Deze vind ik maar vaag. Wat is het?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja tijd voor een andere ui....
En nee niet Stoned...... ik heb niks met drugs.... behalve koffieen alcohol
Lijken mij golf en rotsenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze vind ik maar vaag. Wat is het?
OhDie laatste is een zeer goeie drug
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik eet sinds ik op mezelf woon, alleen maar gestoomde groenten
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:11 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Nee hoor, ik hou juist van ruimte.... heerlijk....
In het begin zal ik regio Ottawa zitten, want daar woont mijn neef ook. Maar dan kan ik van daar uit altijd nog verder kijken...
Heb geen andere landen op het oog, omdat die lastiger zijn voor mij om werk en huis te vinden/krijgen.
Voor jouw nieuwe studie lijkt mij enige wiskunde toch wel van toepassing. Of niet?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
makes sensedank je wel
ik blijf een echte alfa haha
hehehe... als ik iets met taal heb, klop ik bij jou aanquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
makes sensedank je wel
ik blijf een echte alfa haha
+1 voor Into the Wildquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.
Verstandig plan. Hij staat er ook achter en je denkt ook zakelijk met hem door 1 deur te kunnen?
Ok, mooi focussen dus.
Hou me op de hoogte als je wil.
Heb je al een tijdsindicatie wanneer?
En heb je Into the Wildgezien? Zoniet, DOEN!
Alcohol vind ik juist een negatieve drug. Net als heroine en cocaine.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Deze vind ik maar vaag. Wat is het?
OhDie laatste is een zeer goeie drug
No shitquote:
nouja ik zate r wel aan te denken hoor, delen door 12 maar had in mn hoofd dat die inschrijving tot 1 augustus zou zijn maar is inderdaad natuurlijk 1 septemberquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef -Engel- het volgende:
[..]
hehehe... als ik iets met taal heb, klop ik bij jou aan
Ik heb van mijn Oma een stoomkoker gekregen toen ik ging samenwonen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ik heb sinds kort een paar recepten.....
2 zijn varianten op de bekende kip met kruiden en groente....
Ik maak gewoon geeneens aardappels/rijst/pasta erbij... gewoon veeeeeeeeeeeel groentenen voldoende vleesch
Ja, ik kan prima met mijn neef overweg in dat opzicht... Auto is wel te regelen...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:24 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ok, dan zit je daar goed! Weet wel dat je een auto MOET hebben omdat sociaal contact anders bijna onmogelijk is.
Verstandig plan. Hij staat er ook achter en je denkt ook zakelijk met hem door 1 deur te kunnen?
Ok, mooi focussen dus.
Hou me op de hoogte als je wil.
Heb je al een tijdsindicatie wanneer?
En heb je Into the Wildgezien? Zoniet, DOEN!
Ik blijf wel bij de alcohol met matenquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Alcohol vind ik juist een negatieve drug. Net als heroine en cocaine.
Positieve drugs zijn wiet, XTC en paddo's. Je wordt er socialer, creatiever en fantasierijker van.
Malta.... tijdens mijn wandeling... en daar omdat je op het echte plaatje de golf hoogop ziet komen (of hoe je dat ook noemt)quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
No shit![]()
Maar van waar? En waarom juist daar?
Ik MOET nu Eddie Vedder opzetten...quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik MOET nu Eddie Vedder opzetten...
Denk niet dat ik het droog houd![]()
Het ziet er nu al mooi uit op postzegelformaatquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef -Engel- het volgende:
[..]
Malta.... tijdens mijn wandeling... en daar omdat je op het echte plaatje de golf hoogop ziet komen (of hoe je dat ook noemt)
Zo danquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:20 schreef Tally het volgende:
Ik eet sinds ik op mezelf woon vrijwel geen groenten
Met jouw "aandoening" zou ik oppassen inderdaad. Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik blijf wel bij de alcohol met matende rest gaat mij toch wat te ver.
Nu niet meer?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Eddie, wat een crush had ik op die man als jonge b
als ik nog vaker ga stomen ... haal ik er eentje met meerdere verdiepingen.... dan kan je wel de aardappels/vlees/groenten combo maken... maar in 1-laags ben ik bang voor te overgaar of te rauwquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik heb van mijn Oma een stoomkoker gekregen toen ik ging samenwonen.
Ik zou niet eens meer weten hoe ik groenten zou moeten kokenOf aardappelen
ik heb 'm in de kast staan en nog niet gezienquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:26 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ja, ik kan prima met mijn neef overweg in dat opzicht... Auto is wel te regelen...
Into the wild moet ik nog steeds zien...Staat al tijden op mijn lijstje .....
Heb nog geen idee hoe of wat wanneer..... zijn wat dingen die de keuze voor mij lastig maken, maar goed, misschien even kijken voor tijdelijk werk visum en dan daar eens rondkijken hoe of wat....
Ik kende hem niet, maar sinds Into the Wild ben ik verliefd op zijn muziek en vooral teksten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:28 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oh Eddie, wat een crush had ik op die man als jonge b
quote:
De combinatie van beide is het lekkerste wat er is.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef S95Sedan het volgende:
Drugs hmm....neh.
Liever seks, hoewel beide tegelijk me wel apart lijkt maja.
Ik wel! Mijn man at in het begin niets andersquote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:30 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik kende hem niet, maar sinds Into the Wild ben ik verliefd op zijn muziek en vooral teksten...
Ik heb wel geblowed alleen daar werd ik rustig van verder niets dus niet echt interessantquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:29 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Met jouw "aandoening" zou ik oppassen inderdaad. Maar alcohol is sociaal geaccepteerd, dat is het enige. Wiet is in Nederland ook ok en gelukkig begint XTC dat ook steeds meer te worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |