Liever niet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:52 schreef Zolcon het volgende:
Remlof, mag je in topics zeggen dat mensen dom zijn? Waar ligt de grens
ok dan weet ik dat.quote:
60/40quote:
blowjob?quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:53 schreef Whiskers2009 het volgende:
Ik val weer ff terug op BJ als begeleiding van dit geheel..-
jaren lang geen vakantie gehad, altijd op fok.quote:
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustendquote:
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherpquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.quote:
Dat klopt. Moet je een beetje slijmen en zo.quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Een ban op zijn tijd hoort erbij. Houdt je scherp
Vertel mij watquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
en als het persoonlijk wordt krijg je een ban in het heetst van de strijd.
ineens weet je het, je pakt er een biertje bijquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef Zolcon het volgende:
[..]
duurde even, maar ook deze vind ik verontrustend
Hey, ik heb m'n vorige nog niet opquote:Op zaterdag 11 december 2010 01:58 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ineens weet je het, je pakt er een biertje bij
Met de nadruk op goedequote:Op zaterdag 11 december 2010 01:56 schreef betyar het volgende:
[..]
gewoon een vraag, ik neem aan dat een vrouw ook wel eens behoefte heeft aan een goede likbeurt ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |