ik heb al 4 jaar een relatie...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef betyar het volgende:
[..]
dan vooral niet trouwen en single blijven
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Neem een glas water,
dat verzacht de kater.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtje
Vrouwen moeten niet zeuren,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt is
Maar je moet halve fysiotherapeut / gynaecoloog zijn om het echt goed te doen
Nee dat is allemaal al gedaan en berekend, maar een goede lerares is goud waard en zorgt voor 'pay it forward'quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you knowquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:07 schreef betyar het volgende:
[..]
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.
Maar je woont niet samen kennelijk.. Of ze is voor een periode ver weg op stage oid..quote:
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you know
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan begin je toch te twijfelen.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
ben je helemaal gezond?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.
Aha, DAAR zit de stress...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenlevingquote:
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!quote:
1 jaar ga mijn tweede in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
probeerde mijn punt ook te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
Twijfelen is wegwezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Stel haar chakra 1 voor. Lees wel eerst veel en oefen op een mandarijn of zo, nagels kort e.d. 'gun oil' is een veel gebruikte lube daarvoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Twijfelen is wegwezen.
maar ja zo ben ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenleving
19quote:
Weet je.. Niet persoonlijk opvatten hoor.. Maar ik word een beetje moe van mannen die zeuren over (het lijf van) hun vrouw, terwijl ze er zelf (mede) de oorzaak van zijn..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |