Ja morgen inderdaad *rilt*quote:Op woensdag 15 december 2010 22:40 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
wanneer had ze die date nou? morgen toch pas?
Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:46 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
En dan nu al in de zenuwen? Ahh...Jullie zijn zielig vanavond
Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?quote:Op woensdag 15 december 2010 22:47 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
Lichtjes ja... het speelt wel de hele tijd in m'n achterhoofd. Morgen zal het wel behoorlijk op gaan spelen.
Hopelijk dat ik morgen met m'n fotografiehobby bezig kan zijn, maar ben bang dat het buiten te hard gaat sneeuwen.
We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:54 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
Hoe weet je dat eigenlijk? dat ze een date heeft?
pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:59 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
We hebben nog contact... las in een ander topic dat ze zenuwachtig was voor vrijdag.. dus ik gevraagd op msn wat er vrijdag was en toen vertelde ze het me. Tevens ook dat het naar donderdag was verzet.
*Knuffelt J0ycie88 ook*. Hier een lotgenoot want ik weet precies hoe je je voelt! Ik heb de afgelopen week - 2 weken toch vooral goede dagen gehad. Maar gister en vandaag voel ik me toch wel rot. Alleen en eenzaam vooral. Vanochtend is er wel een vriend van me langs geweest op de koffie en dat was gezellig, maar vanmiddag en vanavond weinig aanspraak. Opzich af en toe wel lekker, alleen zijn, maar ik had vanavond liever iemand naast me op de bank gehad.quote:Op woensdag 15 december 2010 22:36 schreef J0ycie88 het volgende:
[..]
Niets specifieks eigenlijk.. Een rotdag, voel me alleen, heb behoefte aan een knuffel. En het kwetst me dat hij doorgaat alsof er niets gebeurt is.. Ik kan het vandaag gewoon niet loslaten
Toch wel, het heeft meer voor dan nadelen so far.quote:Op woensdag 15 december 2010 23:08 schreef Jolene22 het volgende:
[..]
pfff.. leuk he, dat vrienden blijven met je ex.
gewoon proberen en zien... je weet niet als je het niet probeert zaterdag.... wat is nou het ergste dat kan gebeuren.... dat het niks wordt.... nou enquote:Op donderdag 16 december 2010 07:52 schreef J0ycie88 het volgende:
Hopen op een betere dag vandaag!
Gewoon denken aan leuke dingenZaterdag heb ik "date" met een jongen.. Waar ik lekker mee kan kletsen. Weet niet hoe dat gaat voelen, maar dat zien we dan wel.
Ik moet wel beseffen dat mijn ex gewoon doorgaat met zijn leven, en dan wel in een sneltreinvaart, huisje kopen als je een maand een relatie hebt hahaha ik blijf me er over verbazen!. En ik kan dus wel stil blijven zitten, maar dat heeft ook geen zin.. Ik moet genieten, en de leuke dingen blijven doen die ik wil doen! (T voelt alleen af en toe niet goed dat ik zaterdag die "date" heb, zo stom!)
Dat nummer geeft inderdaad goed weer hoe je het aan moet pakken.... moet er nog een beetje veel werk in steken maar ook dat komt wel goed....quote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat nummer is top! Heb ik nu heel toevallig op staan!
Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!
Nu even de stad in.. Want anders ben ik veel te vroeg op mijn werk!
Je moet me beloven dat je echt naar die date gaat zaterdag! Ik heb dat na anderhalve maand ook gedaan (ok, misschien wat snel, maar het voelde goed) met m'n allereerste vriendin dus, en dat heeft me zo geweldig geholpen. We hebben in de kroeg heerlijk gepraat over de hele situatie, maar ook over leukere dingen en hebben veel gelachen. Lekker met koffie begonnen, en geeindigd met wijn/bier. Was een topavond. En tuurlijk, een ex blijft speciaal maar van verliefdheid was geen sprake, maar het deed me wel beseffen dat er nog VEEL meer leuke vrouwen op deze aarde zijn. En het deed me m'n ex ook weer wat meer vergeten. Dus geloof me, gewoon gaan, het ergste wat er kan gebeuren is dat er echt helemaal niks aan is maar als je nergens van uit gaat zou het wel eens een hele gezellige avond kunnen wordenquote:Op donderdag 16 december 2010 09:33 schreef J0ycie88 het volgende:
Dat nummer is top! Heb ik nu heel toevallig op staan!
Je hebt ook gelijk hoor, moet gewoon zien hoe die date is zaterdag, misschien is het wel heel leuk!
Nu even de stad in.. Want anders ben ik veel te vroeg op mijn werk!
brak?quote:
geoefend drinker dusquote:Op donderdag 16 december 2010 10:07 schreef ex het volgende:
Bij ons ging het op woensdag uit en had ik donderdag een datepuur omdat ik boos was.
@ennudan nope
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |