag 14 december 2010 23:47 schreef Royal_vita het volgende:
Mannen zijn echt homos!! pff sorry hoor -met alle mannen hier- maar heb het echt ff gehad. Ongezonde relatie maar zonder hem kunnen gaat eigenlijk moeilijk. Bah
Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedanktquote:Op woensdag 15 december 2010 00:03 schreef ScreamforyourCream het volgende:
[..]
Niet alle mannen zijn zo
Sterkte.
Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zoquote:Op woensdag 15 december 2010 00:23 schreef Royal_vita het volgende:
[..]
Haha ik weet het, vandaar ook meteen de verontschuldiging erbij. Bedankt
Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!quote:Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..
Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..
Dat valt toch best mee....
Ik weet dat ik er niet mee zou moeten zitten maar...
Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
Neem het niet zo serieus op, of is dat je geaardheid?quote:Op woensdag 15 december 2010 02:16 schreef DerptieDurp het volgende:
[..]
Ik vind het dan wel weer jammer wat voor een term je dan gebruikt om mannen te "kwetsen". Zowieso "homo" gebruiken als scheldwoord.. beetje zelfreflectie lijkt me wel op zn plaats. Ik kan me goed voorstellen dat je pissig bent op ons geslacht, maar zoals aangegeven zijn we lang niet allemaal zo.
@ennudan:quote:Op woensdag 15 december 2010 07:55 schreef ennudan het volgende:
gatver wakker geworden met een droom over haar.... kan je morgen grondig verpesten..
Ze verweet me dat ik te hard en respectloos was geweest met mijn smsje van eergister... zoals ik al eerder schreef is de opmerking Ok duidelijk. Blijven we elkaar dan zo negeren?
Op haar reactie ik had even geen zin in een gesprek met je en ik was voor de eerste keer weer uit en sorry als je je daar rot over voelt..
Dat valt toch best mee....
Ik weet dat ik er niet mee zou moeten zitten maar...
Ik weet trouwens niet of meerdere dit hebben maar mijn ex lijkt ineens wel van een andere planeet te komen. Ik herken vrijwel niks meer van en in haar. Terwijl ik toch echt dacht haar te kennen. Het kan natuurlijk ook aan mij liggen maar het lijkt wel of het een hele andere persoon is....
wat een freakquote:Op woensdag 15 december 2010 11:04 schreef Wanderingwhy het volgende:
Wat ennudan zegt is op zich wel heftig. Iemand waar je so close mee bent geweest en dan als bij toverslag totaal onherkenbaar is qua gedrag.
Jullie hebben dan af en toe nog contact. Mijn ex heeft per mail (na een relatie van een jaar) per mail het contact verbroken en geen enkel contact meer daarna.
De afregeling van de spullen over en weer heeft ze een apart gmail-account voor aangemaakt, dat wil ze niet via haar normale mail laten lopen. Drama queen... (ligt dus te gevoelig bij haar, speelt heel veel emotie)
Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rondquote:Op woensdag 15 december 2010 10:18 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wat vervelend van je droom.. Ik ken het, dat is echt niet leuk wakker worden! Hoop dat je lekker afleiding hebt vandaag en het snel vergeet!
@ennudan: een ander advies geven is altijd makkelijk omdat je daar de waas van je eigen gevoel niet bij hebt.quote:Op woensdag 15 december 2010 12:30 schreef ennudan het volgende:
[..]
Ach ja...ben al weer een beetje druk op het werk maar toch sluipt het ergens nog rond![]()
@wandering misschien inderdaad wel een enorm blok beton voor de kop ... Ik heb ook besloten er verder niet op te reageren en haar gewoon met rust te laten maar dat wil niet zeggen dat ik mezelf er niet gek over kan maken ... helaas
Het is echt heel raar dat ze zich ineens zo anders gedraagt. Ik kan me er echt helemaal niks bij voorstellen. Aan de andere kant het is niet de eerste keer dat ze het doet want toen ze in juni vertrok was er ook 3 weken negeren etc totdat haar opa het ziekenhuis inging en toen was ik ineens waar haar steun/toeverlaat en enige waar ze mee kon bellen....![]()
En als ze weggaat zegt ze wat spreken we af over bellen elkaar zien etc....en dan vervolgens hoor je helemaal niks en wordt er op een sms niet eens gereageerd.....
Zou misschien best kunnen dat ze het er moeilijk mee heeft dat ze er nog mee in haar hoofd zit etc...weet het niet.
Misschien wil ze nu na de twee eerdere keren een echt punt maken en door fysieke afstand te scheppen ook emotioneel afscheid te nemen....
Wilde net vragen of ik mee kon....quote:Op woensdag 15 december 2010 15:12 schreef ex het volgende:
Zeker, dat viel me echt op.. Voor NYC Feb dit jaar was ik dik 2000 euro kwijt voor een paar dagen.. Nu San Fransisco voor mezelf en ik ben ong. 800,- kwijt voor iets langer als een week.
Ik ga expres alleen om mezelf te dwingen nieuwe mensen daar te ontmoeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |