In het echt was het super...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het ziet er nu al mooi uit op postzegelformaatdus ben ik wel benieuwd hoe het er in het echt uitziet
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef -Engel- het volgende:
[..]
als ik nog vaker ga stomen ... haal ik er eentje met meerdere verdiepingen.... dan kan je wel de aardappels/vlees/groenten combo maken... maar in 1-laags ben ik bang voor te overgaar of te rauw
Kan ik me levendig voorstellen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Echt, die stem, die man, zucht
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Drugs hmm....neh.
Liever seks, hoewel beide tegelijk me wel apart lijkt maja.
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.
Gewoon kijken of hij nog single isquote:
Dat geloof ik graagquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon kijken of hij nog single is
Je hebt allerlei soorten kaas he? Duffe wiet vind ik echt niks. Ik wil mijn ADHD levend houden...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik heb wel geblowed alleen daar werd ik rustig van verder niets dus niet echt interessant
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwe
Heb al een mooie gezien
Heb je al jezelf ge DM'd?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Tally het volgende:
Ik heb nu eindelijk gezien hoe dat DM werkt
Meteen maar even opgezet.. Indifferencequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Kan ik me levendig voorstellen.
Wat?quote:
Afgelopen jaar al heel wat nieuwe leden van de club leren kennen hoor. Het gaat langzaam, maar zeker.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.
Ik vind het zo vies klinken he, dat DM'enquote:
Dat is toch wel het extreme toppunt van geen leven hebbenquote:
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uitquote:
Nee ik kreeg een DM of ik wilde datenquote:
Ik ook nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Sociaal geaccepteerd? Dacht het niet.
Stomen daar wordt je groente toch slap en soppig van?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:31 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb een 2 laags.. Als dat ding stuk gaat moet ik echt een nieuwe
Heb al een mooie gezien
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Gewoon kijken of hij nog single is
[..]
Dat geloof ik graag
Die heb ik nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Meteen maar even opgezet.. Indifference
Jij ook al?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Ineens weet je het, je wordt groupie
quote:
Boh goed bezig jijquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:34 schreef Tally het volgende:
[..]
Neeeeeeee want met de baby op komst geven we toch al zat uit
[..]
Nee ik kreeg een DM of ik wilde daten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |