Je neemt me niet serieus.quote:
Lezen voor de seksquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Stel haar chakra 1 voor. Lees wel eerst veel en oefen op een mandarijn of zo, nagels kort e.d. 'gun oil' is een veel gebruikte lube daarvoor.
het is nu toch niet het seizoen?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef remlof het volgende:
[..]
Wees blij, je zou er aambeien van krijgen
wil ik niet, zolang ik dat heb lijkt het me niet nodig.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Keihard doet effe pijn, maar wel zo makkelijk
En stuk serieuzer dan een bijna leeftijdgenoot van jequote:
of bedoel ja anale seks?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Keihard doet effe pijn, maar wel zo makkelijk
In de tijd die je hier doorbrengt kan je het in 2 dagen 9in theorie) weten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:16 schreef betyar het volgende:
Lezen voor de seks![]()
![]()
Mogen al blij zijn om een beetje fatsoenlijk wat langer seks te hebben zonder gestoord te worden door kinderen
Je moet het allemaal met een korreltje zout nemen. Doet mijn meisje ook.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Weet je.. Niet persoonlijk opvatten hoor.. Maar ik word een beetje moe van mannen die zeuren over (het lijf van) hun vrouw, terwijl ze er zelf (mede) de oorzaak van zijn..
Zo van "3 x pompen en klaar, mijn erfgenaam is er" en vervolgens vrouwlief afzeiken als ze na 40 weken zwangerschap en 6 mand niet doorslapen niet meer zo "fris en strak" is..
Bah, had je hoger zitten..(shoot, toch nog persoonlijk
)
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.quote:
je weet niet wat je mist vermoed ik.quote:
??hoJquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef remlof het volgende:
[..]
Om aambeien te plukken? Nee ik denk het niet
joh die andere wijven worden allemaal ook hetzelfdequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef betyar het volgende:
[..]
Nee weggaan bij je liefde. Maar ja ik kan dan ook een knop omzetten. Er zwemmen meer vissen in de vijver.
BRRRRRRRRRRRRRRR.. Nee dank je..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist vermoed ik.
Is dat een soort Tantra meuk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
In de tijd die je hier doorbrengt kan je het in 2 dagen 9in theorie) weten.
Bij mij thuis werden we gewoon weg gestuurd, zoals montessori ouders wel vaker doen (en nalaten zelfs!) en wat ze dan deden? dat snapten we later pas, maar happy waren ze
quote:
Duw jij een banaan in je anus?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:19 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
je weet niet wat je mist vermoed ik.
Nee tantra is hier niet van toepassing. Als ik hier van bil ga stuur ik de honden de tuin/kennel in.quote:
kben moe.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:20 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet zo zwaar op de hand he.. Ben ik niet van je gewend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |