quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Die heb ik niet
Society
Zoooo waar die tekst!![]()
Godver, moet janken.
Nee als je het goed doet, blijft het knapperig en de kleuren fel....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?
Zeker nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?
Die paar mensen maken het nog geen sociaal geaccepteerd fenomeen. En bij de weg, in NL is xtc alweer een tijdje uit in het uitgaansleven, coke is the business now....quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef El_Matador het volgende:
Afgelopen jaar al heel wat nieuwe leden van de club leren kennen hoor. Het gaat langzaam, maar zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dank je. Over een klein half uur kan ik hem luisterenquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je. Over een klein half uur kan ik hem luisteren
Society :
hmmm ooh hooo hooo
It's a mistery to me
we have a greed
with which we have agreed
You think you have to want
more than you need
until you have it all you won't be free
society, you're a crazy breed
I hope you're not lonely without me
When you want more than you have
you think you need
and when you think more than you want
your thoughts begin to bleed
I think I need to find a bigger place
'cos when you have more than you think
you need more space
society, crazy and deep
there's those thinking more or less less is more
but if less is more how you're keeping score?
Means for every point you make
your level drops
kinda like its starting from the top
you can't do that...
society, crazy and deep
society, have mercy on me
I hope you're not angry if I disagree
society, crazy and deep
Maar goed dat Singles mij nu niet kunnen zien...![]()
![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Dat is dan zeker als je het telang erin laat
Zo ver heb ik mij er niet in verdieptquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Je hebt allerlei soorten kaas he? Duffe wiet vind ik echt niks. Ik wil mijn ADHD levend houden...
Ben cafeineverslaafd en vind geestverruimende middelen erg lekker.
Stom van mij ik wist dat je bezet bent. En zwangerquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
Dat ben ikquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
Meestal als je iets ergens te lang inhoud dat het slap en soppig wordt
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:40 schreef S95Sedan het volgende:
Meestal als je iets ergens te lang inhoud dat het slap en soppig wordt
Jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Yoo
Of jij bent nieuw, of ik ben nieuw.
Dan geef je hem een beetje zout dan is hij minder flauwquote:
Tijd single af dus hier niet geweestquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:42 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Yoo
Of jij bent nieuw, of ik ben nieuw.
quote:
Door zulke opmerkingen krijg ik dus nooit een date.quote:
Kan het slechter?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:43 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan geef je hem een beetje zout dan is hij minder flauw
Maar Q had geen keuze, jij wel!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
Crappy mobile. Maar het gaat om de Q.-look!
[ afbeelding ]
Je weet aan wie je het vraagtquote:
Dank je, en graag gedaan.quote:
Whyyyyyyy?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:45 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dank je, en graag gedaan.
Er zijn nu 0:03 van Indifference geladen.
Dat kan niet ik ben mij alquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Of jullie zijn allemaal nieuw, of ik ben nieuw
Hoi. Ik ben Mij
juist wel, dan zie je minderquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
Zeg Geviltje, je had gelijk.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
quote:
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Tijd single af dus hier niet geweest
Sure thing, maar ik zie er zo brak uit dat ik mijn gezicht as we speak echt niet in [Singles] kan posten. Ik ga ook zo maffen denk ik.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kaal bedoel je? Das ff wennen!
Maar tegen het licht in fotograferen is niet zo handig he?
ohquote:
Dan heeft die foto toch geen zinquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
juist wel, dan zie je minder
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Kloon!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Jij bent sowieso een oudje.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Hoi. Ik ben Mij
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs overquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Boudibou het volgende:
[..]
[..]
Ahaa..okee, lachen man. Welkom terug dan maar hier in Singles, waar het gras niet groener lijkt, maar is.
mooiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh
nou, dan ben ik wel gewoon jullie wereld
En dat met dit weer!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Het gaat om 't idee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef Techno het volgende:
[..]
Wat is dit nu weer voor kwalitatief uitermate teleurstellende foto?
0:14 van Indifference en 0:24 van Yellow Ledbetter binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:46 schreef missbehavin het volgende:
[..]
oh wat erg
Maar de moeite waard, jij zal de tekst ook wel kunnen waarderen denk ik.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:47 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zeg Geviltje, je had gelijk.Birdie ging laatst prima vooruit, at en beweeg al beter. Maar gisterochtend lag ik toch dood.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:44 schreef Rifoki het volgende:
[ afbeelding ]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.quote:
Ja, mutshaar, sucksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Juist dan! Als je haar fatsoenlijk zit ga je echt niet met 'n muts door de kou.
Maar hoe komt het dan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en nu ben je een vampier?
nee, maar zo gaat dat.. Ik had bij Tjiep ook een goed gevoell.. Maar de kans is erg klein dat ze er bovenop komen![]()
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ouwe, je bent kaal he,,weet niet of je het gemerkt hebt..
Hey bolliequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar is dat groene gras? Hier ligt er een laag ijs over
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?quote:
Ik ben van 2007, da's niet oudquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Hart onder de riemquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ja he, een muzikaal hart onder de riem
Mijn haar zuigt heul nietquote:
Ik zit hier bijna 2 jaarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Och, valt ook relatief mee heb ik het gevoel. Van de huidige die hier nu posten, is Sedan toch wel 1 van de oudste. Samen met El, Sammz, tijn en ik.
Ff een grabbeltje.
Flinke tieten voor iemand van 3.quote:
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
vaak de shock, soms de inwendige bloedingenquote:
Boubiequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Hey bollie![]()
Het groene gras vind je bij de coffeeshop
Samenvatting?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zit hier bijna 2 jaarwow Het verschil met toen ik net in singles kwam en hoe ik nu ben
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is indifference een mooi nummer
Zijn er nog wel een aantal maar idd.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
God heeft mij flink bedeeldquote:
Oooh! Maar hier zit ik ook nog maar een jaartje of zoquote:
Ik zit hier nu 2 jaar. En tijn rond zelfde periode.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij bent veel ouder dan ik volgens mij. En Tijn. Ik zit hier nu 1,5 jaar.
Oh foei!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
hij noemt me oudquote:
Ben nogal in een melodramatische bui. Alle stress komt er even uit. En Societyquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oh god. Wat heb ik nu weer misdaan?
hoi Kloon
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatiefquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:50 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Dit is nog 6mm, ik kon voor de helft gaan. Of voor 0. Alles is relatief.
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.quote:
niks auch aan hoorquote:
Zegt me helemaal niksquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:51 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
oud ook, zie dat het van VS komt. die heb ik (nog) niet
Ja maar ik zei: die hier nu, op dit moment, in dit gesprek/topic betrokken zijn.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Q zit hier al zeker 5 jaar en ik kom aardig in de buurt.
Airwin ook al lang maar die is er niet zo vaak meer
HW
Rip
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten hequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:52 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha,,6 mm valt nog wel mee. Maar ook dat is relatief
Lekker fris in ieder geval.
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdquote:
Al uhm bijna 7 weken singlequote:
Ah..de Singles zijn dus al een begrip, hier op het Forum.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Come to think of it...Geviltje zal niet veel langer dan Samzz hier zitten. Of korter.![]()
ik zit hier al langer dan Samzzquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ff een grabbeltje.
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent toch niet van plan de schaar in je haar te zetten he
Dittoquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Hoiquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Lips het volgende:
Een begrip? Dan moet ik hier ook gepost hebben
Ik wou net zeggen! Lang haarquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Jawel! Morgen! Helemaal Carlo Picorni-kaal!![]()
Nee, hoor
Jaaaa?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.quote:
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?quote:
Tnx! Ben bang dat ik hier nog legitiem ben ook (als single dan)quote:
Ja, je post iig wel anders al.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:53 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff, in die 2 jaar is echt veel gebeurdecht raar om daar nu zo aan te denken.
![]()
Ik zit veel beter in mij vel en ben een stuk opener en socialer dan 2 jaar terug.
Kijk voor mij ook eens?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit hier al langer dan Samzz
hoelang? Zal eens kijken
7 mei 2009quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jaaaa?Stop ik jullie zomaar in dezelfde timezone.
Als je nog es tijd hebt, wil je dan ook een FOK!ke en Sucke voor me maken?quote:
gewoon even in je posthistory kijkenquote:
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef Rifoki het volgende:
[..]
Same. Dat maakt in totaal zo'n 16 maanden sinds mijn 13e.![]()
laatste pagina posthistoriequote:
En dan kan je zien vanaf wanneer je in Singles post?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon even in je posthistory kijken
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:55 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
maken ten, vitalogy, merkinball, dissident (live in atlanta), no code, backspacer en into the wild (film+cd) wel wat goed?
Kinda yes. Maar ik ben bezig met een inhaalslag en begin er ook even niet meer aan - voor zo ver te plannen that is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Heb jij niet het idee dat je veel van je jeugd gemist hebt door die relatief vroege lange relaties?
Net op tijd! Was al 1:06 binnen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:56 schreef missbehavin het volgende:
Ik had de verkeerde!
Oh sorry EM, deze moet je doen, die andere hebben ze gewoon het mooiste deel geknipt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |