Heb je geen bindingen hier dan? Dingen zoals werk/opleiding enz?quote:Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
Ben alweer een jaar vrijgezel en mn sociale leven is nog steeds slecht. Vrienden hebben geen tijd druk met werk kinderen enz. Mn ex gaat veel feestjes af met vriendinnen die wel vrijgezel zijn en volgens mij heeft ze het best naar dr zin. ik zit weer op zaterdagavond thuis bleeeeghh. Zit echt muurvast voor mn gevoel..![]()
Duss ik vertrek naar het buitenland voor een tijd kan niet snel genoeg vertrekken!
Jawel heb ook wel sociaal leven maar niet zoals het was. Werk heb ik maar dat is nu tijdelijk omdat ik naar het buitenland ga. Komt er op neer als ik wat wil gaan doen moet je het met veel moiete en erg lang van te voren gaan plannen. Maar denk dat het wel iets waar meer vrijgezelle last van hebben als iedereen om je heen samenwoont en aan kinderen begint. Zie het verder niet somber in ook maar irritant is het welquote:Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Heb je geen bindingen hier dan? Dingen zoals werk/opleiding enz?
Dit is dus precies hoe ik mezelf de afgelopen dagen wil omschrijven... ik zocht echt achter elk woord iets en was echt paranoidequote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bombshell het volgende:
Erg zou zijn als je dr achter kwam dat ze met iemand gezoend had ofzo.. Ik zat op een gegeven moment echt dwangmatig dr hyves te controleren werd dr beetje overspannen van zelfs. Bij elke keer als ze was wezen stappen en dr stond een knipoog van dr vriendinnen spookte door mn hoofd dat ze iets met een ander had gedaan. Nu kan ik dr gewoon weer op kijken eigenlijk haha je kan echt paranoia woden door zulke dingen soms.
Mja dat is in principe vrij normaal als het net uit is, deed ik ook..quote:Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bombshell het volgende:
Erg zou zijn als je dr achter kwam dat ze met iemand gezoend had ofzo.. Ik zat op een gegeven moment echt dwangmatig dr hyves te controleren werd dr beetje overspannen van zelfs. Bij elke keer als ze was wezen stappen en dr stond een knipoog van dr vriendinnen spookte door mn hoofd dat ze iets met een ander had gedaan. Nu kan ik dr gewoon weer op kijken eigenlijk haha je kan echt paranoia woden door zulke dingen soms.
Ik zou er inderdaad niet op ingaan, heel verstandig van je maar zeg dat dan gewoon even. Denk dat dat toch wel handig dat ze weet waar ze aan toe is.quote:Op zondag 12 december 2010 10:17 schreef ex het volgende:
Hmm krijg net een mailtje dat ze haar shit van zolder wil afhalen vandaag. Weinig behoefte aan eigenlijk, ze had 3 maanden de tijd nu zeg ik maandag dat ik haar nooit meer wil zien/spreken en nu moet het ineens vandaag.
Fok it, ik reageer er ook gewoon niet op. Natuurlijk heeft ze recht op haar spullen maar ik kan me niet voorstellen dat ze die spontaan nodig heeft op het moment dat ik zeg naar nooit meer te willen zien.. Ze zoekt het maar even uitKomt wel over een week of 2/3 als ik niet meer zo boos ben.
Vrouwen hebben dat ook.. Ik heb ook heel vaak op de sites van mijn ex rondgeneusd.. En bij meiden waar hij wel eens wat naar stuurde.. Op die manier ben ik er ook achter gekomen dat hij vreemd is gegaan.. En flink wat pikant msncontact had met andere meiden..quote:Op zondag 12 december 2010 08:33 schreef ennudan het volgende:
dat dwangmatig controleren en met een kloppend hart kijken wat er op die sites en profielen allemaal staat is inderdaad heel herkenbaar.... je vraagt je bij alles of wat er achter zit en of het iets te betekenen heeft....
Ik vraag me dan af of vrouwen dat ook zo hebben?
Ik weet gewoon dat die ex van mij heel veel op internet en allerlei soorten sites en spelletjes zit (verklaart ook al dat gecam etc) en ik krijg soms echt het idee dat ze dingen op haar msn zet (het enige waar ik nog wel eens mee bezig wil zijn) om een reactie van mij uit te lokken....omdat ze weet dat ik dat kan zien.
Zo zet ze er vorige week zaterdag op maar vanavond heb ik hoofdpijn.... zo van ik ga lekker stappen... nou goed en wat er gebeurde toen ik haar tegen kwam in de kroeg weten jullie....
De keer daarvoor ... i drink to seperate body and mind... en gister weer het zit allemaal tussen de oren.... ik reageer er niet meer op (bedankt voor het advies hier) maar ergens stoort het me wel. wat wil je nou?? een reactie uit lokken... aandacht?? ik heb en beetje het gevoel dat het voor haar vooral dat is... aandacht....
ze is altijd wel aandachtsgeil geweest en wil ook altijd complimenten en bevestiging van andere... en eerlijk gezegd waar is dat als vrouw nou makkelijker halen als op een spelletje met allemaal gefrustreerde tienermannen met gierende hormonen (sorry voor de generalisatie)....
Gatver ik wil hier van af....
Het is inderdaad wat hierboven ook al wordt gezegd door @ex etc je moet je prioriteiten verleggen en voor je eigen leven gaan kiezen. zelf bepalen wat je wilt en een deel van je eigen waarde terug vinden.... nooit gedacht dat een relatie dit met me kon doen...
Goeie oplossing!quote:Op zondag 12 december 2010 10:26 schreef ex het volgende:
Ja ach, ik kan ook simpel wel de zolder voor haar van het slot draaien, en de beneden deur open "buzzen" als ze aanbelt. Dan hoef ik haar helemaal niet te zien. Dan draai ik hem zelf om 5 uur wel op slot.
Ik ga zo lang wandelen met de hond, zodat ik de komende 4 uur het huis niet uit hoeft en dan mag ze het dan komen ophalen. Wel zo eerlijk ook voor haar ik snap best dat ze haar zooi terug wilt.
edit: zo gemaild dat ze tussen 1 en 4 haar zooi op kan halen, ik heb alle 12 afleveringen van Boardwalk Empire klaar staan en die zet ik lekker aan.
Succes!quote:Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef ex het volgende:
Vond ik ook!, dus nu maar even flink wandelen met me hond
Hier heb je gelijk inquote:Op zondag 12 december 2010 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Het maakt je ongelukkig als je dingen leest die je niet wilt lezen!
Dat laatste stuk is wel goed dat je daar zo over denkt. Vind ik knap.. Zou inderdaad niet helemaal eerlijk zijn..quote:Op zondag 12 december 2010 11:19 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Hier heb je gelijk inGisteren een tijdje getwijfeld, om na een flinke tijd weer eens op haar hyves te gaan kijken. Ik vond het niet ''gezond'' om zo lang iets te negeren dat er wel is....
Heb helaas de verkeerde keuze gemaakt, want ondanks dat ik geen erge dingen heb gelezen, zat ze gisteravond wel weer de hele avond in mijn hoofd, en heb ik vannacht een droom over haar gehad die net echt leek, dus voel me nu even super kut...
Heb het idee dat het er ook heel sterk mee te maken heeft of ik op mijn kamer ben in amsterdam, of zoals nu thuis bij mijn ouders. Dan lijkt het veel erger allemaal, denk dat ik zo maar weer terug ga....
Ben er nu wel achter, dat ik absoluut nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, en daar eigenlijk ook nog helemaal geen zin in heb... Noem me een aansteller bijna een half jaar nadat de relatie uitging, maar mijn gevoelens voor mijn ex zijn simpelweg gewoon nog te groot, dat is niet eerlijk voor die nieuwe meid
Ach, opzich aardig bedoeld van die meid natuurlijk, best ''grappig'' dat jullie contact hebben overigens!quote:Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Dat laatste stuk is wel goed dat je daar zo over denkt..
Wel fijn dat dat opzich lukt.. Ook fijn voor je ouders.. Maar het is wel logisch dat je bij hun je pijn laat zien, want zij staan het dichtste bij je!quote:Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef Bartinhoo het volgende:
[..]
Ach, opzich aardig bedoeld van die meid natuurlijk, best ''grappig'' dat jullie contact hebben overigens!
En van die verjaardag, kan me best voorstellen dat je daar tegenop ziet, ik merk zelf ook dat ik me vaak ongemakkelijk voel tussen stelletjes, terwijl ik dat voor mijn relatie nooit had...
Tja naar amsterdam gaan helpt me daadwerkelijk om beter te voelen. Ik woonde daar nog niet, toen ik met mijn ex had, dus ik denk dat het leven daar voor mij een soort van ''synoniem'' staat voor een nieuw leven, en als ik hier thuis kom op mijn oude kamer, daar liggen weer allerlei herrinneringen aan mijn ex..
Ik moet wel echt oppassen dat ik hierdoor mezelf wel in controle hou. De afgelopen weken erg veel gezeurd en vervelend geweest thuis, tot groot verdriet van mn ouders. Ze zagen me al een stuk minder, en de dagen die ik thuis kwam, was ik erg chagrijnig en snel geirriteerd.
In principe doe ik dan hetzelfde ( afreageren, mensen behandelen op een manier die ze niet verdienen) bij mijn ouders en zusjes, als dat ik deed bij mijn ex. Dit wil ik niet, ik wil echt veranderen. Dit weekend had ik mezelf voorgenomen om het echt goed aan te pakken, en tot nu toe lukt het allemaal goed al moet ik mezelf er echt toe zetten...
Wat ik me wel afvraag, wat is dan precies de reden van die meid dat ze contact met jou zoekt? Vind het best vreemd namelijk...quote:Op zondag 12 december 2010 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Wel fijn dat dat opzich lukt.. Ook fijn voor je ouders.. Maar het is wel logisch dat je bij hun je pijn laat zien, want zij staan het dichtste bij je!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |