abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89811470
Ben alweer een jaar vrijgezel en mn sociale leven is nog steeds slecht. Vrienden hebben geen tijd druk met werk kinderen enz. Mn ex gaat veel feestjes af met vriendinnen die wel vrijgezel zijn en volgens mij heeft ze het best naar dr zin. ik zit weer op zaterdagavond thuis bleeeeghh. Zit echt muurvast voor mn gevoel.. }:|
Duss ik vertrek naar het buitenland voor een tijd kan niet snel genoeg vertrekken!
  zaterdag 11 december 2010 @ 19:43:35 #277
301168 goofy_goober
knucklehead mcspazatron
pi_89811515
Zoek nieuwe vrienden! ^O^
why didn't the kid see the pirate movie? because it was rated Aarrh!
pi_89811849
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:42 schreef Bombshell het volgende:
Ben alweer een jaar vrijgezel en mn sociale leven is nog steeds slecht. Vrienden hebben geen tijd druk met werk kinderen enz. Mn ex gaat veel feestjes af met vriendinnen die wel vrijgezel zijn en volgens mij heeft ze het best naar dr zin. ik zit weer op zaterdagavond thuis bleeeeghh. Zit echt muurvast voor mn gevoel.. }:|
Duss ik vertrek naar het buitenland voor een tijd kan niet snel genoeg vertrekken!
Heb je geen bindingen hier dan? Dingen zoals werk/opleiding enz?
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89812110
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 19:51 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Heb je geen bindingen hier dan? Dingen zoals werk/opleiding enz?
Jawel heb ook wel sociaal leven maar niet zoals het was. Werk heb ik maar dat is nu tijdelijk omdat ik naar het buitenland ga. Komt er op neer als ik wat wil gaan doen moet je het met veel moiete en erg lang van te voren gaan plannen. Maar denk dat het wel iets waar meer vrijgezelle last van hebben als iedereen om je heen samenwoont en aan kinderen begint. Zie het verder niet somber in ook maar irritant is het wel
  zaterdag 11 december 2010 @ 20:37:59 #280
189961 ex
aperture science
pi_89813430
Ja ach herkenbaar.. Ik probeer 2 avonden per week wat leuks te doen met vrienden maar geniet ook van die 5 avonden rust moet ik eerlijk zeggen :).

Hoe is dat bij jullie trouwens, hoe kijken jullie nu naar de toekomst? Ik heb al besloten dat ik een flinke tijd geen vriendin wil, omdat ik aan wat dingen wil werken die ik in deze relatie fout deed. Ook wil ik nog flink wat afvallen en me eigen bedrijfje nog groter maken. Ik heb me prioriteiten dus flink verlegd doordat me relatie over is gegaan.

Merken jullie daar wat van? Het viel mij vanavond ineens op :).
The cake is a lie!
pi_89814143
Heb dat ook wel.. ga eerst reizen dat had ik anders ook nooit gedaan. En het heeft me ook wel doen inzien dat ik wat meer van mn leven moet gaan maken. Meer een positieve houding aannemen. Als ik terug ben wil ik ook me meer op werk gaan richten en meer sociale activiteiten ondernemen.
pi_89814568
Pff net weer even op de hyves gekeken van mijn ex na 2 maanden...

Wou het eigenlijk niet meer doen, maar na zo' n lange periode van ''negeren'' , wist ik eigenlijk even niet wat gezonder was in mijn situatie. Doen alsof iets dat bestaat niet meer bestaat, of andersom...

Zat echt met een rood hoofd en een kloppend hart achter de computer, dus zo ''klaar'' ben ik er nu ook weer niet mee denk ik :P

Gelukkig niets ergs gezien, al moet ik me ook afvragen wat ''erg'' dan precies zou zijn... Eigenlijk mag (en wil) ik mannelijke krabbels helemaal niet meer erg vinden....
pi_89815129
Erg zou zijn als je dr achter kwam dat ze met iemand gezoend had ofzo.. Ik zat op een gegeven moment echt dwangmatig dr hyves te controleren werd dr beetje overspannen van zelfs. Bij elke keer als ze was wezen stappen en dr stond een knipoog van dr vriendinnen spookte door mn hoofd dat ze iets met een ander had gedaan. Nu kan ik dr gewoon weer op kijken eigenlijk haha je kan echt paranoia woden door zulke dingen soms.
pi_89815581
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bombshell het volgende:
Erg zou zijn als je dr achter kwam dat ze met iemand gezoend had ofzo.. Ik zat op een gegeven moment echt dwangmatig dr hyves te controleren werd dr beetje overspannen van zelfs. Bij elke keer als ze was wezen stappen en dr stond een knipoog van dr vriendinnen spookte door mn hoofd dat ze iets met een ander had gedaan. Nu kan ik dr gewoon weer op kijken eigenlijk haha je kan echt paranoia woden door zulke dingen soms.
Dit is dus precies hoe ik mezelf de afgelopen dagen wil omschrijven... ik zocht echt achter elk woord iets en was echt paranoide ;( Je maakt jezelf alleen maar mee kapot, want je kunt er toch niets aan veranderen...

Mensen zijn complexe wezens met al hun emoties. Dieren zouden nooit zolang gevoel voor iets hebben. Wat moet dat toch een fijn leven zijn :P
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89817276
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 21:26 schreef Bombshell het volgende:
Mja dat is in principe vrij normaal als het net uit is, deed ik ook..

Maar inmiddels is het al een half jaar uit tussen ons, hebben we elkaar de laatste 3 maanden hooguit 3 keer gesproken, zijn we gewoon beiden verder gegaan met ons leven...

Zij heeft ongetwijfeld dingen gedaan met jongens, ik ook met meisjes, heb zelfs al ''bijna'' en nieuwe vriendin, enige punt dat daartoe nog in de weg staat, is mijn eigen twijfel of ik het zelf wel wil...

Wat ik daarmee bedoel, de afstand tussen mij en mijn ex is zo enorm groot, denk dat je niet vaak meemaakt dat 2 mensen die een relatie hebben gehad zo snel en veel afstand van elkaar nemen. ( tenzij de een in timboktoe oid woont, maar wij wonen nagenoeg in hetzelfde dorp ) .

Juist daarom vind ik het raar, dat ik nog altijd met een kloppend hart achter de computer zit vol spanning wanneer ik haar hyves ga bekijken. We hebben beiden zo' n ander leven gekregen, waarin we 0.0 % meer deel uitmaken... Zou er toch niet meer mee moeten zitten zou je denken...
pi_89818822
Bij mij kwam het eigenlijk pas na drie maanden ongeveer dat ik het erg vond.. in het begin had ik het helemaal niet. Maarjah zo ben ik een beetje net doen alsof het er niet is en dan vervolgens kan je er niet meer omheen en krijg je die klap keihard in je gezicht..
  zondag 12 december 2010 @ 08:33:24 #287
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89825345
dat dwangmatig controleren en met een kloppend hart kijken wat er op die sites en profielen allemaal staat is inderdaad heel herkenbaar.... je vraagt je bij alles of wat er achter zit en of het iets te betekenen heeft....
Ik vraag me dan af of vrouwen dat ook zo hebben?
Ik weet gewoon dat die ex van mij heel veel op internet en allerlei soorten sites en spelletjes zit (verklaart ook al dat gecam etc) en ik krijg soms echt het idee dat ze dingen op haar msn zet (het enige waar ik nog wel eens mee bezig wil zijn) om een reactie van mij uit te lokken....omdat ze weet dat ik dat kan zien.
Zo zet ze er vorige week zaterdag op maar vanavond heb ik hoofdpijn.... zo van ik ga lekker stappen... nou goed en wat er gebeurde toen ik haar tegen kwam in de kroeg weten jullie....
De keer daarvoor ... i drink to seperate body and mind... en gister weer het zit allemaal tussen de oren.... ik reageer er niet meer op (bedankt voor het advies hier :) ) maar ergens stoort het me wel. wat wil je nou?? een reactie uit lokken... aandacht?? ik heb en beetje het gevoel dat het voor haar vooral dat is... aandacht....
ze is altijd wel aandachtsgeil geweest en wil ook altijd complimenten en bevestiging van andere... en eerlijk gezegd waar is dat als vrouw nou makkelijker halen als op een spelletje met allemaal gefrustreerde tienermannen met gierende hormonen (sorry voor de generalisatie)....

Gatver ik wil hier van af....

Het is inderdaad wat hierboven ook al wordt gezegd door @ex etc je moet je prioriteiten verleggen en voor je eigen leven gaan kiezen. zelf bepalen wat je wilt en een deel van je eigen waarde terug vinden.... nooit gedacht dat een relatie dit met me kon doen...
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  zondag 12 december 2010 @ 10:17:29 #288
189961 ex
aperture science
pi_89826024
Hmm krijg net een mailtje dat ze haar shit van zolder wil afhalen vandaag. Weinig behoefte aan eigenlijk, ze had 3 maanden de tijd nu zeg ik maandag dat ik haar nooit meer wil zien/spreken en nu moet het ineens vandaag.

Fok it, ik reageer er ook gewoon niet op. Natuurlijk heeft ze recht op haar spullen maar ik kan me niet voorstellen dat ze die spontaan nodig heeft op het moment dat ik zeg naar nooit meer te willen zien.. Ze zoekt het maar even uit :) Komt wel over een week of 2/3 als ik niet meer zo boos ben.
The cake is a lie!
pi_89826072
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:17 schreef ex het volgende:
Hmm krijg net een mailtje dat ze haar shit van zolder wil afhalen vandaag. Weinig behoefte aan eigenlijk, ze had 3 maanden de tijd nu zeg ik maandag dat ik haar nooit meer wil zien/spreken en nu moet het ineens vandaag.

Fok it, ik reageer er ook gewoon niet op. Natuurlijk heeft ze recht op haar spullen maar ik kan me niet voorstellen dat ze die spontaan nodig heeft op het moment dat ik zeg naar nooit meer te willen zien.. Ze zoekt het maar even uit :) Komt wel over een week of 2/3 als ik niet meer zo boos ben.
Ik zou er inderdaad niet op ingaan, heel verstandig van je maar zeg dat dan gewoon even. Denk dat dat toch wel handig dat ze weet waar ze aan toe is.
pi_89826121
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 08:33 schreef ennudan het volgende:
dat dwangmatig controleren en met een kloppend hart kijken wat er op die sites en profielen allemaal staat is inderdaad heel herkenbaar.... je vraagt je bij alles of wat er achter zit en of het iets te betekenen heeft....
Ik vraag me dan af of vrouwen dat ook zo hebben?
Ik weet gewoon dat die ex van mij heel veel op internet en allerlei soorten sites en spelletjes zit (verklaart ook al dat gecam etc) en ik krijg soms echt het idee dat ze dingen op haar msn zet (het enige waar ik nog wel eens mee bezig wil zijn) om een reactie van mij uit te lokken....omdat ze weet dat ik dat kan zien.
Zo zet ze er vorige week zaterdag op maar vanavond heb ik hoofdpijn.... zo van ik ga lekker stappen... nou goed en wat er gebeurde toen ik haar tegen kwam in de kroeg weten jullie....
De keer daarvoor ... i drink to seperate body and mind... en gister weer het zit allemaal tussen de oren.... ik reageer er niet meer op (bedankt voor het advies hier :) ) maar ergens stoort het me wel. wat wil je nou?? een reactie uit lokken... aandacht?? ik heb en beetje het gevoel dat het voor haar vooral dat is... aandacht....
ze is altijd wel aandachtsgeil geweest en wil ook altijd complimenten en bevestiging van andere... en eerlijk gezegd waar is dat als vrouw nou makkelijker halen als op een spelletje met allemaal gefrustreerde tienermannen met gierende hormonen (sorry voor de generalisatie)....

Gatver ik wil hier van af....

Het is inderdaad wat hierboven ook al wordt gezegd door @ex etc je moet je prioriteiten verleggen en voor je eigen leven gaan kiezen. zelf bepalen wat je wilt en een deel van je eigen waarde terug vinden.... nooit gedacht dat een relatie dit met me kon doen...
Vrouwen hebben dat ook.. Ik heb ook heel vaak op de sites van mijn ex rondgeneusd.. En bij meiden waar hij wel eens wat naar stuurde.. Op die manier ben ik er ook achter gekomen dat hij vreemd is gegaan.. En flink wat pikant msncontact had met andere meiden..
En soms doe ik het nog steeds wel, maar je kunt het echt het beste niet doen. Het maakt je ongelukkig als je dingen leest die je niet wilt lezen!

En @ex: Groot gelijk dat je er even niet op reageert, als jij het idee hebt dat je het op dit moment niet aankan moet je dat ook niet doen. Is het geen optie om een vriend ofzo even op je huis te laten passen en dat ze dan de spullen ophaalt? Dan hoef je die confrontatie met haar niet aan? En ben je wel van haar "waarschijnlijke" gezeur af dat ze de spullen wilt hebben.
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  zondag 12 december 2010 @ 10:26:09 #291
189961 ex
aperture science
pi_89826150
Ja ach, ik kan ook simpel wel de zolder voor haar van het slot draaien, en de beneden deur open "buzzen" als ze aanbelt. Dan hoef ik haar helemaal niet te zien. Dan draai ik hem zelf om 5 uur wel op slot.

Ik ga zo lang wandelen met de hond, zodat ik de komende 4 uur het huis niet uit hoeft en dan mag ze het dan komen ophalen. Wel zo eerlijk ook voor haar ik snap best dat ze haar zooi terug wilt :).

edit: zo gemaild dat ze tussen 1 en 4 haar zooi op kan halen :), ik heb alle 12 afleveringen van Boardwalk Empire klaar staan en die zet ik lekker aan.
The cake is a lie!
pi_89826320
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:26 schreef ex het volgende:
Ja ach, ik kan ook simpel wel de zolder voor haar van het slot draaien, en de beneden deur open "buzzen" als ze aanbelt. Dan hoef ik haar helemaal niet te zien. Dan draai ik hem zelf om 5 uur wel op slot.

Ik ga zo lang wandelen met de hond, zodat ik de komende 4 uur het huis niet uit hoeft en dan mag ze het dan komen ophalen. Wel zo eerlijk ook voor haar ik snap best dat ze haar zooi terug wilt :).

edit: zo gemaild dat ze tussen 1 en 4 haar zooi op kan halen :), ik heb alle 12 afleveringen van Boardwalk Empire klaar staan en die zet ik lekker aan.
Goeie oplossing!
  zondag 12 december 2010 @ 10:38:36 #293
189961 ex
aperture science
pi_89826356
Vond ik ook!, dus nu maar even flink wandelen met me hond :D
The cake is a lie!
pi_89826457
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:38 schreef ex het volgende:
Vond ik ook!, dus nu maar even flink wandelen met me hond :D
Succes!
pi_89826892
Pff sprak haar gister, of eigenlijk vannacht, weer na een paar weken geleden ruzie gehad te hebben. Moesten er allebei wel een beetje om lachen en zij kwam ook naar mij toe. (wat naar mijn mening ook terecht was)
Toch voel ik me nog steeds gigantisch aangetrokken door haar. Komt misschien ook door de tijd van het jaar.
Als ik rationeel ben zit er voor ons echt geen toekomst meer in maar op de één of andere manier blijft dat gevoel wat ik voor haar heb toch heel erg en ben ik ook nog niemand tegen gekomen die kwa karakter aan haar kan tippen.
pi_89826917
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:24 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Het maakt je ongelukkig als je dingen leest die je niet wilt lezen!

Hier heb je gelijk in :( Gisteren een tijdje getwijfeld, om na een flinke tijd weer eens op haar hyves te gaan kijken. Ik vond het niet ''gezond'' om zo lang iets te negeren dat er wel is....

Heb helaas de verkeerde keuze gemaakt, want ondanks dat ik geen erge dingen heb gelezen, zat ze gisteravond wel weer de hele avond in mijn hoofd, en heb ik vannacht een droom over haar gehad die net echt leek, dus voel me nu even super kut...
Heb het idee dat het er ook heel sterk mee te maken heeft of ik op mijn kamer ben in amsterdam, of zoals nu thuis bij mijn ouders. Dan lijkt het veel erger allemaal, denk dat ik zo maar weer terug ga....

Ben er nu wel achter, dat ik absoluut nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, en daar eigenlijk ook nog helemaal geen zin in heb... Noem me een aansteller bijna een half jaar nadat de relatie uitging, maar mijn gevoelens voor mijn ex zijn simpelweg gewoon nog te groot, dat is niet eerlijk voor die nieuwe meid :)
pi_89827718
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:19 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Hier heb je gelijk in :( Gisteren een tijdje getwijfeld, om na een flinke tijd weer eens op haar hyves te gaan kijken. Ik vond het niet ''gezond'' om zo lang iets te negeren dat er wel is....

Heb helaas de verkeerde keuze gemaakt, want ondanks dat ik geen erge dingen heb gelezen, zat ze gisteravond wel weer de hele avond in mijn hoofd, en heb ik vannacht een droom over haar gehad die net echt leek, dus voel me nu even super kut...
Heb het idee dat het er ook heel sterk mee te maken heeft of ik op mijn kamer ben in amsterdam, of zoals nu thuis bij mijn ouders. Dan lijkt het veel erger allemaal, denk dat ik zo maar weer terug ga....

Ben er nu wel achter, dat ik absoluut nog niet toe ben aan een nieuwe relatie, en daar eigenlijk ook nog helemaal geen zin in heb... Noem me een aansteller bijna een half jaar nadat de relatie uitging, maar mijn gevoelens voor mijn ex zijn simpelweg gewoon nog te groot, dat is niet eerlijk voor die nieuwe meid :)
Dat laatste stuk is wel goed dat je daar zo over denkt. Vind ik knap.. Zou inderdaad niet helemaal eerlijk zijn..
En misschien inderdaad een goed idee om terug te gaan naar je kamer in Amsterdam, als dat voor jou helpt om je dan wat beter te voelen.

Ik heb zelf al wel gedate met een jongen, en merkte toen ook wel een beetje dat ik nog te veel met hem in mijn hoofd zat.. Maar nu 2 weken laten weet ik dat ik over mijn ex heen ben, tuurlijk zijn er nog momenten (maar vooral van kwaadheid), en hoop ik ook op nog een date met die jongen als hij terug is van vakantie.

Had gister ook een rotavond.. Ik had het meisje waar hij nu wat mee heeft uit mijn MSNlijst gegooid maar niet geblokkeerd.. Dus ze begon te praten, vroeg hoe het met me ging etc. na vorige week.. Opzich wel aardig, maar toen moest ik meteen aan horen dat hij nu zo zijn best doet.. (naja ik vond het eigenlijk nogal sneu hoe hun relatie, als je dat zo kan noemen, er nu aan toe gaat) Maar kom op dat wil ik helemaal niet weten..
Morgen moet ik ook een afspraak maken voor een soatest, en daar zie ik best tegen op.. Omdat ik hem vorig jaar rond het zelfde tijdstip heb gedaan voor hem, en ook een beetje bang voor de uitslag.. De bevestiging die ik misschien ga krijgen..

Maar goed al met al gaat het nu wel goed met me.. En ga ik door met mijn eigen leven. Gisteren naar een verjaardag geweest waarbij er veel stelletjes waren, naja eigenlijk was ik de enige die alleen was.. En dat deed me niets, terwijl ik daar ook wel een beetje tegen op zag.
pi_89828085
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 11:52 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Dat laatste stuk is wel goed dat je daar zo over denkt..
Ach, opzich aardig bedoeld van die meid natuurlijk, best ''grappig'' dat jullie contact hebben overigens!
En van die verjaardag, kan me best voorstellen dat je daar tegenop ziet, ik merk zelf ook dat ik me vaak ongemakkelijk voel tussen stelletjes, terwijl ik dat voor mijn relatie nooit had...

Tja naar amsterdam gaan helpt me daadwerkelijk om beter te voelen. Ik woonde daar nog niet, toen ik met mijn ex had, dus ik denk dat het leven daar voor mij een soort van ''synoniem'' staat voor een nieuw leven, en als ik hier thuis kom op mijn oude kamer, daar liggen weer allerlei herrinneringen aan mijn ex..
Ik moet wel echt oppassen dat ik hierdoor mezelf wel in controle hou. De afgelopen weken erg veel gezeurd en vervelend geweest thuis, tot groot verdriet van mn ouders. Ze zagen me al een stuk minder, en de dagen die ik thuis kwam, was ik erg chagrijnig en snel geirriteerd.

In principe doe ik dan hetzelfde ( afreageren, mensen behandelen op een manier die ze niet verdienen) bij mijn ouders en zusjes, als dat ik deed bij mijn ex. Dit wil ik niet, ik wil echt veranderen. Dit weekend had ik mezelf voorgenomen om het echt goed aan te pakken, en tot nu toe lukt het allemaal goed al moet ik mezelf er echt toe zetten...
pi_89828316
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:05 schreef Bartinhoo het volgende:

[..]

Ach, opzich aardig bedoeld van die meid natuurlijk, best ''grappig'' dat jullie contact hebben overigens!
En van die verjaardag, kan me best voorstellen dat je daar tegenop ziet, ik merk zelf ook dat ik me vaak ongemakkelijk voel tussen stelletjes, terwijl ik dat voor mijn relatie nooit had...

Tja naar amsterdam gaan helpt me daadwerkelijk om beter te voelen. Ik woonde daar nog niet, toen ik met mijn ex had, dus ik denk dat het leven daar voor mij een soort van ''synoniem'' staat voor een nieuw leven, en als ik hier thuis kom op mijn oude kamer, daar liggen weer allerlei herrinneringen aan mijn ex..
Ik moet wel echt oppassen dat ik hierdoor mezelf wel in controle hou. De afgelopen weken erg veel gezeurd en vervelend geweest thuis, tot groot verdriet van mn ouders. Ze zagen me al een stuk minder, en de dagen die ik thuis kwam, was ik erg chagrijnig en snel geirriteerd.

In principe doe ik dan hetzelfde ( afreageren, mensen behandelen op een manier die ze niet verdienen) bij mijn ouders en zusjes, als dat ik deed bij mijn ex. Dit wil ik niet, ik wil echt veranderen. Dit weekend had ik mezelf voorgenomen om het echt goed aan te pakken, en tot nu toe lukt het allemaal goed al moet ik mezelf er echt toe zetten...
Wel fijn dat dat opzich lukt.. Ook fijn voor je ouders.. Maar het is wel logisch dat je bij hun je pijn laat zien, want zij staan het dichtste bij je!

Ja tis best grappig he, dat ik contact had/heb met haar. Heb op een gegeven moment mijn mail adres gegeven toen ze me begon te bestormen met hyvesberichten over hoe en wat en ik het niet echt in een bericht kon verwoorden.. Misschien niet handig, maar opzich doet het me niet veel om haar te spreken.. Behalve gisteren dan.. Misschien ook naar aanleiding van die verjaardag hoor.. Dat ik me onbewust toch een beetje rot voelde.

Heb voornamelijk medelijden met haar dat ze bij een jongen blijft die nog een relatie had toen hun wat kregen.. En met andere meiden msnde (seksueel, cam) toen hun wat hadden. Ik snap gewoon niet dat je dat wilt.. Maar misschien is het haar leeftijd ik weet het niet..
pi_89834442
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 12:14 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Wel fijn dat dat opzich lukt.. Ook fijn voor je ouders.. Maar het is wel logisch dat je bij hun je pijn laat zien, want zij staan het dichtste bij je!
Wat ik me wel afvraag, wat is dan precies de reden van die meid dat ze contact met jou zoekt? Vind het best vreemd namelijk...

Tja, logisch is het natuurlijk ergens wel dat ik bij hen die emoties wat meer laat zien, maar ik moet ook beseffen dat we inmiddels een half jaar verder zijn, en soms is het gewoon zo erg dat ik hun hele weekend verziek. Vooral mijn vader moet het ontgelden, volgens mij is ie gewoon bijna bang voor mij omdat ik hem constant af loop te snauwen...

Ik wil zo helemaal niet zijn, mijn ouders doet het pijn en mezelf ook. Dit gedrag had ik tegen mijn ex, en nu tegen mijn ouders. Ze proberen me overal bij te helpen en goed te doen, ze verdienen dit gewoon niet. Ze hebben het er al best lastig mee dat 2 van de 3 kinderen binnen 2 maanden tijd het huis uit zijn, en als de een ook nog eens constant zulk gedrag vertoont wanneer hij thuis komt kan ik me goed voorstellen dat dit heel kut moet voelen....

Ik vind het gewoon vervelend, dat ik na al die maanden mijn ex nog zo erg mis. Ondanks dat mijn eigen leven eigenlijk nagenoeg perfect loopt nu. Het meest frustrerende is en blijft, dat ZIJ vorig jaar zo graag een relatie wou met MIJ. Ik had dus alle mogelijkheid om haar helemaal voor mij te winnen.

Nu zijn de rollen omgedraaid, al hoop ik soms toch nog op een nieuwe mogelijkheid. Als ze me ooit zo geweldig vond, zou het toch ooit nog kunnen dat ze ziet dat ik veranderd ben, en het weer wil proberen? HEt was haar al opgevallen dat ik was afgevallen, woon op mezelf etc etc zijn dan allemaal redenen waardoor ik soms weer ga hopen...
99.9 % onterecht overigens... het voelt gewoon zo hopeloos soms..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')