abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89880501
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:18 schreef goofy_goober het volgende:
Tja, zij is weer vrij en jij hebt er niks meer over te zeggen.
Je meeeent het.

Gelukkig gaat ze er niet op in. Het is gewoon kansloos om meteen als een roofdier op een single meisje te gaan storten.
Trieste kneusjes die hun pik achterna lopen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89880610
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:18 schreef ennudan het volgende:
even doorgaand op mijn post hierboven... dus nog steeds geen reactie gehad op mijn sms of we elkaar dus op deze manier blijven negeren...

Heb ik nou een plank voor de kop of zou ze echt 3 jaar relatie op deze manier willen laten eindigen?
@Ennudan:

Ik heb een ex gehad die mij een half jaar verweet dat ik een blok beton voor mijn kop had (da's toch iets meer dan een plank :) ).
Toen ik er vervolgens de brui aan gaf en zij daar lucht van kreeg stond ze met tranen in haar ogen voor me dat ze ineens 'ontdekt' had dat ze toch wel erg gek op me was....
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  maandag 13 december 2010 @ 17:39:18 #103
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881207
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:19 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je meeeent het.

Gelukkig gaat ze er niet op in. Het is gewoon kansloos om meteen als een roofdier op een single meisje te gaan storten.
Trieste kneusjes die hun pik achterna lopen.
:')

Dus als jij een single meid versiert in de kroeg of disco die het toevallig net heeft uitgemaakt met haar vriend, dan zeg jij dus ook van: 'Okee schat, dan wacht ik totdat je vriend eroverheen is want anders ben ik bang dat ik word gezien als een trieste kneus die zijn pik achterna loopt'. Kom op man. Je zegt het omdat het nu JOUW ex is die wordt 'belaagd'. Feit is en blijft dat jij er niks meer over te zeggen hebt.

Overigens verwijder jij wel erg vaak je berichten.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  maandag 13 december 2010 @ 17:44:51 #104
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89881378
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:01 schreef ex het volgende:
Maar had je ook een ervaring geleerd :). Zo kijk ik er nu gewoon naar, het is jammer dat het met haar was, want ze was echt niet goed voor me maar het is wel zo dat ik onwijs veel geleerd heb.

Ik hoop dat ik ooit nog is normaal met haar kan praten over alles, maar het is toch lastig na alles wat er is gebeurd. Net weer een positief nieuwtje gehad op me werk (training gehaald.. certificaat erbij) en leuk contact met een meisje :) al de hele dag via What's App.

Ach dat vrijgezellen leven is volgens mij zo slecht nog niet jongens :).
ervaring leert inderdaad... hoewel zij echt niet slecht voor me was... sterker nog ik voor het eerst in een relatie het gevoel had dat dit wel eens iets toekomstig kon worden... er echt serieus over nagedacht werd door beide dat het potentie had tot 85 vol te houden bij wijze van spreken....

En dan wordt je nu ineens op die manier afgeserveerd... Nooit ruzie, nooit iets aan de hand en dan dit.....het blijft zo raar....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  maandag 13 december 2010 @ 17:49:02 #105
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89881530
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:22 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

@Ennudan:

Ik heb een ex gehad die mij een half jaar verweet dat ik een blok beton voor mijn kop had (da's toch iets meer dan een plank :) ).
Toen ik er vervolgens de brui aan gaf en zij daar lucht van kreeg stond ze met tranen in haar ogen voor me dat ze ineens 'ontdekt' had dat ze toch wel erg gek op me was....
Tja zo kan het natuurlijk ook gaan (is met deze meid al 2 keer gebeurd) zou ze nu dan echt sterk willen ze en me echt blijven negeren.... willens en wetens.....
Ik weet het niet maar voel me wel als een stuk vuil na dat smsje van deze morgen
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89881752
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:39 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

:')

Dus als jij een single meid versiert in de kroeg of disco die het toevallig net heeft uitgemaakt met haar vriend, dan zeg jij dus ook van: 'Okee schat, dan wacht ik totdat je vriend eroverheen is want anders ben ik bang dat ik word gezien als een trieste kneus die zijn pik achterna loopt'. Kom op man. Je zegt het omdat het nu JOUW ex is die wordt 'belaagd'. Feit is en blijft dat jij er niks meer over te zeggen hebt.

Overigens verwijder jij wel erg vaak je berichten.
Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.

En wat is jouw probleem met editten van mijn posts?
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 december 2010 @ 17:54:37 #107
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881758
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:43 schreef trolley het volgende:
Laat ik hier ook maar uit komen huilen dan :'(
Na een relatie van 3 maanden, een erg goede relatie waar we samen veel leuke dingen maar ook moeilijke dingen hebben meegemaakt, is het gister afgelopen. Ze reageerde de laatste twee weken niet of nauwelijks, en de laatste week geen één smsje gehad. Ben gister om half 4 naar haar toe gegaan, en om kwart voor 5 was ik weer onderweg naar huis. Ze voelde gewoon niks meer, en was niet meer verliefd zei ze. Ze wist geen reden te bedenken maar kon het maar wel beter uitmaken zei ze. :'(

Vooral die moeilijke dingen die we samen hebben meegemaakt, doen me pijn dat het nu voorbij is. Toen we 3 weken een relatie hadden kreeg ze te horen dat haar opa kanker had. Ze heeft echt heel veel steun en troost bij mij kunnen vinden en ze werd door mij weer een beetje gelukkiger. Maar helaas, het heeft allemaal niet mogen baten :'(
Of ze zocht gewoon een schouder om op uit te huilen. Nu ze zich weer sterk genoeg voelt om te kunnen omgaan met het verdriet ben jij niet meer nodig. Dat maak ik op uit je verhaal. Met drie maanden (2,5 maanden eigenlijk) kun je nauwelijks spreken van een echte relatie; dan leer je elkaar net een beetje kennen.
  maandag 13 december 2010 @ 17:56:43 #108
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89881845
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:54 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Je hoeft me geen dingen uit te leggen die algemeen bekend zijn. Feit is dat je hier praat over hoe je in het leven staat tov je ex.

En wat is jouw probleem met editten van mijn posts?
Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.
pi_89885262
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 17:56 schreef goofy_goober het volgende:

[..]

Correct, maar om dan maar gelijk elke jongen die met je ex flirt (want hey, ze is tenslotte vrijgezel!) uit te maken voor trieste, op seks beluste kneus gaat wel wat ver.
Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.

En Neo-Mullen; er is niets mis met het editen van je topic zolang er geen reactie op gegeven is. Anders zet je de poster die dat wel gedaan heeft voor het blok :)
Strek je eens uit !
pi_89885584
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:18 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Het is wel duidelijk dat het voor sommigen nog steeds een gevoelig odw is. Niets mis mee.

En Neo-Mullen; er is niets mis met het editen van je topic zolang er geen reactie op gegeven is. Anders zet je de poster die dat wel gedaan heeft voor het blok :)
Klopt, maar ik heb zo mijn impulsieve momenten waar ik dingen zeg die niet eerlijk/goed zijn. Verwacht dat het voorlopig niet meer nodig is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89885879
Het is avond, en gelukkig voel ik me iets beter als vanmorgen!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 december 2010 @ 19:35:57 #112
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89886184
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:29 schreef J0ycie88 het volgende:
Het is avond, en gelukkig voel ik me iets beter als vanmorgen!
zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet top
pi_89886549
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:35 schreef ennudan het volgende:

[..]

zullen we ruilen... ik voel me na vanmorgen (en de rest van de dag overigens) nog niet top
Delen?
  maandag 13 december 2010 @ 20:14:06 #114
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89888352
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 19:43 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Delen?
haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....
Even heerlijk nergens over na denken....

Samen kijken :)?
pi_89891452
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 20:14 schreef ennudan het volgende:

[..]

haha daar doe ik het ook wel voor denk ik zo..... alles beter dan dit... gelukkig is er vanavond een hersenloze steven seagal film op tv.....
Even heerlijk nergens over na denken....

Samen kijken :)?
Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :p
  maandag 13 december 2010 @ 21:19:45 #116
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89892406
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:06 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Volgens mij ben ik te laat, maar ik schuif erbij.. Lekker een nietnadenk-film.. :p
Toch net reclame :)

Gewoon even hersenloos ... eeh ja hersens inslaan :)
pi_89893725
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:19 schreef ennudan het volgende:

[..]

Toch net reclame :)

Gewoon even hersenloos ... eeh ja hersens inslaan :)
En is het even lekker? Beetje afleiding aan de film?
  maandag 13 december 2010 @ 21:49:35 #118
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89894530
tussen de reclames door werkt het wel... een beetje.... net nog enorm op mijn flikker gehad van mijn zusje....
Kloterij is dat ik weet dat ze gelijk heeft en dat het allemaal de moeite niet waard is als het zo moet...
Knop om en eruit met die ex (zo mag ik het ondertussen wel gaan noemen lijkt me)
pi_89894723
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:49 schreef ennudan het volgende:
tussen de reclames door werkt het wel... een beetje.... net nog enorm op mijn flikker gehad van mijn zusje....
Kloterij is dat ik weet dat ze gelijk heeft en dat het allemaal de moeite niet waard is als het zo moet...
Knop om en eruit met die ex (zo mag ik het ondertussen wel gaan noemen lijkt me)
Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..
pi_89895708
Ik denk wel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Ruim 3 maanden uit, en pas nog even heen en weer gekrabbeld op hyves. Ik check ook af en toe zijn hyves nog, maar ik ben van nature al vrij nieuwsgierig :') Ik denk ook wel dat ik altijd een zwak voor hem zal houden. Maar dit lijkt mij niet abnormaal..

Voor de rest krijg ik ineens zoveel aandacht van jongens, ik weet vaak niet eens wat ik ermee moet.
Er lag vandaag zelfs een roos voor m'n huis :D
pi_89895818
Steven Seagal my favorite :)

Was helaas uiteten haha anders was ik ook even aangeschoven. Vandaag weer even met haar gesmst om nog wat dingen te regelen. Ze doet gelukkig weer normaal. Maar ik heb eigenlijk liever dat ze gewoon een bitch is want dan kan ik de schurft aan haar hebben. Nu zit ik haar alleen maar weer te romantiseren en vergeef haar in mijn hoofd gewoon alles ondanks dat ik de relatie altijd een harde was.
pi_89895851
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:07 schreef melanie_x het volgende:
Ik denk wel dat ik helemaal over mijn ex heen ben. Ruim 3 maanden uit, en pas nog even heen en weer gekrabbeld op hyves. Ik check ook af en toe zijn hyves nog, maar ik ben van nature al vrij nieuwsgierig :') Ik denk ook wel dat ik altijd een zwak voor hem zal houden. Maar dit lijkt mij niet abnormaal..

Voor de rest krijg ik ineens zoveel aandacht van jongens, ik weet vaak niet eens wat ik ermee moet.
Er lag vandaag zelfs een roos voor m'n huis :D
oooh was jij dat :P
  maandag 13 december 2010 @ 22:20:44 #123
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89896585
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 21:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Je zusje heeft gelijk.. Echt het is beter, je moet door! Ik denk ook wel dat je langzaamaan stappen maakt in de goede richting hoor.. Tis niet zo maar 1,2,3 over, het moet slijten..
nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...
Tis maar of je er voor open staan en je er aan over wil geven... en dat moet ik dus heel duidelijk niet willen....
En dan hopen dat ik me er net zo goed bij kan gaan voelen als jij.... maar dat komt vast goed :)

@male23... steven seagal heerst.... zware fan hier met alle films op dvd :) ( jaja ik weet het ik ben sneu)
pi_89896637
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:09 schreef Male23 het volgende:

[..]

oooh was jij dat :P
He wat dan? :P
pi_89896681
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:20 schreef ennudan het volgende:

[..]

nee 1,2,3 over kan ik me zeker niet voorstellen zeker niet als het al 2 keer eerder over is geweest en je er toch weer aan begint....alles slijt met tijd...
Tis maar of je er voor open staan en je er aan over wil geven... en dat moet ik dus heel duidelijk niet willen....
En dan hopen dat ik me er net zo goed bij kan gaan voelen als jij.... maar dat komt vast goed :)

@male23... steven seagal heerst.... zware fan hier met alle films op dvd :) ( jaja ik weet het ik ben sneu)
Haha geeft niks ik heb ze ook allemaal (van voor black dawn :D)
pi_89896731
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:21 schreef melanie_x het volgende:

[..]

He wat dan? :P
haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
pi_89896783
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef Male23 het volgende:

[..]

haha nee grapje joh. Dat zou niets voor mij zijn.
Haha niet? romantisch hoor :P
pi_89896983
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:23 schreef melanie_x het volgende:

[..]

Haha niet? romantisch hoor :P
Ja vind je ja? Dan moet ik het misschien toch eens proberen en het niet alleen bij dom lullen in de kroeg houden :)

Op het moment dat het wat is ben ik wel heel romantisch hoor (denk ik)
pi_89897193
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
pi_89897286
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:31 schreef melanie_x het volgende:
Ja het is echt een tip hoor! Vond het zo leuk toen ik ie roos vond! Die jongen is heel m'n type niet maar vind het zo leuk en romantisch :p
Daarom. Dat is toch verspilde moeite dan :p.
pi_89897597
Haha nou wat een moeite zeg :p je zou het altijd een keer kunnen proberen.
  maandag 13 december 2010 @ 22:40:36 #132
189961 ex
aperture science
pi_89897748
Zo vanavond weer heel veel berichtjes gestuurd naar dat ene meisje en ook eerlijk geweest dat ze er niks van moest verwachten en dat ze momenteel niks meer dan een ego boost was. Ze snapte het en vond me eerlijkheid wel cool volgens mij :P.

Verder heb het plan van 300 euro per maand besparen succesvol uitgevoerd dus dat is wel cool.. Nu nog wat aan me site gekloot van me bedrijfje dus ik ben erg productief geweest!

Verder denk ik nog wel elke paar uur een keer aan der maar het lijkt wel minder te worden. Gelukkig niks van haar gehoord en ik hoop dat ze het nu voor mij is een keer volhoud. Het doet me goed, merk ik :).
The cake is a lie!
pi_89897759
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
pi_89898038
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 22:40 schreef Male23 het volgende:
Op dit moment is er één dame bij wie ik het wel zou willen doen maar die is momenteel nog bezet. Zit erop te wachten dat het uitgaat en dan zal ik het in overweging nemen :)
Leuk, dan krijgen we die ex van haar hier op 't draadje. Zullen we hem dan ff jouw posts terug laten lezen? ;)
Strek je eens uit !
pi_89898409
hehe ja misschien dat die er wat aan heeft.

Als hij hier al komt zal de link naar mij wel heel erg moeilijk te leggen zijn. Behalve natuurlijk als ik echt een roos bij haar voor de deur ga leggen.
pi_89902636
Net in de posthistory van m'n ex gekeken. Ik weet dat zij vorig jaar ook hier in deze reeks heeft gepost toen haar andere ex het met haar uitmaakte. Ik heb wat doorgelezen en zie nu pas hoeveel sterker zij destijds was, na een veel langere relatie, dan dat ik nu ben. (ongeveer na hetzelfde aantal weken dat het uit is gegaan)
Misschien kan ik van haar geschreven stukken in die topics nog wat leren :')
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89905523
Nieuwe dag, nieuwe kansen..

Goed geslapen, maar 1 keer wakker geweest. Kan wel zeggen dat ik me goed voel eigenlijk :D
pi_89905796
Haha heel goed. Fijne dag vandaag.

Ik ga weer lekker aan het werk. Heb er zin in.
  dinsdag 14 december 2010 @ 07:52:04 #139
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89905910
hier ook best wel prima geslapen....
Kan me nog steeds best wel druk maken over het feit dat zij na 3 jaar eigenlijk de hele zaak af doet dor gewoon niet te reageren (en ik dacht haar te kennen en te weten dat dat niks voor haar is) maar goed...
uit de posts van hierboven blijkt dat dat best wel eens lekker kan zijn als ze je gewoon met rust laat... laten we het hopen...
Wordt in ieder geval tijd om weer eens wat nuttigs te gaan doen!
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:08:23 #140
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907060
ok... waarom zie ik nou ineens op de meest maffe plaatsen (linkedin) een update van haar verschijnen.....en maak ik me daar weer druk om!!

Update is een uur geleden al geplaatst, zit ze dus blijkbaar alweer achter de pc en is ze nog steeds te beroerd om mijn sms van gister te beantwoorden....Ligt dit nou aan mij dat ik dit zo enorm sneu en hypocriet vind?
pi_89907318
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:23:56 #142
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89907365
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:20 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik denk dat je moet stoppen met dingen verwachten van haar.. Want daar maak je je zelf gek mee.. Misschien kan zij het makkelijker los laten..

Doordat er niet gebeurd wat jij wilt of verwacht voel je je rot.. Dus je kunt dat echt beter niet doen.
Helemaal gelijk.... maar ik vind het zo raar dat je op deze manier 3 jaar weggooit en eigenlijk al voor de derde keer als een blad aan een boom omdraait... echt letterlijk om 11.45 een sms sturen met tot zo schat en om 12.45 een sms sturen met we moeten praten dit gaat niet....
Zoiets bestaat toch niet...
Ach ja het is misschien mijn eigen probleem dat ik dingen probeer te snappen... er valt niks te snappen... feit is een feit en daar moet je dan mee om leren gaan....

Als je niks verwacht kun je ook niet teleurgesteld worden toch ;)
pi_89907890
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:59:52 #144
189961 ex
aperture science
pi_89908151
Er is maar 1 ding wat je kan doen -> loslaten, en lees het niet! Dat is het enige wat werkt.
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 10:15:59 #145
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89908599
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 09:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
@ennudan: Geen reactie is ook een reactie.

Er vallen een aantal dingen op:
- Je ben bijna obsessief bezig haar te controleren
- Je legt alles uit vanuit je eigen denkwijze ("ze reageert niet dus is er niet mee bezig", Oja? is ze er niet mee bezig?)

Voor zover de dingen gaan zoals ze gaan is er op afstand best wel wat van te snappen: Ze wil rust en doet dat door afstand te maken (maar dat wil jij niet inzien....). Waarom gun je haar dat niet? Of past dat niet in jouw straatje?

En even een spiegel voor jezelf: is zij te beroerd je sms'jes te beantwoorden of ben jij te beroerd haar die rust te gunnen? Niet lullig bedoeld naar je, maar wel ff een reality-check...
Reality-check is helemaal niks mis mee en zo af en toe zeker nodig...
Denk dat je op een aantal punten zeker wel gelijk heb...obsessief controleren... het moet een naam hebben maar gezond is het inderdaad niet
Alles uitleggen vanuit jezelf is natuurlijk makkelijk omdat je niet weet hoe of wat de ander er van vind/denk maar goed je hebt inderdaad wel gelijk
Weet niet of die rust in mijn straatje past....rust betekent (voor mij) ook een deel opgegeven.. waar helemaal niks mis mee is trouwens omdat zaken op deze manier zeker niet werken...

Heb zo af en toe gewoon een flink trap onder de kont nodig 8-)
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:04:09 #146
189961 ex
aperture science
pi_89910230
En wat gebeurt er dan als je het op geeft? Zal ik het je vertellen?

- Je vind rust, want er valt een last van je af
- Je gaat je focussen op andere dingen want je wilt het vergeten
- Je kiest eindelijk is voor jezelf
- Je zal eindelijk de eerste stap zetten om zelf met je leven verder te gaan
- Je bent niet meer afhankelijk van haar, en van haar gedrag
The cake is a lie!
pi_89910351
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Strek je eens uit !
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:08:58 #148
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910423
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:04 schreef ex het volgende:

Het klinkt goed!!!
Nu nog "even" werken aan de uitvoering ( en nog een paar flinke schoppen vanaf hier) en dan komt het allemaal goed

[ Bericht 2% gewijzigd door ennudan op 14-12-2010 11:14:25 ]
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:17:40 #149
189961 ex
aperture science
pi_89910764
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
The cake is a lie!
  dinsdag 14 december 2010 @ 11:23:26 #150
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89910992
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 11:17 schreef ex het volgende:
Die werking is heel simpel mag ik je wat tips geven :)?

- Als je merkt dat je aan haar denkt, stop daar gewoon mee verleg je toekomst
- denk niet aan het het verleden, natuurlijk was het leuk maar ik ben er van overtuigd dat je in je eentje ook leuke tijden kan doormaken
- Maak een bucketlist, wat wil je op een korte termijn graag doen/bereiken?
- Ga dit dan uitvoeren!
Klinkt allemaal simpel genoeg....hoewel dat eerste punt natuurlijk ook direct het moeilijkste is :{
Maar goed je moet er natuurlijk wel wat effort instoppen...
Er zijn zat leuke dingen te doen das inderdaad waar... minder denken meer genieten is het devies
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')