Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.
Dus het vlugge rampetampen is bij jouw thuis nvt.?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee tantra is hier niet van toepassing. Als ik hier van bil ga stuur ik de honden de tuin/kennel in.
Mijn ouders stuurden ons naar de winkel of gaven geld voor de bioscoop of zo.
True.. Maar kennelijk is het al mis..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.
Nee. Vrouwen hebben echter een ander perineum effect en chakra en ze kunnen dat zelf testen onder de douche bijv. gewoon doen wat ze doen maar dan bijv. met een trilstaaf even het sterretje laten mee-trillen, althans er vlak naast.quote:
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:22 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja, maar voordat je er weer een treft waar je het helemaal mee kan vinden kan wel effe duren.
zo erg is het nog niet hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef betyar het volgende:
[..]
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.
Jij maakt er echt een studie van he.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee. Vrouwen hebben echter een ander perineum effect en chakra en ze kunnen dat zelf testen onder de douche bijv. gewoon doen wat ze doen maar dan bijv. met een trilstaaf even het sterretje laten mee-trillen, althans er vlak naast.
Maar weet wel wat je achterlaat. Dat vind je niet zomaar weer terug. Maar inderdaad, als je huidige relatie alleen maar stress oplevert kan je er beter een punt achter zetten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:23 schreef betyar het volgende:
[..]
maar is meestal wel de moeite waard en beter als aan blijven tobben en afwachten wat er van komt.
Dat levert heel veel op!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij maakt er echt een studie van he.
niet zo pushenquote:
Tss, deden maar meer mannen dat (al ben ik het niet perse met FTS eens in deze)quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:24 schreef betyar het volgende:
[..]
Jij maakt er echt een studie van he.
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat levert heel veel op!zoals 'ontmaagden' op die manier van de meiden die er niet aan durven.
Tot je heel soepeltjes en bijna niet voelbaar je hand door de bilnaad haalt (in kleding nog), af en toe er over hebben, en ze laten vragen aan meiden die het wel doen. Er gaat een nieuwe beleving voor hen open.
Als een baan naast... ETC, de rest vh verhaal ken je alquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand enig idee of een tweede studie naast de huidige haalbaar is? ervaringen van mensen gehoord oid
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
Tss, deden maar meer mannen dat (al ben ik het niet perse met FTS eens in deze)
wil je de seksstudie van FTS gaan doen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:25 schreef Zolcon het volgende:
Heeft iemand enig idee of een tweede studie naast de huidige haalbaar is? ervaringen van mensen gehoord oid
En terechtquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef betyar het volgende:
[..]
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.
Da's niet de manier. Weet je wat ik las laatst? en dan een printje overhandigen, desnoods mag ze jouw even pinken (doen 8 van de tien wel) en daarbij is het beste moment als ze al heel opgewonden is, maar het dan nIEt doen nog, alleen er naar toe werken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:27 schreef betyar het volgende:
Hee schat wil je anale seks....? Ik kan buiten bij de hond gaan liggen.
bijna, filosofie of economiequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef betyar het volgende:
[..]
wil je de seksstudie van FTS gaan doen?
Die vertel ik morgen tegen mijn vrouw nog wel ergens een staafmixer liggen op zolder ( een stuk of 12)quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!
Zal vast, maar IK wil het niet eens willen.. Nee, dank je wel..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:28 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Doe maar eens dit: voeten tegen elkaar terwijl je op je rug ligt. Dan jezelf bespelen zoals altijd, druk op voeten wisselen, vibrator BIJ niet in je kont, in no time wil je je pink er even in duwen, ik durf te wedden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |