Nee, mijn scriptie ging verbazingwekkend makkelijk. Had daar dan ook een 8 voor. Niet gek bij het grootste bedrijf ter wereldquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:47 schreef Yuki het volgende:
[..]
Dat was je scriptie?
En lekker avondje rust nemenZal je goed doen!
quote:
Lijkt meer op een thee-kransjequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Eén grote geile vrouwenbende hier![]()
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Wacht maar, die vrouwen onderling zijn nog erger dan een stel droogstaande ongefatsoeneerde lompe boerenquote:
uiterlijke schijnquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:51 schreef Bartholomeus het volgende:
Jij kwam boerend binnenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:53 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Wacht maar, die vrouwen onderling zijn nog erger dan een stel droogstaande ongefatsoeneerde lompe boeren
quote:
heb ik het weer gedaanquote:
Deed je het maarquote:
Ik ben dan ook een lompe boerquote:
quote:
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....quote:
quote:
Geef de opties eens aan?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....
Misschien maar eens een muntje gooien en die beslissing volgen....
Slaap er een nachtje overquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
[..]
Oh gewoon, tis gewoon kut als je alle voor- en nadelen van een keuze op papier hebt gezet, dat er dan nog steeds geen zinnig antwoord uit voort komt....
Misschien maar eens een muntje gooien en die beslissing volgen....
Hier blijven of naar Canada verhuizenquote:
Ik slaap er al bijna 2 jaar "een nachtje over"quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:55 schreef Yuki het volgende:
[..]
Slaap er een nachtje over
Zie verder Ab Dijksterhuis
En verder dan? Want daar zal toch ook wel iets achter zitten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier blijven of naar Canada verhuizen
Heb een goede reden om per se hier te willen blijven? Nee? Dan gaan. Easy as thatquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:56 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Hier blijven of naar Canada verhuizen
[..]
Ik slaap er al bijna 2 jaar "een nachtje over"![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |