Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.
Snel? Dit is nog niks...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Jeetje wat gaat het hier snel! Is het hier altijd zo druk?
Dat zijn de meeste hier.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Lips het volgende:
[..]
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)
Inderdaad.quote:
Gewoon niet proberen het bij te houden en zeker niet gaan teruglezen. Je komt nooit meer bij gaande topic dan!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Oh dus dat gemis kan ik hier goedmakenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Snel? Dit is nog niks...
Welkom
En ja het is hier altijd druk, want singles hebben geen leven
Ik had je over het hoofd gezien.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Techno het volgende:
[..]
Ik post hier langer dan de meeste mensen die je noemde, en ik post hier pas 2 jaar.
Met 13 kreeg ik een relatie van 6,5 jaar. Toen 14 maanden single, anderhalf jaar relatie, 3 maanden relatie en sindsdien weer 'n maandje of wat single.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.En ik begon pas met 21.
Neequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?
Jij bent wel nieuw, of ook een oldtimer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Damn, gelijk 6,5 jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:59 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Met 13 kreeg ik een relatie van 6,5 jaar. Toen 14 maanden single, anderhalf jaar relatie, 3 maanden relatie en sindsdien weer 'n maandje of wat single.
No probs. Heb in de tussentijd toepasselijk "First Snow" van de Fountain soundtrack aanstaan. Wat ben ik blij dat ik die film, muziek en hele ervaring dit jaar ontdekt heb...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef missbehavin het volgende:
[..]
ja sorry, ik luister 'm eik nooit via youtube, dus wist het eerst niet
Ik snapte het al niet. Ik ben nog steeds van 2007quote:
En dan zo een dalende lijn.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Een beetje
Ik heb die ten set, met zulke coole foto's
Fresh meat, carefull!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Lips het volgende:
Ik ben echt nieuw geloof ik, kan me niet herinneren hier ooit gepost te hebben
Nu blijf je eeuwig single.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
En dan zo een dalende lijn.
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Snelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Nu kan je bij Joe gaan wonen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
quote:
Als die ook weer stijgt op die manierquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
lolquote:
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Gut, ik heb sinds mijn 13e in totaal maar 7 maanden relatie gehad.En ik begon pas met 21.
18 januari 2010quote:
Wat een grappige baan heb jij!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:58 schreef Lips het volgende:
Herkenbaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Leukste hobby die er is!quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Wat een grappige baan heb jij!
Daar komt wel weer een stijgende lijn in joh! Ik zit nu ook in een neerwaartse spiraal bedenk ik me net...quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:00 schreef Rifoki het volgende:
[..]
78 maanden
18 maanden
3 maanden
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:02 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
We hadden hier wel altijd de regel van fotos als je nieuw bent voor de vleeskeuring
Beter laat beginnen dan nooit he.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
snap ik *kijkt naar z'n 2 Genesis verzamelaars*quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Belachelijk duur, maar ik moest 'm hebben
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaanquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:01 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ahaa,,de wat oudere vrouwelijke versie van mezelf.
Je vergeet Qquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Ik wordtquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
Ik wordt het museumstuk van deze reeks, lang nadat jullie vertrokken zijn, onder de plak zitten, pittige kapsels hebben, tuinbroeken dragen en noem 't allemaal maar op.
Haha ok dan is het goedquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Lips het volgende:
[..]
Ik was de handleiding al aan 't doorlezen maar bij dat hoofdstuk ben ik nog niet
Mijn leukste hobbyquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Ja, nou, ja. Ik mag 't zeker niet worden lijkt me.
Wat doet een Ladies Night consulente?quote:
Alleen vertrekken zit er in.quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef Rifoki het volgende:
De kika?quote:Op dinsdag 7 december 2010 20:03 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ken jou nog niet irl, maar ik zie venco niet naar de kika gaan
Nee ik verkoop erotische artikelen op homepartiesquote:Op dinsdag 7 december 2010 20:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Wat doet een Ladies Night consulente?
Geef jij advies aan vrouwen hoe ze een pyama-party moeten organiseren ofzo?
Gabber Piedt!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |