En jij moet mensen eens niet op ideen brengen die nergens voor nodig zijn..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:46 schreef Zolcon het volgende:
[..]
je moet ook niet dingen quoten die ik niet heb gezegd.
The Brilliant Boobed Teens?quote:
ik doe niks. Internet schat, internetquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:47 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En jij moet mensen eens niet op ideen brengen die nergens voor nodig zijn..
Iets wetenschappelijks met astronomie? welk kanaal is dat dan?quote:
Je doet niks?? Je brengt heel POL en een deel vd rest v Fok op ideeen.. Snertventje..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:49 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik doe niks. Internet schat, internet
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:50 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Je doet niks?? Je brengt heel POL en een deel vd rest v Fok op ideeen.. Snertventje..
heb je honger?quote:
Mag ik haar tel.nr.? Dan licht ik die arme vrouw van je ff in..quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:53 schreef betyar het volgende:
Morgen ram ik mijn piemel in de kont van mijn vrouw, en dan geef ik FTS de schuld![]()
![]()
Ja dan worden de kinderen wakker, leg dat maar weer eens uit.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0898266/ hmmm kan leuk zijn, of juist teleurstellende slecht...(qua 'feiten' e.d.)
@betyar, nee zo doe je het dus niet, door de schrik sluiting van de kringspier kan ze dan ook bloedden en dan is je kans verkeken.
En het is voor haar he, niet voor jou, zelf vind ik het ook maar zo-zo echter die vrouwen die het weten die komen gek gillend klaar. Dat is opzich kicken.
JIJ vind een strak kringspiertje om je piemol zo-zo??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:54 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.imdb.com/title/tt0898266/ hmmm kan leuk zijn, of juist teleurstellende slecht...(qua 'feiten' e.d.)
@betyar, nee zo doe je het dus niet, door de schrik sluiting van de kringspier kan ze dan ook bloedden en dan is je kans verkeken.
En het is voor haar he, niet voor jou, zelf vind ik het ook maar zo-zo echter die vrouwen die het weten die komen gek gillend klaar. Dat is opzich kicken.
Inderdaad, pappa heeft mamma blij gemaakt, en dat klinkt zoquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef betyar het volgende:
[..]
Ja dan worden de kinderen wakker, leg dat maar weer eens uit.
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:56 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
JIJ vind een strak kringspiertje om je piemol zo-zo??
Dat mannetje verteld alles aan juffrouw Nettie.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Inderdaad, pappa heeft mamma blij gemaakt, en dat klinkt zo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |