Dat zou verschrikkelijk zijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is het hier dood..... niet normaal.... Hebben singles een leven gekregen ofzo?
Over een uurtje heb ik weer een leven, dan wordt mijn maag gevuldquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Wat is het hier dood..... niet normaal.... Hebben singles een leven gekregen ofzo?
Je zou het haast verwachten!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:53 schreef Spezza19 het volgende:
Inderdaad.... Einde van de wereldquote:
Ja, ik moet ook maar weer bedenken wat ik ga eten...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:54 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Over een uurtje heb ik weer een leven, dan wordt mijn maag gevuld
Hallo nieuw gezichtquote:
Mja.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef Tally het volgende:
[..]
WEL DUS!!!
Dat was dat weekend dat je toch zo eerlijk was van die liters drank!!!!
Goeie dag gehad dus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:58 schreef Yuki het volgende:
Thuis
Was draait![]()
Douchen![]()
![]()
Ik ben blij vandaag
Tot zo
Ja, zekerquote:
Heuj, Ik ben niet nieuw hoor, ik had opeens een leven en nu niet meerquote:
Precies Spezza. Als ie nieuw was had ik 'm toch al wel besprongenquote:
Nicequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ja, zeker
Ondanks ontzettend boze meneer aan de telefoonMaar er is vandaag voor het eerst meegeluisterd en mijn begeleider moest echt zoeken naar kritiekpunten. Ik doe het heel goed
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heuj, Ik ben niet nieuw hoor, ik had opeens een leven en nu niet meer![]()
(ironisch genoeg klopt dat nu ook nog eens
)
Maar evengoed bedankt
Voor mij nieuw gezichtquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:02 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Precies Spezza. Als ie nieuw was had ik 'm toch al wel besprongen
Stommie.. Dan heeft het toch geen nut gehad..quote:
Heb je het kind er al uit gepoept?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Stommie.. Dan heeft het toch geen nut gehad..
Nee kutquote:
Ik ga hem NU sms-en!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:07 schreef Tally het volgende:
[..]
Stommie.. Dan heeft het toch geen nut gehad..
Dat is liefquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:10 schreef Ripley het volgende:
spannend! Zal proberen het te onthouden
Goed zo meneertjequote:
Tot wanneer moet ik dr dan binnen houden?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kan je het dan niet iets uitstellen? Ik ben dan bijna weer terug.
Dan kan ik je feliciteren.
29 April.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:12 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat is lief
[..]
Goed zo meneertje
[..]
Tot wanneer moet ik dr dan binnen houden?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef Tally het volgende:
Ik: Kijk eens Ma (foto's door gemmst) wat ik heb gekocht voor de kleine!! Leuk he
Moeders: Ja erg leuk.
Ik: Ja ik vond dat ik zelf ook iets moest kopen
Moeders: Ben je wezen stadten?
Ik: Ma, je kent me toch.
Moeders: Ja ja, je bent een nerd. Dus online gekocht!
Hmm.. Dat kan net.. Als ze niet vanzelf komt dan gaan ze na 2 weken pas helpen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
29 April.
Dan kan je dus wel de 28e wel beginnen met persen want de eerste dag zal je waarschijnlijk niet op FOK! zitten.
Is het uit?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:59 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Heuj, Ik ben niet nieuw hoor, ik had opeens een leven en nu niet meer![]()
(ironisch genoeg klopt dat nu ook nog eens
)
Maar evengoed bedankt
Gewoon niet beginnen. Gewoon niet!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:14 schreef Tally het volgende:
[..]
Hmm.. Dat kan net.. Als ze niet vanzelf komt dan gaan ze na 2 weken pas helpen..
Dus gaat net wel net niet.. Ik zal mijn best doen!!! Maar kan je niets beloven
De verkerings sneuvelen wel als witjes de laatste tijd geloof ik, ik zou me bijna zorgen gaan makenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het uit?
Binnenkort Carooltje ook weer hier?
En wanneer zie je hem weer?????quote:
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. Zou dat helpen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon niet beginnen. Gewoon niet!
Mind controll
Mensen worden gewoon verstandiger en zien in dat single zijn leuker isquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:17 schreef Ripley het volgende:
[..]
De verkerings sneuvelen wel als witjes de laatste tijd geloof ik, ik zou me bijna zorgen gaan maken
Ying/yang en flink mediteren. Het gaat zeker helpen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Tally het volgende:
[..]
En wanneer zie je hem weer?????
[..]
Zennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.. Zou dat helpen?
Weeknie. Dat heb ik gevraagd.quote:
Ik ken niemand die zegt: Ja ik wil de rest van mijn leven lekker alleen blijven!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Mensen worden gewoon verstandiger en zien in dat single zijn leuker is
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:08 schreef Tally het volgende:
Ik: Kijk eens Ma (foto's door gemmst) wat ik heb gekocht voor de kleine!! Leuk he
Moeders: Ja erg leuk.
Ik: Ja ik vond dat ik zelf ook iets moest kopen
Moeders: Ben je wezen stadten?
Ik: Ma, je kent me toch.
Moeders: Ja ja, je bent een nerd. Dus online gekocht!
Ik ook volgens tig onderzoeken. Een paar onderzoeken beweren dat ik te dik ben.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:18 schreef Godtje het volgende:
Ja melden maar!![]()
Ik zit bij de andere 50%![]()
Helft Europeanen te dik!
Rare mensenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zegt: Ja ik wil de rest van mijn leven lekker alleen blijven!
Ik houd gewoon mijn benen bij elkaar! WACHTEN TOT GODTje KOMT!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ying/yang en flink mediteren. Het gaat zeker helpen.
O okequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Weeknie. Dat heb ik gevraagd.
Heb gezegd dat ik nu 3 dagen in Frankrijk ging leren wijn drinken en dat ik dus darana beter tegen alcohol zou kunnen en wanneer we elkaar gingen zien dan
ik wil het eigenlijk ook niet, maar ga er wel van uit dat het gebeurt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ken niemand die zegt: Ja ik wil de rest van mijn leven lekker alleen blijven!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
O okeWanneer ga je weg naar Frankrijk? Morgen?
Joe!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk ook niet, maar ga er wel van uit dat het gebeurt.
Veel plezier morgenquote:
Als ik er zou zijn zou ik persoonlijk mijn lid er in stoppen om het kind tegen te houden.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik houd gewoon mijn benen bij elkaar! WACHTEN TOT GODTje KOMT!!
Die vrouwen in het ziekenhuis denken dan misschien dat ik lid ben van de kerk.
Wheheheh ik zei lid!
[..]
O okeWanneer ga je weg naar Frankrijk? Morgen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel hoor, van die labiele mutsen hier soms in R&P posten dat het leven zo kut is en dat alle mannen eikels zijn en dat ze nooit meer een relatie willen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:19 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee. Ik wil een blaastest op mijn GSM zodat ie blokkeert als ie een bepaald % alcohol merkt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Tally het volgende:
[..]
Veel plezier morgenEn hem flink smsen als je bezopen ben he
De rest van je leven?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:21 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
ik wil het eigenlijk ook niet, maar ga er wel van uit dat het gebeurt.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als ik er zou zijn zou ik persoonlijk mijn lid er in stoppen om het kind tegen te houden.
Oh wacht.... dan hoeft het niet meer he?
Zou dat helpen? Dan ga ik gewoon vragen of manlief vanaf 15 april zijn piemel dr in stopt tot 29 april!! Dan moet het geen probleem zijn..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
iets beter als gisteren.quote:
Joe is haske lief ende tof enzoquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest van je leven?Ben je 85 joe?
![]()
Komop kerel. Ik zeg niet dat je moet denken morgen even een supermodel aan de haak te slaan maar de rest van je leven alleen.....
OEH!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:24 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
iets beter als gisteren.
en vers geknipt enzo
En dan zwanger worden van die vriend. 3 keer!!! Omdat hun vriend elke keer belooft om alleen voor haar te kiezen! De dag erna ligt die te krikken met zijn buitenvrouw!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Jawel hoor, van die labiele mutsen hier soms in R&P posten dat het leven zo kut is en dat alle mannen eikels zijn en dat ze nooit meer een relatie willen.
Diezelfde labiele mutsen die een week later helemaal verliefd zijn op hun nieuwe Antelliaanse vriend enzo
Sporten?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:25 schreef Snuitebolletje het volgende:
Jeeeeeeeej, ik ga zo nog even lekker sporten voor het eten!![]()
Als er een one eyed monster in de weg zit zou ik nog even warm blijven zitten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Tally het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Dan ga ik gewoon vragen of manlief vanaf 15 april zijn piemel dr in stopt tot 29 april!! Dan moet het geen probleem zijn..
misschien een "van het ergste uitgaan, dan kan het alleen maar meevallen"-scenario, maar ik houd er wel rekening mee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
De rest van je leven?Ben je 85 joe?
![]()
Komop kerel. Ik zeg niet dat je moet denken morgen even een supermodel aan de haak te slaan maar de rest van je leven alleen.....
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ja, er wordt voor me gekookt, maar diegene heeft ook de lift gesloopt..
Of vragen naar de weg. Misschien weet ze het niet en blijft ze daarom zittenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Als er een one eyed monster in de weg zit zou ik nog even warm blijven zitten.
a.s. weekend irl is vlot genoeg. moeten we alleen nog ff concrete plannen voor maken. MSN?quote:
Woooowquote:
Ga er niet vanuit maar zeg nooit nooitquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:15 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Is het uit?
Binnenkort Carooltje ook weer hier?
Dat beantwoord niet de eerste vraag!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Ga er niet vanuit maar zeg nooit nooit
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
a.s. weekend irl is vlot genoeg. moeten we alleen nog ff concrete plannen voor maken. MSN?
Welke?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Tally het volgende:
[..]
Dat beantwoord niet de eerste vraag!
Ik niet, maar mijn kokkie welquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:27 schreef Yuki het volgende:
[..]
WoooowWoon jij zo hoog?
Wat zal jij een uitzicht hebben zeg
Ach soquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:29 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Ik niet, maar mijn kokkie wel
Pussquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]Maar ik wil pics!
[ afbeelding ]
Oh, en msn slinger ik aan
Die hele snelle lift bedoel jequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo ziet puss er heul niet meer uit!quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:28 schreef Yuki het volgende:
[..]Maar ik wil pics!
[ afbeelding ]
Oh, en msn slinger ik aan
Je gaat op bezoek bij Sheldon?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:26 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo ziet puss er heul niet meer uit!![]()
[ afbeelding ]
Scherpquote:
En dan zachtjes 'alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev' mompelen zeker? Ik ben daar echt zó gevoelig voor hequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:30 schreef Yuki het volgende:
[..]
Maar Puss
Ik schijn ook zulke ogen te kunnen trekken
Ik wil 'm nog zienquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Echt! Ik heb hem dit weekend gekeken.
Idd. Met hoge stem, uiteraardquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
En dan zachtjes 'alsjeblieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeev' mompelen zeker? Ik ben daar echt zó gevoelig voor he![]()
![]()
![]()
Deel 1 t/m 3 heb ik hier, de laatste is nog niet uit op DVD toch?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog zien
Ben wel in voor een Shrek Marathon een keer
Shrekquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:33 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik wil 'm nog zien
Ben wel in voor een Shrek Marathon een keer
T3h sucker I am for thatquote:
De titel doet het wel vermoeden hequote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Shrek![]()
Dit was de laatste geloof ik
Ach, ze kunnen altijd nog prequals maken of een FINAL LAST CHAPTERquote:
En pruillip! Vergeet het lipje niet.quote:
Genoeg geld en je weet het nooit.quote:
De ogen doen het hem hoorquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
En pruillip! Vergeet het lipje niet.
Uiteraard ja. Maar m'n ex heb ik er vaak genoeg mee teruggepakt. Want ik kan het ookquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Tally het volgende:
[..]
En pruillip! Vergeet het lipje niet.
Oh 10-12 dus over 3 dagenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:34 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Deel 1 t/m 3 heb ik hier, de laatste is nog niet uit op DVD toch?
Dat vraagt om fotosquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
De ogen doen het hem hoor
en hoi missb
he Yuki, alles goed op je werk, nog steeds zo leuk?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:36 schreef Yuki het volgende:
[..]
De ogen doen het hem hoor
en hoi missb
Ik ga voor het compromis: foto's op papier.quote:
Leukerquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:37 schreef missbehavin het volgende:
[..]
he Yuki, alles goed op je werk, nog steeds zo leuk?
Komt u lekker?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef El_Matador het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Leuker
Vandaag eerste keer meegeluisterd door begeleider, en hij is super tevreden over me
History of the world part one is ook maar een deel van uit gekomen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:35 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Ach, ze kunnen altijd nog prequals maken of een FINAL LAST CHAPTER
Ja, eindelijk!!!!!quote:
Wat een opluchting moet dat zijn geweestquote:
quote:
80 pagina'squote:Op dinsdag 7 december 2010 18:40 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Wat een opluchting moet dat zijn geweest
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
80 pagina's
8550 woorden
100 plaatjes
Maar het is eruit. Afgeraffeld en al. Hopelijk hoef ik het niet helemaal te herschrijven, waar ik wel naar vrees.
Ja hoor, alleen nog steeds energieprobleem, maar verder alles helemaalquote:
* Lotusss knuffelt Tally!quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:41 schreef El_Matador het volgende:
[..]
80 pagina's
8550 woorden
100 plaatjes
Maar het is eruit. Afgeraffeld en al. Hopelijk hoef ik het niet helemaal te herschrijven, waar ik wel naar vrees.
Wat ist?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
Soms zijn keuzes maken gewoon zwaar kut
What's up?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:43 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Oef dat is wel veel ja! Idd maar hopen dat het herschrijven meevalt.
quote:
quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Ang3l het volgende:
Tijdens Pann had ik oogcontact met ene jongen die erg leuk kon dansen. Gewoon beetje uitdagen,m beetje aankijken en zo.
Heeft ie e net gevonden op gay.nl... blijkt ie zo mogelijk nog jonger te zijn dan shampoo-boy!
AAAAAAAAAAAGH!!!!! I need a maaaan, not a booooy!
Dat was je scriptie?quote:Op dinsdag 7 december 2010 18:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
[..]Dank jullie wel!
Mijn enalaatste verslag heb ik 3 jaar over gedaan om te herschrijven...
Ben geloof ik wel ziek aan het worden.Niet zo gek met zo achterlijk weinig slaap. Misschien zo een badje nemen en een film kijken.
Uhuhquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:45 schreef Spezza19 het volgende:
true that.quote:
ook datquote:
quote:
Wat moeten die puppies van mij?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |