Laatste postquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Zolcon heeft een knuffel nodig...
En natuurlijk het liefst van zijn dinnetje
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:41 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
nah ik ben er klaar mee, 'morgen weer'. 'urine aanmaken' doet niet zo heel goed slapen.
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:46 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja hoi, je had een nieuw topic moeten openen
Ow ja, FTS had de lapo. Maar dat is een bot, dus die kan geen nieuw topic openenquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..
Goed, m'n laatste echte weekend van het jaarquote:
verwendquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:49 schreef remlof het volgende:
[..]
Goed, m'n laatste echte weekend van het jaar
Volgende moet ik werken en de laatste week van het jaar ben ik helemaal vrij
De BIG crunch?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:49 schreef Zolcon het volgende:
alles is terug te brengen tot één kern
Remlof???quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
IK?? FTS toch?? Ik kon niet meer posten..
Want??quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga voor de nobelprijs voor de vrede volgend jaar.
quote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:47 schreef remlof het volgende:
[..]
Ow ja, FTS had de lapo. Maar dat is een bot, dus die kan geen nieuw topic openen
ik heb hem al gereserveerd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:50 schreef betyar het volgende:
Ik ga voor de nobelprijs voor de vrede volgend jaar.
Foei! en dat zegt een FA??quote:
Met deze regering moet dat niet al te moeilijk zijnquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef betyar het volgende:
Ik laat me oppakken en Ik gebruik alleen mijn rechten
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef betyar het volgende:
Ik laat me oppakken en Ik gebruik alleen mijn rechten
jij snapt hemquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:51 schreef remlof het volgende:
[..]
Met deze regering moet dat niet al te moeilijk zijn
gedeeld?quote:
Liever niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Zolcon het volgende:
Remlof, mag je in topics zeggen dat mensen dom zijn? Waar ligt de grens
ok dan weet ik dat.quote:
60/40quote:
blowjob?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik val weer ff terug op BJ als begeleiding van dit geheel..-
jaren lang geen vakantie gehad, altijd op fok.quote:
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustendquote:
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherpquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.quote:
Dat klopt. Moet je een beetje slijmen en zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherp
Vertel mij watquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
ineens weet je het, je pakt er een biertje bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustend
Hey, ik heb m'n vorige nog niet opquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ineens weet je het, je pakt er een biertje bij
Met de nadruk op goedequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef betyar het volgende:
Waarom verwijst dit kabinet altijd naar andere landen als het ten nadele is van de burgers?
heb jij ook ned1 op staan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:59 schreef remlof het volgende:
[..]
Ja die CDA-muts over onderwijs: "over de plas, in Engeland, is het veel erger"
Viel me ook op.
He, ben je er weer??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dan slikken de burgers het makkelijker, net als met 'premies, aow, e.d.' "gelijk trekken"
ik heb geen bier in huis.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef remlof het volgende:
[..]
Hey, ik heb m'n vorige nog niet op
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:00 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat verschilt per vrouw even aanwijzen he. Op het knopje of liever net eronder![]()
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je in een beetje stad woont is er nog wel een turk in de buurt die bier verkoopt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
Je denkt dat het niet klopt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
![]()
Begin je steeds leuker te vinden
![]()
![]()
![]()
Luiwammes!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:02 schreef Zolcon het volgende:
[..]
het staat in de schuur, maar ga niet de deur uit nu.
* betyar wordt nu wel persoonlijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En het hele grens gebied, labia, venusheuvel, lies, indirecte clitoris druk en wrijving enz. Je praat zo over 40 cm2 oppervlakte.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het tegenovergesteldequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Je denkt dat het niet klopt?
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)quote:
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschapquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb niet zoveel behoefte aan bier, moet toch gaan slapen. Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt isquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Neem een glas water,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat verzacht de kater.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
dan vooral niet trouwen en single blijvenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:04 schreef Zolcon het volgende:
Tevens heb ik principieel iets tegen alleen bier drinken (vooral op vrijdagavond)
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:03 schreef betyar het volgende:
[..]
* betyar wordt nu wel persoonlijk.Lief van je..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaak ligt het gewoon aan én de persoonlijke voorkeur én de uitvoering van het geheel
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtjequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik niet hoor.. En bovendien heb ik sowieso gezelschap
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!Tegen de tijd dat jij uit gecalculeerd bent, ligt de buurman er al boven op.
ik heb al 4 jaar een relatie...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef betyar het volgende:
[..]
dan vooral niet trouwen en single blijven
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Neem een glas water,
dat verzacht de kater.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
onder tafel, of ben je zown poezenvrouwtje
Vrouwen moeten niet zeuren,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja, de meeste mannen denken dat beffen zoals een kar kat zijn melk drinkt is
Maar je moet halve fysiotherapeut / gynaecoloog zijn om het echt goed te doen
Nee dat is allemaal al gedaan en berekend, maar een goede lerares is goud waard en zorgt voor 'pay it forward'quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:05 schreef betyar het volgende:
[..]
jij gooit er een hele berekening oplos!!
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you knowquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:07 schreef betyar het volgende:
[..]
voor ik ga slapen twee glazen water en 2 ibuprofen's en misschien nog een diclofenac.
Maar je woont niet samen kennelijk.. Of ze is voor een periode ver weg op stage oid..quote:
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebtquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef Zolcon het volgende:
[..]
pijnstillers zijn slecht om te nemen met alcohol, just so you know
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:08 schreef betyar het volgende:
[..]
fijn he die vastigheid, weten dat je elke week gewoon veel seks hebt![]()
.
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dan begin je toch te twijfelen.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
ben je helemaal gezond?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik doe al jaren niks anders. Ik wil morgen nog op kunnen staan met mijn beentje.
Aha, DAAR zit de stress...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Slim dan dat je gezorgd hebt voor een 2e.. Of was dat die buurman???
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenlevingquote:
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!quote:
1 jaar ga mijn tweede in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
probeerde mijn punt ook te maken.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee, hij zit bijna 2 jr in de ZW.. DUH!
Twijfelen is wegwezen.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb een periode nu waar we elkaar vrijwel niet zien, weinig seks, veel ruzie. allemaal blegh. Ook nog eens veel nieuwe mensen (leuke meisjes) ontmoeten.
dan begin je toch te twijfelen.
Stel haar chakra 1 voor. Lees wel eerst veel en oefen op een mandarijn of zo, nagels kort e.d. 'gun oil' is een veel gebruikte lube daarvoor.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
was het maar zo makkelijk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:12 schreef betyar het volgende:
[..]
Twijfelen is wegwezen.
maar ja zo ben ik.
Hoe oud ben je dan?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef Zolcon het volgende:
[..]
is gewoon algemene stress... normaal voor mijn leeftijd gok ik zo in de huidige samenleving
19quote:
Weet je.. Niet persoonlijk opvatten hoor.. Maar ik word een beetje moe van mannen die zeuren over (het lijf van) hun vrouw, terwijl ze er zelf (mede) de oorzaak van zijn..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:10 schreef betyar het volgende:
[..]
Na de eerste bevalling was de seks hetzelfde als je een banaan door de gang gooit, dus die tweede maakt ook geen verschil meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |