Waar je niet aan wil, niet aan toe bent, niet doen, da's ongezond en we hebben gelukkig vrije keuze.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
Jammer dan dat dit heerkijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..
Zal vast lekker zijn, maar IK hoef het niet..
(ja, ik WEET dat ik overkom als "wat een boer niet eet.." Maar ik heb zo mijn grenzen)
Heb je interesse in Jan??quote:
Bedoel je soms die hertog?quote:
Zeikerd. begin gewoon met een marsquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Jan=mmer dan dat dit heerkijks aan mijn neus voorbij gaat... Net als gefrituurde sprinkhanen ed..
Zal vast lekker zijn, maar IK hoef het niet..
(ja, ik WEET dat ik overkom als "wat een boer niet eet.." Maar ik heb zo mijn grenzen)
Loop gewoon naar die schuur...quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:39 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Bedoel je soms die hertog?
HERTOG JAN!!!!!!
alles aan het proberen wat FTS zegtquote:
Werken tot 11 min geleden?quote:
heb niet eens puf om me bed in te duiken, dat ligt 50cm van me vandaan.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:40 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Loop gewoon naar die schuur...
Mag het hopenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
alles aan het proberen wat FTS zegt
quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:41 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heb niet eens puf om me bed in te duiken, dat ligt 50cm van me vandaan.
hopen dat hij het veilig doet.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:42 schreef betyar het volgende:
[..]
Een staafmixer in zijn reet aan het frotten
Ik heb niet geklikt, maar je bedoelt toch geen klysma he??quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef fokthesystem het volgende:
http://www.gaycondoms.com/gunoillube.html enne PS: wel eerst ff een colonic doen he !als ze eenmaal de eerste vlotte heftige niet-penetratie orgasmes kreeg. Voor het echte werk ook een condoom of voor zingen de kerk uit.
spam, klikoquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
K** morgen leest iedereen dit.. Pas slapen als dit topic vol is dus??
En bedankt weer.. Kutjong!!quote:
ja en nee, minder diep, je hoeft niet de darmen in met de oplossing.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:43 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik heb niet geklikt, maar je bedoelt toch geen klysma he??
LOL maar het gaat dus om 'gun oil' de meest gewaardeerde lube.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:44 schreef Zolcon het volgende:
links als gaycondoms gaan we even niet aanklikken.
je moet ook niet dingen quoten die ik niet heb gezegd.quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
En bedankt weer.. Kutjong!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |