weet je wat nou het gekke is.... ik heb eigenlijk nooit de gedachte gehad dat er iets mis was...ook nooit echt signalen gehad (of die misschien gemist)quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:27 schreef Bartinhoo het volgende:
Wat imo ook goed helpt, is goed je best doen om voor jezelf te bedenken dat de relatie niet perfect was, en dat je wellicht daadwerkelijk beter af bent nu...
Dit is makkelijker gezegd dan gedaan natuurlijk, en het kan heel lang duren voordat je het zelf ook realiseert, maar 9 van de 10 relaties gaan uit omdat er voor beide partijen iets niet goed zit...
Volgens mij komt het zelden voor, dat een relatie voor een partij helemaal goed voelt, en dat de ander het dan uitmaakt zonder dat hier enige aanwijsbare reden voor is...
Ik ben de relatie met mijn ex ook enorm gaan idealiseren, maar naarmate de tijd vordert kom ik er gewoon steeds meer achter dat het gewoon echt niet goed zat tussen ons. Ik voelde me enorm op mijn gemak bij mijn ex, maar echt persoonlijke gesprekken hadden we nooit..
Ze zij wel dingen als ik hou van je etc etc, maar als ik eens met iets persoonlijks kwam bij haar, of gewoon eens een goed gesprek wou dan was het vaak '' oh ja idd, zullen we zo lekker samen een filmpje gaan kijken'' oid... We waren wel close, maar elkaar begrijpen was er absoluut niet bij...
Dit heb ik de eerste maanden over het hoofd gezien bij het romantiseren van alles, maar pas de laatste weken bedenk ik me steeds meer dingen waarbij ik bedenk van hey, daar zat ik tijdens de relatie enorm mee in mijn maag, nu kan ik verder zoeken naar iemand waarmee ik dit wel heb..
Voor veel mensen inclusief mijzelf is het idee dat je niet weet of, en wanneer je zo iemand gaat treffen natuurlijk een grotere onzekerheidsfactor. Maar na een beetje rationeel denken, weten we allemaal dat er nog meer vissen voor ons in de zee zwemmen, al willen we dit vaak zelf nog niet geloven!
quote:Op dinsdag 14 december 2010 13:49 schreef ex het volgende:
Ja en hier gaat het dus mis met ons mannen. Alles maar kapot analyseren terwijl een suf wijf af en toe gewoon een suf wijf is, die je gewoon los moet laten.
sommige op sommige momenten kunnen inderdaad gewoon suf zijn.... helaas....quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:02 schreef ex het volgende:
Ja een vrouw is misschien niet suf, maar op dat moment naar jou toe wel.
Daar kan je heel lang om blijven zeiken, en je kan 100x praten met zo'n vrouw maar dat werkt soms gewoon niet meer.
Dat is de harde les die ik geleerd heb. Mijn ex kwam ook nog dagen nadat het uit was naar me toe van jaaa en ik wil heul niet weg, en ik wil bij je blijven. Maar toen ben ik hard geweest en heb ik gezegd NEUH! dat wil ik niet meer. Later toch nog een paar keer geprobeerd te praten maar toen leek zij al los gelaten te hebben. Die omschakeling is voor ons mannen blijkbaar onbegrijpelijk maar zo werkt het nou eenmaal (blijkbaar ;-)) doen we niks aan. Los laten en.. On to the next!
Mja DAT vind ik dus inderdaad het lastige. Mijn ex heeft het ook zo enorm makkelijk los kunnen laten, daar kan ik na al die maanden met mijn hoofd nog niet bij... Van hero naar zero, zo was het echt precies inderdaad!quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:14 schreef ennudan het volgende:
[..]
sommige op sommige momenten kunnen inderdaad gewoon suf zijn.... helaas....
Ik snap die omschakeling dus ook echt niet..... van hero to zero in less than a second....
Maar goed dat veranderd er natuurlijk niks aan en het is gewoon een kwestie van doorgaan (barry stevens zei dat ook altijd al)
Dit soort gevoelens zijn inderdaad heerlijk. Helaas geven ze mij altijd slechts een tijdelijke boost..quote:Op dinsdag 14 december 2010 14:34 schreef ex het volgende:
als alles goed gaat alles loopt zoals jij dat wil en er niemand is om dit te verpesten voor je.. Heerlijk!
we zijn al twee keer eerder uit elkaar geweest (haar initiatief) en ook alweer 2 keer bij elkaar gekomen (1 keer mijn en 1 keer haar initiatief) en het is nu alweer 6 weken geleden (nadat we de derde keer eigenlijk maar 7 weken bij elkaar waren) maar ik kan nu echt niet zeggen dat ik niet meer van haar hou. Bedoel ik begrijp heel goed dat dit niet gaat werken, dat ze niet echt heel positief met me om gaat nu, dat er teveel onzekerheid, onbetrouwbaarheid en geven van 1 kant in de relatie zit om hem te laten werken en toch kan ik niet garanderen dat als ze nu aanbelt ik haar niet binnen laat....quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:38 schreef ex het volgende:
Natuurlijk kan dat, genoeg mensen met een weakspot voor hun exen meer zal het ook niet meer zijn.
Ik kan oprecht zeggen dat ik sinds een maandje geen gevoelens meer voor me ex hebt op het gebied van liefde/houden van. Ik hou niet meer van haar. Ik irriteer & erger me nog wel en tja dat zijn ook gevoelens.
Het was al een tijdje aan het dood bloeden van allebei onze kant misschien dat ik er daarom ook wat makkelijker vrede mee heb dan jij?
Hoe lang is het nu precies uit?
Bijna 6 maanden, ( na een relatie van 9 maandenquote:
Dat is altijd goedquote:Op dinsdag 14 december 2010 19:22 schreef Male23 het volgende:
Denk dat ik mezelf eens een mooi groot kerstcadeau ga geven
Je bent heus niet de enigste, ik denk overigens wel dat jouw probleem wat dieper gaan dan een verbroken relatie. Ik gok op een laag zelfbeeld / weinig zelfvertrouwen. En kerel waarom zo gefocust op het feit dat je niet genoeg contacten hebt met meiden?quote:Op dinsdag 14 december 2010 16:26 schreef Bartinhoo het volgende:
Ben ik daarin nu de enige, die niet op een gegeven moment tegen mezelf kan zeggen: oke ik hou niet meer van haar, ze doet me niets meer, heb geen gevoelens meer voor haar, of kun je ook nog op een bepaalde manier gevoelens voor je ex blijven houden en toch doorgaan / doorgegaan zijn?
Goed bezig dus.... volhouden.... ik heb vandaag nog helemaal niks gecheckt.... al merk ik wel dat ik een aantal keer vaker dan ik zelf zou doen msn op start... zie dat ze online is (ik offline weergeven) en dan gewoon weer afmeld....beetje sneu maar ja...quote:Op dinsdag 14 december 2010 20:31 schreef J0ycie88 het volgende:
Mijn dag was goed!
Stand:
2 keer op zijn twitter gekeken
1 keer op de hare
1 keer op haar hyves!
Dat is gewoon een record.. En nu moet ik mezelf heel de avond inhouden! (ik hoop dat dat lukt!)
Deels heb je gelijk, deels niet. Afvallen deed ik in eerste instantie voor mezelf, maar moet wel zeggen dat, toen mijn ex zij goh wat ben je afgevallen, ik toch wel een extra steun in de rug kreeg om ermee door te gaan...quote:Op dinsdag 14 december 2010 21:49 schreef MeanDutchy het volgende:
[..]
Je bent heus niet de enigste, ik denk overigens wel dat jouw probleem wat dieper gaan dan een verbroken relatie. Ik gok op een laag zelfbeeld / weinig zelfvertrouwen. En kerel waarom zo gefocust op het feit dat je niet genoeg contacten hebt met meiden?
Hoe voelde je toen je 10 kilo was afgevallen en er in jouw ogen goed uit zag? Oh en even uit nieuwsgierigheid, deed je dat voor jezelf of om indruk te maken op je ex?
Ik denk ook wel is aan me ex, maar ik kan tegenwoordig wel genieten van de goede herinneringen die ik met haar heb gehad zonder me er kut om te voelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |