Hoe vaak ik om de zon ging? top secretquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:15 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Maar in jaren sinds je geboorte??
Want??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:15 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Hoe vaak ik om de zon ging? top secret
Zucht, internet, privacy, gegevens spaarzaam uiten... Maar je wilt dus een date, de interesse is gewekt?quote:
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavondquote:
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zucht, internet, privacy, gegevens spaarzaam uiten... Maar je wilt dus een date, de interesse is gewekt?
Sssttttquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef betyar het volgende:
[..]
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavond
Ik denk dat wij het dichtst bij elkaar zitten.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee ik wil weten hou jong/oud je bent..
N.V.T. dat je dat wilt snap ik, maar dat ik zo weinig mogelijk hier en elders vertel snap jij ook vast wel.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Nee ik wil weten hou jong/oud je bent..
Wij sowieso iddquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef betyar het volgende:
[..]
Ik denk dat wij het dichtst bij elkaar zitten.
Je mag het me ook via andere wegen laten wetenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:18 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
N.V.T. dat je dat wilt snap ik, maar dat ik zo weinig mogelijk hier en elders vertel snap jij ook vast wel.
Leg maar uit hoor, ik kan wat hebben.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:17 schreef betyar het volgende:
[..]
een hele mooie inkopper eigenlijk ik doe hem niet uit respect voor je... je naam is een keer voorbij gekomen vanavond
Ik ook niet.. En nu???quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:20 schreef fokthesystem het volgende:
Laat ik het zo zeggenik kom ouder over dan ik ben en ik heb geen grijze haren
al sinds mijn 1e jaar niet
Dit nietquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:20 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Leg maar uit hoor, ik kan wat hebben.
Vrouwen verven veelal, verf jij ook?quote:
Even heel per ongeluk je hand door de bilnaad aaien, voorwerk is het halve werk.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef betyar het volgende:
Mensen, ik ga naar bed, lekker tegen de warme kont van mijn vrouw liggen.
Welterusten en denk eraan handjes boven de lakens.
Ik neem hem mee.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Even heel per ongeluk je hand door de bilnaad aaien, voorwerk is het halve werk.
Wat heeft dat met jouw leeftijd te maken??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Vrouwen verven veelal, verf jij ook?
Truste!!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:21 schreef betyar het volgende:
Mensen, ik ga naar bed, lekker tegen de warme kont van mijn vrouw liggen.
Welterustenen denk eraan handjes boven de lakens.
is dat als we weer gaan krimpenquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:22 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met jouw leeftijd te maken??
En: ooit van uitgroei gehooord??
Doe niet zo moeilijk... 85???quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:23 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
is dat als we weer gaan krimpen? En ja als jij verft reeds dan zegt dat niks, heeft niets te maken met mijn leeftijd.
Wie doet er nu moeilijk?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:23 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Doe niet zo moeilijk... 85???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |