quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......
Ik moet bij whiskers zijn zodat jij je vingers niet gaat aflikken na ze in van alles gedaan te hebben!?, is ze je domina?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:06 schreef Zolcon het volgende:
[..]
moet je bij Whiskers zijn, mij niet gezien joh......
ik snap het niet meer. Komt erop neer dat er in huize zolcon niks anaals gebeurt!quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Ik moet bij whiskers zijn zodat jij je vingers niet gaat aflikken na ze in van alles gedaan te hebben!?, is ze je domina?
Constipatie is dan al 1 ding wat zeker is.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:07 schreef Zolcon het volgende:
[..]
ik snap het niet meer. Komt erop neer dat er in huize zolcon niks anaals gebeurt!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:08 schreef betyar het volgende:
Jongens beetje rustig dadelijk wordt Whiskers nog nieuwsgierig en krijgt eenheeft ze al weken, maken jullie het topic vol? ik pak mijn noodzakelijke nachtrust. wekker staat om 14:00SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 24 augustus 2011 16:41 schreef von_Preussen het volgende:
"Ook al deel ik z'n politiek maatschappelijke visie niet, maar ik vind Zolcon een koning. Waarom? Gewoon, omdat hij WO'er is. _O_ "
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:08 schreef betyar het volgende:
Jongens beetje rustig dadelijk wordt Whiskers nog nieuwsgierig en krijgt eenLOL, alleen vrouwen houden niet van die taal, jaagt hen weg. Dat moet op zijn streekromansSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een ietwat van lust doordrenkte liefdespoortje of zo
http://www.paltalk.com , niet typen maar miepen
Al bemoei jij je niet met politiek, deze bemoeit zich wel met jouw leven en geld, van de wieg tot het graf en zelfs daarna!
ik ga ook dadelijk, wekker staat morgenvroeg om een uur 6 aan het bedquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:09 schreef Zolcon het volgende:
[..]
heeft ze al weken, maken jullie het topic vol? ik pak mijn noodzakelijke nachtrust. wekker staat om 14:00
quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
LOL, alleen vrouwen houden niet van die taal, jaagt hen weg. Dat moet op zijn streekromans
Een ietwat van lust doordrenkte liefdespoortje of zo
dan heb je nog 36 uurquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef betyar het volgende:
[..]
ik ga ook dadelijk, wekker staat morgenvroeg om een uur 6 aan het bed
Laat je eigen niet kennen meid.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:10 schreef Whiskers2009 het volgende:
Wat doe ik nou met zo'n opmerking na mijn enorm duidelijke... Nah, laat maar.. Negeren is beter..
Mijn vrouw heeft mij vrij spel gegeven dus.....quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nat kutje?? Graag! OOk vrouwen hebben hun behoeften..
Maar als het van jullie moet komen...
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
Nat kutje?? Graag! OOk vrouwen hebben hun behoeften..
Maar als het van jullie moet komen...
Natquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?
Gewoon een zilte natte mossel die uitgelikt moet worden. Dat is klare taal.quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:13 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Dat klinkt dus niet, zelfs niet voor mij, hoe nomen jullie dat fijnzinnig? glibberige liefdesnestje of zo?
Zo jong als ik mij voel natuurlijkquote:Op zaterdag 11 december 2010 03:14 schreef Whiskers2009 het volgende:
Hoe jong/oud is FTS eigenlijk???
Van de rest weet ik het
Wat?quote:
Maar in jaren sinds je geboorte??quote:Op zaterdag 11 december 2010 03:14 schreef fokthesystem het volgende:
[..]
Zo jong als ik mij voel natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |