Dat waren relaties.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef Tally het volgende:
[..]
Das hoelang je single bent of hoe lang je een relatie hebt?
Dus: je ziet mij niet naar de klote gaan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Don't ask, niet weer die discussie
Naar de klote, ook goed
ik wacht geduldig af tot ze weer 'in' komen zodat je ze kan kopenquote:
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Maar ik heb iig genoeg battery operated boyfriends
Misschien zitten hier nog wat klantenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee niet echt nee
Maar ik heb iig genoeg battery operated boyfriends
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik wacht geduldig af tot ze weer 'in' komen zodat je ze kan kopen
Hahaquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?
Ja wrijf er maar in dat het niet voldoet!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Maken die ook een heerlijk spontaan ontbijtje en geven ze een zacht kusje als je ziek bent?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:06 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat je het laat!daar heb jij heul niks over te vertellenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So if you see me, and I’m lonesome and stoned,
So far down, the devil loved me high...
I’m just trying to untangle my mind.
Alsof jij je daardoor laat leiden, KLOON!?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij een mooie voor me maakt, draag ik mquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te maken
Misschien kun je wat mooie aanpassingen maken en het trendy máken.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik zoek nog vrouwen die me willen helpen om ze gewoon weer trendy te maken
Ik hoop dat die a-seksuele krengen voor altijd uit het modebeeld verwijderd blijvenquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:07 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Hou deze dan maar vastquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef Tally het volgende:
Dan kom ik niet verder dan 11 jaar
Daar voor geen relaties gehadOf tenminste niet echt..
Ik kan niet naaien. Niet met naald en draad en niet in bedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:09 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
als jij een mooie voor me maakt, draag ik m
nee, maar er zijn geen mooie te koop nuquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:08 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alsof jij je daardoor laat leiden, KLOON!?
Ik laat hem ook wel eens los hoor.quote:
Ahaaa,,dus op een gegeven moment..een aantal dames zitten aan de bubbles, kakelen door elkaar heen over voornamelijk onzin en dan ineensquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Lips het volgende:
[..]
Nee ik verkoop erotische artikelen op homeparties
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |