Haha niet? romantisch hoorquote:Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:
[..]
haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
Ja vind je ja? Dan moet ik het misschien toch eens proberen en het niet alleen bij dom lullen in de kroeg houdenquote:
Daarom. Dat is toch verspilde moeite dan :p.quote:Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef melanie_x het volgende:
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
Leuk, dan krijgen we die ex van haar hier op 't draadje. Zullen we hem dan ff jouw posts terug laten lezen?quote:Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef Male23 het volgende:
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen
Helemaal gelijk.... maar ik vind het zo raar dat je op deze manier 3 jaar weggooit en eigenlijk al voor de derde keer als een blad aan een boom omdraait... echt letterlijk om 11.45 een sms sturen met tot zo schat en om 12.45 een sms sturen met we moeten praten dit gaat niet....quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..
Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
Reality-check is helemaal niks mis mee en zo af en toe zeker nodig...quote:Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.
Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)
Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?
En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:
En wat gebeurt er dan als je het op geeft? Zal ik het je vertellen?
- Je vind rust, want er valt een last van je af
- Je gaat je focussen op andere dingen want je wilt het vergeten
- Je kiest eindelijk is voor jezelf
- Je zal eindelijk de eerste stap zetten om zelf met je leven verder te gaan
- Je bent niet meer afhankelijk van haar, en van haar gedrag
Het klinkt goed!!!quote:Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:
En wat gebeurt er dan als je het op geeft? Zal ik het je vertellen?
- Je vind rust, want er valt een last van je af
- Je gaat je focussen op andere dingen want je wilt het vergeten
- Je kiest eindelijk is voor jezelf
- Je zal eindelijk de eerste stap zetten om zelf met je leven verder te gaan
- Je bent niet meer afhankelijk van haar, en van haar gedrag
Klinkt allemaal simpel genoeg....hoewel dat eerste punt natuurlijk ook direct het moeilijkste isquote:Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef ex het volgende:
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven?
- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |