Kaal bedoel je? Das ff wennen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
Crappy mobile. Maar het gaat om de Q.-look!
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je, en graag gedaan.
Er zijn nu 0:03 van Indifference geladen.
Dat kan niet ik ben mij alquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of jullie zijn allemaal nieuw, of ik ben nieuw
Hoi. Ik ben Mij
juist wel, dan zie je minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Samzz het volgende:
Zeg Geviltje, je had gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
quote:
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd single af dus hier niet geweest
Sure thing, maar ik zie er zo brak uit dat ik mijn gezicht as we speak echt niet in [Singles] kan posten. Ik ga ook zo maffen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
ohquote:
Dan heeft die foto toch geen zinquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist wel, dan zie je minder
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Kloon!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Jij bent sowieso een oudje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs overquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.
mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh
nou, dan ben ik wel gewoon jullie wereld
En dat met dit weer!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om 't idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?
0:14 van Indifference en 0:24 van Yellow Ledbetter binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh wat erg
Maar de moeite waard, jij zal de tekst ook wel kunnen waarderen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Geviltje, je had gelijk.Birdie ging laatst prima vooruit, at en beweeg al beter. Maar gisterochtend lag ik toch dood.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.quote:
Ja, mutshaar, sucksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.
Maar hoe komt het dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu ben je een vampier?
nee, maar zo gaat dat.. Ik had bij Tjiep ook een goed gevoell.. Maar de kans is erg klein dat ze er bovenop komen![]()
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..
Hey bolliequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs over
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?quote:
Ik ben van 2007, da's niet oudquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Hart onder de riemquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he, een muzikaal hart onder de riem
Mijn haar zuigt heul nietquote:
Ik zit hier bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Flinke tieten voor iemand van 3.quote:
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
vaak de shock, soms de inwendige bloedingenquote:
Boubiequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hey bollie![]()
Het groene gras vind je bij de coffeeshop
Samenvatting?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 2 jaarwow Het verschil met toen ik net in singles kwam en hoe ik nu ben
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Zijn er nog wel een aantal maar idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |