quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Society
Zoooo waar die tekst!![]()
Godver, moet janken.
Nee als je het goed doet, blijft het knapperig en de kleuren fel....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?
Zeker nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?
Die paar mensen maken het nog geen sociaal geaccepteerd fenomeen. En bij de weg, in NL is xtc alweer een tijdje uit in het uitgaansleven, coke is the business now....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Afgelopen jaar al heel wat nieuwe leden van de club leren kennen hoor. Het gaat langzaam, maar zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Over een klein half uur kan ik hem luisterenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je. Over een klein half uur kan ik hem luisteren
Society :
hmmm ooh hooo hooo
It's a mistery to me
we have a greed
with which we have agreed
You think you have to want
more than you need
until you have it all you won't be free
society, you're a crazy breed
I hope you're not lonely without me
When you want more than you have
you think you need
and when you think more than you want
your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
'cos when you have more than you think
you need more space
society, crazy and deep
there's those thinking more or less less is more
but if less is more how you're keeping score?
Means for every point you make
your level drops
kinda like its starting from the top
you can't do that...
society, crazy and deep
society, have mercy on me
I hope you're not angry if I disagree
society, crazy and deep
Maar goed dat Singles mij nu niet kunnen zien...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan zeker als je het telang erin laat
Zo ver heb ik mij er niet in verdieptquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten kaas he? Duffe wiet vind ik echt niks. Ik wil mijn ADHD levend houden...
Ben cafeineverslaafd en vind geestverruimende middelen erg lekker.
Stom van mij ik wist dat je bezet bent. En zwangerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
Dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
Meestal als je iets ergens te lang inhoud dat het slap en soppig wordt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
Meestal als je iets ergens te lang inhoud dat het slap en soppig wordt
Jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Yoo
Of jij bent nieuw, of ik ben nieuw.
Dan geef je hem een beetje zout dan is hij minder flauwquote:
Tijd single af dus hier niet geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Yoo
Of jij bent nieuw, of ik ben nieuw.
quote:
Door zulke opmerkingen krijg ik dus nooit een date.quote:
Kan het slechter?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan geef je hem een beetje zout dan is hij minder flauw
Maar Q had geen keuze, jij wel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
Crappy mobile. Maar het gaat om de Q.-look!
[ afbeelding ]
Je weet aan wie je het vraagtquote:
Dank je, en graag gedaan.quote:
Whyyyyyyy?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je, en graag gedaan.
Er zijn nu 0:03 van Indifference geladen.
Dat kan niet ik ben mij alquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of jullie zijn allemaal nieuw, of ik ben nieuw
Hoi. Ik ben Mij
juist wel, dan zie je minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
Zeg Geviltje, je had gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
quote:
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd single af dus hier niet geweest
Sure thing, maar ik zie er zo brak uit dat ik mijn gezicht as we speak echt niet in [Singles] kan posten. Ik ga ook zo maffen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
ohquote:
Dan heeft die foto toch geen zinquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist wel, dan zie je minder
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Kloon!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Jij bent sowieso een oudje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs overquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.
mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh
nou, dan ben ik wel gewoon jullie wereld
En dat met dit weer!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om 't idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?
0:14 van Indifference en 0:24 van Yellow Ledbetter binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh wat erg
Maar de moeite waard, jij zal de tekst ook wel kunnen waarderen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Geviltje, je had gelijk.Birdie ging laatst prima vooruit, at en beweeg al beter. Maar gisterochtend lag ik toch dood.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.quote:
Ja, mutshaar, sucksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.
Maar hoe komt het dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu ben je een vampier?
nee, maar zo gaat dat.. Ik had bij Tjiep ook een goed gevoell.. Maar de kans is erg klein dat ze er bovenop komen![]()
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..
Hey bolliequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs over
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?quote:
Ik ben van 2007, da's niet oudquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Hart onder de riemquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he, een muzikaal hart onder de riem
Mijn haar zuigt heul nietquote:
Ik zit hier bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Flinke tieten voor iemand van 3.quote:
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
vaak de shock, soms de inwendige bloedingenquote:
Boubiequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hey bollie![]()
Het groene gras vind je bij de coffeeshop
Samenvatting?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 2 jaarwow Het verschil met toen ik net in singles kwam en hoe ik nu ben
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Zijn er nog wel een aantal maar idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
God heeft mij flink bedeeldquote:
Oooh! Maar hier zit ik ook nog maar een jaartje of zoquote:
Ik zit hier nu 2 jaar. En tijn rond zelfde periode.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.
Oh foei!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
hij noemt me oudquote:
Ben nogal in een melodramatische bui. Alle stress komt er even uit. En Societyquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?
hoi Kloon
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatiefquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.quote:
niks auch aan hoorquote:
Zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
Ja maar ik zei: die hier nu, op dit moment, in dit gesprek/topic betrokken zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.
Airwin ook al lang maar die is er niet zo vaak meer
HW
Rip
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten hequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatief
Lekker fris in ieder geval.
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdquote:
Al uhm bijna 7 weken singlequote:
Ah..de Singles zijn dus al een begrip, hier op het Forum.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
ik zit hier al langer dan Samzzquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten he
Dittoquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Ik wou net zeggen! Lang haarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!![]()
Nee, hoor
Jaaaa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.quote:
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?quote:
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)quote:
Ja, je post iig wel anders al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdecht raar om daar nu zo aan te denken.
![]()
Ik zit veel beter in mij vel en ben een stuk opener en socialer dan 2 jaar terug.
Kijk voor mij ook eens?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
7 mei 2009quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa?Stop ik jullie zomaar in dezelfde timezone.
Als je nog es tijd hebt, wil je dan ook een FOK!ke en Sucke voor me maken?quote:
gewoon even in je posthistory kijkenquote:
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.![]()
laatste pagina posthistoriequote:
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon even in je posthistory kijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?
Net op tijd! Was al 1:06 binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de verkeerde!
Oh sorry EM, deze moet je doen, die andere hebben ze gewoon het mooiste deel geknipt
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.![]()
*kloonknuffel*quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ben nogal in een melodramatische bui. Alle stress komt er even uit. En Society![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Net op tijd! Was al 1:06 binnen...
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.
Snel? Dit is nog niks...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Jeetje wat gaat het hier snel! Is het hier altijd zo druk?
Dat zijn de meeste hier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)
Inderdaad.quote:
Gewoon niet proberen het bij te houden en zeker niet gaan teruglezen. Je komt nooit meer bij gaande topic dan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Oh dus dat gemis kan ik hier goedmakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel? Dit is nog niks...
Welkom
En ja het is hier altijd druk, want singles hebben geen leven
Ik had je over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik post hier langer dan de meeste mensen die je noemde, en ik post hier pas 2 jaar.
Met 13 kreeg ik een relatie van 6,5 jaar. Toen 14 maanden single, anderhalf jaar relatie, 3 maanden relatie en sindsdien weer 'n maandje of wat single.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.En ik begon pas met 21.
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?
Jij bent wel nieuw, of ook een oldtimer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Damn, gelijk 6,5 jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Met 13 kreeg ik een relatie van 6,5 jaar. Toen 14 maanden single, anderhalf jaar relatie, 3 maanden relatie en sindsdien weer 'n maandje of wat single.
No probs. Heb in de tussentijd toepasselijk "First Snow" van de Fountain soundtrack aanstaan. Wat ben ik blij dat ik die film, muziek en hele ervaring dit jaar ontdekt heb...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja sorry, ik luister 'm eik nooit via youtube, dus wist het eerst niet
Ik snapte het al niet. Ik ben nog steeds van 2007quote:
En dan zo een dalende lijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje
Ik heb die ten set, met zulke coole foto's
Fresh meat, carefull!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Lips het volgende:
Ik ben echt nieuw geloof ik, kan me niet herinneren hier ooit gepost te hebben
Nu blijf je eeuwig single.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En dan zo een dalende lijn.
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Snelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Nu kan je bij Joe gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
quote:
Als die ook weer stijgt op die manierquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
lolquote:
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.En ik begon pas met 21.
18 januari 2010quote:
Wat een grappige baan heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Leukste hobby die er is!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een grappige baan heb jij!
Daar komt wel weer een stijgende lijn in joh! Ik zit nu ook in een neerwaartse spiraal bedenk ik me net...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We hadden hier wel altijd de regel van fotos als je nieuw bent voor de vleeskeuring
Beter laat beginnen dan nooit he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
snap ik *kijkt naar z'n 2 Genesis verzamelaars*quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Belachelijk duur, maar ik moest 'm hebben
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
Je vergeet Qquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Ik wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Haha ok dan is het goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog niet
Mijn leukste hobbyquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nou, ja. Ik mag 't zeker niet worden lijkt me.
Wat doet een Ladies Night consulente?quote:
Alleen vertrekken zit er in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
De kika?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaan
Nee ik verkoop erotische artikelen op homepartiesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat doet een Ladies Night consulente?
Geef jij advies aan vrouwen hoe ze een pyama-party moeten organiseren ofzo?
Gabber Piedt!quote:
quote:
Ik ben geen vrouw.quote:* zijn altijd vrouwen
* zijn gezellig, open en spontaan
* stellen je snel op je gemak
* kennen leuke anecdotes
* beantwoorden al je vragen
Ik hoor een meetquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik verkoop erotische artikelen op homeparties
Das hoelang je single bent of hoe lang je een relatie hebt?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
Als we dan toch aan het posten zijn: 3,5 maand, 1,5 maand en nu 2 maanden...dus ff zien hoe dat laatste wordt.
Hehe,,ook niet de venco van een paar jaar terugquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaan
Don't ask, niet weer die discussiequote:
Tja daar kom je ook geen kerels tegenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
quote:
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis zequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Jij als taalnazi? Zelfs met dat kapsel mag dat niet hoor.quote:
Een laatbloeier dus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hehe,,ook niet de venco van een paar jaar terug
Als ik mee zou gaan zou ze niks meer verkopen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Tja daar kom je ook geen kerels tegen
Tof, aparte baan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Ja echt hequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis ze
Nee niet echt neequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
Tja daar kom je ook geen kerels tegen
Bij mij liep het juist op!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Yuki het volgende:
[..]
Herkenbaar
27 maanden
13 maanden
2 maanden
Keep dreaming boy!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Als ik mee zou gaan zou ze niks meer verkopen.
Dat je het laat!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ja, maar tuinbroeken zitten wel fucking lekker.. Ik mis ze
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Nou..als ik naar mijn voorbeeld Charlie Harper kijk, lijkt nooit eigenlijk ook een puik plan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef vencodark het volgende:
[..]
Beter laat beginnen dan nooit he.
Dat waren relaties.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Das hoelang je single bent of hoe lang je een relatie hebt?
Dus: je ziet mij niet naar de klote gaan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't ask, niet weer die discussie
Naar de klote, ook goed
ik wacht geduldig af tot ze weer 'in' komen zodat je ze kan kopenquote:
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Maar ik heb iig genoeg battery operated boyfriends
Misschien zitten hier nog wat klantenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Maar ik heb iig genoeg battery operated boyfriends
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wacht geduldig af tot ze weer 'in' komen zodat je ze kan kopen
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?
Ja wrijf er maar in dat het niet voldoet!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je het laat!daar heb jij heul niks over te vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Alsof jij je daardoor laat leiden, KLOON!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij een mooie voor me maakt, draag ik mquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te maken
Misschien kun je wat mooie aanpassingen maken en het trendy máken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hou deze dan maar vastquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Tally het volgende:
Dan kom ik niet verder dan 11 jaar
Daar voor geen relaties gehadOf tenminste niet echt..
Ik kan niet naaien. Niet met naald en draad en niet in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij een mooie voor me maakt, draag ik m
nee, maar er zijn geen mooie te koop nuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof jij je daardoor laat leiden, KLOON!?
Ik laat hem ook wel eens los hoor.quote:
Ahaaa,,dus op een gegeven moment..een aantal dames zitten aan de bubbles, kakelen door elkaar heen over voornamelijk onzin en dan ineensquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Kun je dan ook he-le-maal niks?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet naaien. Niet met naald en draad en niet in bed
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
als je m goed draagt, is er niks a-seksueels aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
Ik heb uit protest tegen mijn Indiatrip alleen mijn Qlimaxschoenen meegenomen. Sta ik daar netjes gekleed met 1 zwarte en 1 rode veter. Vandaag zo'n indiaan: you're a trendsetter! In India doen hippe vrouwen blijkbaar 2 verschillende schoenen aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan wel naaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sigquote:
Je kan ze wel sexy maken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Met motorolie erop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijn
Ik kan FOK!kenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dan ook he-le-maal niks?
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doosquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa,,dus op een gegeven moment..een aantal dames zitten aan de bubbles, kakelen door elkaar heen over voornamelijk onzin en dan ineens
*dingdong*
Jij. "Ja, ik kom even u bestelling afleveren. 5 Dildo's waren het toch? "
Zoiets?
met naald en draad kom ik nog wel een beetje vooruit (verder als tasjes en een rok ben ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb jij heul niks over te vertellen
Dat heet een jumpsuit of catsuitquote:
Jawelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
En voor de goede vorm een korset eronderquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Heb er geen foto's vanquote:
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
ik heb daarvoor het geduld bij de wc nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Nope. Dat heet een tuinbroekquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
Ach wel handig tuinbroeken zijn gewoon een herkenningsteken voor pottenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Die catsuit was juist een vervanging voor het corset! Maar dat is insidersinfo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
En voor de goede vorm een korset eronder
Nopequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar buiten dat? Nog enige hoop dat je iets kan?
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.quote:
Ben afgehaakt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doos
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaalquote:
Je bent hoer?quote:
Oh, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaal
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
Haha, trots? Het is een lekkerbekkende term voor in bepaalde staat verkeren zonder naar de ziekte te refereren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sig
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel makkelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is een rok ofzo handigerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Daar ben ik mee op vakantie geweestquote:
Een mooie vrouw in de tuinbroek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Samzz in een tuinbroekquote:
Ik vind het in en in triest.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha, trots? Het is een lekkerbekkende term voor in bepaalde staat verkeren zonder naar de ziekte te refereren.
Maar die discussie is al dacht ik de revue gepasseerd..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |