Dat is wel weer zo standaard. Gewoon eroverheenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het toch ergens laten. En als ik iemand pijp ben ik niet vies van diegene, dan is het raar om het dan ineens wel te zijn.
Ofzo.
Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn helaas nog genoeg vrouwen die er anders over denkenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, je moet het toch ergens laten. En als ik iemand pijp ben ik niet vies van diegene, dan is het raar om het dan ineens wel te zijn.
Ofzo.
Ware het niet dat het iets onveiliger isquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:15 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ofzo.
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Die ogen.... echt... En ze is 28. En speelt iemand van 18. Beter wordt het niet. Ik ga haar mailen.
Ja, maar als ik iemand klaarpijp is dat ook niet met iemand die ik uit een kroeg trek.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware het niet dat het iets onveiliger isheeft dan weinig te maken met "vies zijn van"
Die vrouwen moeten gewoon even begrijpen dat als het gewoon doorslikt, dat je dan niet zoveel proeft. Niet gaan snowballen, want dan is het wel goor inderdaad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:18 schreef Huppelmuts het volgende:
Ik ben het helemaal met je eens. Er zijn helaas nog genoeg vrouwen die er anders over denken
Ik vind het wel altijd spannend als een ONS slikt, stel je voor dat ze 9 maanden later belt om te zeggen dat ze zwanger is.. ieeeeeeeekquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ware het niet dat het iets onveiliger isheeft dan weinig te maken met "vies zijn van"
Of bellen blazen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Die vrouwen moeten gewoon even begrijpen dat als het gewoon doorslikt, dat je dan niet zoveel proeft. Niet gaan snowballen, want dan is het wel goor inderdaad.
Of je legt een twintigje op haar voorhoofd die ze mag houden als het je niet lukt hem eraf te spuiten.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Als ze het niet slikt, gaat het in het oog. IN THE EYE!!!!
quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Kluts het volgende:
Of je legt een twintigje op haar voorhoofd die ze mag houden als het je niet lukt hem eraf te spuiten.
Dat gaat me geld kosten danquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef Kluts het volgende:
[..]
Of je legt een twintigje op haar voorhoofd die ze mag houden als het je niet lukt hem eraf te spuiten.
Ja, dat was toch ooit zo'n chick van take me out ofzo.quote:
Oefenen met vijfjes. Niet met 2 eurostukken, dat is echt voor gevorderden.quote:
laten we het detailloos houden, mij lukt dat nietquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Oefenen met vijfjes. Niet met 2 eurostukken, dat is echt voor gevorderden.
O ja, zo werkt dat niet bij hetero'squote:Op dinsdag 7 december 2010 17:20 schreef Kluts het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar als ik iemand klaarpijp is dat ook niet met iemand die ik uit een kroeg trek.
jawel, maar Kluts is een beetje preutsquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zo werkt dat niet bij hetero's
Nooo not the pink eye!!!!!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:22 schreef stbabylon het volgende:
Als ze het niet slikt, gaat het in het oog. IN THE EYE!!!!
O jaquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
jawel, maar Kluts is een beetje preuts
*kuch* nee iddquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, zo werkt dat niet bij hetero's
dat uitgerekend jij dat zegtquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
laten we het detailloos houden, mij lukt dat niet
x2quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mietjes. Ik blaf dat ding zo terug de spaarpot inquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Die in de andere kamer staat.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mietjes. Ik blaf dat ding zo terug de spaarpot in
Man, bij de rabobank in de kluis man!quote:
Jij hebt dan ook al een paar maanden geen seks gehad.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is het een paar jaar ondertussen?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Man, bij de rabobank in de kluis man!
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET BABY GEDAAN?!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:27 schreef stbabylon het volgende:
Met een afspoelbeurt erbij, inclusief gel voor 3 dagen.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:30 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik leer het nog wel eensquote:
Ga me nou niet zeggen dat je mijn detailrijke posts gaat missenquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
WIE BEN JIJ EN WAT HEB JE MET BABY GEDAAN?!
Ik vond ze geen probleem, dat weet jequote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef stbabylon het volgende:
Ga me nou niet zeggen dat je mijn detailrijke posts gaat missen
Geen kinderen in de bus?quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:35 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis trouwens maar stilletjes vandaag
ff denken..... 27 Novquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:32 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook al een paar maanden geen seks gehad.
2 dagen vrijquote:
quote:
het is in ieder geval niet dat het hoofd mee de kluis van de rabobank in geschoten wordt.quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:39 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Valt mee, misschien dat die net verschuift dan
Das fijn!quote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef Tally het volgende:
Moeders smst net dat ze een week vrij heeft in april voor de baby. Maar omdat we nog niet weten wanneer ze komt is het een Oma maand en mag ze dus zelf beslissen welke week ze thuis blijft
Daar zit nog wel een verschil inquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:36 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik vond ze geen probleem, dat weet je
Liefquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:40 schreef Tally het volgende:
Moeders smst net dat ze een week vrij heeft in april voor de baby. Maar omdat we nog niet weten wanneer ze komt is het een Oma maand en mag ze dus zelf beslissen welke week ze thuis blijft
Gelukkigquote:Op dinsdag 7 december 2010 17:41 schreef stbabylon het volgende:
Daar zit nog wel een verschil in
En ik stop ook niet compleet hoor. Alleen nu even een detailloze post
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |