Laatste postquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolcon heeft een knuffel nodig...
En natuurlijk het liefst van zijn dinnetje
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
nah ik ben er klaar mee, 'morgen weer'. 'urine aanmaken' doet niet zo heel goed slapen.
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoi, je had een nieuw topic moeten openen
Ow ja, FTS had de lapo. Maar dat is een bot, dus die kan geen nieuw topic openenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..
Goed, m'n laatste echte weekend van het jaarquote:
verwendquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, m'n laatste echte weekend van het jaar
Volgende moet ik werken en de laatste week van het jaar ben ik helemaal vrij
De BIG crunch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
alles is terug te brengen tot één kern
Remlof???quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..
Want??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga voor de nobelprijs voor de vrede volgend jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, FTS had de lapo. Maar dat is een bot, dus die kan geen nieuw topic openen
ik heb hem al gereserveerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga voor de nobelprijs voor de vrede volgend jaar.
Foei! en dat zegt een FA??quote:
Met deze regering moet dat niet al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef betyar het volgende:
Ik laat me oppakken en Ik gebruik alleen mijn rechten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef betyar het volgende:
Ik laat me oppakken en Ik gebruik alleen mijn rechten
jij snapt hemquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Met deze regering moet dat niet al te moeilijk zijn
gedeeld?quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Zolcon het volgende:
Remlof, mag je in topics zeggen dat mensen dom zijn? Waar ligt de grens
ok dan weet ik dat.quote:
60/40quote:
blowjob?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik val weer ff terug op BJ als begeleiding van dit geheel..-
jaren lang geen vakantie gehad, altijd op fok.quote:
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustendquote:
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherpquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.quote:
Dat klopt. Moet je een beetje slijmen en zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherp
Vertel mij watquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
ineens weet je het, je pakt er een biertje bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustend
Hey, ik heb m'n vorige nog niet opquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ineens weet je het, je pakt er een biertje bij
Met de nadruk op goedequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
heb jij ook ned1 op staan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"
Viel me ook op.
He, ben je er weer??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"
ik heb geen bier in huis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik heb m'n vorige nog niet op
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je in een beetje stad woont is er nog wel een turk in de buurt die bier verkoopt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
Je denkt dat het niet klopt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Begin je steeds leuker te vinden
![]()
![]()
![]()
Luiwammes!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.
* betyar wordt nu wel persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet klopt?
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)quote:
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt isquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Neem een glas water,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verzacht de kater.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
dan vooral niet trouwen en single blijvenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Lief van je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak ligt het gewoon aan én de persoonlijke voorkeur én de uitvoering van het geheel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtjequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschap
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.
ik heb al 4 jaar een relatie...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef betyar het volgende:
[..]
dan vooral niet trouwen en single blijven
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Neem een glas water,
dat verzacht de kater.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtje
Vrouwen moeten niet zeuren,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt is
Maar je moet halve fysiotherapeut / gynaecoloog zijn om het echt goed te doen
Nee dat is allemaal al gedaan en berekend, maar een goede lerares is goud waard en zorgt voor 'pay it forward'quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you knowquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:07 schreef betyar het volgende:
[..]
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.
Maar je woont niet samen kennelijk.. Of ze is voor een periode ver weg op stage oid..quote:
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you know
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan begin je toch te twijfelen.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
ben je helemaal gezond?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.
Aha, DAAR zit de stress...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenlevingquote:
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!quote:
1 jaar ga mijn tweede in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
probeerde mijn punt ook te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
Twijfelen is wegwezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Stel haar chakra 1 voor. Lees wel eerst veel en oefen op een mandarijn of zo, nagels kort e.d. 'gun oil' is een veel gebruikte lube daarvoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Twijfelen is wegwezen.
maar ja zo ben ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenleving
19quote:
Weet je.. Niet persoonlijk opvatten hoor.. Maar ik word een beetje moe van mannen die zeuren over (het lijf van) hun vrouw, terwijl ze er zelf (mede) de oorzaak van zijn..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
Je neemt me niet serieus.quote:
Lezen voor de seksquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Stel haar chakra 1 voor. Lees wel eerst veel en oefen op een mandarijn of zo, nagels kort e.d. 'gun oil' is een veel gebruikte lube daarvoor.
het is nu toch niet het seizoen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij, je zou er aambeien van krijgen
wil ik niet, zolang ik dat heb lijkt het me niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Keihard doet effe pijn, maar wel zo makkelijk
En stuk serieuzer dan een bijna leeftijdgenoot van jequote:
of bedoel ja anale seks?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Keihard doet effe pijn, maar wel zo makkelijk
In de tijd die je hier doorbrengt kan je het in 2 dagen 9in theorie) weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
Lezen voor de seks![]()
![]()
Mogen al blij zijn om een beetje fatsoenlijk wat langer seks te hebben zonder gestoord te worden door kinderen
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen. Doet mijn meisje ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je.. Niet persoonlijk opvatten hoor.. Maar ik word een beetje moe van mannen die zeuren over (het lijf van) hun vrouw, terwijl ze er zelf (mede) de oorzaak van zijn..
Zo van "3 x pompen en klaar, mijn erfgenaam is er" en vervolgens vrouwlief afzeiken als ze na 40 weken zwangerschap en 6 mand niet doorslapen niet meer zo "fris en strak" is..
Bah, had je hoger zitten..(shoot, toch nog persoonlijk
)
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.quote:
je weet niet wat je mist vermoed ik.quote:
??hoJquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Om aambeien te plukken? Nee ik denk het niet
joh die andere wijven worden allemaal ook hetzelfdequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.
BRRRRRRRRRRRRRRR.. Nee dank je..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist vermoed ik.
Is dat een soort Tantra meuk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In de tijd die je hier doorbrengt kan je het in 2 dagen 9in theorie) weten.
Bij mij thuis werden we gewoon weg gestuurd, zoals montessori ouders wel vaker doen (en nalaten zelfs!) en wat ze dan deden? dat snapten we later pas, maar happy waren ze
quote:
Duw jij een banaan in je anus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist vermoed ik.
Nee tantra is hier niet van toepassing. Als ik hier van bil ga stuur ik de honden de tuin/kennel in.quote:
kben moe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo zwaar op de hand he.. Ben ik niet van je gewend
Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.
Dus het vlugge rampetampen is bij jouw thuis nvt.?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee tantra is hier niet van toepassing. Als ik hier van bil ga stuur ik de honden de tuin/kennel in.
Mijn ouders stuurden ons naar de winkel of gaven geld voor de bioscoop of zo.
True.. Maar kennelijk is het al mis..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.
Nee. Vrouwen hebben echter een ander perineum effect en chakra en ze kunnen dat zelf testen onder de douche bijv. gewoon doen wat ze doen maar dan bijv. met een trilstaaf even het sterretje laten mee-trillen, althans er vlak naast.quote:
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.
zo erg is het nog niet hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef betyar het volgende:
[..]
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.
Jij maakt er echt een studie van he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen hebben echter een ander perineum effect en chakra en ze kunnen dat zelf testen onder de douche bijv. gewoon doen wat ze doen maar dan bijv. met een trilstaaf even het sterretje laten mee-trillen, althans er vlak naast.
Maar weet wel wat je achterlaat. Dat vind je niet zomaar weer terug. Maar inderdaad, als je huidige relatie alleen maar stress oplevert kan je er beter een punt achter zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef betyar het volgende:
[..]
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.
Dat levert heel veel op!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij maakt er echt een studie van he.
niet zo pushenquote:
Tss, deden maar meer mannen dat (al ben ik het niet perse met FTS eens in deze)quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij maakt er echt een studie van he.
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat levert heel veel op!zoals 'ontmaagden' op die manier van de meiden die er niet aan durven.
Tot je heel soepeltjes en bijna niet voelbaar je hand door de bilnaad haalt (in kleding nog), af en toe er over hebben, en ze laten vragen aan meiden die het wel doen. Er gaat een nieuwe beleving voor hen open.
Als een baan naast... ETC, de rest vh verhaal ken je alquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand enig idee of een tweede studie naast de huidige haalbaar is? ervaringen van mensen gehoord oid
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tss, deden maar meer mannen dat (al ben ik het niet perse met FTS eens in deze)
wil je de seksstudie van FTS gaan doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand enig idee of een tweede studie naast de huidige haalbaar is? ervaringen van mensen gehoord oid
En terechtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.
Da's niet de manier. Weet je wat ik las laatst? en dan een printje overhandigen, desnoods mag ze jouw even pinken (doen 8 van de tien wel) en daarbij is het beste moment als ze al heel opgewonden is, maar het dan nIEt doen nog, alleen er naar toe werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef betyar het volgende:
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.
bijna, filosofie of economiequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef betyar het volgende:
[..]
wil je de seksstudie van FTS gaan doen?
Die vertel ik morgen tegen mijn vrouw nog wel ergens een staafmixer liggen op zolder ( een stuk of 12)quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!
Zal vast, maar IK wil het niet eens willen.. Nee, dank je wel..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal vast, maar IK wil het niet eens willen.. Nee, dank je wel..
Je moet het wel eens proberen, dat verhaal van jou, dat ken ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik mijn wederhelft eerst stomdronken moet voerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja dat snap ik, zo was ik 10 jaar terug ook, tot ik mijn broers vriendin hoorde, en de volgende en de volgende en toen mijn eerste die het zo wel eens wildequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vertel ik morgen tegen mijn vrouw nog wel ergens een staafmixer liggen op zolder ( een stuk of 12)
Wat is pinken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja dat snap ik, zo was ik 10 jaar terug ook, tot ik mijn broers vriendin hoorde, en de volgende en de volgende en toen mijn eerste die het zo wel eens wilde
Net als aambeien, niet het seizoenquote:
Wat je niet nodig hebt, maar al snel niet buiten kan is deze veilige : vibo in bilnaad 'boven' je sterretje, dan doen wat je normaal doet op je rug. Duurt het normaal 4 minuten, nu 2.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
B ik hou van je.. Je vrolijkt me echt enorm op (al de hele avond) .. En DAT had ik ff nodig..
Daar gaat het nu even niet om, meer of het haalbaar is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Denk eraan je moet dadelijk 3000 p/j extra betalen.
Ik MOET niks, en ik zou mijn ingewanden en de uiteinden daarvan graag heel houden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Je moet het wel eens proberen, dat verhaal van jou, dat ken ik
Is het wel voor iets het seizoen dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Net als aambeien, niet het seizoen
Ha ik vrolijk altijd iedereen op. Sta ik om bekend. Ze zeggen weleens dat ik stand up moet gaan doen, ik flap het er spontaan uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
B ik hou van je.. Je vrolijkt me echt enorm op (al de hele avond) .. En DAT had ik ff nodig..
Je pink in.. Je snapt het welquote:
pff, vergeet soms weleens hoe allergisch vrouwen soms kunnen zijn voor het woordje moet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik MOET niks, en ik zou mijn ingewanden en de uiteinden daarvan graag heel houden..
Verder moete iedereen gewoon doen wat hij/zij zelf wil.. Have fun!
Ow. jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je pink in.. Je snapt het wel
Sorry hoor, maar dat advies mag je...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pff, vergeet soms weleens hoe allergisch vrouwen soms kunnen zijn voor het woordje moet.
Het was meer een advies en geen verplichting.
je bent oud,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef betyar het volgende:
[..]
een orgy met de pink lady's
[ afbeelding ]
je hoeft er ook niks in te stoppen met mach3 hoor,,,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat advies mag je...
"Tell me more, tell me more"quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef betyar het volgende:
[..]
een orgy met de pink lady's
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"Give me more, Give me more"
Nee, grapje
Jammer dan dat dit heerlijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef fokthesystem het volgende:
Penetratie is futile, maar niet proberen doet missen. het is gewoon een gevolg van chackra, of westerser, rugzakje, zenuwen, pezen, trilling, 'lekkere data botsingen' van 2 kanten ipv steeds die ene.
Waar je niet aan wil, niet aan toe bent, niet doen, da's ongezond en we hebben gelukkig vrije keuze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer dan dat dit heerkijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..
Zal vast lekker zijn, maar IK hoef het niet..
(ja, ik WEET dat ik overkom als "wat een boer niet eet.." Maar ik heb zo mijn grenzen)
Heb je interesse in Jan??quote:
Bedoel je soms die hertog?quote:
Zeikerd. begin gewoon met een marsquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan=mmer dan dat dit heerkijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..
Zal vast lekker zijn, maar IK hoef het niet..
(ja, ik WEET dat ik overkom als "wat een boer niet eet.." Maar ik heb zo mijn grenzen)
Loop gewoon naar die schuur...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bedoel je soms die hertog?
HERTOG JAN!!!!!!
alles aan het proberen wat FTS zegtquote:
Werken tot 11 min geleden?quote:
heb niet eens puf om me bed in te duiken, dat ligt 50cm van me vandaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Loop gewoon naar die schuur...
Mag het hopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
alles aan het proberen wat FTS zegt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb niet eens puf om me bed in te duiken, dat ligt 50cm van me vandaan.
hopen dat hij het veilig doet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Een staafmixer in zijn reet aan het frotten
Ik heb niet geklikt, maar je bedoelt toch geen klysma he??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.gaycondoms.com/gunoillube.html enne PS: wel eerst ff een colonic doen he !als ze eenmaal de eerste vlotte heftige niet-penetratie orgasmes kreeg. Voor het echte werk ook een condoom of voor zingen de kerk uit.
spam, klikoquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
K** morgen leest iedereen dit.. Pas slapen als dit topic vol is dus??
En bedankt weer.. Kutjong!!quote:
ja en nee, minder diep, je hoeft niet de darmen in met de oplossing.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar je bedoelt toch geen klysma he??
LOL maar het gaat dus om 'gun oil' de meest gewaardeerde lube.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:44 schreef Zolcon het volgende:
links als gaycondoms gaan we even niet aanklikken.
je moet ook niet dingen quoten die ik niet heb gezegd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt weer.. Kutjong!!![]()
![]()
En jij moet mensen eens niet op ideen brengen die nergens voor nodig zijn..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je moet ook niet dingen quoten die ik niet heb gezegd.
The Brilliant Boobed Teens?quote:
ik doe niks. Internet schat, internetquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij moet mensen eens niet op ideen brengen die nergens voor nodig zijn..
Iets wetenschappelijks met astronomie? welk kanaal is dat dan?quote:
Je doet niks?? Je brengt heel POL en een deel vd rest v Fok op ideeen.. Snertventje..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik doe niks. Internet schat, internet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet niks?? Je brengt heel POL en een deel vd rest v Fok op ideeen.. Snertventje..
heb je honger?quote:
Mag ik haar tel.nr.? Dan licht ik die arme vrouw van je ff in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:53 schreef betyar het volgende:
Morgen ram ik mijn piemel in de kont van mijn vrouw, en dan geef ik FTS de schuld![]()
![]()
Ja dan worden de kinderen wakker, leg dat maar weer eens uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0898266/ hmmm kan leuk zijn, of juist teleurstellende slecht...(qua 'feiten' e.d.)
@betyar, nee zo doe je het dus niet, door de schrik sluiting van de kringspier kan ze dan ook bloedden en dan is je kans verkeken.
En het is voor haar he, niet voor jou, zelf vind ik het ook maar zo-zo echter die vrouwen die het weten die komen gek gillend klaar. Dat is opzich kicken.
JIJ vind een strak kringspiertje om je piemol zo-zo??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0898266/ hmmm kan leuk zijn, of juist teleurstellende slecht...(qua 'feiten' e.d.)
@betyar, nee zo doe je het dus niet, door de schrik sluiting van de kringspier kan ze dan ook bloedden en dan is je kans verkeken.
En het is voor haar he, niet voor jou, zelf vind ik het ook maar zo-zo echter die vrouwen die het weten die komen gek gillend klaar. Dat is opzich kicken.
Inderdaad, pappa heeft mamma blij gemaakt, en dat klinkt zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja dan worden de kinderen wakker, leg dat maar weer eens uit.
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ vind een strak kringspiertje om je piemol zo-zo??
Dat mannetje verteld alles aan juffrouw Nettie.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Inderdaad, pappa heeft mamma blij gemaakt, en dat klinkt zo
En die heeft sex verboden, juf nettie?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mannetje verteld alles aan juffrouw Nettie.....
je vrouw met een goatsequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorvoor het genot van de vrouw in kwestie
Nee maar ja. klein dorp hequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die heeft sex verboden, juf nettie?
Die plaatjes zijn door google gefilterd,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef Zolcon het volgende:
wat is een goatse nou precies, ik wil het NIET googlen.
Wederom truste! En succes met die 50 cmquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef Zolcon het volgende:
mensen, ik ga er waarschijnlijk, vermoedelijk vandoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatsequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef Zolcon het volgende:
wat is een goatse nou precies, ik wil het NIET googlen.
Slaapze, en ja zeker succes, bijna gegarandeerd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom truste! En succes met die 50 cm
Zie hier de heilige FTSquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorvoor het genot van de vrouw in kwestie
Nou nou, dat is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
oh, die heb ik wel voorbij zien komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatse
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel een beetje overdrevenJammer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel een beetje overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
nou vertelquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Wederom (3x = scheepsrecht): Truste!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:02 schreef Zolcon het volgende:
weltrusten lieve mensen, en de dame onder ons, succes met proberen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee.Zie EDITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Schaapjes tellen, boten, who's counting...quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom (3x = scheepsrecht): Truste!!
Daar gaat een vinger in, daar gaat in vinger in, lalalalaquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Schaapjes tellen, boten, who's counting...
Maar dan niet ook aflikken he!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar gaat een vinger in, daar gaat in vinger in, lalalala
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dan niet ook aflikken he!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......
Ik moet bij whiskers zijn zodat jij je vingers niet gaat aflikken na ze in van alles gedaan te hebben!?, is ze je domina?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......
ik snap het niet meer. Komt erop neer dat er in huize zolcon niks anaals gebeurt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik moet bij whiskers zijn zodat jij je vingers niet gaat aflikken na ze in van alles gedaan te hebben!?, is ze je domina?
Constipatie is dan al 1 ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik snap het niet meer. Komt erop neer dat er in huize zolcon niks anaals gebeurt!
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:08 schreef betyar het volgende:
Jongens beetje rustig dadelijk wordt Whiskers nog nieuwsgierig en krijgt eenheeft ze al weken, maken jullie het topic vol? ik pak mijn noodzakelijke nachtrust. wekker staat om 14:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:08 schreef betyar het volgende:
Jongens beetje rustig dadelijk wordt Whiskers nog nieuwsgierig en krijgt eenLOL, alleen vrouwen houden niet van die taal, jaagt hen weg. Dat moet op zijn streekromansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ietwat van lust doordrenkte liefdespoortje of zo
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
ik ga ook dadelijk, wekker staat morgenvroeg om een uur 6 aan het bedquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heeft ze al weken, maken jullie het topic vol? ik pak mijn noodzakelijke nachtrust. wekker staat om 14:00
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
LOL, alleen vrouwen houden niet van die taal, jaagt hen weg. Dat moet op zijn streekromans
Een ietwat van lust doordrenkte liefdespoortje of zo
dan heb je nog 36 uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ga ook dadelijk, wekker staat morgenvroeg om een uur 6 aan het bed
Laat je eigen niet kennen meid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat doe ik nou met zo'n opmerking na mijn enorm duidelijke... Nah, laat maar.. Negeren is beter..
Mijn vrouw heeft mij vrij spel gegeven dus.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nat kutje?? Graag! OOk vrouwen hebben hun behoeften..
Maar als het van jullie moet komen...
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nat kutje?? Graag! OOk vrouwen hebben hun behoeften..
Maar als het van jullie moet komen...
Natquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?
Gewoon een zilte natte mossel die uitgelikt moet worden. Dat is klare taal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?
Zo jong als ik mij voel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe jong/oud is FTS eigenlijk???
Van de rest weet ik het
Wat?quote:
Maar in jaren sinds je geboorte??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo jong als ik mij voel natuurlijk
Hoe vaak ik om de zon ging? top secretquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar in jaren sinds je geboorte??
Want??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hoe vaak ik om de zon ging? top secret
Zucht, internet, privacy, gegevens spaarzaam uiten... Maar je wilt dus een date, de interesse is gewekt?quote:
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht, internet, privacy, gegevens spaarzaam uiten... Maar je wilt dus een date, de interesse is gewekt?
Sssttttquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef betyar het volgende:
[..]
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavond
Ik denk dat wij het dichtst bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee ik wil weten hou jong/oud je bent..
N.V.T. dat je dat wilt snap ik, maar dat ik zo weinig mogelijk hier en elders vertel snap jij ook vast wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee ik wil weten hou jong/oud je bent..
Wij sowieso iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het dichtst bij elkaar zitten.
Je mag het me ook via andere wegen laten wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
N.V.T. dat je dat wilt snap ik, maar dat ik zo weinig mogelijk hier en elders vertel snap jij ook vast wel.
Leg maar uit hoor, ik kan wat hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef betyar het volgende:
[..]
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavond
Ik ook niet.. En nu???quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:20 schreef fokthesystem het volgende:
Laat ik het zo zeggenik kom ouder over dan ik ben en ik heb geen grijze haren
al sinds mijn 1e jaar niet
Dit nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg maar uit hoor, ik kan wat hebben.
Vrouwen verven veelal, verf jij ook?quote:
Even heel per ongeluk je hand door de bilnaad aaien, voorwerk is het halve werk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef betyar het volgende:
Mensen, ik ga naar bed, lekker tegen de warme kont van mijn vrouw liggen.
Welterusten en denk eraan handjes boven de lakens.
Ik neem hem mee.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Even heel per ongeluk je hand door de bilnaad aaien, voorwerk is het halve werk.
Wat heeft dat met jouw leeftijd te maken??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vrouwen verven veelal, verf jij ook?
Truste!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef betyar het volgende:
Mensen, ik ga naar bed, lekker tegen de warme kont van mijn vrouw liggen.
Welterustenen denk eraan handjes boven de lakens.
is dat als we weer gaan krimpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw leeftijd te maken??
En: ooit van uitgroei gehooord??
Doe niet zo moeilijk... 85???quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
is dat als we weer gaan krimpen? En ja als jij verft reeds dan zegt dat niks, heeft niets te maken met mijn leeftijd.
Wie doet er nu moeilijk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk... 85???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |