Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
heb jij ook ned1 op staan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"
Viel me ook op.
He, ben je er weer??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"
ik heb geen bier in huis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik heb m'n vorige nog niet op
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je in een beetje stad woont is er nog wel een turk in de buurt die bier verkoopt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
Je denkt dat het niet klopt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Begin je steeds leuker te vinden
![]()
![]()
![]()
Luiwammes!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.
* betyar wordt nu wel persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet klopt?
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)quote:
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt isquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Neem een glas water,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verzacht de kater.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
dan vooral niet trouwen en single blijvenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Lief van je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak ligt het gewoon aan én de persoonlijke voorkeur én de uitvoering van het geheel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtjequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschap
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |