Nieuwe UI?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ben gek op gestoomd eten, heb ik ontdekt
Hi lieve singles!!!![]()
Inderdaadquote:
Engelquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:16 schreef -Engel- het volgende:
ik ben gek op gestoomd eten, heb ik ontdekt
Hi lieve singles!!!![]()
quote:
Lijkt mij te hoog... Maar ik ben geen rekenwonderquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
Misschien rekenwonders hier die t snappen
In februari ga ik instromen bij een studie dus vanaf dat moment moet ik het resterende bedrag aan collegegeld betalen aan de UM, nu komt de UM met een bedrag van 975,35 euro, maar ik kan geen enkele link leggen met het bedrag van 1672euro voor een heel studiejaar, dus snap geen reet hoe ze aan dat bedrag komen, anyone?
en ja heb al gemaild maar ben ongeduldig
Na jaren op FOK! blijft dat je verbazen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Techno het volgende:
[..]
Nou, gezien het aantal mensen dat blijft happen zou je bijna anders gaan denken.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef -Engel- het volgende:
[..]Ja tijd voor een andere ui....
En nee niet Stoned...... ik heb niks met drugs.... behalve koffieen alcohol
Hebben ze vast een reden voor, maar wel slim dat je ze even om uitleg vraagt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
In februari ga ik instromen bij een studie dus vanaf dat moment moet ik het resterende bedrag aan collegegeld betalen aan de UM, nu komt de UM met een bedrag van 975,35 euro, maar ik kan geen enkele link leggen met het bedrag van 1672euro voor een heel studiejaar, dus snap geen reet hoe ze aan dat bedrag komen, anyone?
Have fun!quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Daaag, ik ga naar het theater met pap en mam
[ afbeelding ]
Veel plezierquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:19 schreef Ang3l het volgende:
Daaag, ik ga naar het theater met pap en mam
[ afbeelding ]
College geld van een jaar/ delen door aantal maanden + nog vast bedrag bijkomende kosten als eigen bijdragequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
je betaald voor de maanden feb tot en met augustusquote:Op dinsdag 7 december 2010 19:18 schreef Memento-Mori het volgende:
makes sensequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je betaald voor de maanden feb tot en met augustus7/12* 1672 en dan naar boven afgerond
Afgerond tot een bedrag van xxx,35quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:21 schreef -Engel- het volgende:
[..]
je betaald voor de maanden feb tot en met augustus7/12* 1672 en dan naar boven afgerond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |