Nopequote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Maar buiten dat? Nog enige hoop dat je iets kan?
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.quote:
Ben afgehaakt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doos
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaalquote:
Je bent hoer?quote:
Oh, dat doe ik ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
een tuinbroek klik je los en je kan gaan zitten.. Geniaal
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben ook zoiemand die dr spijkerbroek niet openknoopt, maar gewoon naar beneden trekt
Haha, trots? Het is een lekkerbekkende term voor in bepaalde staat verkeren zonder naar de ziekte te refereren.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Lips het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sig
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wel makkelijkquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs seks in een Alfa kan ermee!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:14 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Dan is een rok ofzo handigerquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Daar ben ik mee op vakantie geweestquote:
Een mooie vrouw in de tuinbroek?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:13 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben erg benieuwd naar een voorbeeld, want ik kan me geen enkele manier inbeelden waarop een tuinbroek eventueel sexy zou kunnen zijn.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:15 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dat kan handig zijn ook op andere momenten..
Samzz in een tuinbroekquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |