abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89980849
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

wanneer had ze die date nou? morgen toch pas?
Ja morgen inderdaad *rilt*
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89981027
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:43 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Ja morgen inderdaad *rilt*
En dan nu al in de zenuwen? Ahh...Jullie zijn zielig vanavond :'(
pi_89981123
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

En dan nu al in de zenuwen? Ahh...Jullie zijn zielig vanavond :'(
Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.
Hopelijk dat ik morgen met m'n fotografiehobby bezig kan zijn, maar ben bang dat het buiten te hard gaat sneeuwen.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89981449
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.
Hopelijk dat ik morgen met m'n fotografiehobby bezig kan zijn, maar ben bang dat het buiten te hard gaat sneeuwen.
Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?
pi_89981760
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?
We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89982193
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:

[..]

We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.
pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.
pi_89982402
Vorige week maandag mijn ex gezegd dat ik haar ook echt nooit meer hoefde te zien, ze vroeg nog even of we dan geen vrienden konden blijven maar ik heb nee gezegd omdat ik daarmee het verlangen naar haar in stand zou houden.

Voelt goed, één van de beste beslissingen van dit jaar, een heel stuk spanning valt van me af.
Als je goed roert krijg je nooit geen klontjes
pi_89982648
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:

[..]

Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslaten :(
*Knuffelt J0ycie88 ook*. Hier een lotgenoot want ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb de afgelopen week - 2 weken toch vooral goede dagen gehad. Maar gister en vandaag voel ik me toch wel rot. Alleen en eenzaam vooral. Vanochtend is er wel een vriend van me langs geweest op de koffie en dat was gezellig, maar vanmiddag en vanavond weinig aanspraak. Opzich af en toe wel lekker, alleen zijn, maar ik had vanavond liever iemand naast me op de bank gehad.

Ik merk nu wel dat de liefdesverdriet een beetje omslaat in eenzaamheid. Ook ik heb, zoals mensen hierboven al zeggen, weer contact met mijn allereerste vriendin. En dat contact is opzich niet vaak, maar als het er is bijzonder goed. Topavond gehad in de kroeg met z'n tweetjes 2 weken terug, en ze was op mijn surpriseparty voor m'n 30e verjaardag de week erop. Ze is absoluut geen rebound, maar ik kan er wel supergoed over praten met haar (ze is ook een lotgenoot, ongeveer hetzelfde meegemaakt als ik in haar relatie) en ik vind het fijn als ze bij me is. Afgelopen zaterdag zouden we samen uitgaan, althans, zij met vriendinnen en ik met vrienden. Helaas haakten mijn vrienden af en ik had geen zin om alleen tussen haar en haar vriendinnen in te gaan hangen, ben dus ook maar niet gegaan. Krijg ik de volgende dag een smsje: "ik heb je nog gezocht, toch nog bedacht?" En toen baalde ik natuurlijk wel. Maar vond die aandacht ook wel weer fijn! Heb haar die zondag nog gebeld en afgesproken dat ze me zou bellen als ze tijd had (ze heeft wisselende diensten), dan zouden we wat leuks gaan doen (kroeg, uit eten, name it) want ik heb toch een week vrij en kan dus in principe elke dag wat met haar doen.

Maar helaas, tot nu toe nog niks gehoord. En dat zijn dan weer van die momentjes dat je je eenzaam gaat voelen, zeker als je voor de 3e opeenvolgende avond alleen op de bank zit :( Terwijl ik er de afgelopen weken echt vaak op uit geweest ben... en volgens mij is dat juist het beste om over je ex heen te komen. Ik denk dat ik dit weekend maar eens ECHT ga stappen, of het nou in m'n eentje moet of niet, ik zal laveloos terugkomen :P
pi_89982947
Yup ik ga ook weers stappen en dat ik dronken wordt is één ding dat zeker is..
pi_89983371
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:

[..]

pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.
Toch wel, het heeft meer voor dan nadelen so far.
Leven kan niet altijd even leuk zijn. Morgen wordt doorbijten, maar er staan ook leuke dingen in het verschiet :)
Cuz I'm Mr. Brightside
pi_89988022
Hopen op een betere dag vandaag!

Gewoon denken aan leuke dingen :) Zaterdag heb ik "date" met een jongen.. Waar ik lekker mee kan kletsen. Weet niet hoe dat gaat voelen, maar dat zien we dan wel.
Ik moet wel beseffen dat mijn ex gewoon doorgaat met zijn leven, en dan wel in een sneltreinvaart, huisje kopen als je een maand een relatie hebt hahaha ik blijf me er over verbazen!. En ik kan dus wel stil blijven zitten, maar dat heeft ook geen zin.. Ik moet genieten, en de leuke dingen blijven doen die ik wil doen! (T voelt alleen af en toe niet goed dat ik zaterdag die "date" heb, zo stom!)

Maar goed, ff douche, gezellig naar de tandarts en dan een dagje werken!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 16 december 2010 @ 09:24:33 #262
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989222
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Hopen op een betere dag vandaag!

Gewoon denken aan leuke dingen :) Zaterdag heb ik "date" met een jongen.. Waar ik lekker mee kan kletsen. Weet niet hoe dat gaat voelen, maar dat zien we dan wel.
Ik moet wel beseffen dat mijn ex gewoon doorgaat met zijn leven, en dan wel in een sneltreinvaart, huisje kopen als je een maand een relatie hebt hahaha ik blijf me er over verbazen!. En ik kan dus wel stil blijven zitten, maar dat heeft ook geen zin.. Ik moet genieten, en de leuke dingen blijven doen die ik wil doen! (T voelt alleen af en toe niet goed dat ik zaterdag die "date" heb, zo stom!)

gewoon proberen en zien... je weet niet als je het niet probeert zaterdag.... wat is nou het ergste dat kan gebeuren.... dat het niks wordt.... nou en :)

Tja ik denk ook wel dat die sneltreinvaart een manier is om maar niet met je gevoelens te worden geconfronteerd....dat breekt hem later echt nog wel op hoor!
Heb dat idee bij mijn ex ook... afstand zoeken, negeren etc om er maar niet aan te hoeven en de confrontatie (als je het zo wil nemen) met mij en vooral zichzelf uit de weg te kunnen gaan. (heeft ze eerder namelijk ook al gezegd dat het daarom is)....

Uiteindelijke doe je er niks aan en luister ik gewoon lekker naar perfectly lonely van John Mayer!!!

Maar goed, ff douche, gezellig naar de tandarts en dan een dagje werken!
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
pi_89989443
Dat nummer is top! Heb ik nu heel toevallig op staan!

Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!

Nu even de stad in.. Want anders ben ik veel te vroeg op mijn werk!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
  donderdag 16 december 2010 @ 09:39:21 #264
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989591
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:

Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!

Dat nummer geeft inderdaad goed weer hoe je het aan moet pakken.... moet er nog een beetje veel werk in steken maar ook dat komt wel goed....
En zaterdag wordt vast hartstikke gezellig :)
Niet geschoten altijd mis is het dan he....

(wat is dat trouwens met vrouwen en altijd naar de stad gaan.... winkelen.... je gaat toch zeker veel liever werken ;) )
If you don't like me, remember that it's mind over matter. I don't mind, and you don't matter.
  donderdag 16 december 2010 @ 09:41:03 #265
189961 ex
aperture science
pi_89989638
Goede morgen.. :)
The cake is a lie!
pi_89989729
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:

Je moet me beloven dat je echt naar die date gaat zaterdag! Ik heb dat na anderhalve maand ook gedaan (ok, misschien wat snel, maar het voelde goed) met m'n allereerste vriendin dus, en dat heeft me zo geweldig geholpen. We hebben in de kroeg heerlijk gepraat over de hele situatie, maar ook over leukere dingen en hebben veel gelachen. Lekker met koffie begonnen, en geeindigd met wijn/bier. Was een topavond. En tuurlijk, een ex blijft speciaal maar van verliefdheid was geen sprake, maar het deed me wel beseffen dat er nog VEEL meer leuke vrouwen op deze aarde zijn. En het deed me m'n ex ook weer wat meer vergeten. Dus geloof me, gewoon gaan, het ergste wat er kan gebeuren is dat er echt helemaal niks aan is maar als je nergens van uit gaat zou het wel eens een hele gezellige avond kunnen worden :)
  donderdag 16 december 2010 @ 09:45:16 #267
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89989733
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 09:41 schreef ex het volgende:
Goede morgen.. :)
brak?
  donderdag 16 december 2010 @ 10:07:46 #268
189961 ex
aperture science
pi_89990255
Bij ons ging het op woensdag uit en had ik donderdag een date :') puur omdat ik boos was.

@ennudan nope :P
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:20:06 #269
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89990561
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef ex het volgende:
Bij ons ging het op woensdag uit en had ik donderdag een date :') puur omdat ik boos was.

@ennudan nope :P
geoefend drinker dus :)

tja dates uit boosheid, of die sneltreinvaart.. het kan je helpen maar ik denk dat je er op de langere termijn echt helemaal niks aan hebt... je kunt niet voor jezelf weglopen en je zult uiteindelijk toch de confrontatie aan moeten gaan met jezelf

Hoe vervelend ook!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:25:41 #270
189961 ex
aperture science
pi_89990692
Haha weet ik, die ben ik de afgelopen 4 maanden ook wel aan gegaan hoor geloof me.. Verplicht thuis zitten en over shit nadenken enzo :). Ben blij dat ik daar eindelijk klaar mee ben!

Nee absoluut geen geoefend drinker :), maar heb het bij strikt bier gehouden en dat levert meestal geen kater op in mijn geval.. :)
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:31:46 #271
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89990858
als je eenmaal met jezelf door een deur kunt dan is het ook makkelijker om weer een nieuwe relatie te starten lijkt me....
Tuurlijk er blijven altijd nog wel momenten en restjes maar in het geheel ben je er sterker en beter door geworden...

De kater komt pas bij 15 of meer bier ;)
  donderdag 16 december 2010 @ 10:33:43 #272
189961 ex
aperture science
pi_89990927
Ja het waren er eerder 6 ofzo, en dan van die iets grotere Heineken flesjes. Maar ik heb gister avond nog echt briljante scriptjes geschreven haha, dus zo erg vond ik het niet.

Mja ik vond het gewoon even nodig, verplicht thuis zitten en nadenken over alles. Kijken/bedenken wat ik fout had gedaan en wat ik dus nu niet meer zou doen :).
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 10:47:27 #273
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89991342
haha leren van je fouten is wel het belangrijkst ja...

Ik heb er blijkbaar nog steeds niet van geleerd want heb zelfs nu nog de neiging te bellen en te vragen WTF er nou aan de hand is...
Maar goed niet reageren van haar kant is ook een signaal en dat heb ik maar te accepteren
  donderdag 16 december 2010 @ 10:54:41 #274
189961 ex
aperture science
pi_89991533
Juistem. :-) acepteren!
The cake is a lie!
  donderdag 16 december 2010 @ 11:10:01 #275
327748 ennudan
Challenge Everything
pi_89991992
lastig!!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')