Nee. Ik wil een blaastest op mijn GSM zodat ie blokkeert als ie een bepaald % alcohol merkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel plezier morgenEn hem flink smsen als je bezopen ben he
De rest van je leven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk ook niet, maar ga er wel van uit dat het gebeurt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik er zou zijn zou ik persoonlijk mijn lid er in stoppen om het kind tegen te houden.
Oh wacht.... dan hoeft het niet meer he?
Zou dat helpen? Dan ga ik gewoon vragen of manlief vanaf 15 april zijn piemel dr in stopt tot 29 april!! Dan moet het geen probleem zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
iets beter als gisteren.quote:
Joe is haske lief ende tof enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest van je leven?Ben je 85 joe?
![]()
Komop kerel. Ik zeg niet dat je moet denken morgen even een supermodel aan de haak te slaan maar de rest van je leven alleen.....
OEH!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets beter als gisteren.
en vers geknipt enzo
En dan zwanger worden van die vriend. 3 keer!!! Omdat hun vriend elke keer belooft om alleen voor haar te kiezen! De dag erna ligt die te krikken met zijn buitenvrouw!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, van die labiele mutsen hier soms in R&P posten dat het leven zo kut is en dat alle mannen eikels zijn en dat ze nooit meer een relatie willen.
Diezelfde labiele mutsen die een week later helemaal verliefd zijn op hun nieuwe Antelliaanse vriend enzo
Sporten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeeeeeeej, ik ga zo nog even lekker sporten voor het eten!![]()
Als er een one eyed monster in de weg zit zou ik nog even warm blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Dan ga ik gewoon vragen of manlief vanaf 15 april zijn piemel dr in stopt tot 29 april!! Dan moet het geen probleem zijn..
misschien een "van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen"-scenario, maar ik houd er wel rekening mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest van je leven?Ben je 85 joe?
![]()
Komop kerel. Ik zeg niet dat je moet denken morgen even een supermodel aan de haak te slaan maar de rest van je leven alleen.....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, er wordt voor me gekookt, maar diegene heeft ook de lift gesloopt..
Of vragen naar de weg. Misschien weet ze het niet en blijft ze daarom zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een one eyed monster in de weg zit zou ik nog even warm blijven zitten.
a.s. weekend irl is vlot genoeg. moeten we alleen nog ff concrete plannen voor maken. MSN?quote:
Woooowquote:
Ga er niet vanuit maar zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het uit?
Binnenkort Carooltje ook weer hier?
Dat beantwoord niet de eerste vraag!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit maar zeg nooit nooit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
a.s. weekend irl is vlot genoeg. moeten we alleen nog ff concrete plannen voor maken. MSN?
Welke?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de eerste vraag!
Ik niet, maar mijn kokkie welquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
WoooowWoon jij zo hoog?
Wat zal jij een uitzicht hebben zeg
Ach soquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn kokkie wel
Pussquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]Maar ik wil pics!
[ afbeelding ]
Oh, en msn slinger ik aan
Die hele snelle lift bedoel jequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ziet puss er heul niet meer uit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]Maar ik wil pics!
[ afbeelding ]
Oh, en msn slinger ik aan
Je gaat op bezoek bij Sheldon?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ziet puss er heul niet meer uit!![]()
[ afbeelding ]
Scherpquote:
En dan zachtjes 'alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev' mompelen zeker? Ik ben daar echt zó gevoelig voor hequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Puss
Ik schijn ook zulke ogen te kunnen trekken
Ik wil 'm nog zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt! Ik heb hem dit weekend gekeken.
Idd. Met hoge stem, uiteraardquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan zachtjes 'alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev' mompelen zeker? Ik ben daar echt zó gevoelig voor he![]()
![]()
![]()
Deel 1 t/m 3 heb ik hier, de laatste is nog niet uit op DVD toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog zien
Ben wel in voor een Shrek Marathon een keer
Shrekquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog zien
Ben wel in voor een Shrek Marathon een keer
T3h sucker I am for thatquote:
De titel doet het wel vermoeden hequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shrek![]()
Dit was de laatste geloof ik
Ach, ze kunnen altijd nog prequals maken of een FINAL LAST CHAPTERquote:
En pruillip! Vergeet het lipje niet.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |