quote:Meer dan de helft van alle volwassenen in de Europese Unie kampt met overgewicht of obesitas.
Dat blijkt uit een onderzoek van Organisatie voor Economische Samenwerking en Ontwikkeling (OESO).
Het aantal vadsige mensen is in de laatste 20 jaar meer dan verdubbeld in de meeste EU-landen, waaronder Nederland. In het Verenigd Koninkrijk wonen de meeste mensen met overgewicht, gevolgd door Ierland en Malta.
Kinderen
Momenteel lijdt één op de zeven kinderen in de EU aan overgewicht of obesitas. Naar verwachting zullen die getallen nog verder stijgen de komende jaren. Slechts één op de vijf kinderen in de EU sport regelmatig. Jonge mensen die lijden aan obesitas of overgewicht krijgen later in hun leven vaak te maken met een slechte gezondheid.
ja en altijd naar de VS wijzen..quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef McWurth het volgende:
zie je nou wel we lijken meer en meer op de US of A
denk vet%?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef The_stranger het volgende:
Bij dit soort onderzoeken vraag ik me wel af hoe ze "te dik" bepalen? Nog steeds via het, al weerlegde, BMI systeem? En waar zijn de gegevens mee vergeleken?
Wat ben jij een kutuser.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:51 schreef Ikbenserieus het volgende:
Ik weeg 180 kilo en ben maar 1,86.
Veels te dik dus:P
ik wijs helemaal niks schele....quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en altijd naar de VS wijzen..
Tja, ze hebben nu eenmaal een grote invloed op ons mooie europese leven. For better and for worse...quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
ja en altijd naar de VS wijzen..
Wat is dik? Ik weet wel dat het verschil met een willekeurigquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Robin__ het volgende:
als ik op straat kijk krijg ik toch het idee dat dit niet klopt.
Ja, wat bedoelen ze hier met te dik? Te veel vet of overgewicht?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef The_stranger het volgende:
Bij dit soort onderzoeken vraag ik me wel af hoe ze "te dik" bepalen? Nog steeds via het, al weerlegde, BMI systeem? En waar zijn de gegevens mee vergeleken?
Dat is praktisch hetzelfde kindjequote:Op dinsdag 7 december 2010 19:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja, wat bedoelen ze hier met te dik? Te veel vet of overgewicht?
Nee hoorquote:
Die zitten allemaal WoW te spelen en GTST op de bank te kijkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 18:22 schreef Robin__ het volgende:
als ik op straat kijk krijg ik toch het idee dat dit niet klopt. Of zitten er zo veel modder vette mensen vast in hun huis?
quote:Op dinsdag 7 december 2010 19:33 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Nee hoorIn sommige gevallen is het BMI gewoon te hoog doordat diegene veel spieren heeft, en spieren wegen zwaarder dan vet.
Een verhoogd vetpercentage is erger dan overgewicht.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |