Kun je dan ook he-le-maal niks?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik kan niet naaien. Niet met naald en draad en niet in bed
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
als je m goed draagt, is er niks a-seksueels aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijven
Ik heb uit protest tegen mijn Indiatrip alleen mijn Qlimaxschoenen meegenomen. Sta ik daar netjes gekleed met 1 zwarte en 1 rode veter. Vandaag zo'n indiaan: you're a trendsetter! In India doen hippe vrouwen blijkbaar 2 verschillende schoenen aan.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te maken
Ik kan wel naaienquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hey, je hebt een quote van Ang3l in je sigquote:
Je kan ze wel sexy maken hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Samzz het volgende:
[..]
Precies. Met motorolie erop.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Alleen een tuinbroek kan best sexy zijn
Ik kan FOK!kenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kun je dan ook he-le-maal niks?
Nee, 't is zoals met tupperware. Maar ipv plastic dozen verkoop ik plastic voor je doosquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:10 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaaa,,dus op een gegeven moment..een aantal dames zitten aan de bubbles, kakelen door elkaar heen over voornamelijk onzin en dan ineens
*dingdong*
Jij. "Ja, ik kom even u bestelling afleveren. 5 Dildo's waren het toch? "
Zoiets?
met naald en draad kom ik nog wel een beetje vooruit (verder als tasjes en een rok ben ik nooit gekomenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar heb jij heul niks over te vertellen
Dat heet een jumpsuit of catsuitquote:
Jawelquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
En voor de goede vorm een korset eronderquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Heb er geen foto's vanquote:
Je moet sowieso niet trots zijn op het voor de lol bezigen van dat soort termen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Had die term nooit moeten inbrengen hier, blijkbaar.
ik heb daarvoor het geduld bij de wc nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Een catsuit schijnt ook heel lekker te zitten
Nope. Dat heet een tuinbroekquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik heb daarvoor het geduld bij de wc niet
Ach wel handig tuinbroeken zijn gewoon een herkenningsteken voor pottenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:11 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat heet een jumpsuit of catsuitTuinbroeken zijn
Die catsuit was juist een vervanging voor het corset! Maar dat is insidersinfo.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:12 schreef Sl33pw4lk3r het volgende:
[..]
En voor de goede vorm een korset eronder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |