quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zal vast, maar IK wil het niet eens willen.. Nee, dank je wel..
Je moet het wel eens proberen, dat verhaal van jou, dat ken ikquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb het vermoeden dat ik mijn wederhelft eerst stomdronken moet voerenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Tja dat snap ik, zo was ik 10 jaar terug ook, tot ik mijn broers vriendin hoorde, en de volgende en de volgende en toen mijn eerste die het zo wel eens wildequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:29 schreef betyar het volgende:
[..]
Die vertel ik morgen tegen mijn vrouw nog wel ergens een staafmixer liggen op zolder ( een stuk of 12)
Wat is pinken?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja dat snap ik, zo was ik 10 jaar terug ook, tot ik mijn broers vriendin hoorde, en de volgende en de volgende en toen mijn eerste die het zo wel eens wilde
Net als aambeien, niet het seizoenquote:
Wat je niet nodig hebt, maar al snel niet buiten kan is deze veilige : vibo in bilnaad 'boven' je sterretje, dan doen wat je normaal doet op je rug. Duurt het normaal 4 minuten, nu 2.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
B ik hou van je.. Je vrolijkt me echt enorm op (al de hele avond) .. En DAT had ik ff nodig..
Daar gaat het nu even niet om, meer of het haalbaar is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef betyar het volgende:
[..]
Denk eraan je moet dadelijk 3000 p/j extra betalen.
Ik MOET niks, en ik zou mijn ingewanden en de uiteinden daarvan graag heel houden..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
[..]
Je moet het wel eens proberen, dat verhaal van jou, dat ken ik
Is het wel voor iets het seizoen dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Net als aambeien, niet het seizoen
Ha ik vrolijk altijd iedereen op. Sta ik om bekend. Ze zeggen weleens dat ik stand up moet gaan doen, ik flap het er spontaan uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
![]()
B ik hou van je.. Je vrolijkt me echt enorm op (al de hele avond) .. En DAT had ik ff nodig..
Je pink in.. Je snapt het welquote:
pff, vergeet soms weleens hoe allergisch vrouwen soms kunnen zijn voor het woordje moet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik MOET niks, en ik zou mijn ingewanden en de uiteinden daarvan graag heel houden..
Verder moete iedereen gewoon doen wat hij/zij zelf wil.. Have fun!
Ow. jaquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:34 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je pink in.. Je snapt het wel
Sorry hoor, maar dat advies mag je...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pff, vergeet soms weleens hoe allergisch vrouwen soms kunnen zijn voor het woordje moet.
Het was meer een advies en geen verplichting.
je bent oud,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef betyar het volgende:
[..]
een orgy met de pink lady's
[ afbeelding ]
je hoeft er ook niks in te stoppen met mach3 hoor,,,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar dat advies mag je...
"Tell me more, tell me more"quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef betyar het volgende:
[..]
een orgy met de pink lady's
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:36 schreef remlof het volgende:
[..]
"Give me more, Give me more"
Nee, grapje
Jammer dan dat dit heerlijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:35 schreef fokthesystem het volgende:
Penetratie is futile, maar niet proberen doet missen. het is gewoon een gevolg van chackra, of westerser, rugzakje, zenuwen, pezen, trilling, 'lekkere data botsingen' van 2 kanten ipv steeds die ene.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |