En die heeft sex verboden, juf nettie?quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef betyar het volgende:
[..]
Dat mannetje verteld alles aan juffrouw Nettie.....
je vrouw met een goatsequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorvoor het genot van de vrouw in kwestie
Nee maar ja. klein dorp hequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
En die heeft sex verboden, juf nettie?
Die plaatjes zijn door google gefilterd,quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef Zolcon het volgende:
wat is een goatse nou precies, ik wil het NIET googlen.
Wederom truste! En succes met die 50 cmquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef Zolcon het volgende:
mensen, ik ga er waarschijnlijk, vermoedelijk vandoor.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatsequote:Op zaterdag 11 december 2010 02:58 schreef Zolcon het volgende:
wat is een goatse nou precies, ik wil het NIET googlen.
Slaapze, en ja zeker succes, bijna gegarandeerd!quote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom truste! En succes met die 50 cm
Zie hier de heilige FTSquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:57 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Tja het is toch endeldarm roeren he... maar ik heb er wel wat voor over hoorvoor het genot van de vrouw in kwestie
Nou nou, dat is wel een beetje overdrevenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
oh, die heb ik wel voorbij zien komenquote:Op zaterdag 11 december 2010 02:59 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Goatse
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel een beetje overdrevenJammer danSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:00 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Nou nou, dat is wel een beetje overdreven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
nou vertelquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:01 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Weet je hoe een arabier een lul van 29 cm krijgt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
Wederom (3x = scheepsrecht): Truste!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:02 schreef Zolcon het volgende:
weltrusten lieve mensen, en de dame onder ons, succes met proberen.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:03 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Nee.Zie EDITSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
Schaapjes tellen, boten, who's counting...quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:03 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wederom (3x = scheepsrecht): Truste!!
Daar gaat een vinger in, daar gaat in vinger in, lalalalaquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:04 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Schaapjes tellen, boten, who's counting...
Maar dan niet ook aflikken he!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:05 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Daar gaat een vinger in, daar gaat in vinger in, lalalala
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:05 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Maar dan niet ook aflikken he!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |