Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?quote:Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mag ik ook even komen uithuilen, na bijna 2 jaar is mijn relatie ook over.
Nou zij vandaag het laatste zetje. Maar ik had al eerder aangegeven dat het zo niet meer kon. Komt er eigenlijk op neer dat zij belemmert is in haar groei toen ze een puber was. En dat eigenlijk allemaal begon toen onze relatie startte. Wat uiteraard voor veel problemen heeft gezorgd.quote:Op maandag 13 december 2010 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?
Dat is helaas inderdaad waar!quote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen
Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.quote:Op maandag 13 december 2010 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben wakker, en ik voel me kut.. Ik wil slapen, heel de dag slapen zodat ik maar nergens aan hoef te denken!
Hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik me wat beter voel
quote:Op maandag 13 december 2010 08:57 schreef ex het volgende:
[..]
Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.
Best apart kan ik je vertellen. Ik zit nu nog alleen op me werk, maar zo meteen druppelen de collega's binnen en ik weet zeker dat ze weer uit mijn hoofd verdwijnt
. Het zou fijn zijn als ik dat zou kunnen volhouden.
Wat ik zelf heel stom vind is dat ik nooit met haar verder zou willen. Ze heeft me zoveel geflikt en noem maar op. Toch vind ze het nodig om vast te houden en het alleen maar kutter te maken voor me dan het al is.
Dat is anders ook geen pretje.quote:Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen
@Neo-Mullen:quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |