abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89896731
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef melanie_x het volgende:

[..]

He wat dan? :P
haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
pi_89896783
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:

[..]

haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
Haha niet? romantisch hoor :P
pi_89896983
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Haha niet? romantisch hoor :P
Ja vind je ja? Dan moet ik het misschien toch eens proberen en het niet alleen bij dom lullen in de kroeg houden :)

Op het moment dat het wat is ben ik wel heel romantisch hoor (denk ik)
pi_89897193
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
pi_89897286
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef melanie_x het volgende:
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
Daarom. Dat is toch verspilde moeite dan :p.
pi_89897597
Haha nou wat een moeite zeg :p je zou het altijd een keer kunnen proberen.
  maandag 13 december 2010 @ 22:40:36 #132
189961 ex
aperture science
pi_89897748
Zo vanavond weer heel veel berichtjes gestuurd naar dat ene meisje en ook eerlijk geweest dat ze er niks van moest verwachten en dat ze momenteel niks meer dan een ego boost was. Ze snapte het en vond me eerlijkheid wel cool volgens mij :P.

Verder heb het plan van 300 euro per maand besparen succesvol uitgevoerd dus dat is wel cool.. Nu nog wat aan me site gekloot van me bedrijfje dus ik ben erg productief geweest!

Verder denk ik nog wel elke paar uur een keer aan der maar het lijkt wel minder te worden. Gelukkig niks van haar gehoord en ik hoop dat ze het nu voor mij is een keer volhoud. Het doet me goed, merk ik :).
The cake is a lie!
pi_89897759
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
pi_89898038
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef Male23 het volgende:
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
Leuk, dan krijgen we die ex van haar hier op 't draadje. Zullen we hem dan ff jouw posts terug laten lezen? ;)
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_89898409
hehe ja misschien dat die er wat aan heeft.

Als hij hier al komt zal de link naar mij wel heel erg moeilijk te leggen zijn. Behalve natuurlijk als ik echt een roos bij haar voor de deur ga leggen.
pi_89902636
Net in de posthistory van m'n ex gekeken. Ik weet dat zij vorig jaar ook hier in deze reeks heeft gepost toen haar andere ex het met haar uitmaakte. Ik heb wat doorgelezen en zie nu pas hoeveel sterker zij destijds was, na een veel langere relatie, dan dat ik nu ben. (ongeveer na hetzelfde aantal weken dat het uit is gegaan)
Misschien kan ik van haar geschreven stukken in die topics nog wat leren :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89905523
Nieuwe dag, nieuwe kansen..

Goed geslapen, maar 1 keer wakker geweest. Kan wel zeggen dat ik me goed voel eigenlijk :D
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89905796
Haha heel goed. Fijne dag vandaag.

Ik ga weer lekker aan het werk. Heb er zin in.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:52:04 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89905910
hier ook best wel prima geslapen....
Kan me nog steeds best wel druk maken over het feit dat zij na 3 jaar eigenlijk de hele zaak af doet dor gewoon niet te reageren (en ik dacht haar te kennen en te weten dat dat niks voor haar is) maar goed...
uit de posts van hierboven blijkt dat dat best wel eens lekker kan zijn als ze je gewoon met rust laat... laten we het hopen...
Wordt in ieder geval tijd om weer eens wat nuttigs te gaan doen!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:08:23 #140
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907060
ok... waarom zie ik nou ineens op de meest maffe plaatsen (linkedin) een update van haar verschijnen.....en maak ik me daar weer druk om!!

Update is een uur geleden al geplaatst, zit ze dus blijkbaar alweer achter de pc en is ze nog steeds te beroerd om mijn sms van gister te beantwoorden....Ligt dit nou aan mij dat ik dit zo enorm sneu en hypocriet vind?
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89907318
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:23:56 #142
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
Helemaal gelijk.... maar ik vind het zo raar dat je op deze manier 3 jaar weggooit en eigenlijk al voor de derde keer als een blad aan een boom omdraait... echt letterlijk om 11.45 een sms sturen met tot zo schat en om 12.45 een sms sturen met we moeten praten dit gaat niet....
Zoiets bestaat toch niet...
Ach ja het is misschien mijn eigen probleem dat ik dingen probeer te snappen... er valt niks te snappen... feit is een feit en daar moet je dan mee om leren gaan....

Als je niks verwacht kun je ook niet teleurgesteld worden toch ;)
pi_89907890
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:52 #144
189961 ex
aperture science
pi_89908151
Er is maar 1 ding wat je kan doen -> loslaten, en lees het niet! Dat is het enige wat werkt.
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:15:59 #145
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89908599
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Reality-check is helemaal niks mis mee en zo af en toe zeker nodig...
Denk dat je op een aantal punten zeker wel gelijk heb...obsessief controleren... het moet een naam hebben maar gezond is het inderdaad niet
Alles uitleggen vanuit jezelf is natuurlijk makkelijk omdat je niet weet hoe of wat de ander er van vind/denk maar goed je hebt inderdaad wel gelijk
Weet niet of die rust in mijn straatje past....rust betekent (voor mij) ook een deel opgegeven.. waar helemaal niks mis mee is trouwens omdat zaken op deze manier zeker niet werken...

Heb zo af en toe gewoon een flink trap onder de kont nodig 8-)
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:04:09 #146
189961 ex
aperture science
pi_89910230
En wat gebeurt er dan als je het op geeft? Zal ik het je vertellen?

- Je vind rust, want er valt een last van je af
- Je gaat je focussen op andere dingen want je wilt het vergeten
- Je kiest eindelijk is voor jezelf
- Je zal eindelijk de eerste stap zetten om zelf met je leven verder te gaan
- Je bent niet meer afhankelijk van haar, en van haar gedrag
The cake is a lie!
pi_89910351
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:08:58 #148
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Het klinkt goed!!!
Nu nog "even" werken aan de uitvoering ( en nog een paar flinke schoppen vanaf hier) en dan komt het allemaal goed

[ Bericht 2% gewijzigd door ennudan op 14-12-2010 11:14:25 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:17:40 #149
189961 ex
aperture science
pi_89910764
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:23:26 #150
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910992
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef ex het volgende:
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
Klinkt allemaal simpel genoeg....hoewel dat eerste punt natuurlijk ook direct het moeilijkste is :{
Maar goed je moet er natuurlijk wel wat effort instoppen...
Er zijn zat leuke dingen te doen das inderdaad waar... minder denken meer genieten is het devies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')