Je meeeent het.quote:Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, zij is weer vrij en jij hebt er niks meer over te zeggen.
@Ennudan:quote:Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef ennudan het volgende:
even doorgaand op mijn post hierboven... dus nog steeds geen reactie gehad op mijn sms of we elkaar dus op deze manier blijven negeren...
Heb ik nou een plank voor de kop of zou ze echt 3 jaar relatie op deze manier willen laten eindigen?
quote:Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je meeeent het.
Gelukkig gaat ze er niet op in. Het is gewoon kansloos om meteen als een roofdier op een single meisje te gaan storten.
Trieste kneusjes die hun pik achterna lopen.
ervaring leert inderdaad... hoewel zij echt niet slecht voor me was... sterker nog ik voor het eerst in een relatie het gevoel had dat dit wel eens iets toekomstig kon worden... er echt serieus over nagedacht werd door beide dat het potentie had tot 85 vol te houden bij wijze van spreken....quote:Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef ex het volgende:
Maar had je ook een ervaring geleerd. Zo kijk ik er nu gewoon naar, het is jammer dat het met haar was, want ze was echt niet goed voor me maar het is wel zo dat ik onwijs veel geleerd heb.
Ik hoop dat ik ooit nog is normaal met haar kan praten over alles, maar het is toch lastig na alles wat er is gebeurd. Net weer een positief nieuwtje gehad op me werk (training gehaald.. certificaat erbij) en leuk contact met een meisjeal de hele dag via What's App.
Ach dat vrijgezellen leven is volgens mij zo slecht nog niet jongens.
Tja zo kan het natuurlijk ook gaan (is met deze meid al 2 keer gebeurd) zou ze nu dan echt sterk willen ze en me echt blijven negeren.... willens en wetens.....quote:Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
@Ennudan:
Ik heb een ex gehad die mij een half jaar verweet dat ik een blok beton voor mijn kop had (da's toch iets meer dan een plank).
Toen ik er vervolgens de brui aan gaf en zij daar lucht van kreeg stond ze met tranen in haar ogen voor me dat ze ineens 'ontdekt' had dat ze toch wel erg gek op me was....
Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.quote:Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Dus als jij een single meid versiert in de kroeg of disco die het toevallig net heeft uitgemaakt met haar vriend, dan zeg jij dus ook van: 'Okee schat, dan wacht ik totdat je vriend eroverheen is want anders ben ik bang dat ik word gezien als een trieste kneus die zijn pik achterna loopt'. Kom op man. Je zegt het omdat het nu JOUW ex is die wordt 'belaagd'. Feit is en blijft dat jij er niks meer over te zeggen hebt.
Overigens verwijder jij wel erg vaak je berichten.
Of ze zocht gewoon een schouder om op uit te huilen. Nu ze zich weer sterk genoeg voelt om te kunnen omgaan met het verdriet ben jij niet meer nodig. Dat maak ik op uit je verhaal. Met drie maanden (2,5 maanden eigenlijk) kun je nauwelijks spreken van een echte relatie; dan leer je elkaar net een beetje kennen.quote:Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef trolley het volgende:
Laat ik hier ook maar uit komen huilen dan![]()
Na een relatie van 3 maanden, een erg goede relatie waar we samen veel leuke dingen maar ook moeilijke dingen hebben meegemaakt, is het gister afgelopen. Ze reageerde de laatste twee weken niet of nauwelijks, en de laatste week geen één smsje gehad. Ben gister om half 4 naar haar toe gegaan, en om kwart voor 5 was ik weer onderweg naar huis. Ze voelde gewoon niks meer, en was niet meer verliefd zei ze. Ze wist geen reden te bedenken maar kon het maar wel beter uitmaken zei ze.![]()
Vooral die moeilijke dingen die we samen hebben meegemaakt, doen me pijn dat het nu voorbij is. Toen we 3 weken een relatie hadden kreeg ze te horen dat haar opa kanker had. Ze heeft echt heel veel steun en troost bij mij kunnen vinden en ze werd door mij weer een beetje gelukkiger. Maar helaas, het heeft allemaal niet mogen baten
Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.quote:Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.
En wat is jouw probleem met editten van mijn posts?
Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.quote:Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef goofy_goober het volgende:
[..]
Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.
Klopt, maar ik heb zo mijn impulsieve momenten waar ik dingen zeg die niet eerlijk/goed zijn. Verwacht dat het voorlopig niet meer nodig is.quote:Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Wanderingwhy het volgende:
[..]
Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.
En Neo-Mullen; er is niets mis met het editen van je topic zolang er geen reactie op gegeven is. Anders zet je de poster die dat wel gedaan heeft voor het blok
zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet topquote:Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is avond, en gelukkig voel ik me iets beter als vanmorgen!
Delen?quote:Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef ennudan het volgende:
[..]
zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet top
haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....quote:
Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :pquote:Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef ennudan het volgende:
[..]
haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....
Even heerlijk nergens over na denken....
Samen kijken?
Toch net reclamequote:Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :p
En is het even lekker? Beetje afleiding aan de film?quote:Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef ennudan het volgende:
[..]
Toch net reclame
Gewoon even hersenloos ... eeh ja hersens inslaan
Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..quote:Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef ennudan het volgende:
tussen de reclames door werkt het wel... een beetje.... net nog enorm op mijn flikker gehad van mijn zusje....
Kloterij is dat ik weet dat ze gelijk heeft en dat het allemaal de moeite niet waard is als het zo moet...
Knop om en eruit met die ex (zo mag ik het ondertussen wel gaan noemen lijkt me)
oooh was jij datquote:Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk wel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Ruim 3 maanden uit, en pas nog even heen en weer gekrabbeld op hyves. Ik check ook af en toe zijn hyves nog, maar ik ben van nature al vrij nieuwsgierigIk denk ook wel dat ik altijd een zwak voor hem zal houden. Maar dit lijkt mij niet abnormaal..
Voor de rest krijg ik ineens zoveel aandacht van jongens, ik weet vaak niet eens wat ik ermee moet.
Er lag vandaag zelfs een roos voor m'n huis
nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...quote:Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..
Haha geeft niks ik heb ze ook allemaal (van voor black dawnquote:Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef ennudan het volgende:
[..]
nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...
Tis maar of je er voor open staan en je er aan over wil geven... en dat moet ik dus heel duidelijk niet willen....
En dan hopen dat ik me er net zo goed bij kan gaan voelen als jij.... maar dat komt vast goed
@male23... steven seagal heerst.... zware fan hier met alle films op dvd( jaja ik weet het ik ben sneu)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |