Ik zit hier nu 2 jaar. En tijn rond zelfde periode.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.
Oh foei!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
hij noemt me oudquote:
Ben nogal in een melodramatische bui. Alle stress komt er even uit. En Societyquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?
hoi Kloon
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatiefquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.quote:
niks auch aan hoorquote:
Zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
Ja maar ik zei: die hier nu, op dit moment, in dit gesprek/topic betrokken zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.
Airwin ook al lang maar die is er niet zo vaak meer
HW
Rip
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten hequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatief
Lekker fris in ieder geval.
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdquote:
Al uhm bijna 7 weken singlequote:
Ah..de Singles zijn dus al een begrip, hier op het Forum.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
ik zit hier al langer dan Samzzquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten he
Dittoquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Ik wou net zeggen! Lang haarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!![]()
Nee, hoor
Jaaaa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.quote:
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?quote:
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)quote:
Ja, je post iig wel anders al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdecht raar om daar nu zo aan te denken.
![]()
Ik zit veel beter in mij vel en ben een stuk opener en socialer dan 2 jaar terug.
Kijk voor mij ook eens?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
7 mei 2009quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa?Stop ik jullie zomaar in dezelfde timezone.
Als je nog es tijd hebt, wil je dan ook een FOK!ke en Sucke voor me maken?quote:
gewoon even in je posthistory kijkenquote:
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.![]()
laatste pagina posthistoriequote:
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon even in je posthistory kijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?
Net op tijd! Was al 1:06 binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de verkeerde!
Oh sorry EM, deze moet je doen, die andere hebben ze gewoon het mooiste deel geknipt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |