abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89858671
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:00 schreef HarryDePizzaBakker1 het volgende:
Mag ik ook even komen uithuilen, na bijna 2 jaar is mijn relatie ook over.
Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89858729
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 00:02 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heel veel sterkte ermee. Wie zette er een punt achter?
Nou zij vandaag het laatste zetje. Maar ik had al eerder aangegeven dat het zo niet meer kon. Komt er eigenlijk op neer dat zij belemmert is in haar groei toen ze een puber was. En dat eigenlijk allemaal begon toen onze relatie startte. Wat uiteraard voor veel problemen heeft gezorgd.
pi_89859105
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen ;(
Dat is helaas inderdaad waar!

Gedurende mijn relatie heb ik zoveel getwijfeld, maar juist omdat mijn ex zo enorm lief voor me was, en de relatie met mij zo geweldig leek te vinden, en zo aanhankelijk was KON ik het echt niet over mijn hart verkrijgen om het met haar uit te maken.

Voor mijn verjaardag kreeg ik hele foto albums, weken van tevoren was ze al bezig met bedenken wat ze aan me moest geven etc.. Deed enorm haar best om alle namen van de leden van mijn nogal grote familie uit haar hoofd te leren, en voor familiefeestjes van mij was ze al helemaal nerveus, en ze deed er alles aan om een goede indruk te maken. Het was zo aandoenlijk allemaal, dat ondanks dat ik veel van haar hield, ik toch wist dat dit niet de meid van mijn dromen was ( toen ) , maar het toch echt niet uit kon maken, kon het niet over mijn hart verkrijgen...

De eerste weken nadat het uit was voelde ik me enorm kut, maar over 1 ding was ik blij: Dat IK in ieder geval niet diegene was die het heeft uit hoeven maken, en dus niet haar hart heb hoeven breken..
Hoe langer het echter uit is, hoe meer dat toch begint te knagen, dat ik niet degene ben die het uitgemaakt heeft, maar zelf juist gedumpt ben. Niet goed voor je ego :P
pi_89862680
Ik ben wakker, en ik voel me kut.. Ik wil slapen, heel de dag slapen zodat ik maar nergens aan hoef te denken!

Hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik me wat beter voel :(
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  maandag 13 december 2010 @ 08:57:32 #80
189961 ex
aperture science
pi_89863736
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 06:09 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik ben wakker, en ik voel me kut.. Ik wil slapen, heel de dag slapen zodat ik maar nergens aan hoef te denken!

Hoop dat ik vanavond kan zeggen dat ik me wat beter voel :(
Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.

Best apart kan ik je vertellen :P. Ik zit nu nog alleen op me werk, maar zo meteen druppelen de collega's binnen en ik weet zeker dat ze weer uit mijn hoofd verdwijnt :). Het zou fijn zijn als ik dat zou kunnen volhouden.

Wat ik zelf heel stom vind is dat ik nooit met haar verder zou willen. Ze heeft me zoveel geflikt en noem maar op. Toch vind ze het nodig om vast te houden en het alleen maar kutter te maken voor me dan het al is.
The cake is a lie!
pi_89863811
Bah zo'n droom lijkt me niet fijn. Maar goed om te horen dat je werk waarschijnlijk afleiding gaan bieden, :)

quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 08:57 schreef ex het volgende:

[..]

Sterkte vandaag. Ik hoop voor je dat je van je werk inderdaad de gehooptte afleiding krijgt. Ik ben net op me werk aan gekomen en voel me ook naar. Voor het eerst ooit over mijn ex gedroomd. Dat ze een ander had en gek genoeg zat ze in mijn huis. Ik trapte haar mijn huis uit en toen werd ik wakker.

Best apart kan ik je vertellen :P. Ik zit nu nog alleen op me werk, maar zo meteen druppelen de collega's binnen en ik weet zeker dat ze weer uit mijn hoofd verdwijnt :). Het zou fijn zijn als ik dat zou kunnen volhouden.

Wat ik zelf heel stom vind is dat ik nooit met haar verder zou willen. Ze heeft me zoveel geflikt en noem maar op. Toch vind ze het nodig om vast te houden en het alleen maar kutter te maken voor me dan het al is.
pi_89863932
Ik zit nu 2 uur alleen op mijn werk..

Heb net de GGD gebeld voor een test en die heb ik nu volgende week donderdag gelukkig eerst zo het 13 januari worden :o Ik ga zo maar een stukje fietsen, fruit halen voor de kinders en dan hopen dat het snel weer 11 uur is :)
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89867684
Hoe is het nu?
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
pi_89868571
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 23:32 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Owzo, nee dat was het zeer zeker niet. Ik kan je ook nu al vertellen dat het nog wel even gaat duren voor ik uberhaupt weer interesse ga krijgen in een relatie.
Ik ben (helaas) weer degene die gedumpt werd. Dat is gewoon altijd 10x harder dan iemand anders moeten dumpen ;(
Dat is anders ook geen pretje.
  maandag 13 december 2010 @ 12:21:33 #85
189961 ex
aperture science
pi_89869262
Ik was zo boos op mezelf en me droom, dat ik 2 verschillende dates heb geregeld vanochtend :@

[ Bericht 34% gewijzigd door ex op 13-12-2010 12:27:45 ]
The cake is a lie!
pi_89871426
edit: Laat ook maar zitten

[ Bericht 37% gewijzigd door Neo-Mullen op 13-12-2010 14:59:39 ]
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89871797
Laat ik hier ook maar uit komen huilen dan :'(
Na een relatie van 3 maanden, een erg goede relatie waar we samen veel leuke dingen maar ook moeilijke dingen hebben meegemaakt, is het gister afgelopen. Ze reageerde de laatste twee weken niet of nauwelijks, en de laatste week geen één smsje gehad. Ben gister om half 4 naar haar toe gegaan, en om kwart voor 5 was ik weer onderweg naar huis. Ze voelde gewoon niks meer, en was niet meer verliefd zei ze. Ze wist geen reden te bedenken maar kon het maar wel beter uitmaken zei ze. :'(

Vooral die moeilijke dingen die we samen hebben meegemaakt, doen me pijn dat het nu voorbij is. Toen we 3 weken een relatie hadden kreeg ze te horen dat haar opa kanker had. Ze heeft echt heel veel steun en troost bij mij kunnen vinden en ze werd door mij weer een beetje gelukkiger. Maar helaas, het heeft allemaal niet mogen baten :'(
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
  maandag 13 december 2010 @ 14:51:59 #88
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89874591
heb eventjes advies nodig:
Na wat er vorige vorige week is gebeurd in de kroeg waarbij ik dus volledig genegeerd werd loop ik al de hele week met het idee te smsen om te vragen wat er nou aan de hand was..
Ik weet dat dat na 4 weken geen contact een beetje raar is maar het vreet al de hele week aan me.
We zijn niet met ruzie uit elkaar of iets dergelijks (zelfs deze 3de keer niet) maar het is wel typisch iets voor haar om door deze fysieke afstand ook te proberen geestelijk afstand te nemen.
Moet ik het zo laten of gewoon neutraal informeren wat er nou aan de hand wat die zaterdag en zeggen dat ik me er, gezien onze uitspraken dat we wel nog contact willen etc, niet heel prettig bij voel als het zo gaat.

Eigenlijk moet ik het langs me laten gaan en er klaar mee zijn, zeker nadat ze me nu voor de derde keer heeft laten zitten... maar eigenlijk wil ik de deur ook niet helemaal dichtgooien... daarvoor was ons contact altijd te goed en kan ik het me gewoon niet voorstellen na een dergelijke intense relatie helemaal niks meer van elkaar te horen....
ach ja over 101 dagen gaat ze voor studie 8 weken naar het buitenland....dan wordt het zeker rustiger

ok.... dat advies hierboven??? eigelijk zinloos dat ik het vroeg want heb het smsje 5 min daarna gestuurd...
heel simpel de vraag waarom ze me negeerde, dat ik zoiets had van dat voelt niet lekker en snap niet zo goed waarom...
Binnen 2 minuten een reactie met: ik was de eerste keer weer uit en had gewoon geen zin om met je te praten. sorry als je je daar vervelend over voelt...
Ok dan... lekker duidelijk dat wel... en lekker hypocriet ook..
Blijkt wel dat ik toch alle adviezen hier wat meer ter harte had moeten nemen en me gewoon ergens anders op moet gaan richten....
Heb er nog achteraan gestuurd: duidelijk. blijven we elkaar dan op deze manier negeren?
Hierop (uiteraard) (nog) geen reactie
Aan de ene kant maakt het je ziek... is het confronterend en is het onbegrijpelijk zeker na een dergelijke intense relatie van 3 jaar maar aan de andere kant laat het wel heel duidelijk zien hoe erg je je blijkbaar kunt vergissen in mensen...
Jammer!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89875832
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 13:33 schreef Neo-Mullen het volgende:
edit: Laat ook maar zitten
@Neo-Mullen:
Mmhh...er stond wat anders toch? ;)
Strek je eens uit !
pi_89876208
Even snel een vraagje tussendoor..

Zoals eerder gezegd, sms ik inmiddels al ruim 2 weken met een nieuwe meid. Ze is best knap, intelligent etc, maar verder dan een beetje zoenen en evt. sex hoef ik voorlopig niet met haar te gaan, althans dat is hoe ik het nu voel...

Zij is denk ik echt uit op een relatie, al zijn we nog niet zo ver, dat we het daadwerkelijk over ''gevoelens'' hebben gehad... Eigenlijk is er tot nu toe alleen een beetje gezoend en onschuldig ge sms' t.

Zoals hierboven genoemd echter, denk ik dat ik nog niet toe ben aan een nieuwe relatie. Mocht het zo lopen en mocht ik gevoelens voor haar krijgen dan is het natuurlijk anders. Ik denk echter dat zij er meer bij denkt...

Tot nu toe heb ik het allemaal lekker in het midden gelaten, en passief geweest. Altijd haar het initiatief tot het eerste smsje laten nemen, en zelf gewoon vriendelijk antwoorden..
Ik merk wel dat het me helpt over mijn ex heen te komen, en vind vrouwelijke aandacht ook wel fijn. Stiekem wil ik haar dus aan de andere kant ook niet kwijt als sms contact.

Nu denk ik vandaag ook maar eens wat initiatief te gaan nemen tot het eerste sms' je... Is dit flauw en geef ik haar valse hoop, of moet dat gewoon kunnen?
pi_89876524
@Bartinhoo:

Ik denk dat jij je vraag prima zelf kan beantwoorden als je even het topic van dit draadje leest?

(ofwel; wanneer kunnen we haar verwelkomen hier? ;) )
Strek je eens uit !
  maandag 13 december 2010 @ 15:56:53 #92
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89877117
@ bart... waarom zou dat niet moeten kunnen... gewoon duidelijk zijn naar haar toe denk ik dan....
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89877291
Mja, tot nu toe ben ik dat wel, door zelf geen initiatief te nemen tot contact, komt telkens van haar kant...
Als ik haar was, had ik er al mee gestopt..

Misschien geef ik haar hoop door nu ook uit mezelf te gaan sturen, maar ach ik vind het zelf ook leuk dus wat dat betreft zou het gewoon moeten kunnen denk...
  maandag 13 december 2010 @ 16:03:59 #94
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89877422
@ bart minder denken meer doen!!!

Lijkt me geweldig als ik het kon }:|
  maandag 13 december 2010 @ 16:18:02 #95
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89878075
even doorgaand op mijn post hierboven... dus nog steeds geen reactie gehad op mijn sms of we elkaar dus op deze manier blijven negeren...

Heb ik nou een plank voor de kop of zou ze echt 3 jaar relatie op deze manier willen laten eindigen?
  maandag 13 december 2010 @ 16:48:12 #96
189961 ex
aperture science
pi_89879312
Tja bij mij is het ook zo gegaan, vorige week vrijdag knallende ruzie en nu hebben we eigenlijk geen contact meer. Het gebeurt wel vaker.. Was ook 3 jaar inc. 2,5 jaar samen wonen :).
The cake is a lie!
pi_89879665
Ik zat trouwens net eens na te denken, en bedacht me eigenlijk, wat zijn relaties toch vreemd en ergens ook nutteloos soms...

Sommige mensen beginnen en beeindigen zo gemakkelijk een relatie, dat vind ik echt niet voor te stellen..
Bij mijn ex was dit ook het geval. Maandje heen en weer ge sms' t, een keertje gezoend, een keertje een filmpje gekeken en toen kwam al de vraag of ik een relatie met haar wou..

Ik was zelf een groentje op relatiegebied en heb het laten gebeuren, maar weet voor mezelf zeker dat ik nooit meer zo snel en onbevlogen aan een relatie begin..

Mijn ex beeindigde de relatie net zo gemakkelijk als ze de relatie begon, mij vol pijn en desilussie achterlatend. Soms denk ik wel eens had me toen maar nooit benaderd, dan had ik nu ook geen wonden hoeven helen...
  maandag 13 december 2010 @ 17:01:12 #98
189961 ex
aperture science
pi_89879847
Maar had je ook een ervaring geleerd :). Zo kijk ik er nu gewoon naar, het is jammer dat het met haar was, want ze was echt niet goed voor me maar het is wel zo dat ik onwijs veel geleerd heb.

Ik hoop dat ik ooit nog is normaal met haar kan praten over alles, maar het is toch lastig na alles wat er is gebeurd. Net weer een positief nieuwtje gehad op me werk (training gehaald.. certificaat erbij) en leuk contact met een meisje :) al de hele dag via What's App.

Ach dat vrijgezellen leven is volgens mij zo slecht nog niet jongens :).
The cake is a lie!
pi_89880285
Mensen die ineens met m'n ex gaan flirten :r
Opflikkeren met die kutkneusjes
Cuz I'm Mr. Brightside
  maandag 13 december 2010 @ 17:18:15 #100
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89880465
Tja, zij is weer vrij en jij hebt er niks meer over te zeggen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')