abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89838993
Vorig deel: De kunst van het loslaten van je ex #130

De 5 fasen van liefdesverdriet
Iedereen krijgt er wel een keer mee te maken. Misschien maar één keer, misschien wat vaker. De één verwerkt het anders dan de ander, maar we weten allemaal dat het niet leuk is: liefdesverdriet!

Ineens alleen
Samen zijn jullie erachter gekomen dat jullie niet zo’n fantastisch koppel zijn als jullie dachten. Als er een einde komt aan je relatie is dit erg vervelend. Degene met wie je altijd alles deelde is ineens weg. Je bent je beste maatje kwijt. Bij veel mensen resulteert dit besef in liefdesverdriet.

In eerste instantie zal je denken en voornamelijk hopen dat het allemaal wel goed komt. Jullie waren toch zo’n fantastisch koppel? De ontkenningsfase is de eerste fase die liefdeverdriet kent. Je bent er bijna helemaal zeker van dat jullie in de toekomst toch weer samen komen.

Uit je dak gaan
Na een tijdje ga je inzien dat jullie toch niet samen komen. Je komt dan in de fase waarin je erg boos kan worden. Bij mannen gaat dit ook vaak gepaard met veel agressie. In deze fase worden de meeste mensen ook erg losbollig, gaan veel stappen en sjansen met anderen. Voornamelijk om het zelfvertrouwen op te krikken.

Tot inkeer komen
Na dit gedrag kom je snel weer tot jezelf. Zoveel zelfvertrouwen geven die one night stands je echt niet, als je erachter komt dat het toch allemaal maar voor één nachtje is. Je gaat je eenzaam voelen. Je krijgt het gevoel alsof niemand je meer wil, je voelt je lelijk en alleen. Waarschijnlijk zal je zelfs gaan denken dat je voor altijd een hopeloze single blijft!

Achter de wolken schijnt de zon!
Gelukkig ga je langzamerhand realistisch worden. Dit is de vierde fase van je liefdesverdriet. Je gaat merken dat je leven echt niet alleen maar draait om de liefde. Je gaat je oude liefde loslaten en je eigen leven leven. Natuurlijk heb je het nog af en toe moeilijk, maar het komt allemaal wel goed. Veel vrouwen gaan in deze fase zichzelf helemaal opknappen. Ze nemen een nieuw verfje in hun haren, gaan flink shoppen met vriendinnen en besteden veel aandacht aan hun uiterlijk. Mannen gaan veel met vrienden ondernemen en leuke dingen doen.

Jezelf en de situatie accepteren
In de laatste fase ga je accepteren dat je liefde met je ex-lover echt helemaal over is. Je gaat inzien dat een leven als single helemaal niet zo slecht is. Het heeft natuurlijk ook zo zijn voordelen. Geen vieze haren in het doucheputje, geen gore sokken, lekker stappen en sjansen met mooie andere mensen, noem maar op!

Natuurlijk verwerkt iedereen op zijn eigen manier zijn liefdesverdriet. Soms doorloop je alle fasen en soms maar een paar en sla je er eentje over. In ieder geval weten we één ding zeker: Het komt allemaal goed!

[ Bericht 0% gewijzigd door J0ycie88 op 12-12-2010 17:39:51 (verkeerde link) ]
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_89839024
Laatste post:

quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:19 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Zij kwam erachter dat ie niet helemaal eerlijk was, en nam contact op met mij om achter de waarheid te komen.. Maar achteraf toch bij hem blijft na alles wat er is gebeurt etc.
En nu had ik al een week geen contact meer met haar maar gisteren begon ze weer.
pi_89839994
quote:
Op vrijdag 10 december 2010 13:13 schreef Bartinhoo het volgende:
Misschien een optie om een tijdje wat afstand te nemen? Een relatie van 4 jaar geef je niet zomaar op lijkt me, vooral niet als je zelf twijfelt.
Anderzijds is het bang zijn om spijt te krijgen natuurlijk een veel voorkomende, maar toch zal de knoop vroeg of laat doorgehakt moeten worden...

Ik twijfelde eigenlijk mijn hele relatie lang, maar bleef maar doorkwakkelen, totdt mijn ex uiteinderlijk zelf optrad, en de relatie beeindigde. Ik heb me er lang kut over gevoeld, maar nu ben ik blij dat de kogel door de kerk is, al heeft het me wel een paar maanden gekost om dit ook echt te beseffen :P

Over dat laatste, tsja over gevoelens heb ik het sowiezo niet met haar, en eigenlijk heb ik die ook
( nog) niet voor haar, afgezien van de lichamelijke behoeften om het zo maar even te noemen :P

Probleem bij mij is, dat ik eigenlijk nog nooit van mijn leven uit mijzelf verliefd op een meisje ben geworden. Het moet zo groeien, en vooral inzet van de meid in kwestie om mij voor zich te winnen kan ervoor zorgen dat ik gevoelens voor haar ga krijgen lijkt het wel.

Deze meid ( zonder hierbij af te willen doen aan mijn ex ) past in alle opzichten beter bij mij. We begrijpen elkaars humor, en we hebben ook echt gesprekken, in plaats van met mijn ex waarbij we eigenlijk alleen maar een beetje liepen te zwijmelen tegen elkaar. Ook is ze qua uiterlijk knapper, en liggen we wat betreft intelligentie een stuk dichter bij elkaar..

Toch doet mijn ex me nog altijd meer dan deze meid, terwijl ze objectief gezien in alle opzichten beter bij me past...
Relatie van 4 jaar geef je idd niet zomaar op. We hebben dit weekend lang gepraat en idd gerealiseerd dat het niet makkelijk is om 4 jaar even af te sluiten.

Hiervoor hadden wij ook relatie, maar toen zijn we een jaar uit elkaar geweest. Ik lees hier voornamelijk posts van mannen die het moeilijk hebben met bepaalde dingen die hun ex heeft gedaan. Ik moet eerlijk zeggen dat ik veel van die acties, tot mijn grote schaamte, ook zelf heb gedaan in de tijd dat wij uit elkaar waren. Ik heb hem in 1x zo zwaar laten vallen, hield totaal geen rekening met zijn kant. Hij was ontzettend lief maar wel een enorme zak, dacht soms alles te kunnen maken. Ik slikte het omdat ik van hem hield en we gingen verder. Bij mij brokkelde het gewoon beetje bij beetje af zonder dat ik hem daarvan op de hoogte hield, tot ik gewoon opeens de stekker eruit trok omdat het niet ging. Ik had me eigenlijk al tijden van tevoren erop voorbereid terwijl hij het niet zag aankomen. Voor mij was het daarom ook makkelijker om door te gaan, terwijl hij eigenlijk nog moest realiseren dat het over was. Waar ik spijt van had is dat ik toen 180 graden heb gedraaid, zijn telefoontjes beantwoordde ik niet en zijn smsjes heel zakelijk. We zijn gaan praten en ik voelde echt gewoon niets toen ik hem zag, hij huilde voor mij terwijl ik totaal niets voelde. Mannen denken vaak dat omdat vrouwen emotioneel zijn, dat ze daar gevoelig voor zijn, maar zoals eerder hier al gezegd: het is echt onaantrekkelijk om een man te zien huilen, terwijl jij niets meer voor hem voelt.
Ook dat meisjes soms trekken en duwen is voor mij erg herkenbaar. Als mijn vriend contact zocht kapte ik dat af, maar liet hij zich te lang niet horen dan zocht ik het contact op. Ik vertelde hem ook wel dat ik hem miste, maar als hij daar hoop uit kapte ik het meteen bam af.

Hoe we weer na een jaar weer bij elkaar kwamen? Ik was eigenlijk niet over mijn ex heen, maar dacht gewoon dat het niet zou werken. Ik hield nog wel van hem maar wist dat hij gewoon nog steeds daar zou zijn voor me als ik hem terug zou willen. Tot ik erachter kwam dat hij verder ging en met andere meiden zat te daten. Aan de ene kant twijfels of het wel zou werken en we na een tijdje niet weer in het oude patroon zouden vallen. We hebben toen lang gepraat over hoe, wat en waarom het toen fout ging. En ja, hij wilde deze bitch na alles nog steeds en ik heb eigenlijk nog steeds spijt van mijn manier van handelen toen. Hij weet dat maar volgens hem is dat allemaal passé.

In de tijd dat het uit was leerde ik ook iemand kennen die leuker was dan mijn vriend, hij maakte mij meer aan het lachen, kon beter met hem praten, had een mooiere lichaamsbouw etc etc etc, maar hij was het gewoon niet. Dus die regel dat je een ex pas vergeet als je iemand ontmoet die hem/haar kan overtreffen gaat dus niet altijd op. Volgens mij zijn je ex en jij nu al tijdje uit elkaar en weet niet of het al gedaan hebt, maar anders moet je een lijstje opstellen van de negatieve punten van je ex. Geen humor, sociaal oppervlakkig, looks waren mwah mwah, niet op een lijn etc. Gewoon beetje lekker overdrijven, dan ga je ook rationeel nadenken ipv met gevoelens.

quote:
Op zondag 12 december 2010 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Heb voornamelijk medelijden met haar dat ze bij een jongen blijft die nog een relatie had toen hun wat kregen.. En met andere meiden msnde (seksueel, cam) toen hun wat hadden. Ik snap gewoon niet dat je dat wilt.. Maar misschien is het haar leeftijd ik weet het niet..
Meid troost je. Zodra hij een leuker meisje ontmoet, gaat hij haar precies behandelen zoals hij bij jou heeft gedaan. Die jongen heeft gewoon niet de ballen gehad om een meisje met respect te vertellen dat hij jullie relatie niet meer ziet zitten. Die jongen zal ook zo makkelijk nog steeds met andere meisjes gaan lopen msnen, cammen tijdens hun relatie. Jongens die zo zijn, die blijven zo omdat ze geen geweten hebben die opspelen.
pi_89840564
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 17:46 schreef Royal_vita het volgende:

[..]

Volgens mij zijn je ex en jij nu al tijdje uit elkaar en weet niet of het al gedaan hebt, maar anders moet je een lijstje opstellen van de negatieve punten van je ex. Geen humor, sociaal oppervlakkig, looks waren mwah mwah, niet op een lijn etc. Gewoon beetje lekker overdrijven, dan ga je ook rationeel nadenken ipv met gevoelens.
Dus als ik het goed begrijp zijn jullie nu dus weer bij elkaar, maar alleen omdat jij het niet trok dat hij weer verder ging met zijn leven ?:P Of is dat te kort door de bocht...

Anderzijds herken ik me wel in je verhaal... In mijn ogen gaat houden van ook veel verder dan je alleen aangetrokken voelen tot iemands uiterlijk en soms zelfs karakter...

Ik ken ook zat meiden die knapper zijn / een beter figuur hebben en waar emotioneel ook meer ''bij'' zit, dan bij mijn ex, maar toch is HET er niet bij die meiden...

Moah, wat grappig is, is het feit dat ik zo' n lijstje al eens had gemaakt toen de relatie met mijn ex nog aan was, en ik deze een paar dagen geleden weer tegen kwam in een schrift van vorig jaar..
Ik moet voor mezelf niet vergeten, dat ik ook niet gelukkig was in de relatie met mijn ex. IK was juist degene die constant twijfelde, niet 100 % voor mijn relatie kon gaan, niet lekker in mijn vel zat daardoor..
Zij bleef maar zeggen dat ze me het einde vond, het nooit uit zou maken, dat ze trots was. Misschien dat het juist daarom voor mij zo onbegrijpelijk is, dat haar keuze waarschijnlijk definitief is geweest, als je dat soort dingen zegt ( en ik geloof wel dat het waar was ) , dan kun je nooit zo makkelijk afstand nemen lijkt me...

Maar toch, hoe kan het gevoel nu nog altijd zo sterk zijn dan. Misschien ben ik veranderd / anders gaan denken. Verschil tussen jullie en ''onze'' relatie is, dat jij nog contact zocht als het je te lang duurde.
Soms heb ik dit idee ook bij mijn ex, als is het wel heel marginaal. De laatste keer dat ze me pingde was 3 november, en het enige dat ze zei was ''helloo''. Ik geprobeerd om een leuk, maar toch oppervlakkig gesprekje te beginnen met haar, maar al snel was het weer ik die de vragen stelde, en zij die antwoordde. Het kwam wederom niet van 2 kanten, al stuurde zij het eerste berichtje..

Soms komt ze langs op mn werk, en denk wel met het idee om even met mij te praten, zo' n 1 tot 2 keer per maand. Ze weet dat ze me daar op zaterdag kan treffen, en ze komt ook altijd persoonlijk naar mij toe. De gesprekjes die we dan hebben voelen heel vertrouwd en leuk, maar daarbuiten hoor ik dus eigenlijk nooit iets van haar..

Toch hoop ook ik nog altijd, dat ik mijn ex weer aan het twijfelen kan brengen door verder te gaan met mijn leven. Dat heb ik inmiddels in alle opzichten gedaan, maar vooralsnog lijkt het haar niet te deren. In de gesprekjes is ze wel altijd benieuwd naar wat ik doe/ hoe ik het heb etc..
Haar leven is druk, met een fulltime baan van 9 tot 5, 5 dagen per week. Dit zal ongetwijfeld helpen om sneller door te kunnen gaan met haar leven, toch hoop ik nog steeds op een tweede kans ooit!
pi_89841845
quote:
Op zondag 12 december 2010 18:04 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Dus als ik het goed begrijp zijn jullie nu dus weer bij elkaar, maar alleen omdat jij het niet trok dat hij weer verder ging met zijn leven ?:P Of is dat te kort door de bocht...

Anderzijds herken ik me wel in je verhaal... In mijn ogen gaat houden van ook veel verder dan je alleen aangetrokken voelen tot iemands uiterlijk en soms zelfs karakter...

Ik ken ook zat meiden die knapper zijn / een beter figuur hebben en waar emotioneel ook meer ''bij'' zit, dan bij mijn ex, maar toch is HET er niet bij die meiden...

Moah, wat grappig is, is het feit dat ik zo' n lijstje al eens had gemaakt toen de relatie met mijn ex nog aan was, en ik deze een paar dagen geleden weer tegen kwam in een schrift van vorig jaar..
Ik moet voor mezelf niet vergeten, dat ik ook niet gelukkig was in de relatie met mijn ex. IK was juist degene die constant twijfelde, niet 100 % voor mijn relatie kon gaan, niet lekker in mijn vel zat daardoor..
Zij bleef maar zeggen dat ze me het einde vond, het nooit uit zou maken, dat ze trots was. Misschien dat het juist daarom voor mij zo onbegrijpelijk is, dat haar keuze waarschijnlijk definitief is geweest, als je dat soort dingen zegt ( en ik geloof wel dat het waar was ) , dan kun je nooit zo makkelijk afstand nemen lijkt me...

Maar toch, hoe kan het gevoel nu nog altijd zo sterk zijn dan. Misschien ben ik veranderd / anders gaan denken. Verschil tussen jullie en ''onze'' relatie is, dat jij nog contact zocht als het je te lang duurde.
Soms heb ik dit idee ook bij mijn ex, als is het wel heel marginaal. De laatste keer dat ze me pingde was 3 november, en het enige dat ze zei was ''helloo''. Ik geprobeerd om een leuk, maar toch oppervlakkig gesprekje te beginnen met haar, maar al snel was het weer ik die de vragen stelde, en zij die antwoordde. Het kwam wederom niet van 2 kanten, al stuurde zij het eerste berichtje..

Soms komt ze langs op mn werk, en denk wel met het idee om even met mij te praten, zo' n 1 tot 2 keer per maand. Ze weet dat ze me daar op zaterdag kan treffen, en ze komt ook altijd persoonlijk naar mij toe. De gesprekjes die we dan hebben voelen heel vertrouwd en leuk, maar daarbuiten hoor ik dus eigenlijk nooit iets van haar..

Toch hoop ook ik nog altijd, dat ik mijn ex weer aan het twijfelen kan brengen door verder te gaan met mijn leven. Dat heb ik inmiddels in alle opzichten gedaan, maar vooralsnog lijkt het haar niet te deren. In de gesprekjes is ze wel altijd benieuwd naar wat ik doe/ hoe ik het heb etc..
Haar leven is druk, met een fulltime baan van 9 tot 5, 5 dagen per week. Dit zal ongetwijfeld helpen om sneller door te kunnen gaan met haar leven, toch hoop ik nog steeds op een tweede kans ooit!
Haha nee dat is idd wel erg kort door de bocht, we zijn inmiddels jaren verder. Het was voor mij wel een eyeopener, dat ik toen wel serieus moest nadenken wat ik wilde met al mijn twijfels. Ik werd toen wel daadwerkelijk gedwongen om hem echt los te laten of het toch nog een keer te proberen. Het klinkt idd heel erg bitchy, maar toen pas dacht ik van ik wil hem eigenlijk helemaal niet kwijt aan een ander meisje. We waren toen niet meteen daarna weer bij elkaar, we hebben daarna nog heel wat moeten sleutelen aan ons zonder het te hebben over gevoelens. Er waren sowieso heel wat fundamentele dingen mis in onze relatie en als ik wat dat betreft geen vertrouwen had voor de toekomst zou ik er niet weer voor gegaan zijn. Onze relatie na de breuk was trouwens ook helemaal niet vergelijkbaar als daarvoor, hijzelf zegt dat wat dat betreft een breuk wel nodig was.

Ik heb dat trekken en duwen niet alleen bij mezelf gezien, maar ook bij veel van mijn vriendinnen. Soms moet je het gewoon meespelen. Probeer het uit zou ik zeggen, de volgende keer dat ze in de winkel komt gewoon groeten. Wil ze een gesprekje aanknopen, gewoon leuk afkappen en zeggen van 'maareh ik ga weer verder'. Wat is het ergste wat jou kan gebeuren? Haar 'kwijt' raken ;-)? Ze zal je in de winkel echt niet opeens onthullen dat ze nog zooo gek op je is, terwijl jij mss de week daarna helemaal down bent en zij gewoon weer lekker verder bezig gaat. Als ze benieuwd is hoe het met je gaat, kan ze je ook gewoon een smsje/ping/mail sturen wat voor jou minder confronterend is.
  zondag 12 december 2010 @ 18:44:52 #6
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89841917
Ik zou toch maar eens een psycholoog inschakelen Bartinhoo, dat je je zo lang vast blijft houden aan iets wat er niet meer is. Voor de buitenwereld ben je misschien verder gegaan, maar innerlijk schiet het nog niet echt op zo te lezen.
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
  zondag 12 december 2010 @ 18:56:16 #7
189961 ex
aperture science
pi_89842364
Nou ze heeft haar zooi van zolder gehaald en de sleutels in me brievenbus gegooid, dus het is nu echt 100% afgesloten.

Wel raar dat ik me 6 dagen top heb gevoelt en dat het nu weer wat minder gaat gelijk. Zwak vind ik het zelf :). Ze had me nog een paar keer gemaild, of er nog post was, en dat nu echt alles weg was. Ze probeert zakelijk te blijven en dat is wel pijnlijk om te zien.

Ze heeft het uit eindelijk uit gemaakt omdat ze er niet zo goed mee om kon gaan dat ik wel is met meisjes praatte op Facebook, (waar ik vroegah veel mee om ging, geen ex'n ofzo en denk aan tips over computers, dat soort zaken), en het liefst wou ze dat ik er helemaal mee stopte maar dat vond ik zelf te ver gaan. Ze had blijkbaar ook me msn history gelezen en gezien dat ik met een oude vriendin een beetje had geflirt op een plagerige manier. Misschien niet een handige actie van mij maar ik zag er op dat moment blijkbaar te weinig kwaad in :). Al ben ik wel blij dat ik Facebook/mijn vrienden niet echt heb op gegeven voor haar. Het blijkt nu wel dat ik meer aan hun, dan aan haar heb.

Ze zat hier al een tijdje mee blijkbaar en ik krijg steeds meer het idee dat ze alleen maar het weekje New York heeft afgewacht om me daarna te dumpen, al zit hier nog wat maanden tussen.

Het zal wel niet zo zijn hoor, maar zo voelt het nu even. Ach ik schakel gewoon terug naar me eigen ding doen, geen contact hebben en vooral proberen door te gaan.
The cake is a lie!
pi_89842439
@ Royal : tsja, er is helemaal niets meer, ik verwacht ook totaal niet dat ze ineens zoiets zegt tegen mij tijdens zo' n gesprek...

Wat ik nu gewoon weet, is dat het extreem ongezond is, om een ''ongelijke'' relatie te beginnen. Een gezonde relatie hoort in mijn ogen tot stand te komen door nagenoeg evenveel inzet van beide partijen.
Mijn ex begon mij vanuit het niets te sms' en, terwijl ze mijn nummer niet had. Ik stuurde vaak niets terug, was afstandelijk en totaal niet op zoek of uberhaupt aan het nadenken over een relatie...

Toch is het er uiteinderlijk van gekomen, omdat zij maar door bleef gaan met proberen, en ik eigenlijk dacht van '' ach, wat maakt het ook uit, dan ben ik eindelijk af van die status van eeuwig vrijgezel, en ik wil wel eens weten wat het is''.
Die instelling heb ik tegenover haar ook heel lang gehad, maar ben wel degelijk veel gevoelens voor haar gaan krijgen. Toch kon ik door mijn manier van denken, haar niet geven wat ze van mij verwachtte.
Een relatie waarin de een heel graag wil, terwijl de ander heel nonchalant een oppervlakkig blijft is inderdaad heel pijnlijk voor de eerstgenoemde partij, in ons geval mijn ex.
Anderzijds is het daardoor des te moeilijker voor mij om nu te accepteren, dat de rollen omgedraaid zijn nu.

Soms komt er wel eens de foute gedachte in mij hoofd van '' Jij wou me toen zo graag, en ik heb het met je geprobeerd, nu zijn de rollen andersom en zou je mij eigenlijk ook nog een kans moeten geven''. Dit slaat natuurlijk nergens op...

@ Goofy: Dit heb je vaker geadviseerd, en ergens heb je wel gelijk. Al lijkt het de afgelopen 2 dagen weer totaal niet zo, maar het gaat met pieken en dalen. De pieken worden steeds langer, en de dalen steeds korter..

Het heeft er denk ik ook een beetje mee te maken, dat ik me de laatste tijd niet zo gewild voel bij de dames, hetgeen me onzeker maakt. Als ik me dan bedenk dat zelfs een meisje mij ooit zo graag wou, nu 0.0 behoefte aan contact met mij, voel ik me wel eens waardeloos...
Vooral als ik zie dat sommige vrienden en huisgenoten van mij het ene na het andere meisje mee naar huis nemen denk ik wel eens wat doe ik fout? Al ben ik zelf ook veel te preuts voor dergelijk gedrag...
  zondag 12 december 2010 @ 19:00:49 #9
189961 ex
aperture science
pi_89842554
Wat je fout doet? Heel simpel.. Uitstraling.

Je voelt je rot, je voelt je minderwaardig en dit straal je ook onbewust uit. Het leek bij mij ook zo of ik de eerste 2 maanden nadat het uit was van niemand aandacht kreeg.

Nu What'sApp ik me helemaal de pleuris en lachen er veel meiskes op straat naar me :). Dat ik er nog geen behoefte aan hebt maakt me uitstraling alleen nog maar beter geloof ik.

Nogmaals dit veranderd vanzelf, als jij positiever gaat denken!
The cake is a lie!
pi_89843386
Is het normaal als je voor iemand altijd een speciaal plekje in je hart bewaart? Ookal ben je intussen in een nieuwe relatie?

Gewoon een vraag... als ik straks misschien in een nieuwe relatie belandt, zal ik toch altijd een zwak hebben voor m'n ex. We kennen elkaar al zolang en hebben zoveel meegemaakt dat je toch een plekje in je hart voor haar houdt. ALthans, ik heb er ervaring mee en wil dus weten of dit normaal is.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89843975
quote:
Op zondag 12 december 2010 19:24 schreef Neo-Mullen het volgende:
Is het normaal als je voor iemand altijd een speciaal plekje in je hart bewaart? Ookal ben je intussen in een nieuwe relatie?

Gewoon een vraag... als ik straks misschien in een nieuwe relatie belandt, zal ik toch altijd een zwak hebben voor m'n ex. We kennen elkaar al zolang en hebben zoveel meegemaakt dat je toch een plekje in je hart voor haar houdt. ALthans, ik heb er ervaring mee en wil dus weten of dit normaal is.
Ligt aan wat voor soort relatie je hebt gehad en hoe het is afgesloten. Was je bijv. nog erg verliefd toen het uitging dan zal je altijd wel speciale gevoelens hebben. Ben je bedrogen, dan weer eerder negatieve gevoelens. Het is alleen niet echt eerlijk tov. het meisje waar je nu mee bent, alleen zolang je er niets mee doet is er niets aan de hand. Er zijn mensen die hun huidige partner compleet laten vallen zodra een ex opeens weer opduikt, dat is wel erg zuur dan.
pi_89844266
Ok.. Ik keek weer op haar hyves.. En dat had ik niet moeten doen. Gaan ze van de week naar een huis kijken :| Echt niet te geloven!

Shit, kut, nu kan ik nergens anders meer aan denken..
pi_89844301
Het kan ook complexer: ;)

Mijn ex wou het om een bizarre beschuldiging uithebben. Nadat ik een paar keer getracht heb het 'goed' te krijgen heb ik nu zoiets van "ok, de spullen terug bij wie ze horen" en nu werkt diezelfde ex alles tegen om de laatste verbindingen met elkaar door te snijden. Ze weigert elk contact en drukt me meteen weg als ik bel, beantwoord geen sms of mail e.d. terwijl haar halve inboedel bij mij in opslag staat...

Tja...ik was wel gek op haar maar begin inmiddels een hekel aan haar manipulaties te krijgen.
Als de wereld een groot vraagteken voor je is ?
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 19:48:58 #14
189961 ex
aperture science
pi_89844308
Oef, dat lijkt me best een klap.. Ga hardlopen, wandelen iets in die richting!
The cake is a lie!
  zondag 12 december 2010 @ 19:50:10 #15
189961 ex
aperture science
pi_89844358
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:48 schreef Wanderingwhy het volgende:
Het kan ook complexer: ;)

Mijn ex wou het om een bizarre beschuldiging uithebben. Nadat ik een paar keer getracht heb het 'goed' te krijgen heb ik nu zoiets van "ok, de spullen terug bij wie ze horen" en nu werkt diezelfde ex alles tegen om de laatste verbindingen met elkaar door te snijden. Ze weigert elk contact en drukt me meteen weg als ik bel, beantwoord geen sms of mail e.d. terwijl haar halve inboedel bij mij in opslag staat...

Tja...ik was wel gek op haar maar begin inmiddels een hekel aan haar manipulaties te krijgen.
Klinkt herkenbaar.. Ik zou de spullen in een aparte opslag zetten of bij een vriend/ouders van haar of een eind datum stellen. Die zooi kan je echt lang achtervolgen -.-
The cake is a lie!
pi_89844378
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:47 schreef J0ycie88 het volgende:
Ok.. Ik keek weer op haar hyves.. En dat had ik niet moeten doen. Gaan ze van de week naar een huis kijken :| Echt niet te geloven!

Shit, kut, nu kan ik nergens anders meer aan denken..
Samen klagen? ;)
Strek je eens uit !
pi_89844403
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 18:44 schreef goofy_goober het volgende:
Ik zou toch maar eens een psycholoog inschakelen Bartinhoo, dat je je zo lang vast blijft houden aan iets wat er niet meer is. Voor de buitenwereld ben je misschien verder gegaan, maar innerlijk schiet het nog niet echt op zo te lezen.
Heb jij aandelen in de psychologie ofzo? :P

Mooi nummer
pi_89844637
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef ex het volgende:
Klinkt herkenbaar.. Ik zou de spullen in een aparte opslag zetten of bij een vriend/ouders van haar of een eind datum stellen. Die zooi kan je echt lang achtervolgen -.-
Daar heb je de kern van het probleem. Ze doet er niets aan om het op te lossen maar ik wens geen kosten te maken voor haar spul. Een einddatum is al gesteld en gepasseerd en haar familie wil erbuiten blijven want die snapt ook wel dat ze op hol geslagen is. (ze geven mij gelijk maar het is haar familie....)

Ik denk er over om de Kringloop maar langs te laten komen; kan ik misschien nog wat studenten blij maken? ;)
Strek je eens uit !
pi_89844800
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 19:50 schreef Wanderingwhy het volgende:

[..]

Samen klagen? ;)
En gisteren komt ze klagen van "Hij loopt zo hard van stapel.." Dat wil ik niet.. Och fuck it.
Word weer een lekker nachtje.. JOEHOE!

Ik moet me er niet druk om maken ik wil hem niet.. Maar waarom trek ik het me wel aan?
pi_89844956
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:
En gisteren komt ze klagen van "Hij loopt zo hard van stapel.." Dat wil ik niet.. Och fuck it.
Word weer een lekker nachtje.. JOEHOE!

Ik moet me er niet druk om maken ik wil hem niet.. Maar waarom trek ik het me wel aan?
Wil je geen "JOEHOE" roepen, dat deed mijn ex ook altijd... :)

Je trekt het je om dezelfde reden aan als ik; je voelt je gekrenkt in je vertrouwen.
Strek je eens uit !
pi_89844993
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:00 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Word weer een lekker nachtje..

Weggehaald..

T kind is 18.. Hij bijna 25.. Oh ik hem me toch een partij zin om te schelden..
pi_89845216
Een kind van 18 die een huis gaat kopen samen met een vreemdganger? Mmhh...daar wil ik geen hypotheek aan verstrekken.

Een huis hoef ik gelukkig niet meer te kopen, alleen nog een vrouw die niet zo loopt te schelden (dank je voor het weghalen ;) )

Schelden lucht heel erg op kan ik je vertellen, maar je krijgt er wel een droge keel van.
Strek je eens uit !
  zondag 12 december 2010 @ 20:13:43 #23
189961 ex
aperture science
pi_89845347
Wat is het trouwens toch fijn he, zo'n topic om in te zeiken? Het lucht bij mij heerlijk op.. Na me lange post van een uurtje geleden gaat het alweer wat beter.

Ik heb wat chille plannen voor morgen avond gemaakt en heb denk ik een manier gevonden om zo'n 300,- per maand te gaan besparen op me vaste lasten. Ik vind ze namelijk idioot hoog voor mijn leeftijd/omgeving.
The cake is a lie!
pi_89845374
Je gaat in een doos wonen?
Strek je eens uit !
pi_89845399
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:10 schreef Wanderingwhy het volgende:
Een kind van 18 die een huis gaat kopen samen met een vreemdganger? Mmhh...daar wil ik geen hypotheek aan verstrekken.

Een huis hoef ik gelukkig niet meer te kopen, alleen nog een vrouw die niet zo loopt te schelden (dank je voor het weghalen ;) )

Schelden lucht heel erg op kan ik je vertellen, maar je krijgt er wel een droge keel van.
Gelukkig scheld ik in mezelf.. Anders moet ik weer een verklaring afleggen bij mijn ouders en daar heb ik geen zin in..

Ja ze wilt een huis kopen/huren met de jongen die is vreemdgegaan waar ze nog geen 2 maanden wat mee heeft en die leuk seksueel msncontact heeft met andere meiden.. In een andere stad.. Echt niet gezond.. En dan bij mij komen klagen.. En vooral dat laatste. Hoe dom kun je zijn..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')